Je moeder heeft je altijd het mooiste jongetje van de wereld genoemd. Dat heeft ze al die tijd gelogen, leugen voor bestwil. Ze heeft je al die jaren beschermdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:56 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
En toch vindt iedere ouder zijn/haar kindje de mooiste op aarde. Maarja, als ze dat niet vinden dan krijg je weer de moeilijke discussie of het (lelijke) kindje qua uiterlijk het meeste van pappa of mamma weg heeft.
Of wie de vader nou eigenlijk is...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:56 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
En toch vindt iedere ouder zijn/haar kindje de mooiste op aarde. Maarja, als ze dat niet vinden dan krijg je weer de moeilijke discussie of het (lelijke) kindje qua uiterlijk het meeste van pappa of mamma weg heeft.
*pakt de poedersuiker* Met of zonder rozijnen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef zeemonster het volgende:
Mijn dochtertje was bij de geboorte echt een oliebol.
Daar gaat de speeltuin van je man/ vriend..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef zeemonster het volgende:
Tsss al dat gezwets over lelijk of mooiMijn dochtertje was bij de geboorte echt een oliebol. Ze was en is niet lelijk maar ze was bij de geboorte gewoon huge! en ze is een flinke baby gebleven het hele eerste jaar! En dat terwijl ze in voeding en drinken gewoon meeliep in de maat zoals andere babies van haar leeftijd.
Nu is ze echter een klein smal poppetje .
Hahahha dat heeft de gyneacoloog goed gerenoveerd hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:12 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Daar gaat de speeltuin van je man/ vriend..
Mijn zoontje was na zijn geboorte wel mooi maar na een paar weken veranderde hij in een roodgepukkeld mormeltje wat alleen maar huilde en als hij wakker was keek hij met één oog de wereld in. We noemden hem Sauronquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef zeemonster het volgende:
Tsss al dat gezwets over lelijk of mooiMijn dochtertje was bij de geboorte echt een oliebol. Ze was en is niet lelijk maar ze was bij de geboorte gewoon huge! en ze is een flinke baby gebleven het hele eerste jaar! En dat terwijl ze in voeding en drinken gewoon meeliep in de maat zoals andere babies van haar leeftijd.
Nu is ze echter een klein smal poppetje .
LMAO gelukkig was het een nickname. Ik ken serieus iemand die Pino heet....dat wil je je kind ook niet aandoenquote:
nee pascal dan. Dat is een man en vrouwen naamquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LMAO gelukkig was het een nickname. Ik ken serieus iemand die Pino heet....dat wil je je kind ook niet aandoen
Geen flauw idee. Denk dat het gewoon van die hormoonpukkeltjes waren. Ze waren na een week of 3 ook weer helemaal weggetrokken. Hij had nog een legio andere bijnamen. Eén van mijn persoonlijke favorieten was Satan. Dat was toen hij 's nachts ongeveer ieder kwartier wakker werd. Nu hou ik het maar op kuikenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:13 schreef zeemonster het volgende:
Dat hoor je veel dat babietjes vlak na de geboorte huidprobleempjes krijgen, althans ik hoor het misschien veel.
Maar wat was het Max? want met een oog de wereld inkijken , ja dan begrijp ik dat het arme kind huilt.
Sauron hahaha , wij noemden haar gewoon dikke (ze was niet dik maar gewoon groot, vier en halve kg met de geboorte):D
Je weet dat kipfilet van opgefokte kuikentjes gemaakt wordt toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:45 schreef m@x het volgende:
Nu hou ik het maar op kuikenKlinkt toch ietsje vriendelijker.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Koewam het volgende:
Is de dela rey weg een beetje goed?
Als je van shoarma eten houdt, welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Koewam het volgende:
Is de dela rey weg een beetje goed?
Ik gok 9 en 3. Ik ben echter geen expert.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
waar is het wel een beetje goed toeven?
Ik woon in 8 tussen de handgranatengooiers, vlakbij Admiraal_Anaal en Chiquitinaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
waar is het wel een beetje goed toeven?
De weimarstraat is best lang. Rond de Fahrenheitstraat zou ik niet willen wonen, maar aan het einde bij het regentesseplein... mwoch.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef soapie het volgende:
Ik werk vlak bij de Weimarstraat, en ik zou daar dus echt niet willen wonen.... Wat een afbraak buurt is dat zeg!!!!!
Nouquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:18 schreef zeemonster het volgende:
Laten we het dan anders stellen voor Koewam, want het is in geen van de gebieden verschrikkelijk wonen , het ligt er maar net aan wat je eisenpakket is en of je met de buurt kan omgaan of de buurt met jouw.
Welk gebied is de beste keus volgens ons om te wonen wat betreft Koewam?
ik zeg nog steeds gebied 1 en 4.
Ik wilde je net vragen om samen met mij in gebied zes te gaan wonen, lijkt me enigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nouin 2,3,5,6,7 krijg je me echt niet, al kreeg ik geld toe
Met jou wil ik zelfs in amsterdam wonenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wilde je net vragen om samen met mij in gebied zes te gaan wonen, lijkt me enig
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met jou wil ik zelfs in amsterdam wonen
Voordeel kopen is dat het je eigendom is. Nadeel is natuurlijk dat je een schuld krijgt, met je huis als onderpand. Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen, het kan goedkoop maar het nadeel is dat je je betaalde huur nooit meer terugzietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:35 schreef zeemonster het volgende:
Wat is nu het voordeel aan kopen en het nadeel en hetzelfde voor huren?
Ja maar bijvoorbeeld in mijn situatie , ik werk nu drie dagen .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voordeel kopen is dat het je eigendom is. Nadeel is natuurlijk dat je een schuld krijgt, met je huis als onderpand. Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen, het kan goedkoop maar het nadeel is dat je je betaalde huur nooit meer terugziet
Een fatsoenlijke huurwoning is anders echt niet aan te komen hoor. Of het is belachelijk duur of je hebt een ontzettende wachttijd nodig. Je moet echt mazzel hebben wil je ergens kunnen huren. Dan kunnen ze nog inkomenseisen gaan stellen (waarbij je zelfs teveel kunt verdienen) of eisen aan je gezinsamenstelling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |