abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54967133
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:22 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we dit voortzetten in De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers? aangezien het daar wel schijnt te mogen...
Nee, want ik vraag me af waarom jij zegt dat het een kleine groep is die anti-marco is. Waar basseer je dat op? Dat heeft niks met propaganda te maken. Nu ontloop je mijn vraag alleen maar.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54967223
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:24 schreef DRD het volgende:
Door te zeggen dat het een kleine groep is, onderschat je die "kleine groep". In aantal en in invloed. Vd Herik heeft destijds de fout gemaakt te spreken over een "kleine groep anonieme amokmakers". Vervolgens is het protest tegen hem alleen maar sterker geworden en is hij er uiteindelijk uitgewerkt. Door die "kleine groep". Het gaat niet om het recht van de meerderheid, het gaat om het recht van de sterkste. En wat jij een "kleine groep" noemt, kan uiteindelijk wel eens veel groter, machtiger en bepalender zijn dan dat jij denkt.

Van Basten stopt als bondscoach na het EK. Als ie verstandig is, doet hij het overkomen als zijn eigen beslissing die hij weloverwogen maakt. Want na een mislukte eindronde zal de kritiek alleen maar toenemen en na een geslaagde eindronde, is er niet meer eer te behalen als bondscoach en kan hij daarna alleen maar falen.

Of om in Co Adriaanse termen te spreken: zijn houdbaarheidsdatum is verstreken. Niet ten opzichte van de spelersgroep, maar ten opzichte van het publiek en de media.
Of het volgend jaar een succes wordt weet niemand, jij niet, ik niet, niemand niet. Punt.

Als de eindronde een mislukking wordt zal de kritiek inderdaad toenemen, als we kampioen worden zal hij afnemen, dat lijkt me allebei logisch...

Als hij met Nederland Wereldkampioen wil worden en als hij denkt dat hij dat kan hoop ik heel erg dat hij bijtekent en dat hij zich niet door een stel negatieve losers laat vertellen wat hij wel of niet moet doen.
pi_54967254
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee, want ik vraag me af waarom jij zegt dat het een kleine groep is die anti-marco is. Waar basseer je dat op? Dat heeft niks met propaganda te maken. Nu ontloop je mijn vraag alleen maar.
Als je toch al weet dat het niks met propaganda te maken heeft, waarom vraag je me het dan uit te leggen?
pi_54967422
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Als je toch al weet dat het niks met propaganda te maken heeft, waarom vraag je me het dan uit te leggen?
Ik vraag je wáár je vandaan haalt dat maar een klein percentage van de voetbalvolgers wil dat Marco van Basten vertrekt en waarom Maurice de Hond ongelijk heeft.

Je hebt dat in dit topic gezegd, dus ik wil in dit topic antwoord.

Is dat nou zo moeilijk?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54967730
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:29 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Als de eindronde een mislukking wordt zal de kritiek inderdaad toenemen, als we kampioen worden zal hij afnemen, dat lijkt me allebei logisch...
Was er na het EK'88 weinig kritiek, omdat we europees kampioen waren? Nee. Juist ALS we kampioen worden, zal daarna ieder gelijkspel, iedere kleine overwinning en iedere matige wedstrijd hevig bekritiseerd worden. "Want wij zijn toch de beste van Europa en wij moeten beter dan dit kunnen".

Wat voor eindronde het ook wordt, de kritiek zal in de kwalificatieperiode voor het WK2010 toenemen. Hoe onterecht dat misschien ook mag lijken.
pi_54967874
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:52 schreef DRD het volgende:

[..]

Was er na het EK'88 weinig kritiek, omdat we europees kampioen waren? Nee.
Klopt, maar vóór de EK '88 was er ook niet of nauwelijks kritiek op Rinus Michels en er was nauwelijks iemand die aan een titel dacht... Alleen winnen van Duitsland en revanche voor '74 halen was belangrijk. Dat we daarna ook nog even kampioen werden was na de halve finale tegen Duitsland bijzaak. Heel slechte vergelijking dus...
quote:
Juist ALS we kampioen worden, zal daarna ieder gelijkspel, iedere kleine overwinning en iedere matige wedstrijd hevig bekritiseerd worden. "Want wij zijn toch de beste van Europa en wij moeten beter dan dit kunnen".

Wat voor eindronde het ook wordt, de kritiek zal in de kwalificatieperiode voor het WK2010 toenemen. Hoe onterecht dat misschien ook mag lijken.
Ben ik niet met je eens... Ik denk dat als (als en niet wanneer) we volgend jaar kampioen worden de kritiek ineens verdwenen of bijna verdwenen zal zijn...
pi_54968093
Ligt maar net aan het spel. Als je drie keer op penalties doorgaat en de finale wint, zal niemand van Basten een veer in zijn kont steken omdat we EK zijn geworden.

Nederland zal ongeacht het resultaat altijd naar het vertoonde spel blijven kijken en daarop iemand afrekenen.
pi_54968159
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ligt maar net aan het spel. Als je drie keer op penalties doorgaat en de finale wint, zal niemand van Basten een veer in zijn kont steken omdat we EK zijn geworden.

Nederland zal ongeacht het resultaat altijd naar het vertoonde spel blijven kijken en daarop iemand afrekenen.
DIt is onzin denk ik... Als Nederland EK wordt dankzij drie verlengingen + penalties zullen alleen de die-hard negativistische klojo's dat belangrijker vinden dan de titel... En hoeveel van de huidige negativistische klojo's die-hards zijn zal moeten blijken...
pi_54968637
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Klopt, maar vóór de EK '88 was er ook niet of nauwelijks kritiek op Rinus Michels en er was nauwelijks iemand die aan een titel dacht... Alleen winnen van Duitsland en revanche voor '74 halen was belangrijk. Dat we daarna ook nog even kampioen werden was na de halve finale tegen Duitsland bijzaak. Heel slechte vergelijking dus...

Ben ik niet met je eens... Ik denk dat als (als en niet wanneer) we volgend jaar kampioen worden de kritiek ineens verdwenen of bijna verdwenen zal zijn...
Ik heb het over de periode NA het EK. Als Van Basten nu verlengt, komt die periode er. Tijdens het toernooi kunnen goede resultaten (en goed spel, maar daar geloof ik niet in onder deze bondscoach) de kritiek doen verdwijnen. Maar NA het toernooi zal deze losbarsten, als we geen kampioen zijn, of als we kampioen zijn en ergens een punt laten liggen tegen Noorwegen / Schotland / IJsland / Macedonie.

Het is een verlies - verlies situatie. Hoe hij het ook doet op het toernooi, na het toernooi krijgt hij sowieso weer kritiek. Een nieuwe bondscoach zal daar meer krediet hebben dan de huidige.
pi_54968739
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:42 schreef DRD het volgende:

[..]

Ik heb het over de periode NA het EK. Als Van Basten nu verlengt, komt die periode er. Tijdens het toernooi kunnen goede resultaten (en goed spel, maar daar geloof ik niet in onder deze bondscoach) de kritiek doen verdwijnen. Maar NA het toernooi zal deze losbarsten, als we geen kampioen zijn, of als we kampioen zijn en ergens een punt laten liggen tegen Noorwegen / Schotland / IJsland / Macedonie.

Het is een verlies - verlies situatie. Hoe hij het ook doet op het toernooi, na het toernooi krijgt hij sowieso weer kritiek. Een nieuwe bondscoach zal daar meer krediet hebben dan de huidige.
Oww, ik begreep het inderdaad verkeerd denk ik... Ik kan me niet herinneren dat er ná het EK'88 veel kritiek was... Pas tijdens en na het WK'90 kwam er kritiek... en ik denk dat die kritiek toch meer met de WK'90 te maken had dan met de EK'88... Vóór '88 was er toch ook niet extra kritiek vanwege '74 en '78?
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:48:57 #261
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54972382
Als we kampioen worden ... We worden geen kampioen! Daarvoor komen we kwalitatief gewoon tekort. En voor degenen die weer menen te moeten denken dat ik dit zeg om te provoceren: als je verstand hebt van voetbal analyseer de ploeg en je kan niet anders concluderen dan dat we in de verdediging verdedigend en opbouwend tekort komen, op het middenveld het spel van de tegenstander onvoldoende kunnen verstoren en de coaching amateuristisch is.

Van Fok!kers die denken dat dit niet zo is kan ik niet anders zeggen "you 're a clown!".
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54972552
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef Barca het volgende:
Als we kampioen worden ... We worden geen kampioen! ...
gaan we weer... heeft Sinterklaas bij jou dit jaar óók een glazenbolletje in je schoen gestopt?
pi_54974001
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vraag je wáár je vandaan haalt dat maar een klein percentage van de voetbalvolgers wil dat Marco van Basten vertrekt en waarom Maurice de Hond ongelijk heeft.

Je hebt dat in dit topic gezegd, dus ik wil in dit topic antwoord.

Is dat nou zo moeilijk?
Nou ben ik toch wel benieuwd naar je antwoord op deze vraag Tennessee, je laat weer zien een ster te zijn in het negeren van vragen en stukjes die jou slecht uitkomen.
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:56:14 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54975649
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:58 schreef Solstice het volgende:

[..]

Nou ben ik toch wel benieuwd naar je antwoord op deze vraag Tennessee, je laat weer zien een ster te zijn in het negeren van vragen en stukjes die jou slecht uitkomen.
Dat is iets waar Tennessee inmiddels bekend om staat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54980338
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:58 schreef Solstice het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd krijg ik een ban als ik in deze topic antwoord op die vraag zou geven... In De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers? mag het wel geloof ik dus ...
pi_54980436
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:47 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd krijg ik een ban als ik in deze topic antwoord op die vraag zou geven... In De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers? mag het wel geloof ik dus ...
Zoals wij al eerder zeiden, het heeft niks met propaganda te maken. Jij dropt die stelling in dit topic, dat mag kennelijk want ik heb hier geen mod gezien, dus dan kan je hier ook uitleg over geven.

Dus kom maar op.
pi_54980542
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zoals wij al eerder zeiden, het heeft niks met propaganda te maken. Jij dropt die stelling in dit topic, dat mag kennelijk want ik heb hier geen mod gezien, dus dan kan je hier ook uitleg over geven.

Dus kom maar op.
Het gaat dus wél over propaganda, of mag ik nu mijn mening niet alleen niet meer posten maar mag ik nu gewoon helemaal geen mening meer hébben.....
pi_54980786
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het gaat dus wél over propaganda, of mag ik nu mijn mening niet alleen niet meer posten maar mag ik nu gewoon helemaal geen mening meer hébben.....
Verkondig die mening dan ook eens in dit topic.

Je krijgt echt geen ban, geloof me.
pi_54980992
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je krijgt echt geen ban, geloof me.
bepaal je dat óók al dan?!?!
pi_54980998
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef Tennessee het volgende:
uit MvB moet ontslagen worden topic;
[..]

Ik baseer mijn stelling op logisch redeneren... Als Maurice de Hond zegt dat volgens zijn peiling meer dan de helft van de Nederlanders liever Foppe de Haan als bondscoach heeft op Euro2008 dan Marco van Basten zeg ik dat dat propaganda of direct gevolg van propaganda is. En ik heb even geen zin om daar op zaterdagavond om 23:50 een essay over te gaan schrijven dus morgen meer, welterusten.
Dus als je een mening hebt door propaganda, dan telt dat niet?

Je mening wordt áltijd, zonder uitzondering, gevormd door invloeden van buitenaf. Zonder invloeden van buitenaf geen mening. Gedrag is aangeleerd, net als normen, waarden en verwachtingen. Met dit argument kan ik namelijk net zo makkelijk zeggen dat jij beïnvloed bent door de pro-Marco-beweging.

Als meer mensen vinden dat Marco weg moet, of het nou door 'propaganda' komt of niet, dan zijn dat meer mensen. Je kan niet de hypothetische 99,9999% wegfilteren omdat die allemaal beïnvloed zijn door één iemand. Compleet ridicule bewering.
pi_54981003
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:18 schreef Tennessee het volgende:

[..]

bepaal je dat óók al dan?!?!
Nee, maar ik loop lang genoeg mee om te weten dat je daar écht geen ban voor krijgt.
pi_54981100
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee, maar ik loop lang genoeg mee om te weten dat je daar écht geen ban voor krijgt.
ik kan het bericht van de FA of A die zei dat praten over propaganda een ban op zou leveren zo snel niet meer vinden maar ik heb dat niet verzonnen...
pi_54981141
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:24 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ik kan het bericht van de FA of A die zei dat praten over propaganda een ban op zou leveren zo snel niet meer vinden maar ik heb dat niet verzonnen...
Het heeft anders weinig met propaganda te maken imo.

Jij verzint het er alleen bij om de discussie te vermijden, volgens mij.
pi_54981186
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het heeft anders weinig met propaganda te maken imo.

Jij verzint het er alleen bij om de discussie te vermijden, volgens mij.
de ene weet het verschil tussen een mening en een feit niet en de ander kan geen onderscheid maken tussen de mening van een ander en zijn eigen mening... lekkere discussie is dit...
pi_54981239
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:29 schreef Tennessee het volgende:

[..]

de ene weet het verschil tussen een mening en een feit niet en de ander kan geen onderscheid maken tussen de mening van een ander en zijn eigen mening... lekkere discussie is dit...
Zolang jij niet met uitleg komt, is er weinig discussie inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')