abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:44:39 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56279501

Het vorige deel: Slank de lente in #120

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 93% gewijzigd door Viking84 op 24-01-2008 18:43:19 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_56279520
Jeej!
Net 11,5 km gelopen in 56 minuten
pi_56279555
Tot zo Renske
pi_56279568
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:45 schreef spoor4 het volgende:
Jeej!
Net 11,5 km gelopen in 56 minuten
Dat doe je goed
pi_56279590
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel hoor .
Met de mensen die tot nu toe zijn overgestapt heb ik nog geen conflicten gehad (ik wist niet eens dat Coldfeet ook uit de Dieetclub komt).
Ja joh Ik ben haske dik Ik hou net zo van lekker eten als minilotje, alleen word ik er niet zo fraai slank van
pi_56279609
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja joh Ik ben haske dik Ik hou net zo van lekker eten als minilotje, alleen word ik er niet zo fraai slank van
Wat doe je hier dan (en ja dat is een grapje)
pi_56279649
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga je dan ook weg?
Nou ja, da's toch wel de bedoeling als ik niks meer af te vallen heb?
pi_56279665
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Veel dansen, huppelen, seks, uitsluitend water drinken en wég met snoepjes en snacks.
Kun je verder echt alles eten dat je wilt, joh.
pi_56279673
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan (en ja dat is een grapje)
Sorry, dat verhaal over die CUL-omschrijvingen, daar moest ik gewoon even op reageren. Maar ik ben al weer weg, hoor
pi_56279691
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:52 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou ja, da's toch wel de bedoeling als ik niks meer af te vallen heb?
Dat is een keuze
Ik blijf wel gewoon hier, ook als ik op gewicht wil blijven
pi_56279716
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:53 schreef minilotje het volgende:

[..]

Dansen, huppelen, seks, uitsluitend water drinken en wég met snoepjes en snacks.
Kun je verder echt alles eten dat je wilt, joh.
Rennen, dansen, zwemmen, seks, thee, en weg met snoepjes en snacks: check. En nu? Me erbij neerleggen dat ik gewoon een beetje stevig ben. Want ik heb geen zin in verdrietige hongerdieten

Heb je t nieuwe risotto-topic in CUL al gezien? Af en toe dat soort eten is gewoon een eerste levensbehoefte voor mij
pi_56279728
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is een keuze
Ik blijf wel gewoon hier, ook als ik op gewicht wil blijven
Ja, maar dan heb ik hier al helemáál niks zinnigs meer te zeggen! Ik bén al zo offtopic!
pi_56279758
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rennen, dansen, zwemmen, seks, thee, en weg met snoepjes en snacks: check. En nu? Me erbij neerleggen dat ik gewoon een beetje stevig ben. Want ik heb geen zin in verdrietige hongerdieten
Net als ik me erbij neer heb gelegd dat ik gewoon altijd stevige beentjes en bolle armpjes zal hebben. Mijn best, hoor. Ik weiger minder te eten dan ik nu doe.
quote:
Heb je t nieuwe risotto-topic in CUL al gezien? Af en toe dat soort eten is gewoon een eerste levensbehoefte voor mij
Jaaaaaa, jaaa, absoluut. Soms *moet* het gewoon.
Waar andere mensen in moeilijke tijden een reep chocolade of een bak ijs opschrokken kruip ik met een kom risotto op de bank.
pi_56279782
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb ik hier al helemáál niks zinnigs meer te zeggen! Ik bén al zo offtopic!
Nou vind ik niet hoor
Vind het leuk dat je hier post, over je hoopdance en eten
pi_56279837
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:

Waar moeten wij naartoe dan als alle dieetclubbers hier komen? . Wordt er niet gezelliger op .

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56279952
Ik zit lekker aan mn groentensoep
pi_56280073
Ik moet nog twéé uur wachten op mijn eten! Mijn liefje is wat later thuis.
En het ruikt hier zo lekker naar gepocheerde peren!
't Is verreweg mijn lastigste soort situatie, als mijn avondeten om de één of andere reden wordt uitgesteld.
Dan kijken al die plakjes parmaham, potjes uiencompote en bakjes geitenkaas in de koelkast me echt aan alsof het arme weeskindertjes zijn.
pi_56280454
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:

[..]

Maar praten over heerlijk eten en hoepelen is juist hartstikke gezellig (en ontopic)

Ik vond het avondeten vandaag eigenlijk niet zo lekker, maar had zo'n ongelooflijke honger dat ik het makkelijk opkreeg (uitstellen van eten is bij mij ook een groot probleem, kan er chagarijnig, beroerd en duizelig van worden ... want ik wéiger om iets anders te eten binnen dat uurtje ... grote kop thee, dat was de gouden maatregel vandaag )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:44:27 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56280665
Zo, eten is op, OP staat erin en verder wil ik nog even zeggen dat ik minilotje ook een aanwinst vind .
Niet meer actief op Fok!
pi_56280948
Kom net uit een warm bad en nu lekker een margherita
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:59:30 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56281002
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:
Kom net uit een warm bad en nu lekker een margherita
Saskia, wat doe je! .
Ik ben lekker series aan het kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56281028
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Saskia, wat doe je! .
Ik ben lekker series aan het kijken .
De cocktail he, niet de pizza
Ik heb vakantie en dat ga ik lekker elke avond zo vieren
pi_56281073
Ik ga mezelf een uurtje vermaken met halters,weerstandbanden en mn eigen lichaam
pi_56281331
Yooooo wat een boel geklets hier ik ga het niet allemaal lezen, maar ik wil toch wel even laten weten aan VIking84 dat Van Hout hebben voor Taalkunde één van de ergste dingen is die je kan overkomen als je een vak wanhopig probeert te begrijpen. Ik heb nog nooit zo'n regen van "uhms, uhhs, euh, eh, nou.. , ja... eh.. even denken" voorbij horen komen als bij dat vak.

Zo. Dat was een lange middag op school, veel nakijkwerk en leerlingen die ineens weer dingen moeten weten, of willen verschuiven, of willen ophogen, of toch niet willen herkansen, of niet snappen. Risico van het vak, maar ik was pas om 18.00 weer weg. Wel een leuke opmerking van twee jongens gehad, "wat fijn dat je tot de zomerkvakantie blijft!". Dat verwacht je toch niet zo snel van een stel veertienjarige enorm stoere pubers .

En dan vanavond lekker weer een wrap, nu met champignons en ui en blauwe kaas, en een berg sla. .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2008 19:13:29 ]
pi_56281540
Ik wil ook wraps eten, maar dat vinden ze hier geen echt eten
pi_56282087
Kom je hier een keer wraps eten, ik maak ze altijd heerlijk klaar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56282162
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Kom je hier een keer wraps eten, ik maak ze altijd heerlijk klaar
2 Saskia's samen wraps eten
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:45:41 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56282176
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Yooooo wat een boel geklets hier ik ga het niet allemaal lezen, maar ik wil toch wel even laten weten aan VIking84 dat Van Hout hebben voor Taalkunde één van de ergste dingen is die je kan overkomen als je een vak wanhopig probeert te begrijpen. Ik heb nog nooit zo'n regen van "uhms, uhhs, euh, eh, nou.. , ja... eh.. even denken" voorbij horen komen als bij dat vak.
Heb je Engels / ATW / Nederlands gestudeerd? .

En wraps zijn erg lekker, mits lekkere vulling .
Niet meer actief op Fok!
pi_56282376
Ik heb de eerste stappen genomen om een hoepel te bestellen
pi_56282482
Straks gaan we allemaal hoepelen, het leek mij ook al zo leuk
pi_56282543
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Straks gaan we allemaal hoepelen, het leek mij ook al zo leuk
Behalve de verzendskosten zijn niet zo leuk
Maar goed hij ging kijken of het goedkoper kon
Ik heb er zin in
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:02:16 #32
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_56282581
Wow diep respect voor de mensen in het tabelletje!
Jullie zijn goed op weg.

Ik moet zelf 4 kerst/vakantie kilo's kwijt en dan ben ik weer op normaal gewicht. Heb een halfjaar stilgezeten, niet gesport enne dat is er dus aangekomen. Ben nu weer braafjes aan het sporten en eet gezond. Tsja lukt niet altijd. Gebak op het werk is mijn grootste valsstrik.

Maar vergeleken met wat jullie doen en nog steeds doen ben ik een aansteller. Sommigen van jullie mogen echt trots zijn op hun doorhoudingsvermogen.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:03:04 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56282606
Misschien komt er dan nog wel eens een hoepelmeeting . Ik heb niet echt veel ruimte om te hoepelen hier en naar buiten ga ik al helemaal niet, dus ik blijf nog even toekijken vanaf de zijlijn .
Is hoepelen eigenlijk ook erg vermoeiend?
Niet meer actief op Fok!
pi_56282744
Hoepelen lijkt mij ook gaaf

@minilotje, had je die filmpjes van het strekken nog kunnen vinden?
pi_56282793
Sowieso een meeting
pi_56282796
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil ook wraps eten, maar dat vinden ze hier geen echt eten
Hoezo vinden ze dat bij jullie geen echt eten dan

Wraps zijn echt lekker, vooral met champignons, paprika en ui

Hoepelen vind ik echt niks aan, ik hou het wel bij mn bodyforming oefeningen
pi_56282820
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoezo vinden ze dat bij jullie geen echt eten dan

Wraps zijn echt lekker, vooral met champignons, paprika en ui
Mijn vader vind niet dat het vult, zefs niet toen we de vorige keer er rijst bij deden
pi_56282860
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vader vind niet dat het vult, zefs niet toen we de vorige keer er rijst bij deden
Das raar, ik vind ze juist wel erg vullen. Als ik er 3 op heb, dan zit ik echt wel vol hoor, en dan heb ik er geen rijst ofzo bij.
pi_56282895
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:11 schreef Miss_S het volgende:
Sowieso een meeting
Ben best benieuwd hoe de posters/mensen hier in het echt zijn, maar ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijn . Ben gewoon veel te verlegen met onbekende mensen, heb geen OV en bedenk voor mezelf toch alle mogelijke uitvluchten om maar niet te hoeven (zoals reiskosten) ...

Lijkt me best wel gezellig te kunnen worden (en ik denk meteen erbij: als iedereen dan zijn favoriete gerecht/baksel meeneemt voor een lunch/diner ofzo, proeven we ook eens wat normaal alleen op het scherm lekker klinkt )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56282933
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ben best benieuwd hoe de posters/mensen hier in het echt zijn, maar ik zal er waarschijnlijk toch niet bij zijn . Ben gewoon veel te verlegen met onbekende mensen, heb geen OV en bedenk voor mezelf toch alle mogelijke uitvluchten om maar niet te hoeven (zoals reiskosten) ...

Lijkt me best wel gezellig te kunnen worden (en ik denk meteen erbij: als iedereen dan zijn favoriete gerecht/baksel meeneemt voor een lunch/diner ofzo, proeven we ook eens wat normaal alleen op het scherm lekker klinkt )
Waar woon je?
En ik ben normaal ook wel van de smoesjes
pi_56282978
ik niet, ik vind het leuk om mensen te meeten en heb dan ook al heel veel Fokkers gemeet, waarvan enkelen zelfs goeie vrienden zijn geworden
pi_56283006
Als er echt een meeting komt voor dit topic dan kom ik ook wel hoor
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:29:56 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56283268
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vader vindt alleen aardappelen met groente en vlees echt eten . Macaroni ook nog wel, maar je moet niet met vreemde, aparte dingen bij hem aan komen zetten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:31:35 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56283305
Oh, en ik kom ook niet naar een eventuele meeting. Ik vind de charme van Fok! juist dat je elkaar niet echt kent. Als ik jullie in het echt ken, beïnvloedt dat mijn postgedrag. Ik zal niet meer zo snel iets negatiefs over iemand zeggen, omdat dat een beetje 'awkard' kan zijn als je elkaar later weer irl ziet.
En ik wil gewoon alles kunnen zeggen hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_56283314
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
Als er echt een meeting komt voor dit topic dan kom ik ook wel hoor
Hoepelen en wraps eten?
pi_56283369
wat zijn alle "oude" mensen toch saai met eten hè. Mijn schoonmoeder vindt soep (zelfs maaltijdsoep of met stokbrood erbij) geen maaltijd, ohja en quiche of andere hartige taart ook niet. Mijn vader vindt wraps ook geen maaltijd en mijn oma vindt alles zonder aardappelen "liflafjes". Ik maakte ooit bami, nou, dat was wat hoor, bami - jeetje, zo exotisch, is dat wel eten? Zonder aardappels?

Nou, m'n wraps waren heerlijk hoor. Ik eet er alleen altijd teveel van omdat ze zo lekker zijn. Maar goed, vanavond eet ik gewoon niks meer en dan zit ik alsnog onder de 1500 calorieën vandaag.

En Viking, ja ik heb m'n Engels BA gehaald in Groningen
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:42:05 #47
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56283625
Ik ben veel dikker dan ik jullie doe denken
Want ik ben vet slank!

Maar ik denk het niet anyways, ik had vandaag helemaal aardappels geschild (en het was veel werk want ze waren allemaal verschrikkelijk klein) komen m'n ouders thuis met pistoletjes enzo omdat ze geen zinnen hebben om te koken, dus maar een gekookt eitje en cup a soup gehad en natuurlijk wat hagelslag de kroket wel wijs afgeslagen
Ik denk dat ik nu maar even ga hardlopen
Bernie en ik zijn tof.
pi_56283859
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoepelen en wraps eten?
Ik kom!
pi_56283872
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn vader vindt alleen aardappelen met groente en vlees echt eten . Macaroni ook nog wel, maar je moet niet met vreemde, aparte dingen bij hem aan komen zetten.
Mijn vader is nu rustig aan het wennen aan rijst en pasta maar heeft het liefst ook gewoon aardappelen
pi_56283965
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jawel hoor .
Met de mensen die tot nu toe zijn overgestapt heb ik nog geen conflicten gehad (ik wist niet eens dat Coldfeet ook uit de Dieetclub komt). Maar ik zie het niet zo zitten als de hele club die nu regelmatig in conflict is met Miss_S hiernaartoe komt, zodat ze én hier én daar ruzie kunnen maken .
yay, met mij geen problemen

mèn.. wat was mijn risotto lekker écht genoten net

morgen gaan we met Cato naar het asiel terug... niet om hem terug te brengen, maar hij krijgt nog wat onderzoekjes arm beest.. al bijna 3 weken diarree, en het wordt alleen maar erger

krijg straks wel lekker een massage van vriendlief, zodat ik lekker morgen ontspannen kan hardlopen!
alleen is hij vergeten mijn yoghurt te halen, dus morgen maar ontbijten met wat knackebrod...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')