abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56410550
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:51 schreef Elegy het volgende:

[..]

Woei!
Als ik men proefperiode doorkom natuurlijk
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:18:23 #277
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56410695
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:12 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Als ik men proefperiode doorkom natuurlijk
Goed je best doen dan maar
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56410817
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:18 schreef Elegy het volgende:

Goed je best doen dan maar
zeker wel tot nu toe is het een leuke job dus, ben wel van plan deze even te houden.

Men vader zou me anders wat aandoen denk ik, hij heeft 3 weken dag en nacht in mijn nieuwe appartementje gewerkt. (het zoveelste al dat hij voor mij opgeknapt heeft )
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_56411141
Zo hard gewerkt? Dan wilde die vast graag dat je ging emigreren
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:44:13 #280
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56411267
!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56411452
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:38 schreef Atreidez het volgende:
Zo hard gewerkt? Dan wilde die vast graag dat je ging emigreren
Jah eigenlijk zijn ze wel steeds verder en verder van huis...

Hij wil gewoon dat zijn dochterke een mooi huisje heeft, en het is zijn hobby (schilderen, opknappen, ...)
Ik heb erg veel geluk met mijn vader

Edit: en ook met mijn moeder, en een deel van de rest van de familie

[ Bericht 5% gewijzigd door Chiquitina op 30-01-2008 16:03:20 ]
pi_56422531
Hallooooo, anybody home?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_56422877
Ja hoi.

Is er vanavond iets in Scheveningen ofzo? Ramp om een parkeerplek te vinden zeg.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:36:44 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56423073
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja hoi.

Is er vanavond iets in Scheveningen ofzo? Ramp om een parkeerplek te vinden zeg.
is nooit anders geweest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_56423360
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

is nooit anders geweest
Meestal kan ik hier aan de overkant met gemak parkeren, maar nu staat zelfs dat helemaal prop vol.
pi_56423446
Sensatie tussen de havenhoofden. De KNRM, Politie en Brandweer zijn al bijna twee uur aan het zoeken naar iemand. Schijnbaar iemand van het Zuiderhavenhoofd afgesprongen die het leven niet meer zag zitten. Was net even wezen kijken (ramptoerist in hart en nieren) was best druk, veel mankracht op de been.
Morgenochtend op het werk maar even uitzoeken wat er nou precies loos was.
pi_56423909
Kempstraat is PAUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Maar het wordt waarschijnlijk troelstrakade.
pi_56423998
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Sensatie tussen de havenhoofden. De KNRM, Politie en Brandweer zijn al bijna twee uur aan het zoeken naar iemand. Schijnbaar iemand van het Zuiderhavenhoofd afgesprongen die het leven niet meer zag zitten. Was net even wezen kijken (ramptoerist in hart en nieren) was best druk, veel mankracht op de been.
Morgenochtend op het werk maar even uitzoeken wat er nou precies loos was.
Aangezien jij toch ramptoerist bent; Er was vorige week ergens een ongeluk in de duinstraat waarbij een fietser is overleden Stond alleen niks van in de krant.
pi_56424017
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef Koewam het volgende:
Kempstraat is PAUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Maar het wordt waarschijnlijk troelstrakade.
Das eigenlijk helemaal geen slechte keus. Loopt langs het water dus het uitzicht zal wel goed zijn toch?
pi_56424383
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Aangezien jij toch ramptoerist bent; Er was vorige week ergens een ongeluk in de duinstraat waarbij een fietser is overleden Stond alleen niks van in de krant.
Daar heb ik helemaal niets over gehoord eigenlijk via de gebruikelijke kanalen (politie, fotografen, websites, de geruchtenmachine) wel vaag want politie meldt dat soort dingen meestal in hun persberichten, zoals afgelopen week nog met die bromfietsers op het schenkviaduct....maar zal morgen nog eens rondvragen als ik dan toch bezig ben.
pi_56424726
quote:
Den Haag heeft de laagste, Westland de hoogste woonlasten

REGIO - Van de grote gemeenten in onze regio berekent Den Haag de laagste woonlasten aan haar inwoners. Westland is de duurste in onze regio.
Dat blijkt uit onderzoekscijfers van de Rijksuniversiteit Groningen. De universiteit heeft voor het onderzoek de lokale belastingen van 36 grote gemeenten in Nederland met elkaar vergeleken.

Een doorsnee gezin in Nederland betaalt per jaar 589 euro aan onroerend zaakbelasting, rioolrecht en reinigingsheffing. De woonlasten in Den Haag liggen ruim vijftig euro onder dit landelijke gemiddelde. Haagse gezinnen betalen per jaar 538 euro aan vaste lasten. Zoetermeer is de een na goedkoopste gemeente met 586 euro. Gevolgd door Leiden met 607 euro en Delft met 650 euro vasten lasten per jaar De hoogste woonlasten betalen inwoners van de gemeente Westland: 680 euro per jaar.

Uit het onderzoek blijkt verder dat Zoetermeer met 37 euro de goedkoopste rioolrechtheffing van Nederland heeft. Dat bedrag ligt overigens wel 67 procent hoger dan vorig jaar. De woonlasten voor burgers stijgen dit jaar gemiddeld met 3 procent.

Vorig jaar stegen de woonlasten nog met 5,6 procent.
pi_56425175
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]
. Goede zaak!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  donderdag 31 januari 2008 @ 08:18:53 #293
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56426505
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja hoi.

Gisteravond nog op het strand hardgelopen, tussen de twee pieren. Niks gemerkt, had gewoon mijn auto langs het strand gezet.
Was ook om half zes, dus kan daarna wel gebeurt zijn?
pi_56427687
Goeiemorgen

Daar zou ik nog eens werk van moeten maken... Woon hier al van 7 januari, en heb nog niet eens het strand gezien...
pi_56427830
Mogge

Niks bijzonders hoor, gewoon een bergje zand
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:52:00 #296
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56428559
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 10:02 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen

Daar zou ik nog eens werk van moeten maken... Woon hier al van 7 januari, en heb nog niet eens het strand gezien...
Ik ga meestal op zondag ochtend/middag hardlopen. Ga je mee dan?

pas ik mijn tempo wel op je aan
pi_56429906
en wakker
pi_56429939
Mogge
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:59:21 #299
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56429972
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
en wakker
Ik kijk nu pas goed naar jouw usericon en ik lig echt plat
Jawel, je keek.
pi_56429978
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef Addict89 het volgende:
Mogge
ja heb zo'n kutnacht gehad, al me spieren zitten vast, last van me nek,misselijk, lijk wel zwanger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')