abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:00:24 #176
202940 Diebold
We love the South
pi_56401849
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik ook dat wint obama dan, ik denk dat het moeilijker is voor obama om de nomination te winnen dan de race tegen een republikein.
De media nog altijd heel vriendelijk voor Hillary, terwijl Obama al maanden volop onder vuur licht.
Mocht ze de nominatie winnen, dan gaan alle remmen los en zijn alle Monica en andere schandalen weer volop in trek. Hillary maakt geen schijn van kans tegen de Republikeinen. Ze zal worden afgeslacht.

Hillary is momenteel een illegaal feestje aan het vieren over een verkiezing in Florida die niet bestaat. Alle kandidaten hebben een contract getekend niet campagne te voeren in Florida omdat deze staat net als Michigan de regels van de partij van de Democraten overtreed. Op deze manier krijgen de Clintons weer de media aandacht, en wie naar het zogenaamde overwinningsfeestje kijkt zou denken dat het een echte verkiezing is. De Clintons zijn overal toe in staat, er bestaat geen limiet voor hen. Zij staan boven het volk, boven alle regels, en het maakt niet uit wie hun campagne financieerd. In hun ogen is opnieuw een plek in het witte huis hun volle recht. Omdat het niet de makkelijke race is waar de Clintons op hadden gerekend is het Bill Clinton naar zijn hoofd gestegen.

Obama heeft een veel grotere kans dan Hillary, niet alleen de polls tonen dat aan, wat voor waarde dat dan mag hebben, Obama heeft de endorsement van een groot aantal vier-sterren generaals, en tot dusver van minimaal 6 governors uit 6 Rode staten. Hillary heeft geen enkele steun gekregen uit Rode Staten.
In deze rode staat Virginia ontmoeten we zelfs Republikeinen die voor Obama gaan stemmen.
Wat opvallend was gisteren voordat de State of the Union Address van President Bush begon, is de aandacht die Obama van de Republikeinen kreeg, terwijl Hillary in een hoekje zat met Biden. Iedereen wilde zijn hand schudden. Hij heeft dan ook bewezen samen te kunnen werken met mensen met anderen ideeen en deze desondanks kan respecteren. De enige kandidaat die de oorlog van de afgelopen 16 jaar tussen Republikeinen en Democraten kan beeindigen.

Hoe dan ook, de Cintons hebben hun zogenaamde "recht" op het witte huis al gehad.
Zoals de Kennedy's gisteren zeiden: "Het is tijd voor een nieuwe generatie om het stokje over te nemen.
Daarmee werd niet alleen Obama bedoeld, maar met name zijn achterban, de Obama movement.

Yes, we can!

"And so, my fellow Americans, ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country." - JFK

[ Bericht 5% gewijzigd door Diebold op 30-01-2008 03:14:24 ]
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:01:13 #177
202940 Diebold
We love the South
pi_56401852
Laatste bevestigde nieuws:

Het schema van de Kennedy's voor de aankomende dagen: California, New Mexico en Arizona.

Republikein Arnold Schwarzenegger endorses Obama.
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
pi_56401870
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:01 schreef Diebold het volgende:
Laatste bevestigde nieuws:

Het schema van de Kennedy's voor de aankomende dagen: California, New Mexico en Arizona.

denk je niet dat hillary New York,New jersey,arkansas, en california zeker gaat winnen?
Ik had goede hoop dat obama aan het eind zou winnen maar dat cnn met hun blije statistieken toont aan dat het er allemaal wat minder rooskleurig uitziet.
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:19:31 #179
202940 Diebold
We love the South
pi_56401882
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

denk je niet dat hillary New York,New jersey,arkansas, en california zeker gaat winnen?
Ik had goede hoop dat obama aan het eind zou winnen maar dat cnn met hun blije statistieken toont aan dat het er allemaal wat minder rooskleurig uitziet.
oa CNN is het Hillary netwerk. Daar kijken we niet naar. :-)
C-Span heeft onze voorkeur. Obama heeft al een enorme achterstand ingehaald.
Het gaat om de delegates. Hij hoeft deze staten niet te winnen, zolang hij niet teveel achterstand oploopt in de delegates stand. Mogelijk loopt hij na 5 februari achter. Dat wilt niet zeggen dat ie niet kan winnen.
Obama heeft ondertussen zijn achterstand in Conneticut weggewerkt. Dat is op basis van zijn overwinning in South Carolina alleen. In South Carolina lag hij twee maanden geleden achter met 20 punten, en desondanks versloeg hij Clinton met een landslide. De kennedy endorsement is nog niet in die cijfers inbegrepen, noch de campagne van de Kennedy's in de komende dagen.

Obama maakt een goede kans de primary te winnen, en de beste kans om de general te winnen.
Yes we can!
pi_56401884
quote:
Arnold is een nep-Republikein.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:23:04 #181
202940 Diebold
We love the South
pi_56401886
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:21 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Arnold is een moderate Republikein, zoals er ook moderate Democraten zijn.
Hij is getrouwd met een Kennedy.
pi_56401892
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:19 schreef Diebold het volgende:

[..]

CNN is het Hillary netwerk. Daar kijken we niet naar. :-)
Obama heeft al een enorme achterstand ingehaald.
Het gaat om de delegates. Hij hoeft deze staten niet te winnen, zolang hij niet teveel achterstand oploopt in de delegates stand. Mogelijk loopt hij na 5 februari achter. Dat wilt niet zeggen dat ie niet kan winnen.
Obama heeft ondertussen zijn achterstand in Conneticut weggewerkt. Dat is op basis van zijn overwinning in South Carolina alleen. In South Carolina lag hij twee maanden geleden achter met 20 punten, en desondanks versloeg hij Clinton met een landslide. De kennedy endorsement is nog niet in die cijfers inbegrepen, noch de campagne van de Kennedy's in de komende dagen.

Obama maakt een goede kans de primary te winnen, en de beste kans om de general te winnen.
Yes we can!
Ik hoop het zijn er verder nog invloedrijke democraten in die partij behalve de kennedys die obama of clinton steunen
  Trouwste user 2022 woensdag 30 januari 2008 @ 03:26:59 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_56401895
Maar 15 procent voor Guiani. Die heeft en grote fout gemaakt door niet eerder mee te doen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:27:59 #184
104871 remlof
Europees federalist
pi_56401898
quote:
Ow? Da's nogal opzienbarend, of wordt bedoeld dat ie Obama preferereert boven de andere kandidaten van de Democraten?
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:32:34 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56401906
quote:

[..]

Dat zijn deze kandidaten bijna allemaal, zeker als je de gedachten van de 'oude' partij onder de loep neemt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:36:37 #186
202940 Diebold
We love the South
pi_56401913
Laatste nieuws:
Sinds vandaag is Caroline Kennedy te zien in een reclamespotje dat op nationaal niveau wordt uitgezonden.

http://my.barackobama.com/page/content/caroline_ad
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:40:16 #187
202940 Diebold
We love the South
pi_56401919
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow? Da's nogal opzienbarend, of wordt bedoeld dat ie Obama preferereert boven de andere kandidaten van de Democraten?
Het betekent dat ie openlijk zijn steun uitspreekt voor Obama, om de nieuwe President te worden. Hetzelfde als de Kennedy's deden. Hetgeen media aandacht opleverd voor Obama. Of ie actief campagne gaat voeren voor Obama zoals de Kennedy's en John Kerry, en de governors uit de rode staten is ons nog niet bekend.
pi_56401943
mccain's dochter is trouwens best cute:)
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:58:05 #189
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56401955
McCain projected winner.

Bye bye Rudi met je briljante strategie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 januari 2008 @ 04:33:59 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_56401988
Idd Daar zijn een paar foutjes gemaakt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56402056
Nu hopen dat Huckabee de race verlaat. Dan wint Romney. Maar als Guiliani stopt (wat binnenkort gaat gebeuren) dan wint McCain hoogst waarschijnlijk.

[ Bericht 46% gewijzigd door Lyrebird op 30-01-2008 06:23:52 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 30 januari 2008 @ 07:50:05 #192
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56402371
Guiliani is de perfecte VP voor McCain, en het zou me niets verbazen als we straks een McCain/Guiliani ticket overhouden....

Het is alleen zo jammer dat McCain zo pro-oorlog in Irak is.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 30 januari 2008 @ 07:55:46 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56402412
quote:
Arnold is een van de weinige Republikeinen die de Bush-doctrine niet ziet zitten. Net als Ron Paul trouwens, en in mindere mate Huckabee. Ik vind het dan ook jammer om te zien dat figuren als McCain nog steeds achter Bush staan..... er moet verandering komen in de VS. De Democraten roepen het allang natuurlijk, maar ik ben blij dat er in ieder geval een PAAR Republikeinen zijn die dat ook zien.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_56402435
echt knap als de democraten dit nog weten te verkloten.

natuurlijk hartstikke leuk als er een eindelijk een vrouw of zwarte president kan worden.
maar is dat het wel waard als de democraten daardoor de kans lopen de verkiezingen te verliezen.

mccain wordt echt wel een zware dobber voor hillary.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56402679
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:50 schreef maartena het volgende:
Guiliani is de perfecte VP voor McCain, en het zou me niets verbazen als we straks een McCain/Guiliani ticket overhouden....

Het is alleen zo jammer dat McCain zo pro-oorlog in Irak is.....
Geillinani is ook pro Irak tenminste in Florida, waar hij volledig afgegaan is.
en hij houd er gelijk mee op.

Nee die Obama is een winner, dat straalt ie helemaal uit, net als John Kennedy indertijd ,
jammer voor BiIllary, ik had het hem/haar wel gegund.

[ Bericht 2% gewijzigd door henkway op 30-01-2008 08:48:02 ]
pi_56402681
quote:

Mag ik hier een bron van weten? Ik vind er namelijk niks over op cnn / cbs / fox / cspan
  woensdag 30 januari 2008 @ 08:56:52 #197
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56402967
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat zijn deze kandidaten bijna allemaal, zeker als je de gedachten van de 'oude' partij onder de loep neemt.
De Republikeinen waren toch altijd al de partij van het grootindustrieel? Vrije handel enzo?

Wat is er zo anders geworden? Dat nu ook de Bible Belt op hen stemt?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56403654
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:00 schreef Diebold het volgende:
Obama heeft een veel grotere kans dan Hillary, niet alleen de polls tonen dat aan, wat voor waarde dat dan mag hebben, Obama heeft de endorsement van een groot aantal vier-sterren generaals, en tot dusver van minimaal 6 governors uit 6 Rode staten. Hillary heeft geen enkele steun gekregen uit Rode Staten.
Al die endorsements is één grote hype. Met endorsements win je geen verkiezingen. Kerry had in 2004 ook niet echt veel aan Kennedy.
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:19 schreef Diebold het volgende:
De kennedy endorsement is nog niet in die cijfers inbegrepen, noch de campagne van de Kennedy's in de komende dagen.
Idem.

Verder geloof ik niet dat het veel invloed gaat hebben op alle staten die op super tuesday gaan stemmen zoals gisteravond in Nova werd uitgesproken. Zullen heus wel een paar gaan omdraaien, maar een grote invloed? No way.

[ Bericht 2% gewijzigd door vw_caddy op 30-01-2008 10:00:04 ]
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56403969
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat voor grootse plannen?
Oh, dat was meer een algemene opmerking, ik bedoelde niet echt iets specifieks. Zijn beloftes wat betreft burgerrechten kwamen pas onder LBJ echt op gang enzo, maar ik denk dat hij daar zelf ook grote stappen in had gezet als hij had geleefd.
pi_56404008
Ik weet het niet met McCain, ik vraag me af of ie zoveel slimmer is dan Bush en het blijft gewoon een ontzettend oude vent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')