abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56230402

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_56230427
ik neem 'm terug
Ja doei.
pi_56230454
teeveepee

leuke kleren-maker miniotje

zoals iedereen roept: ik wou dat ik zo handig was
Ja doei.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:35:30 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56230455
.

Sepo! . tripo dankzij Moblo .
Niet meer actief op Fok!
pi_56230456
Gaan we een lijstje voor Evy in de OP maken?

Evy lopers:

Miss_S
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:35:56 #6
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_56230467
muay thai of bowlen ?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:36:19 #7
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_56230477
o dat was princes falafel
pi_56230541
Evy lopers:
Miss_S
Principessa.Farfalla 5km, les 2
pi_56230664
tvpee
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_56230717
Hoi
Net als toetje een halve ananas en een halve door aardbeien gehad Zo lekker!
pi_56230859
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Evy lopers:
Miss_S
Principessa.Farfalla 5km, les 2
De les vermelden bij Evy lijkt me wat onpraktisch ... aangezien dat elke week weer verandert

Wil ook ananas en aardbeien
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56230924
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De les vermelden bij Evy lijkt me wat onpraktisch ... aangezien dat elke week weer verandert

Wil ook ananas en aardbeien
we hebben elke week een nieuw topic wel en je kan de OP gewoon wijzigen en zeggen hoeveel je nu bent en zie je in het nieuwe topic
pi_56230932
Ik een lekker stuk varkenshaas (zitten verrassend weinig kcal in!), veel broccoli, gebakken champignons met peterselie en een sausje erbij van 8% kookroom, veel peper en peterselie. Maar 433 kcal! Scheelt zo als je een keer de aardappelen/pasta/rijst gedeelte weglaat.
pi_56231006
Vanavond heb ik een stukje vis op met doperwtjes en paprikadingetjes (uit blik) en aardappel.
Als toetje B&J low-fat brownie ijs (Maar het was wel lekker!)
En het scheelt idd. veel als je de koolhydraten weglaat. Daarom geloof ik ook wel dat atkins werkt, het is alleen erg lastig in je andere maaltijden denk ik.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:56:51 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56231020
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:
Gaan we een lijstje voor Evy in de OP maken?

Evy lopers:

Miss_S
.

Beetje de hardloopschema-lopers discrimineren hè!
Niet meer actief op Fok!
pi_56231035
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik een lekker stuk varkenshaas (zitten verrassend weinig kcal in!), veel broccoli, gebakken champignons met peterselie en een sausje erbij van 8% kookroom, veel peper en peterselie. Maar 433 kcal! Scheelt zo als je een keer de aardappelen/pasta/rijst gedeelte weglaat.
Varkenshaas, bak je dat gaar of rosé? Volgens mij heb ik het nog nooit gehad
pi_56231043
Ah, hier zijn jullie .

Vriendje zit nog wel even op z'n werk, dus ik moest de warm-eten-plannen omgooien voor vanavond (hij is twee jongens uit m'n V3 klas aan het laten zien wat hij voor werk doet, in het kader van werkverkenning ).

Had helemaal geen zin in vlees, dus heb een groene kool als een ware houthakker in stukken gehakt dat geroergebakt met champignons en ui en paprika en mexicaanse kruiden. Dat in twee wraps, wat salsa eroverheen (en voor de verandering géén kaas en zure room zoals ik altijd deed...), wat sla erbij met mais en paprika en tomaat en hopla: een enorme maaltijd van slechts 464 caloriën.

Zit op 1055 vandaag, dat is eigenlijk best weinig! Vanavond nog maar wat yoghurt nemen, of wat fruit.
pi_56231109
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Vind het zelf zonde om helemaal gaar te braden. Ik braad het zo'n 10-12 minuten in roomboter.
Het is dan heel lichtroze van binnen, en supermals (niet zouten van te voren!)
't is eigenlijk het enige soort varkensvlees dat ik lekker vind.
pi_56231127
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Rosé, anders wordt het heel erg taai.

Dan krijg je vlees zoals m'n schoonmoeder dat maakt, die ons een keer begroette met "Kom binnen! De biefstukjes staan al lekker lang te sudderen" .
pi_56231136
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En natuurlijk de op-eigen-muziek-en-op-eigen-houtje-lopers
Het mooi kotsende meisje.
pi_56231196
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Sorry
Vergeet het lijstje maar
pi_56231259
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Rosé, anders wordt het heel erg taai.

Dan krijg je vlees zoals m'n schoonmoeder dat maakt, die ons een keer begroette met "Kom binnen! De biefstukjes staan al lekker lang te sudderen" .
dan is biefstuk ineens ontzettend smerig vlees
pi_56231293
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry
Vergeet het lijstje maar
Kan je dan niet een lijstje maken met hardlopers, met erachter met welk schema tussen haakjes oid
pi_56231355
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:07 schreef omearos het volgende:

[..]

Kan je dan niet een lijstje maken met hardlopers, met erachter met welk schema tussen haakjes oid
Dat kan ook maar dan kan Renkse (en de andere) het lijstje dat er nu is quoten en zo ff aanpassen
pi_56231359
tvp
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')