abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:23:49 #151
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56576742
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hulde voor de 7 "kern-spelers" die bij van Basten op dit systeem hebben aangedrongen of moet ik zeggen hebben opgeeist?
Maar het feit dat hij er in meegaat getuigt ook van klasse.
pi_56577004
Scorebordjournalistiek
pi_56577876
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eindelijk een natuurlijk systeem inderdaad.
Robben is de enige echte buitenspeler, maar al twee jaar vergane glorie. Verder zijn er geen buitenspelers, dus ook niet in zo'n systeem spelen. Nee, ook niet met Babel, Kuijt en Van Persie.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:20:47 #154
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56578689
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Robben is de enige echte buitenspeler, maar al twee jaar vergane glorie. Verder zijn er geen buitenspelers, dus ook niet in zo'n systeem spelen. Nee, ook niet met Babel, Kuijt en Van Persie.
Enige nadeel van dit systeem is dat er mijns inziens geen ruimte is voor Van Persie, of Van der Vaart.
Maar ik wil ze allebei.
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:36:59 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56579029
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:

[..]

Enige nadeel van dit systeem is dat er mijns inziens geen ruimte is voor Van Persie, of Van der Vaart.
Maar ik wil ze allebei.
Misschien een iets andere variant dan?

4-2-2-2, met Robin van Persie/Arjen Robben en Ruud van Nistelrooij/Klaas Jan Huntelaar voorin en Wesley Sneijder/Ryan Babel en Rafael van der Vaart/Clarence Seedorf daarachter?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56579114
Verzin maar eens een systeem met Sneijder, VDV, Seedorf, Van Persie, Nistelrooy zonder dat je te aanvallend raakt. Gaat lastig worden
pi_56579121
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar het feit dat hij er in meegaat getuigt ook van klasse.
Inderdaad. Hij laat zich jammer genoeg te vaak te veel beinvloeden door Cruyf die als schipper aan wal staat.
pi_56579306
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien een iets andere variant dan?

4-2-2-2, met Robin van Persie/Arjen Robben en Ruud van Nistelrooij/Klaas Jan Huntelaar voorin en Wesley Sneijder/Ryan Babel en Rafael van der Vaart/Clarence Seedorf daarachter?
Ik denk dat je juist dan de creativiteit beperkt en het helemaal kluitjesvoetbal wordt. Nu is er juist genoeg ruimte om of om de spits heen te zwerven of om de buitenkant te zoeken.

Denk dat je mits in vorm Van Persie - Van der Vaart - Sneijder de beste optie hebt, met het liefst Huntelaar ervoor. En dan Affelay en Seedorf wissels. Babel en Robben laten momenteel niet eens zien waarom ze er uberhaupt bij horen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:02:56 #159
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56579628
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:40 schreef VoreG het volgende:
Verzin maar eens een systeem met Sneijder, VDV, Seedorf, Van Persie, Nistelrooy zonder dat je te aanvallend raakt. Gaat lastig worden
Zeker. Enige optie is

-----Ruud ----- V Persie ------
--Seedorf--vd Vaart --Sneijder--
-----------de Zeeuw-----

Wat te veel van de Zeeuw - of de drie voor hem - zou vragen.
We hebben dus een luxe probleem.
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:04:23 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56579641
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik denk dat je juist dan de creativiteit beperkt en het helemaal kluitjesvoetbal wordt. Nu is er juist genoeg ruimte om of om de spits heen te zwerven of om de buitenkant te zoeken.

Denk dat je mits in vorm Van Persie - Van der Vaart - Sneijder de beste optie hebt, met het liefst Huntelaar ervoor. En dan Affelay en Seedorf wissels. Babel en Robben laten momenteel niet eens zien waarom ze er uberhaupt bij horen.
Is ook zo, dit systeem maar verder uitwerken dan.

Zou je KJH boven Ruud van Nistelrooij verkiezen?

Achter de spits (ik verkies Ruud van Nistelrooij nog wel bven KJH) zou ik kiezen voor:

Clarence Seedorf - Wesley Sneijder - Robin van Persie

Waarbij de buitenste twee van positie wisselen en Rafael van der Vaart op alledrie de posities kan invallen.

Demy de Zeeuw ben ik verder ook wel van gecharmeerd, zou alleen graag iemand anders zien in plaats van Giovanni van Bronckhorst. Maar wie?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:06:33 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56579687
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
met het liefst Huntelaar ervoor.
Vond Huntelaar gisteren buiten zijn goal om niet bijster sterk spelen.
Ook maakte hij vrijwel iedere keer als hij aangespeeld werd de overtreding.

Lijkt me dat van Nistelrooij gewoon eerste keus zal zijn als spits met als backup Huntelaar.

Je middenveld met Persie ipv Babel is inderdaad de beste optie met Sneijder dan in een vrije rol aan de rechterkant, van Persie centraal en v.d. Vaart vanaf de linkerkant.

Van Bronckhorst en de Zeeuw deden het gisteren ook prima alleen zou ik liever van Bommel zien ipv van Bronckhorst al is dat natuurlijk ondenkbaar.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56579692
Als Afellay wat steviger was dan had ik hem graag op de positie van Van Bronckhorst gezien.
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:08:31 #163
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56579721
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Achter de spits (ik verkies Ruud van Nistelrooij nog wel bven KJH) zou ik kiezen voor:

Clarence Seedorf - Wesley Sneijder - Robin van Persie

Waarbij de buitenste twee van positie wisselen en Rafael van der Vaart op alledrie de posities kan invallen.

Demy de Zeeuw ben ik verder ook wel van gecharmeerd, zou alleen graag iemand anders zien in plaats van Giovanni van Bronckhorst. Maar wie?
Als we meer en beterer verdedigers hadden zou Heitinga ook prima voor de achterhoede kunnen spelen...
Verder hebben we Landzaat, maar daar moet ik niet aan denken.
Engelaar dan?
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:12:44 #164
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56579837
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:06 schreef sjimz het volgende:
Als Afellay wat steviger was dan had ik hem graag op de positie van Van Bronckhorst gezien.
Die zou ik dan liever tussen de 3 hebben dan als stofzuiger en aangever...
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:17:12 #165
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56579937
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als we meer en beterer verdedigers hadden zou Heitinga ook prima voor de achterhoede kunnen spelen...
Ooijer-Mathijsen centraal en Heitinga samen met de Zeeuw als defensief blok op het middenveld??
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56580008
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik vind Huntelaar zo enorm gretig overkomen, die wil de bal het liefst bij van der Sar ophalen om te scoren. Hij maakt alles goed af. Denk echt wel dat het een serieuze optie moet zijn.
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je middenveld met Persie ipv Babel is inderdaad de beste optie met Sneijder dan in een vrije rol aan de rechterkant, van Persie centraal en v.d. Vaart vanaf de linkerkant.

Van Bronckhorst en de Zeeuw deden het gisteren ook prima alleen zou ik liever van Bommel zien ipv van Bronckhorst al is dat natuurlijk ondenkbaar.
Ik vind dat die drie gewoon daar spelen, wie waar staat op welk moment dan ook boeit me weinig. Wel denk ik dat Sneijder vanaf links, van der Vaart centraal en van Persie vanaf rechts ieder het meest tot hun recht komen, maar niet gebonden moeten zijn aan die posities.
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Verder hebben we Landzaat, maar daar moet ik niet aan denken.
Engelaar dan?
Misschien Maduro, Heitinga dacht ik ook aan. Dan zou Ooijer ( ) achterin kunnen. Wellicht de Jong, wellicht Mendes. Schaars zou ik ook altijd nog wel willen zien op die positie, maar die moet eerst fit geraken.
pi_56580030
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ooijer-Mathijsen centraal en Heitinga samen met de Zeeuw als defensief blok op het middenveld??
Ja. Eventueel met een Boulahrouz in de verdediging als die in vorm is. Heitinga is een blok, Gio niet.
pi_56580067
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

pi_56580141
Sar
Melchiot - Ooijer - Mathijsen - de Cler
Heitinga - De Zeeuw
Sneijder - Van Persie - Van der Vaart
Van Nistelrooij
pi_56580291
Dit lijkt me wel wat . .

---Ruudjuh --- Van Persil
Raffie -- Snijdert -- Seedorp
-------Demi -- Heitinga
Timmie - Ooijer/Mattie - Boula/Melchiot
---------Oortjes

Of

-------------Ruud
--Rafael - Robin - Wesley
---Demy ------- Clarence
----------Johnny
Tim - Joris/Andre - Mario/Khalid
pi_56580351
Ja mag van mij nog steeds ontslagen worden. het lijkt erop dat we 2 jaar onnodige triest voetbal voorgeschoteld hebben gekregen. Nu wordt iedereeen lovend over hem, maar het is al erg genoeg dat het systeem om gaat op aandringen van en niet uit de visie van hemzelf.
pi_56580434
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sar
Melchiot - Ooijer - Mathijsen - de Cler
Heitinga - De Zeeuw
Sneijder - Van Persie - Van der Vaart
Van Nistelrooij
Ik zou toch voor een andere speler op de plek van Melchiot, hij is niet snel genoeg meer.

Daarnaast mis ik Van Bronckhorst in je opstelling, ik denk toch dat hij een vaste waarde is.
pi_56580468
Hoe zit het eigenlijk met Schaars? Die zou perfect de plek van Van Bronckhorst kunnen invullen, erg goede voetballer.

-edit-

Spuit elf
pi_56580470
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik zou toch voor een andere speler op de plek van Melchiot, hij is niet snel genoeg meer.

Daarnaast mis ik Van Bronckhorst in je opstelling, ik denk toch dat hij een vaste waarde is.
Gio is een vaste waarde voor van Basten.
Ik gok, dat dat niet voor het merendeel hier geldt.
pi_56580527
Schaars moet eerst maar weer eens 100% fit worden en dan is het nog maar de vraag hoe hij ervoor staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')