Ik woon in 8 tussen de handgranatengooiers, vlakbij Admiraal_Anaal en Chiquitinaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
waar is het wel een beetje goed toeven?
De weimarstraat is best lang. Rond de Fahrenheitstraat zou ik niet willen wonen, maar aan het einde bij het regentesseplein... mwoch.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef soapie het volgende:
Ik werk vlak bij de Weimarstraat, en ik zou daar dus echt niet willen wonen.... Wat een afbraak buurt is dat zeg!!!!!
Nouquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:18 schreef zeemonster het volgende:
Laten we het dan anders stellen voor Koewam, want het is in geen van de gebieden verschrikkelijk wonen , het ligt er maar net aan wat je eisenpakket is en of je met de buurt kan omgaan of de buurt met jouw.
Welk gebied is de beste keus volgens ons om te wonen wat betreft Koewam?
ik zeg nog steeds gebied 1 en 4.
Ik wilde je net vragen om samen met mij in gebied zes te gaan wonen, lijkt me enigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nouin 2,3,5,6,7 krijg je me echt niet, al kreeg ik geld toe
Met jou wil ik zelfs in amsterdam wonenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wilde je net vragen om samen met mij in gebied zes te gaan wonen, lijkt me enig
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met jou wil ik zelfs in amsterdam wonen
Voordeel kopen is dat het je eigendom is. Nadeel is natuurlijk dat je een schuld krijgt, met je huis als onderpand. Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen, het kan goedkoop maar het nadeel is dat je je betaalde huur nooit meer terugzietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:35 schreef zeemonster het volgende:
Wat is nu het voordeel aan kopen en het nadeel en hetzelfde voor huren?
Ja maar bijvoorbeeld in mijn situatie , ik werk nu drie dagen .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voordeel kopen is dat het je eigendom is. Nadeel is natuurlijk dat je een schuld krijgt, met je huis als onderpand. Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen, het kan goedkoop maar het nadeel is dat je je betaalde huur nooit meer terugziet
Een fatsoenlijke huurwoning is anders echt niet aan te komen hoor. Of het is belachelijk duur of je hebt een ontzettende wachttijd nodig. Je moet echt mazzel hebben wil je ergens kunnen huren. Dan kunnen ze nog inkomenseisen gaan stellen (waarbij je zelfs teveel kunt verdienen) of eisen aan je gezinsamenstelling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voordeel huren is dat je vrij makkelijk kan verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |