abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:06:03 #251
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56395304
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:00 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ja maar bijvoorbeeld in mijn situatie , ik werk nu drie dagen .
Hier heb ik ruim de vrijheid in en als ik wil zou ik 2 dagen kunnen werken .
Als we ooit besloten om voor een 2e te gaan zal ik dat dan ook wel gaan doen (denk niet dat er een tweede komt aangezien het zo wel prima is vooralsnog).
Maar als je dan een woning koopt ben je dan niet eigenlijk gedwongen om te blijven werken omdat je hypotheek op je salaris wordt berekend of lul ik nu gewoon stom :$.
Als inkomen hoog genoeg hoef je niet alles aan hypotheek op te maken
Je kunt natuurlijk ook gewoon je maandlasten als leidraad nemen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56395371
Een fatsoenlijke eengezinswoning voor een fatsoenlijke prijs is anders ook niet heel snel te vinden. Daarom ben ik ook wel heel erg blij met mijn huurhuisje. Maar omdat veel mensen het vragen en sommige zelfs zeggen joh ga nou kopen dat is veel beter. Dan vraag ik waarom dan?
Het antwoord dat ik dan altijd krijg is: Ja dan is het van jezelf.

Ik heb ook wel geluk gehad met deze woning hoor , wij verdienen toen net eronder zeg maar doordat ik part time was gaan werken toen en vriendjelief was weer eens "jobhoppen" .

Ja xl , ik snap wel wat je bedoelt maar ik zie het grote voordeel gewoon niet van kopen . Ik wil bijvoorbeeld als ik een maal een huis heb gekocht ook zomaar na een jaar kunnen beslissen om te stoppen met werken en thuis te blijven voor een jaar voor mijn kinderen bijvoorbeeld.
Nu kan ik dat doen , maar werkt dat niet anders als je "koopt"?

Ik denk dat ik het plaatje gewoon niet snap, ik ben gewoon een typische huurder
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:17:32 #253
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56395600
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef zeemonster het volgende:
Ik denk dat ik het plaatje gewoon niet snap, ik ben gewoon een typische huurder
Ik vind die huurdersmentaliteit prima. Waarom 'men' zegt dat het 'beter' is kan ik simpel uitleggen.
Als je 30 jaar hypotheek betaalt zonder verhuizen ben je doorgaans klaar. Dan is het huis van jou en betaal je de rest van je leven geen huur meer. Als je 30 jaar huur betaalt gooi je zo'n 150.000 weg en heb je geen huis.

Dat is heel zwart/wit wat Jan met de Pet als reden aandraagt om te kopen en niet te huren.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56396461
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:03 schreef XL het volgende:
Een fatsoenlijke huurwoning is anders echt niet aan te komen hoor. Of het is belachelijk duur of je hebt een ontzettende wachttijd nodig. Je moet echt mazzel hebben wil je ergens kunnen huren. Dan kunnen ze nog inkomenseisen gaan stellen (waarbij je zelfs teveel kunt verdienen) of eisen aan je gezinsamenstelling.

Ik weet dat ik waar ik nu zit niet jarenlang wil blijven, maar mijn enige alternatief zie ik in kopen en daar wil ik me nog niet aan verbinden.
Ik bedoelde uiteraard dat je als huurder makkelijk kan vertrekken
Where facts are few, experts are many.
pi_56396463
Misschien komt het eigenlijk ook wel gewoon omdat voor mijn eigen idee goed woon . Omdat ik de vraag van mensen met een koopwoning best veel krijg , kwam het ineens in mij op om het even hier te vragen.
Ik ga hier even een momenteel heel drukke hond uitlaten , volgens mij is het tijd voor zijn "grote behoefte"
pi_56396825
Bij een hypotheek betaal je puur voor wat je hebt gekocht.

Stel dat je 200.000 euro in 20 jaar hebt afgelost dan heb je dat bedrag voor je zelf. Bij huren heb je de woningbouw lekker rijk gemaakt.

Tevens heb je bij een hypotheek veel meer voordelige aftrekposten.

Vergeet de waarde stijging niet, iets wat je voor 200.000 komt is over 30 jaar zeker 350.000, dan heb je dus heel erg veel verdient.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:09:27 #257
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_56396996
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ff een dikke klacht naar de Haagsche Lounge zat ik daar met me petje op, komt er zo'n klein kut pindaatje vragen of ik me petje af wil doen want dat is het deurbeleid daar. Echt ik werd zo woest van binnen meteen om me heen kijken om te zien of er moslimvrouwen zijn, maar helaas
In de zomer zit ik wekelijks op het terras daar te genieten van de zon MET me petje op, en nu ik binnen zit gaan ze er een probleem van maken
Tsja in de zon is die functioneel he, dat je niet de hele middag met de zon in je muil zit
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_56397110
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Tsja in de zon is die functioneel he, dat je niet de hele middag met de zon in je muil zit
Dan nog Kom ik met trainingsbroek, korte broek, haltershirt ofzo binnen dan snap ik dit, maar met me kaki spijkerbroek, blouse en net petje zonder logo's of wat dan ook
Was er ook nog eens 1 van de 4 mensen die er totaal zaten, helaas zag ik niemand met hoofddoekje want anders.....
pi_56397212
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dan nog Kom ik met trainingsbroek, korte broek, haltershirt ofzo binnen dan snap ik dit, maar met me kaki spijkerbroek, blouse en net petje zonder logo's of wat dan ook
Was er ook nog eens 1 van de 4 mensen die er totaal zaten, helaas zag ik niemand met hoofddoekje want anders.....
Ze wilden gewoon zien wie er schuilging onder het petje mischien vond ie je wel leuk
pi_56397291
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:17 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ze wilden gewoon zien wie er schuilging onder het petje mischien vond ie je wel leuk

pi_56397340
hahahah niet meer daarheen dus
pi_56397686
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef zeemonster het volgende:
hahahah niet meer daarheen dus
was het zo duidelijk
pi_56397943
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Maar als ze 't niet aan jou vragen, kunnen ze het aan de tokkie (compleet met brommer uitgerust met knalpijp, goudenkettingen en witte Nikes) ook niet meer vragen om z'n witte sjonniepet af te doen.

Volgende keer gewoon je hoofddoek om.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:48:53 #264
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56398146
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:41 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon je hoofddoek om.
Gewoon in burqa komen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56400092
Petjes .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:18:58 #266
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56403270
Sowieso hoor je hoofddeksels niet binnenshuis te dragen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56403491
Had je een badhairday dat je zo pissed bent??
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_56404213
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:34 schreef CaLeX het volgende:
Had je een badhairday dat je zo pissed bent??
ja eigenlijk wel, had hele slecht hairday want 2 uur daarna ging ik naar kapper om me haartjes te laten doen dus had voor gemak petje opgedaan

Aan ene kant snapte ik het wel hoor, maarhad zelf ook een klotebui
pi_56404935
Goeiemorgen
Najah bijna middag...
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:39:23 #270
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56405870
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:57 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen
Najah bijna middag...
Hoi!
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:59:54 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56406324
hoi
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_56408700
Ik heb trouwens ook een huurwoning en dat bevalt me prima. Ik heb nog geen idee waar ik de rest van men leven nog overal terecht ga komen, dus blijf ik ook huren.
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:18:39 #273
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56409288
Als je maar in Den Haag blijft
pi_56409586
Voorlopig ga ik nergens heen Ik heb een contract van 5 jaar dus ik blijf nog wel even.
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:51:27 #275
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56410055
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:31 schreef Chiquitina het volgende:
Voorlopig ga ik nergens heen Ik heb een contract van 5 jaar dus ik blijf nog wel even.
Woei!
pi_56410550
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:51 schreef Elegy het volgende:

[..]

Woei!
Als ik men proefperiode doorkom natuurlijk
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:18:23 #277
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56410695
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:12 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Als ik men proefperiode doorkom natuurlijk
Goed je best doen dan maar
pi_56410817
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:18 schreef Elegy het volgende:

Goed je best doen dan maar
zeker wel tot nu toe is het een leuke job dus, ben wel van plan deze even te houden.

Men vader zou me anders wat aandoen denk ik, hij heeft 3 weken dag en nacht in mijn nieuwe appartementje gewerkt. (het zoveelste al dat hij voor mij opgeknapt heeft )
pi_56411141
Zo hard gewerkt? Dan wilde die vast graag dat je ging emigreren
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:44:13 #280
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56411267
!
pi_56411452
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:38 schreef Atreidez het volgende:
Zo hard gewerkt? Dan wilde die vast graag dat je ging emigreren
Jah eigenlijk zijn ze wel steeds verder en verder van huis...

Hij wil gewoon dat zijn dochterke een mooi huisje heeft, en het is zijn hobby (schilderen, opknappen, ...)
Ik heb erg veel geluk met mijn vader

Edit: en ook met mijn moeder, en een deel van de rest van de familie

[ Bericht 5% gewijzigd door Chiquitina op 30-01-2008 16:03:20 ]
pi_56422531
Hallooooo, anybody home?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_56422877
Ja hoi.

Is er vanavond iets in Scheveningen ofzo? Ramp om een parkeerplek te vinden zeg.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:36:44 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56423073
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja hoi.

Is er vanavond iets in Scheveningen ofzo? Ramp om een parkeerplek te vinden zeg.
is nooit anders geweest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_56423360
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

is nooit anders geweest
Meestal kan ik hier aan de overkant met gemak parkeren, maar nu staat zelfs dat helemaal prop vol.
pi_56423446
Sensatie tussen de havenhoofden. De KNRM, Politie en Brandweer zijn al bijna twee uur aan het zoeken naar iemand. Schijnbaar iemand van het Zuiderhavenhoofd afgesprongen die het leven niet meer zag zitten. Was net even wezen kijken (ramptoerist in hart en nieren) was best druk, veel mankracht op de been.
Morgenochtend op het werk maar even uitzoeken wat er nou precies loos was.
pi_56423909
Kempstraat is PAUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Maar het wordt waarschijnlijk troelstrakade.
pi_56423998
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Sensatie tussen de havenhoofden. De KNRM, Politie en Brandweer zijn al bijna twee uur aan het zoeken naar iemand. Schijnbaar iemand van het Zuiderhavenhoofd afgesprongen die het leven niet meer zag zitten. Was net even wezen kijken (ramptoerist in hart en nieren) was best druk, veel mankracht op de been.
Morgenochtend op het werk maar even uitzoeken wat er nou precies loos was.
Aangezien jij toch ramptoerist bent; Er was vorige week ergens een ongeluk in de duinstraat waarbij een fietser is overleden Stond alleen niks van in de krant.
pi_56424017
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef Koewam het volgende:
Kempstraat is PAUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Maar het wordt waarschijnlijk troelstrakade.
Das eigenlijk helemaal geen slechte keus. Loopt langs het water dus het uitzicht zal wel goed zijn toch?
pi_56424383
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Aangezien jij toch ramptoerist bent; Er was vorige week ergens een ongeluk in de duinstraat waarbij een fietser is overleden Stond alleen niks van in de krant.
Daar heb ik helemaal niets over gehoord eigenlijk via de gebruikelijke kanalen (politie, fotografen, websites, de geruchtenmachine) wel vaag want politie meldt dat soort dingen meestal in hun persberichten, zoals afgelopen week nog met die bromfietsers op het schenkviaduct....maar zal morgen nog eens rondvragen als ik dan toch bezig ben.
pi_56424726
quote:
Den Haag heeft de laagste, Westland de hoogste woonlasten

REGIO - Van de grote gemeenten in onze regio berekent Den Haag de laagste woonlasten aan haar inwoners. Westland is de duurste in onze regio.
Dat blijkt uit onderzoekscijfers van de Rijksuniversiteit Groningen. De universiteit heeft voor het onderzoek de lokale belastingen van 36 grote gemeenten in Nederland met elkaar vergeleken.

Een doorsnee gezin in Nederland betaalt per jaar 589 euro aan onroerend zaakbelasting, rioolrecht en reinigingsheffing. De woonlasten in Den Haag liggen ruim vijftig euro onder dit landelijke gemiddelde. Haagse gezinnen betalen per jaar 538 euro aan vaste lasten. Zoetermeer is de een na goedkoopste gemeente met 586 euro. Gevolgd door Leiden met 607 euro en Delft met 650 euro vasten lasten per jaar De hoogste woonlasten betalen inwoners van de gemeente Westland: 680 euro per jaar.

Uit het onderzoek blijkt verder dat Zoetermeer met 37 euro de goedkoopste rioolrechtheffing van Nederland heeft. Dat bedrag ligt overigens wel 67 procent hoger dan vorig jaar. De woonlasten voor burgers stijgen dit jaar gemiddeld met 3 procent.

Vorig jaar stegen de woonlasten nog met 5,6 procent.
pi_56425175
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]
. Goede zaak!
  donderdag 31 januari 2008 @ 08:18:53 #293
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56426505
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja hoi.

Gisteravond nog op het strand hardgelopen, tussen de twee pieren. Niks gemerkt, had gewoon mijn auto langs het strand gezet.
Was ook om half zes, dus kan daarna wel gebeurt zijn?
pi_56427687
Goeiemorgen

Daar zou ik nog eens werk van moeten maken... Woon hier al van 7 januari, en heb nog niet eens het strand gezien...
pi_56427830
Mogge

Niks bijzonders hoor, gewoon een bergje zand
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:52:00 #296
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56428559
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:02 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen

Daar zou ik nog eens werk van moeten maken... Woon hier al van 7 januari, en heb nog niet eens het strand gezien...
Ik ga meestal op zondag ochtend/middag hardlopen. Ga je mee dan?

pas ik mijn tempo wel op je aan
pi_56429906
en wakker
pi_56429939
Mogge
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:59:21 #299
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56429972
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
en wakker
Ik kijk nu pas goed naar jouw usericon en ik lig echt plat
Jawel, je keek.
pi_56429978
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef Addict89 het volgende:
Mogge
ja heb zo'n kutnacht gehad, al me spieren zitten vast, last van me nek,misselijk, lijk wel zwanger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')