abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:04:05 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56383677
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:56 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

En toch vindt iedere ouder zijn/haar kindje de mooiste op aarde. Maarja, als ze dat niet vinden dan krijg je weer de moeilijke discussie of het (lelijke) kindje qua uiterlijk het meeste van pappa of mamma weg heeft.
Je moeder heeft je altijd het mooiste jongetje van de wereld genoemd. Dat heeft ze al die tijd gelogen, leugen voor bestwil. Ze heeft je al die jaren beschermd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:06:25 #202
30560 2Mini
Official Logo
pi_56383745
Ik ook dan maar aan de felicitaties..

Congratz Lovechild.. alleen heb ik het gevoel dat de ouders er het nu erg druk mee hebben
Camera 1... 1!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:15:57 #203
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56384006
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:56 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

En toch vindt iedere ouder zijn/haar kindje de mooiste op aarde. Maarja, als ze dat niet vinden dan krijg je weer de moeilijke discussie of het (lelijke) kindje qua uiterlijk het meeste van pappa of mamma weg heeft.
Of wie de vader nou eigenlijk is...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56384020
Tsss al dat gezwets over lelijk of mooi Mijn dochtertje was bij de geboorte echt een oliebol. Ze was en is niet lelijk maar ze was bij de geboorte gewoon huge! en ze is een flinke baby gebleven het hele eerste jaar! En dat terwijl ze in voeding en drinken gewoon meeliep in de maat zoals andere babies van haar leeftijd.
Nu is ze echter een klein smal poppetje .
pi_56385272
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef zeemonster het volgende:
Mijn dochtertje was bij de geboorte echt een oliebol.
*pakt de poedersuiker* Met of zonder rozijnen?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:12:30 #206
30560 2Mini
Official Logo
pi_56385485
quote:
Tsss al dat gezwets over lelijk of mooi Mijn dochtertje was bij de geboorte echt een oliebol. Ze was en is niet lelijk maar ze was bij de geboorte gewoon huge! en ze is een flinke baby gebleven het hele eerste jaar! En dat terwijl ze in voeding en drinken gewoon meeliep in de maat zoals andere babies van haar leeftijd.
Daar gaat de speeltuin van je man/ vriend..
Camera 1... 1!
pi_56387813
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:12 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Daar gaat de speeltuin van je man/ vriend..
Hahahha dat heeft de gyneacoloog goed gerenoveerd hoor
Maar dat zal hij vast gedacht hebben wat jij schrijft .
En Walter Zonder poedersuiker en ook geen rozijnen , die lust ik niet
pi_56388757
Wie kan mij helpen aan een leuk hippe tent om lekker te eten en daarna lekker door te borrelen in Den Haag?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:41:21 #210
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_56389087
quote:
Mijn zoontje was na zijn geboorte wel mooi maar na een paar weken veranderde hij in een roodgepukkeld mormeltje wat alleen maar huilde en als hij wakker was keek hij met één oog de wereld in. We noemden hem Sauron . Ik was op dat moment volgens mij de laatste die zou zeggen dat het een knap babietje was. NU daarentegen is het natuurlijk wel een ontzettende knapperd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_56389923
Dat hoor je veel dat babietjes vlak na de geboorte huidprobleempjes krijgen, althans ik hoor het misschien veel.
Maar wat was het Max? want met een oog de wereld inkijken , ja dan begrijp ik dat het arme kind huilt .
Sauron hahaha , wij noemden haar gewoon dikke (ze was niet dik maar gewoon groot, vier en halve kg met de geboorte):D
pi_56390078
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef m@x het volgende:

We noemden hem Sauron .
LMAO gelukkig was het een nickname. Ik ken serieus iemand die Pino heet....dat wil je je kind ook niet aandoen
pi_56390355
Pino is wel erg lullig. 't Was geen Italiaan toevallig? Daar zou het nog een beetje acceptabel zijn. Zelfs ben ik niet zo heel blij met m'n voornaam: ik struikel er altijd over als ik hem uit moet spreken. 't Wordt steevast iets van Walthor. :p
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:37:39 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_56390469
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:20 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

LMAO gelukkig was het een nickname. Ik ken serieus iemand die Pino heet....dat wil je je kind ook niet aandoen
nee pascal dan. Dat is een man en vrouwen naam
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:45:53 #215
3142 m@x
pi_56390675
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:13 schreef zeemonster het volgende:
Dat hoor je veel dat babietjes vlak na de geboorte huidprobleempjes krijgen, althans ik hoor het misschien veel.
Maar wat was het Max? want met een oog de wereld inkijken , ja dan begrijp ik dat het arme kind huilt .
Sauron hahaha , wij noemden haar gewoon dikke (ze was niet dik maar gewoon groot, vier en halve kg met de geboorte):D
Geen flauw idee. Denk dat het gewoon van die hormoonpukkeltjes waren. Ze waren na een week of 3 ook weer helemaal weggetrokken. Hij had nog een legio andere bijnamen. Eén van mijn persoonlijke favorieten was Satan. Dat was toen hij 's nachts ongeveer ieder kwartier wakker werd. Nu hou ik het maar op kuiken Klinkt toch ietsje vriendelijker.
pi_56391627
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:45 schreef m@x het volgende:
Nu hou ik het maar op kuiken Klinkt toch ietsje vriendelijker.
Je weet dat kipfilet van opgefokte kuikentjes gemaakt wordt toch?
pi_56392362
In de rijtjes van belachelijke namen heb ik er nog wel een paar. Ik ken een:

- Peter Selie
- Anna Nas
- En een meisje met als voornaam Roos en haar vriend heet Visee, dus mochten ze nog een keer trouwen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_56392363
Is de dela rey weg een beetje goed?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:04:47 #219
3142 m@x
pi_56392448
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Koewam het volgende:

Kipfilet
pi_56392474
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Koewam het volgende:
Als je van shoarma eten houdt, wel .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_56392632

waar is het wel een beetje goed toeven?
pi_56392723
Ik zou in geen van de door jouw aangegeven gebieden willen vertoeven tenzij het op visite bij een bekende is. Maar als ik moest kiezen dan ging ik voor gebied 1 of 4 denk ik.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:16:24 #223
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56392737
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok 9 en 3. Ik ben echter geen expert.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56392937
Ik zou ook voor 9 gaan.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56393016
1 & 4 zeker weten
En 8 woon ik zelf en afhankelijk welk gedeelte je komt te wonen is het leuk, gezellig en normaal
pi_56393033
9 zou ik persoonlijk niet gaan wonen, veel afbraakwoningen die gerenoveerd moeten worden
pi_56393102
Duidelijk 9. Omgeving van de Weimarstraat, Regentesseplein e.d. is wel okay. Zelf ga ik voor midden-boven op de kaart, bij dat lieve cirkeltje in de buurt (jeh, Zeeheldenkwartier .

Nu ligt het er ook een beetje aan waar jij je het meeste thuis voelt. Ik zit liever niet tussen tokkies en allochtone straatjongeren maar misschien vindt jij dat wel fantastisch.

Edit: 8 is inderdaad heel erg afhankelijk van de straat waar je woont. De omgeving van de Weimarstraat is denk ik wel een prima plek om nu een woning te kopen. Nog redelijk betaalbaar en de Weimarstraat krijgt een redelijke boost, meen ik.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:33:23 #228
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56393104
Het hangt er maar net van af wat je budget is, wat je cultuur is, en of je huur of koop wilt wonen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:38:18 #229
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56393228
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon in 8 tussen de handgranatengooiers, vlakbij Admiraal_Anaal en Chiquitina
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56393267
Ik werk vlak bij de Weimarstraat, en ik zou daar dus echt niet willen wonen.... Wat een afbraak buurt is dat zeg!!!!!
pi_56393360
Oh en Lovechild, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:51:48 #232
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56393566
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef soapie het volgende:
Ik werk vlak bij de Weimarstraat, en ik zou daar dus echt niet willen wonen.... Wat een afbraak buurt is dat zeg!!!!!
De weimarstraat is best lang. Rond de Fahrenheitstraat zou ik niet willen wonen, maar aan het einde bij het regentesseplein... mwoch.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56393776
Regentesseplein is nou juist wel de kant die ik bedoel. Mega veel straatvuil, hangjongeren, autoinbraken, ingegooide ruiten en ga zo maar door. Ik zou er echt geen huis willen hebben al kreeg ik geld toe!!!!!!
pi_56393876
Ik heb in de Elandstraat gewerkt en onze repro zat daar in de buurt. Ik vond het nog wel meevallen. Zeker als je het vergelijkt met bijv. de Vallaintlaan en het Paul Krugerplein. :p

Naar mijn weten staan zowel het Regentessekwartier (omg. Weimarstraat i.i.g.) en de Rivierenbuurt op de nominatie om flink opgeknapt te worden. Ik heb er geen rekenwerk e.d. voor verricht, maar volgens mij kan je er prima in investeren als je er zelf tegelijkertijd gaat wonen.
pi_56393910
In gebied 8 woont een tante van mij en twee nichten, ik vind het er niet verschrikkelijk en er zitten zat leuke mensen. Ik wil er alleen zelf niet wonen als ik de keus heb.
pi_56393975
Klopt idd. dat ze het regentessekwartier gaan opknappen. En als dat net zo'n succes wordt als de verademing dan wordt het ook echt wat.....
pi_56394124
Is dat het kaartje met de meest recente probleemgebieden in Den Haag?
Where facts are few, experts are many.
pi_56394197
Laten we het dan anders stellen voor Koewam, want het is in geen van de gebieden verschrikkelijk wonen , het ligt er maar net aan wat je eisenpakket is en of je met de buurt kan omgaan of de buurt met jouw .
Welk gebied is de beste keus volgens ons om te wonen wat betreft Koewam?

ik zeg nog steeds gebied 1 en 4.
pi_56394228
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:18 schreef zeemonster het volgende:
Laten we het dan anders stellen voor Koewam, want het is in geen van de gebieden verschrikkelijk wonen , het ligt er maar net aan wat je eisenpakket is en of je met de buurt kan omgaan of de buurt met jouw .
Welk gebied is de beste keus volgens ons om te wonen wat betreft Koewam?

ik zeg nog steeds gebied 1 en 4.
Nou in 2,3,5,6,7 krijg je me echt niet, al kreeg ik geld toe
pi_56394365
1 4 en 9 dus.
pi_56394411
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nou in 2,3,5,6,7 krijg je me echt niet, al kreeg ik geld toe
Ik wilde je net vragen om samen met mij in gebied zes te gaan wonen, lijkt me enig
pi_56394428
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik wilde je net vragen om samen met mij in gebied zes te gaan wonen, lijkt me enig
Met jou wil ik zelfs in amsterdam wonen
pi_56394494
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met jou wil ik zelfs in amsterdam wonen
De eerste de beste kans en je bent meteen weg?
pi_56394522
Oh sorry, t was sarcasme. Ik zag Amsterdam en een hartje
pi_56394566
Ik ga mijn koffers pakken
Ik huur trouwens gewoon , iedereen vraagt ons steeds waarom we niet gaan kopen. Geen idee eigenlijk , ik heb me er nooit in verdiept en daarnaast woon ik nu in een heel leuke eengezinswoning , grote tuin en een voor mij leuke buurt.
Wat is nu het voordeel aan kopen en het nadeel en hetzelfde voor huren?
pi_56394600
hahaha volgens mij heeft A_A een superleuk vriendinnetje die niet wegwil uit den haag die ruilt hij echt niet in voor een ritje amsterdam Althans ik ga daar vanuit . Enneh ik zei gebied 6 niet Amsterdam!
pi_56394879
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:35 schreef zeemonster het volgende:
Wat is nu het voordeel aan kopen en het nadeel en hetzelfde voor huren?
Voordeel kopen is dat het je eigendom is. Nadeel is natuurlijk dat je een schuld krijgt, met je huis als onderpand. Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen, het kan goedkoop maar het nadeel is dat je je betaalde huur nooit meer terugziet
pi_56395073
Oja ff een dikke klacht naar de Haagsche Lounge zat ik daar met me petje op, komt er zo'n klein kut pindaatje vragen of ik me petje af wil doen want dat is het deurbeleid daar. Echt ik werd zo woest van binnen meteen om me heen kijken om te zien of er moslimvrouwen zijn, maar helaas
In de zomer zit ik wekelijks op het terras daar te genieten van de zon MET me petje op, en nu ik binnen zit gaan ze er een probleem van maken
pi_56395200
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Voordeel kopen is dat het je eigendom is. Nadeel is natuurlijk dat je een schuld krijgt, met je huis als onderpand. Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen, het kan goedkoop maar het nadeel is dat je je betaalde huur nooit meer terugziet
Ja maar bijvoorbeeld in mijn situatie , ik werk nu drie dagen .
Hier heb ik ruim de vrijheid in en als ik wil zou ik 2 dagen kunnen werken .
Als we ooit besloten om voor een 2e te gaan zal ik dat dan ook wel gaan doen (denk niet dat er een tweede komt aangezien het zo wel prima is vooralsnog).
Maar als je dan een woning koopt ben je dan niet eigenlijk gedwongen om te blijven werken omdat je hypotheek op je salaris wordt berekend of lul ik nu gewoon stom :$.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:03:33 #250
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56395251
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]
Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen
Een fatsoenlijke huurwoning is anders echt niet aan te komen hoor. Of het is belachelijk duur of je hebt een ontzettende wachttijd nodig. Je moet echt mazzel hebben wil je ergens kunnen huren. Dan kunnen ze nog inkomenseisen gaan stellen (waarbij je zelfs teveel kunt verdienen) of eisen aan je gezinsamenstelling.

Ik weet dat ik waar ik nu zit niet jarenlang wil blijven, maar mijn enige alternatief zie ik in kopen en daar wil ik me nog niet aan verbinden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')