Maar het feit dat hij er in meegaat getuigt ook van klasse.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hulde voor de 7 "kern-spelers" die bij van Basten op dit systeem hebben aangedrongen of moet ik zeggen hebben opgeeist?
Robben is de enige echte buitenspeler, maar al twee jaar vergane glorie. Verder zijn er geen buitenspelers, dus ook niet in zo'n systeem spelen. Nee, ook niet met Babel, Kuijt en Van Persie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eindelijk een natuurlijk systeem inderdaad.
Enige nadeel van dit systeem is dat er mijns inziens geen ruimte is voor Van Persie, of Van der Vaart.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Robben is de enige echte buitenspeler, maar al twee jaar vergane glorie. Verder zijn er geen buitenspelers, dus ook niet in zo'n systeem spelen. Nee, ook niet met Babel, Kuijt en Van Persie.
Misschien een iets andere variant dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enige nadeel van dit systeem is dat er mijns inziens geen ruimte is voor Van Persie, of Van der Vaart.
Maar ik wil ze allebei.![]()
Inderdaad. Hij laat zich jammer genoeg te vaak te veel beinvloeden door Cruyf die als schipper aan wal staat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar het feit dat hij er in meegaat getuigt ook van klasse.
Ik denk dat je juist dan de creativiteit beperkt en het helemaal kluitjesvoetbal wordt. Nu is er juist genoeg ruimte om of om de spits heen te zwerven of om de buitenkant te zoeken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien een iets andere variant dan?
4-2-2-2, met Robin van Persie/Arjen Robben en Ruud van Nistelrooij/Klaas Jan Huntelaar voorin en Wesley Sneijder/Ryan Babel en Rafael van der Vaart/Clarence Seedorf daarachter?
Zeker. Enige optie isquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:40 schreef VoreG het volgende:
Verzin maar eens een systeem met Sneijder, VDV, Seedorf, Van Persie, Nistelrooy zonder dat je te aanvallend raakt. Gaat lastig worden
Is ook zo, dit systeem maar verder uitwerken dan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist dan de creativiteit beperkt en het helemaal kluitjesvoetbal wordt. Nu is er juist genoeg ruimte om of om de spits heen te zwerven of om de buitenkant te zoeken.
Denk dat je mits in vorm Van Persie - Van der Vaart - Sneijder de beste optie hebt, met het liefst Huntelaar ervoor. En dan Affelay en Seedorf wissels. Babel en Robben laten momenteel niet eens zien waarom ze er uberhaupt bij horen.
Vond Huntelaar gisteren buiten zijn goal om niet bijster sterk spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
met het liefst Huntelaar ervoor.
Als we meer en beterer verdedigers hadden zou Heitinga ook prima voor de achterhoede kunnen spelen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook zo, dit systeem maar verder uitwerken dan.
Zou je KJH boven Ruud van Nistelrooij verkiezen?
Achter de spits (ik verkies Ruud van Nistelrooij nog wel bven KJH) zou ik kiezen voor:
Clarence Seedorf - Wesley Sneijder - Robin van Persie
Waarbij de buitenste twee van positie wisselen en Rafael van der Vaart op alledrie de posities kan invallen.
Demy de Zeeuw ben ik verder ook wel van gecharmeerd, zou alleen graag iemand anders zien in plaats van Giovanni van Bronckhorst. Maar wie?
Die zou ik dan liever tussen de 3 hebben dan als stofzuiger en aangever...quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:06 schreef sjimz het volgende:
Als Afellay wat steviger was dan had ik hem graag op de positie van Van Bronckhorst gezien.
Ooijer-Mathijsen centraal en Heitinga samen met de Zeeuw als defensief blok op het middenveld??quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als we meer en beterer verdedigers hadden zou Heitinga ook prima voor de achterhoede kunnen spelen...
Ik vind Huntelaar zo enorm gretig overkomen, die wil de bal het liefst bij van der Sar ophalen om te scoren. Hij maakt alles goed af. Denk echt wel dat het een serieuze optie moet zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook zo, dit systeem maar verder uitwerken dan.
Zou je KJH boven Ruud van Nistelrooij verkiezen?
Achter de spits (ik verkies Ruud van Nistelrooij nog wel bven KJH) zou ik kiezen voor:
Ik vind dat die drie gewoon daar spelen, wie waar staat op welk moment dan ook boeit me weinig. Wel denk ik dat Sneijder vanaf links, van der Vaart centraal en van Persie vanaf rechts ieder het meest tot hun recht komen, maar niet gebonden moeten zijn aan die posities.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je middenveld met Persie ipv Babel is inderdaad de beste optie met Sneijder dan in een vrije rol aan de rechterkant, van Persie centraal en v.d. Vaart vanaf de linkerkant.
Van Bronckhorst en de Zeeuw deden het gisteren ook prima alleen zou ik liever van Bommel zien ipv van Bronckhorst al is dat natuurlijk ondenkbaar.
Misschien Maduro, Heitinga dacht ik ook aan. Dan zou Ooijer (quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als we meer en beterer verdedigers hadden zou Heitinga ook prima voor de achterhoede kunnen spelen...
Verder hebben we Landzaat, maar daar moet ik niet aan denken.
Engelaar dan?
Ja. Eventueel met een Boulahrouz in de verdediging als die in vorm is. Heitinga is een blok, Gio niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer-Mathijsen centraal en Heitinga samen met de Zeeuw als defensief blok op het middenveld??
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ooijer-Mathijsen centraal en Heitinga samen met de Zeeuw als defensief blok op het middenveld??
Ik zou toch voor een andere speler op de plek van Melchiot, hij is niet snel genoeg meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sar
Melchiot - Ooijer - Mathijsen - de Cler
Heitinga - De Zeeuw
Sneijder - Van Persie - Van der Vaart
Van Nistelrooij
Gio is een vaste waarde voor van Basten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zou toch voor een andere speler op de plek van Melchiot, hij is niet snel genoeg meer.
Daarnaast mis ik Van Bronckhorst in je opstelling, ik denk toch dat hij een vaste waarde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |