Ik ben bang dat ie dan op zwart blijft hangenquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef PeZu het volgende:
fipo?
jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie dan op zwart blijft hangen
[..]
Mag ik je aanraken?![]()
![]()
hihihiquote:
Mwa. Ben niet zo'n kenner, maar vind engelse thee (gewoon simpel) en sterrenmunt ook erg lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:42 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee is toch het lekkerst. Vergeet alles wat ik zei over kamille thee.
Munt thee drink ik alleen als ik véél maagzuur heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:45 schreef crossover het volgende:
Mwa. Ben niet zo'n kenner, maar vind engelse thee (gewoon simpel) en sterrenmunt ook erg lekker
earl grey!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa. Ben niet zo'n kenner, maar vind engelse thee (gewoon simpel) en sterrenmunt ook erg lekker
Oh werkt dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Munt thee drink ik alleen als ik véél maagzuur heb.
Ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:49 schreef crossover het volgende:
Oh werkt dat?
Kuukske's wijze huishoudtip #1
Brazilian Waxquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Koffie.. Brazilian Blend.
Ik ga dat van mij morgen aansluitenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
* PeZu heeft dankzij casema al 2 weken geen tv en inet
Ja! Ook ook ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga straks denk ik maar TopGear kijken.
de monteur komt hier morgen de wijkcentrale ook maar even nakijken want er klopt toch echt iets nietquote:
Over de dagelijkse sleur van het kantoorsleven. Peter Gibbons wordt dan gehypnotiseerd op zo'n manier dat hij zich nergens meer druk om wordt, dat levert hem dan een promotie opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
office space? waar gaat dat over en op welk net komt dat?
ah thanks!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Over de dagelijkse sleur van het kantoorsleven. Peter Gibbons wordt dan gehypnotiseerd op zo'n manier dat hij zich nergens meer druk om wordt, dat levert hem dan een promotie op
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=25984
http://www.imdb.com/title/tt0151804/
RTL5, 20.30
Die ga ik ook kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Over de dagelijkse sleur van het kantoorsleven. Peter Gibbons wordt dan gehypnotiseerd op zo'n manier dat hij zich nergens meer druk om wordt, dat levert hem dan een promotie op
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=25984
http://www.imdb.com/title/tt0151804/
RTL5, 20.30
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:09 schreef Frutsel het volgende:
VERDOMME...
was dat andere topic op slot
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:09 schreef Frutsel het volgende:
VERDOMME...
was dat andere topic op slot
Nee, ik had 25 keer gef5'ed maar zag dat er geen berichten bij kwamenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vroeg me toch even af of je nog door 't slotje gepost had
"vaag" jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, ik had 25 keer gef5'ed maar zag dat er geen berichten bij kwamen
best vaag
quote:
Dat is een heel interessant archeologisch programma, dat vroeger door Discovery Channel werd uitgezonden, maar tegenwoordig alleen nog door een Britse zender die we hier niet kunnen ontvangen. Een team van archeologen, geofysici en andere deskundigen heeft 3 dagen de tijd om een bepaald archeologisch vraagstuk op te lossenquote:
Een beetje zoals Mythbusters, maar dan op de archeologische manier.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat is een heel interessant archeologisch programma, dat vroeger door Discovery Channel werd uitgezonden, maar tegenwoordig alleen nog door een Britse zender die we hier niet kunnen ontvangen. Een team van archeologen, geofysici en andere deskundigen heeft 3 dagen de tijd om een bepaald archeologisch vraagstuk op te lossen.
Dit dus.
Ze hebben geen busterquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een beetje zoals Mythbusters, maar dan op de archeologische manier.
BXquote:
in 20 minuten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijk de KinkFM top 1212 even downen
Buzzquote:
4GB, 15 min binnenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijk de KinkFM top 1212 even downen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]Whehehe momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Hehe, helemaal geen probleem. Als er weer een update is hoor je hetquote:
Ja heerlijk aardige download snelhedenquote:
Immer.quote:
Leuk om nieuwe bandjes te leren kennenquote:
van wie?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Immer.
[..]
Leuk om nieuwe bandjes te leren kennen. Laatst heb ik na het downloaden toch de cd gekocht bij cd-wow.
Een bandjequote:
Ik ken het niet...quote:
Enyaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken het niet...
Enya, dat is pas zeikmuziek.
'T Lijkt op elkaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Enya
Zie mij even een mooie grap maken, Saybia zeikmuziek vinden en Enyadoen. Hihi. Grap.
Yup. Ik heb nog meer cd's hier op mijn schijf staan waar ik het orgineel exemplaar van wil hebben (bijv Coldplay) maar moet ook geld hebben om te eten enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Meer bandjes dus.
Je moet er van houden; ik heb ze gezien op Lowlands, en daarna de muziek opgezocht op 't net en uitermate bevallenquote:
Enyaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken het niet...
Enya, dat is pas zeikmuziek.
Waardeloos is dat he...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yup. Ik heb nog meer cd's hier op mijn schijf staan waar ik het orgineel exemplaar van wil hebben (bijv Coldplay) maar moet ook geld hebben om te eten enzo
Ja, misschien moeten we er even een pot koffie tegenaan gooien om iedereen weer wakker te krijgen of zoquote:
bier werd al in de Lounge uitgedeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we er even een pot koffie tegenaan gooien om iedereen weer wakker te krijgen of zo.
succesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik ga even in bed verder fappen
Handjes boven de dekensquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik ga even in bed verder FOK!ken
Zo terugquote:
Een hischtorisch persoon zei U?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:22 schreef Sativage het volgende:
Goed, dan maar hier vragen. Ik werd hier naartoe verwezen:
Ik zoek de volgende dingen
Een sportvrouw: http://i268.photobucket.com/albums/jj36/SANbuca_1980/sport-3.jpg
En een historisch persoon: http://i268.photobucket.c(...)0/geschiedenis-3.jpg
Dag Antoniquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:29 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Een hischtorisch persoon zei U?
quote:
wat zoek je? een naam?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:22 schreef Sativage het volgende:
Goed, dan maar hier vragen. Ik werd hier naartoe verwezen:
Ik zoek de volgende dingen
Een sportvrouw: http://i268.photobucket.com/albums/jj36/SANbuca_1980/sport-3.jpg
En een historisch persoon: http://i268.photobucket.c(...)0/geschiedenis-3.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |