abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56581445
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:31 schreef Robar het volgende:
Dit lijkt me wel wat . .

---Ruudjuh --- Van Persil
Raffie -- Snijdert -- Seedorp
-------Demi -- Heitinga
Timmie - Ooijer/Mattie - Boula/Melchiot
---------Oortjes

Of

-------------Ruud
--Rafael - Robin - Wesley
---Demy ------- Clarence
----------Johnny
Tim - Joris/Andre - Mario/Khalid
Anders doe je ff normale namen, dat leest wat makkelijker
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56581497
quote:
Peiling: Van Basten moet opstappen

RIJSWIJK - zo 09 dec 2007 - Bondscoach Marco van Basten moet nu meteen al opstappen. Dat vindt een meerderheid van de Nederlanders die zijn ondervraagd voor een peiling van Maurice de Hond. Foppe de Haan wordt vervolgens het meest genoemd als opvolger.

Van Basten heeft besloten na het Europees kampioenschap in juni volgend jaar te stoppen als bondscoach van het Nederlands voetbalelftal. Van de ondervraagden ziet 53 procent liever dat de oud-international nu al opstapt. 41 Procent vindt dat niet nodig, 7 procent heeft geen mening...

Bron: Telesport
Goh, die peiling is alweer bijna twee maanden oud, hoe zouden de cijfers vandaag liggen?
pi_56581536
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:27 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Goh, die peiling is alweer bijna twee maanden oud, hoe zouden de cijfers vandaag liggen?
Ik twijfel aan die peiling.

Ik twijfel aan alle peilingen.

Bovendien denken veel mensen hier niet rationeel over na.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56581694
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik twijfel aan die peiling.

Ik twijfel aan alle peilingen.

Bovendien denken veel mensen hier niet rationeel over na.
Dan heb je nu het antwoord op je vraag van twee maanden geleden, en je geeft het nog zélf ook!
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vraag je wáár je vandaan haalt dat maar een klein percentage van de voetbalvolgers wil dat Marco van Basten vertrekt en waarom Maurice de Hond ongelijk heeft...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 13:42:24 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56581760
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef VoreG het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Schaars? Die zou perfect de plek van Van Bronckhorst kunnen invullen, erg goede voetballer.

-edit-

Spuit elf
Bakkal kan daar ook prima uit de voeten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:51:59 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56581962
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dan heb je nu het antwoord op je vraag van twee maanden geleden, en je geeft het nog zélf ook!
[..]
Nu zal een groter deel willen dat hij aanblijft, logisch. Maar er is ook een deel dat niet naar één wedstrijd kijkt om aan een oordeel te komen, maar naar de totale bondscoach-periode van Marco van Basten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56581991
Bakkal voegt net als Babel te weinig toe aan het Nederlands elftal, ook zie ik Mathijssen liever vandaag dan morgen uit de basis gespeeld worden. Ik hoop echt dat Boulahrouz weer snel fit raakt en dat Ooijer het ook nog volhoud zodat je inderdaad met Heitinga en de Zeeuw naast elkaar achter het middenveld kan zetten.

Verder zou ik verdergaan met het middenveld Sneijder --- Van der Vaart en dan op links van Persie of Affelay of als hij eindelijk eens gaat voetballen Babel of Robben.
pi_56582009
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nu zal een groter deel willen dat hij aanblijft, logisch. Maar er is ook een deel dat niet naar één wedstrijd kijkt om aan een oordeel te komen, maar naar de totale bondscoach-periode van Marco van Basten.
Wat natuurlijk veel belangrijker is.

Daarom zijn die peilingen onzin, vlak na een goede wedstrijd. Net als vlak na een slechte wedstrijd.

Je moet het even laten bezinken zodat iedereen -vrij van de meeste emoties rond die wedstrijd- een mening kan vormen.
pi_56582448
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:51 schreef M0NTANA het volgende:

...Maar er is ook een deel dat niet naar één wedstrijd kijkt om aan een oordeel te komen, maar naar de totale bondscoach-periode van Marco van Basten.
Dat waren toch scorebordjournalisten?

Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)

28 gespeeld, 20 gewonnen, 5 gelijk en 3 verloren, 45 doelpunten gemaakt en 10 tegen

Kroatië - Nederland 0 -3

pi_56582538
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat waren toch scorebordjournalisten?

Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)

28 gespeeld, 20 gewonnen, 5 gelijk en 3 verloren, 45 doelpunten gemaakt en 10 tegen

Kroatië - Nederland 0 -3

[ afbeelding ]
Nee, scorebordjournalisten zijn mensen die enkel kijken naar de cijfertjes, niet naar het spel, de progressie, etc.
pi_56586508
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik zou toch voor een andere speler op de plek van Melchiot, hij is niet snel genoeg meer.

Daarnaast mis ik Van Bronckhorst in je opstelling, ik denk toch dat hij een vaste waarde is.
Wie zou jij dan op de plek van Melchiot zetten? Een betere rechtsback dan hij is er niet in mijn ogen.

En op wie ze plek zou jij v Bronckhorst zetten? Met deze opstelling is het de bedoeling om een tweemansblok op het middenveld te vormen. Heitinga en De Zeeuw zijn in mijn ogen de twee spelers die het sterkste blok vormen. Daarbij is van Bronckhorst behoorlijk op zijn retour, vind je niet?
pi_56586672
Kromkamp zou van mij nog wel een kans mogen hebben, Melchiot vind ik maar niks.
Van Bronckhorst vind ik ook niks als verdigende middenvelder, voor Feyenoord is hij leuk maar niet voor het Nederlands elftal. Heitinga zou daar wel goed zijn maar dan moet Bouhlarouz wel goed gaan spelen anders is het helemaal niks centraal achterin. En Braafheid voor Mathijssen.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 18:16:25 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56586799
moet Kromkamp wel de vorm vasthouden die hij nu heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 februari 2008 @ 19:31:12 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56588400
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hulde voor de 7 "kern-spelers" die bij van Basten op dit systeem hebben aangedrongen of moet ik zeggen hebben opgeeist?
Dan is MvB blijkbaar flexibel genoeg om daar naar te luisteren ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 donderdag 7 februari 2008 @ 19:49:45 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_56588793
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:09 schreef Kerdaben het volgende:
Kromkamp zou van mij nog wel een kans mogen hebben, Melchiot vind ik maar niks.
Van Bronckhorst vind ik ook niks als verdigende middenvelder, voor Feyenoord is hij leuk maar niet voor het Nederlands elftal. Heitinga zou daar wel goed zijn maar dan moet Bouhlarouz wel goed gaan spelen anders is het helemaal niks centraal achterin. En Braafheid voor Mathijssen.
Ben jij een genaturaliseerde Duitser ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:01:14 #191
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56589069
------------------Sar----------------------

Melchiot - Ooijer - Bouma - De Cler

---------Heitinga - De Zeeuw

Sneijder - Van Persie - Seedorf/Vaart

---------Van Nistelrooy/Huntelaar------

Of:

Melchiot - Heitinga - Bouma - De Cler

----------De Zeeuw - Bakkal

Van Persie en Sneijder kun je desnoods nog omwisselen, aangezien die laatste gisteren nogal de neiging had om alsnog centraal te gaan rondhangen. Seedorf speelt bij Milan volgens mij ook vaak aan die kant, dus variatie zat. Ik weet trouwens niet zeker of de eerste opstelling wel werkt, omdat ik niet zeker ben of zowel De Zeeuw als Heitinga goed functioneert op links. Heitinga vóór de verdediging zou in ieder geval wenselijk zijn, maar #2 moet anders ook prima werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 07-02-2008 20:10:49 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:16:40 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56591867
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Dan is MvB blijkbaar flexibel genoeg om daar naar te luisteren ...
Ach, zo kan je overal een positieve draai aangeven.

De morrende spelersgroep in combinatie met de kritische pers heeft er in mijn optiek juist voor gezorgd dat Marco van Basten wel moest veranderen van tactiek.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56592299
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:39 schreef VoreG het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Schaars? Die zou perfect de plek van Van Bronckhorst kunnen invullen, erg goede voetballer.

-edit-

Spuit elf
Veels te gróót risico.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 februari 2008 @ 22:41:21 #194
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56592438
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, zo kan je overal een positieve draai aangeven.

De morrende spelersgroep in combinatie met de kritische pers heeft er in mijn optiek juist voor gezorgd dat Marco van Basten wel moest veranderen van tactiek.
Zoals je ook overal een negatieve draai aan kan geven - hetgeen jij de afgelopen maanden gedaan hebt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:48:27 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56592591
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef Doc het volgende:

[..]

Zoals je ook overal een negatieve draai aan kan geven - hetgeen jij de afgelopen maanden gedaan hebt
Had ik er toch (ook) een smilie achter moeten zetten.
pi_56594372
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:01 schreef Kriegel het volgende:

Melchiot - Ooijer - Bouma - De Cler

---------Heitinga - De Zeeuw

Nederland kampioenuuuh!
pi_56598421
Hoe komt iedereen er toch bij dat Melchiot goed genoeg is? Hij is gewoonweg niet snel genoeg (meer) om snelle vleugelspitsen tegen te houden. Hij speelde niet slecht tegen Kroatie, maar je zag toch dat ie net iets tekort kwam. Daarnaast is Kroatie geen Italie of Frankrkijk.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:10:01 #198
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56598503
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:04 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe komt iedereen er toch bij dat Melchiot goed genoeg is? Hij is gewoonweg niet snel genoeg (meer) om snelle vleugelspitsen tegen te houden. Hij speelde niet slecht tegen Kroatie, maar je zag toch dat ie net iets tekort kwam. Daarnaast is Kroatie geen Italie of Frankrkijk.
Wie dan?
pi_56598518
Maar het is niet dat Kromkamp. Jaliens of Ooijer echt zoveel beter zijn.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:15:51 #200
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56598585
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het is niet dat Kromkamp. Jaliens of Ooijer echt zoveel beter zijn.
Kromkamp! !
Jaliens...
Ooijer op de back zou ik eigenlijk niet weten, opbouwend is het echter niet veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')