ja de demo was locked op easy , maar dat geeft niet hoor ik ging ook 4 keer dood bij berialquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:51 schreef Platina het volgende:
owh kut was de demo op easy? ik werd al afgemaakt door Berial
en Frasier, vette combos maken, stoere moves en vette eindbazen dat trekt mij iig aan bij Devil May Cry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat vuurbeest met zijn oversized zwaardquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:06 schreef Bastard het volgende:
Berial was dat monster op de ijsvlakte?
quote:Microsoft makes $357M profit on games
Gaming division has happy holidays, generating more than $3 billion in revenues from October to December.
Last October, Microsoft's entertainment and devices division, the segment of the software giant that includes the Xbox 360 business, posted its first quarterly operating profit. Based on the strength of Halo 3, the division managed to finish the July-September quarter $165 million in the black.
Microsoft's Xbox business proved it isn't a one-hit wonder today when the company released its latest financial results, which saw the division more than double the previous quarter's operating profit. For the company's second fiscal quarter (the three months ended December 31), the entertainment and devices division posted $357 million in operating income on revenues of $3.06 billion.
In a conference call with investors, Microsoft senior vice president and CFO Chris Liddell said the console had reached a record tie ratio of seven games for every system sold, with the gaming division's revenues beating the company's previous investor guidance by $90 million. Although the revenue growth was minor (about 3 percent) over the same period the year before, the company's gaming business had turned an operating loss of $302 million over the 2006 holiday quarter.
For the first half of the fiscal year, the entertainment and devices division's revenues have been up more than 25 percent. For the full year, Microsoft said it expects the segment's revenues to increase 21-24 percent.
The company did not release specific earnings for the Xbox 360 today. However, it did revisit its 2008 Consumer Electronics Show keynote address. In that presentation, Microsoft execs trumpeted the fact that the console generated $3.5 billion in software, hardware, and other revenue from January to November 2007, saying that the total surpasses that of the PlayStation 3 and Wii combined. During today's conference call, Liddell said that for the holiday quarter alone, the total amount spent in the US on Xbox 360 hardware, software, and accessories was twice that of the PS3, and 27 percent more than on the Wii.
The rest of Microsoft's business divisions met or exceeded the company's expectations, and the company brought in total revenues of $16.37 billion, with $6.48 billion in operating income.
Oh die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat vuurbeest met zijn oversized zwaard
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
dat was ifritquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gezien
Heb alleen de eerste missie gespeeld in de demo.. kwam in de tien minuten tot de ijsvlakte.
Bekende kop.. was ook een summon in FFX
Er bestaat altijd weer eens kans dat hij het begeeft. Mijn eerste refurbished begaf het ook al weer heel snel, degene die ik nu heb draait nu al 6 maanden lekker zonder noemenswaardige problemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:32 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje aan de kenners..
Ik kan een refurbished Xbox overnemen (nieuw moederbord na de RRoD). Ik weet dat het met de koeling te maken heeft, maar is de kans ook met een nieuw moederbord kleiner dat zoiets nog een keer gebeurt? De console is uit okt 2005.
Ik heb de mijne alweer een tijdje terug en af en toe hoor ik de fan heeele vage dingen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er bestaat altijd weer eens kans dat hij het begeeft. Mijn eerste refurbished begaf het ook al weer heel snel, degene die ik nu heb draait nu al 6 maanden lekker zonder noemenswaardige problemen.
Als je hem overneemt heb je nog 9 maanden garantie op een RRoD, dusja..
Tsja...hij vraagt 275 voor een refurbished plus vijf games (o.a. PGR3, DOA en GoW). Het lijkt me wel ok, maar voor ongeveer 100 meer heb ik een nieuwe met drie games.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er bestaat altijd weer eens kans dat hij het begeeft. Mijn eerste refurbished begaf het ook al weer heel snel, degene die ik nu heb draait nu al 6 maanden lekker zonder noemenswaardige problemen.
Als je hem overneemt heb je nog 9 maanden garantie op een RRoD, dusja..
zeker mooie cijfers , ik pre-order hem maar bij play-asia dan zal ik hem wel later krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef DooD het volgende:
Famitsu geeft Devil May Cry 4 9/9/9/8
Mooie cijfers dus.
Ik zou het niet doen eerlijk gezegd. ik zou voor een nieuwe met een recente productiedatum gaan. PGR3, DOA, GOW: allemaal niet al te duur (zie ook het centrale XBox 360 verkoop/ruil-topic) Dan heb je ook volledige garantie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tsja...hij vraagt 275 voor een refurbished plus vijf games (o.a. PGR3, DOA en GoW). Het lijkt me wel ok, maar voor ongeveer 100 meer heb ik een nieuwe met drie games.
Choices..
en HDMI en een 65 nm chipquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen eerlijk gezegd. ik zou voor een nieuwe met een recente productiedatum gaan. PGR3, DOA, GOW: allemaal niet al te duur (zie ook het centrale XBox 360 verkoop/ruil-topic) Dan heb je ook volledige garantie.
Hee, cool, hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en HDMI en een 65 nm chip
ik had een "tutorial" gepost in het vorige topic hoe je ze kan herkennen
ik zal hem even opzoeken
Edit : gevonden
je moet kijken of je in de winkel het klepje van de doos open mag maken ( er staat op " open to view serial number " of iets in die aard , het is een klein kartonnen vlakje op de doos ongeveer een cm of 3 lang )
dan kan je de productie datum van de 360 zelf aflezen daar moet 8/24/07 of later op staan om een falcon te kunnen zijn
dan heb je ook gelijk een HDMI aansluiting er bij
[ afbeelding ]
( let op er zijn consoles met HDMI die voor 8/24/07 zijn gemaakt , en dus nog de ouwe 90nm zephyr chip hebben )
dus kijk altijd naar de producite datum en voor de zekerheid naar je power adapter
als je op je power adapter 175 watt staat weet je zeker dat het een 65nm falcon is
( 90nm gebruikt 203 watt )
[ afbeelding ]
ik wacht wel gewoon op Ninja Gaiden 2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef DooD het volgende:
Famitsu geeft Devil May Cry 4 9/9/9/8
Mooie cijfers dus.
de adapte kan je niet zien vanaf de doos , je kan in de winkel alleen puur naar de productie datum kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, cool, hier heb ik wat aan!![]()
Ik wil nl ook het liefst een HDMI aansluiting.
Staat dat van die adapter ook op de doos, of alleen op de console?
is zeker weer een game met de aquila seal of quallity of nie ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
Net nieuwe game gehaald ik kan weer een weekje vooruit
Advanced Wars op de DSquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is zeker weer een game met de AQuila Seal of Quallity of nie ?![]()
had gewoon ff gewacht en DMC4 gekocht :p
Mjah ik weet ondertussen genoeg als ik zo alle reviewcijfers zie. De lagere scores komen vooral, omdat men hem te moeilijk vindt. Die mensen (reviewers) bestempel ik gewoon als noobs, want een DMC game hoort moeilijk te zijn dat is een groot pluspunt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:
DMC4, 9,2 in de PU
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
Advanced Wars op de DS![]()
1 van de vettere spellen die er zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Dikke DMC 4 Poster in de PU
Posters zijn sowieso crap. Is alleen voor mensen die geen verf of behang kunnen betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
jij en aquilla zijn echt aparte gevallenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffftt wat is Devil May Cry 4 een poepgame zeg!
De graphics vallen me tegen (hallo geen dynamische lichten), de animatie zijn gewoon ENORM lelijk, zo houterig heb ik het niet meer gezien sinds Ninja Gaiden, en het is nog saai ook, waar is de AI? Misschien hebben ze hem alleen op easy staan ofzo, want dit slaat echt helemaal nergens op...
+ Edwinuss.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij en aquilla zijn echt aparte gevallen
Amenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ben ik blij dat die voor 40 euro bij play-asia te orderen is, anders had ik ook loco geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
+ Edwinuss.
Ik vind het ook geen ruk aan. Wie hier 50 euro voor neer legt is beetje loco
de animaties zijn wel een beetje vreemd, vooral dat springen vond ik er echt vreemd uit zienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ghehe ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Ben ik blij dat die voor 40 euro bij play-asia te orderen is, anders had ik ook loco geweest
dan is het helemaal maf als je ninja gaiden leuk vind moet dit spel je toch aansprekenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
de animaties zijn wel een beetje vreemd, vooral dat springen vond ik er echt vreemd uit zienMaar zoals ik al zei wacht ik gewoon op Ninja Gaiden 2
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Ben ik blij dat die voor 40 euro bij play-asia te orderen is, anders had ik ook loco geweest
3 dollarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendingskosten dan?
ja het is wel leuk, maar niet leuk genoeg om 60 euro te betalen. Dan wacht ik wel gewoon op NG2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is het helemaal maf als je ninja gaiden leuk vind moet dit spel je toch aanspreken
erg nicequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Star Wars: Force Unl. 'Tech' video
Ziet er goed uit!
bosses hebben een AI , de rest staat heeft gewoon de een AI van 1 regel en dat is : Attack !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
DMC4 komt er bij mij wil in, kunnen dan wel houterige animaties zijn en kutte AI (is er überhaupt sprake van AI in games als deze?) maar als er een moeilijkheidsgraad inzit à la Dante Must Die, dan laat ik me lekker pijnigen.
Sowieso was deze game al een no-brainer voor mij, kan geen genoeg krijgen van dergelijke games.
Ik bedoel maar, ik vind KUF ook leuk, en da's eigenlijk best een mindere game. Maar alles wat hack and slash is is een dikke plus waard voor mij.
Gruwelijk idd! Zowiezo vind ik die hele Star Wars vibe tof voor in games! Brute force powers en lightsabersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Star Wars: Force Unl. 'Tech' video
Ziet er goed uit!
als jij je tv een normaal hebt aan staan hoor je het ook niet. Of je zit er 30 cm van weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef Bastard het volgende:
Kwestie van weer aan wennen denk ik... gewoon geluid harder zetten en hardcore doorgamen.
Ik zie het als tof zoethoudertje tot NG2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wacht wel gewoon op Ninja Gaiden 2Lijkt me toch leuker dan DMC4
Nou, heb er eentje gekocht van 9/3/07 (dus 3 sept op z'n Amerikaans) maar helaas, geen HDMI.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en HDMI en een 65 nm chip
ik had een "tutorial" gepost in het vorige topic hoe je ze kan herkennen
ik zal hem even opzoeken
Edit : gevonden
je moet kijken of je in de winkel het klepje van de doos open mag maken ( er staat op " open to view serial number " of iets in die aard , het is een klein kartonnen vlakje op de doos ongeveer een cm of 3 lang )
dan kan je de productie datum van de 360 zelf aflezen daar moet 8/24/07 of later op staan om een falcon te kunnen zijn
dan heb je ook gelijk een HDMI aansluiting er bij
[ afbeelding ]
( let op er zijn consoles met HDMI die voor 8/24/07 zijn gemaakt , en dus nog de ouwe 90nm zephyr chip hebben )
dus kijk altijd naar de producite datum en voor de zekerheid naar je power adapter
als je op je power adapter 175 watt staat weet je zeker dat het een 65nm falcon is
( 90nm gebruikt 203 watt )
[ afbeelding ]
en hoeveel stroom gebruikt je power adapter ( dat groote blok dat aan de stroom kabel zit :p ) 203 watt of 175 ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, heb er eentje gekocht van 9/3/07 (dus 3 sept op z'n Amerikaans) maar helaas, geen HDMI.![]()
Gelukkig is het wel een premium, dus de HD-kabel voor mijn Sony Bravia zat er wel bij, en het is vet.![]()
Het zal wel iets schelen met HDMI, maar goed, het is ff niet anders.
Forza vind ik wel erg serieus en uitgebreid (ben meer een NFS-man, beetje scheuren en beuken). En heb Halo 3 erbij gekocht, die is te gek![]()
Nu nog even een UTP-kabel trekken en dan kan ik ook Live.(en morgen nog COD4 of GoW scoren).
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troepquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef Digixz het volgende:
Das wel een mooie CEDaar heb je tenminste nog wat aan.
Ben het met je eens DJquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troep
yup, zeker een tof dingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:48 schreef Reintji het volgende:
Even wat anders, zijn er hier mensen positief over dat microsoft stuurwiel? (in combinatie met PGR3/4)
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Scarface2004 het volgende:
ding is 100 euro
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:46 schreef kepler het volgende:
Alan Wake aanwezig op de GDC
toch nog 2008??!!
de volle 37 euro en meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Dat was toch incl die helm?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.
Heb het in ieder geval meer over dan voor de Legendary Edition van Halo 3. Wat een miskoop was dat zeg.
203.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en hoeveel stroom gebruikt je power adapter ( dat groote blok dat aan de stroom kabel zit :p ) 203 watt of 175 ?
zonder meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Halo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand meer spellen die je met z'n vieren tegelijk kan doen?
PES met z'n vieren is tof.
Volgens mij werkt dat gewoon!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Had je beter 2dehands kunnen kopen! Goedkoper en snellerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef NutKees het volgende:
Bioshock net besteld bij cdwow voor 37 euro. Hopelijk schieten ze een beetje op want ik heb de Oranje Doos bijna uit...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
DMC4 is niet echt mijn ding. Sfeerloos,... steriel,... traag,.... te emo en gothic,... vind het echt helemaal niks. Poppetje beweegt ook echt als stront,.... voel nergens echt controle. Maar dat is mijn mening. Zal een hoop anderen vast veel plezier geven!
Soundtrack!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troep
?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
http://nl.youtube.com/watch?v=_OexcCTGybkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:10 schreef ach het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.
Tegen die grote gast vechten was wel grappig. Alleen jammer dat er geen AI in het spel zitik zag al vijanden tegen pilaren aanlopen en schieten
Ik heb niet zo'n verstand van internet enzo hoor maar volgens mij moet je je router kunnen instellen.. Kan je niet van je router een direct lijntje naar je normale inkomende lijn trekken omdat te testen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?
Ja maar hij schiet dan toch naar beneden? Actie -> reactie! Daardoor blijft die in de lucht hangen en in theorie kun je dan je hele leven in de lucht hangen. zolang je maar blijft schietenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:37 schreef Koentje3 het volgende:
wat ook echt te wazig is, als je springt en op schieten blijft bashen valt je poppetje niet meer naar beneden in DMC4
Blah DVD is lekker goedkoop ja. Maar hoe moet ik daar betalen als ik een "normale" pin pas heb?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:01 schreef Boef het volgende:
Ik snap dat gegeil op Play-Asia niet hoor... Devil May Cry 4 kan je ook prima bij BlahDVD bestellen. Is UK dus gewoon PAL en geen risico op langdurige in beslag name en importheffing als toetje. Bovendien is ie daar maar ¤44,99 inc. verzenden.
Ik had laatst iets van rond die prijs daar besteld en kreeg 'm aangetekend via TNT waardoor het maar 4 werkdaagjes duurde (en dat zonder verzendkosten). Nog beter dan Play(.com, niet Asia) waar ze Selektvracht gebruiken en een ongunstigere omrekenkoers hanteren.
Idd dat soort afgesloten gangetjes dus en dan al die vijanden moeten afmaken voordat je verder kan. Bedankt voor de link.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=_OexcCTGybk
Omdat ik die al hadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:15 schreef Digixz het volgende:
Wat een kutspel dat Undertow zeg. Waarom doen ze niet een cool spel zoals Worm weggeven
Ik heb precies hetzelfde. Na een minuutje of 5 houdt ie ermee op dus ik laat het maar zo. Kan echt geen 2 weken zonder Guitar Hero 3, Halo 3, en super puzzle fighter 2 turbo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:30 schreef Jessah het volgende:
Nou, ik helemaal blij: Xbox weer terug uit Duitsland, na maar een week! (hulde voor de snelheid) Doe ik dat kreng aan... maakt dat ding me toch een teringherrie! En dan niet dat 'beetje' wat 'ie normaal ook deed, maar echt een het-is-zo'n-erge-dat-ik-'m-terug-wil-sturen-herrie!
Heb echt geen zin om 'm weer terug te sturen, maar die herrie is dus echt niet te pruimen. Heb ik weer![]()
Of hebben meerdere mensen daar last van gehad?
Volgens mij snap je de game gewoon niet helemaal....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:37 schreef Koentje3 het volgende:
wat ook echt te wazig is, als je springt en op schieten blijft bashen valt je poppetje niet meer naar beneden in DMC4
Droogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel DMC 4 bestaat uit vage shit
amenquote:Op zondag 27 januari 2008 07:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de game gewoon niet helemaal....
Stelletje realiteitsneukers. Als het niet 'net als in het echt' is, dan is het een kutgame.
Jorgen ik wil een rpg spelen maar zou ik Eternal Sonata halen of Blue Dragon?quote:
Geen zin inquote:
Mjah dan kan ik pas zien hoe roestig ik echt ben, want ik kan dat nog niet. Zeker iemand die alle delen kapot heeft gespeeld. Echt een Dante must Die mode speler.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:57 schreef Koentje3 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zTXDGLQmav0 in 10 min van die demo kun je nog een eind komen
Download de demo en oordeel voor jezelf zou ik zeggen.quote:
begint wel te kriebelen als ik dat zo ziequote:Op zondag 27 januari 2008 11:57 schreef Koentje3 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zTXDGLQmav0 in 10 min van die demo kun je nog een eind komen
Heet dan wel geen Jörgen, maar ik kan die vraag ook beantwoordenquote:Op zondag 27 januari 2008 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen ik wil een rpg spelen maar zou ik Eternal Sonata halen of Blue Dragon?
heb ik ook gedaan, en ik het is echt geen kut aan.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Download de demo en oordeel voor jezelf zou ik zeggen.
Het moet je liggen. Voor mij is het het onthouden van patterns van de vijand, en daarop inspelen. Net zolang doodgaan totdat je eindelijk je reactiesnelheid op peil hebt om veder te kunnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, en ik het is echt geen kut aan.
ik zou voor eternal sonata gaan het verhaal is een stuk leuker , en de sfeer van het spel is echt geweldigquote:Op zondag 27 januari 2008 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen ik wil een rpg spelen maar zou ik Eternal Sonata halen of Blue Dragon?
Echt lastig van DMC3 niet, alleen het feit dat je een level van begin tot het einde moest uitspelen zonder dood te gaan was een bitch.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het moet je liggen. Voor mij is het het onthouden van patterns van de vijand, en daarop inspelen. Net zolang doodgaan totdat je eindelijk je reactiesnelheid op peil hebt om veder te kunnen.
De demo was dan wel locked op Easy en DMC is toch iets minder pijnlijk dan Ninja Gaiden...Maar deel 3 was nog steeds vrij schandalig lastig.
Het is voor mij puur een kwestie van gameplay in elk geval. Verhaal e.d. kan me compleet gestolen worden, da's toch over-the-top bagger.
Battlestations: Midway had wel wat voor jou geweest danquote:Op zondag 27 januari 2008 16:56 schreef ErikT het volgende:
"Commanders: Attack of the Genos" lijkt mij nou een kick spel. Met z'n vieren achter de XBOX en elkaar kapot knallen. Met tactiek enzo.
http://www.xboxworld.nl/game/1608/commanders-attack
Komt in Februari uit blijkbaar. Ik ben benieuwd.
Dat had ik je dan een jaar geleden ook wel kunnen vertellen!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef Boef het volgende:
Ik ergerde me er de laatste tijd aan dat spellen in mijn Xbox ook in rust (gewoon idle op de Dash) voor gebrom zorgden. Nu had ik hem van het weekend eens op zijn kant gelegd om te kijken of dat verschil zou maken en verrek! Niet alleen is dat gebrom weg, ik heb zelfs het idee dat ie tijdens het spelen ook iets 'rustiger' kan draaien dan rechtopstaand.
Nu kan dat verschillen wat voor drive je hebt en hoe oud ie is (mijne is al sinds 06-12-2006 intensief in gebruik en volgens mij is dat gebrom iets van de laatste maanden) maar ik ben er nu wel van overtuigd dat horizontale plaatsing 'gezonder' is voor je Xbox.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik je dan een jaar geleden ook wel kunnen vertellen!
Ik kan dat welquote:Op maandag 28 januari 2008 08:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan iemand uitleggen wat de lol van Undertow is?
en eternal sonata dan ?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:03 schreef AQuila360 het volgende:
Whoe krijg een game omdat ik de tentamens goed had gemaaktIk denk dat ik Dark Messiah of Might and Magic: Elements kies die komt volgende week uit meen ik
daar moet je niet om juichen maar opnieuw over je leven gaan nadenkenquote:
Die wil ik eigenlijk deze week of blue dragon 1 van de 2! Is 30 euro incl een mooie prijs voor Blue dragon?quote:
is niet veel nee , al heb ik het er zelf niet voor overquote:Op maandag 28 januari 2008 13:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk deze week of blue dragon 1 van de 2! Is 30 euro incl een mooie prijs voor Blue dragon?
Met veel plezier is overdrevenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan dat wel![]()
Kijk je moet het co-op spelen dan is het tof omdat 1 dan beetje kan aanvallen en de andere kan dan beetje de basis beschermen! en dan volhouden tot dat je de teller van de vijanden op 0 hebt!
Rossdale sinds dat je met veel plezier Juiced 2 speelde kan ik helaas niet meer op advies van jou ingaan![]()
Ik ga toch voor Eternal Sonataquote:Op maandag 28 januari 2008 14:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is niet veel nee , al heb ik het er zelf niet voor over
Ja, maar het stond zo trendy!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik je dan een jaar geleden ook wel kunnen vertellen!
Net zolang totdat ik jou aan de Juiced hebquote:Op maandag 28 januari 2008 14:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Eternal SonataHoop dat ik hem over 3 dagen heb ofzo
![]()
Je blijft het wel steeds goedpraten he Rossdale
daar zit ik bovenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij het uitbrengen van een nieuwe console moet een bedrijf als Microsoft het niet hebben van de hardwareverkopen, maar natuurlijk van de software en accessoires opbrengsten. Gelukkig lijkt de verkoop hiervan op rolletjes te lopen.
Chris Liddell, CFO van Microsoft, heeft namelijk laten weten dat een Xbox 360 bezitter gemiddeld maar liefst 7 games in bezit heeft. Dat is een record waaraan nog geen enkele andere console heeft kunnen tippen. Liddell zegt dan ook dat het bedrijfsmodel eindelijk zijn vruchten begint af te werpen.
Door de gunstige softwareverkopen maakte de Entertainment and Devices afdeling het afgelopen kwartaal 357 miljoen dollar winst.
Ik heb er 3quote:
volgens mij heb je er over 3 jaar nog steeds 3 :pquote:
Forza 2quote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij heb je er over 3 jaar nog steeds 3 :p
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 2
Mass Effect
Oblivion
Waren ook alle 3 een cadeautje
Ik rond de 50 gehadquote:
Deel 3 ?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:46 schreef linebear het volgende:
wanneer komt Top spin 2 uit !?
Zeg dat welquote:
Dat is wel klote ja had ik ook een paar keer maar heb nu gelukkig Timeshift te pakken gekregenquote:
Kzou me niet te druk maken, FEAR is 1 van de meest repetitieve games die ik ooit het gespeeld. Vrees dat de uitbreidingen daar weinig verandering in hebben gebracht.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:41 schreef kepler het volgende:
http://www.gametap.com/home/read/article/3369
Ninja Gaiden 2 preview![]()
Klinkt echt heel goed
Oepsquote:Op maandag 28 januari 2008 22:24 schreef Un4 het volgende:
Uhhh.. wtf @ die wii-mote.Krijg je die bij NG2?
![]()
SNES?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=49233&mode=thread&order=0
Post je ze even @frontpage
je moet niet praten , je zet je zelf alleen maar voor lul als je dat doetquote:
Maar zo hoeft Wouter het niet meer te zeggenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet niet praten , je zet je zelf alleen maar voor lul als je dat doet
Kom op zeg, dat ziet er echt niet uit!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet niet praten , je zet je zelf alleen maar voor lul als je dat doet
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat ziet er echt niet uit!
Donder zelf opquote:
door mensen zoals jouw zijn spellen zo kort tegenwoordig , veels te hoge eisenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Donder zelf op
Vergeleken met spellen als Call of Duty 4 & Assassin's Creed ziet dat er echt suf uit.
Wouterjequote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dit is snes of megadrive toch? weet zo ff niet welke van de 2
quote:
zijn zat games waar je niks aan een MP hebt omdat het gewoon niet kanquote:Op maandag 28 januari 2008 23:15 schreef Rossdale het volgende:
Korte SP vind ik nog niet eens zo ongelofelijk erg, zolang er maar een MP bij zit die je nog erg lang kunt spelen
Call of Duty 4 draait ook op 60 fps en ziet er ook nog eens retestrak uit.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het met je eens dat het er technisch gezien veel minder is dan AC en COD 4 ja, maar dat neemt niet weg dat het er alsnog prima uit ziet. Bij dit soort games vind ik de snelheid en de soepelheid veel belangrijker. Ninja Gaiden II loopt straks op 60fps, net als een gladde kut dus.
Daarom moeten zulke games ook geen korte SP hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn zat games waar je niks aan een MP hebt omdat het gewoon niet kan
en ik vind de SP echt wel gelangrijker ik koop geen spel omdat de MP leuk is
maar omdat de SP leuk is
misschien moet je eens verder kijken dan alleen de graphicsquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef ErikT het volgende:
Ik ben het met Morpheus eens. Ik speel die spellen helemaal niet, maar die plaatjeszien er echt niet uit.
quote:One of the dudes who had lost an arm rushed Ryu and tackled him to the ground. Then, with his gaping wound still squirting blood, he attempted to drive a sword through Ryu's neck with his one remaining hand.
In response, Itagaki did what any good ninja would do. He threw a giant fireball that blew the one-armed bandit across the stage and left his corpse in flames.
Daarnaast speciaal voor jou nog een filmpje: http://www.gamevideos.com/video/id/17273quote:We've heard from fans who've played Halo 3 that they would like to see a similar thing in Ninja Gaiden II, so I'm considering how we might be able to implement that.
ok als je je zelf wilt rechtvaardigen spreek dan niet van die onzin uitquote:Op maandag 28 januari 2008 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 draait ook op 60 fps en ziet er ook nog eens retestrak uit.
@DJ: een spel mag best kort zijn alstie maar goed is (zoals Call of Duty 4) Doe er een goede MP bij en je hebt een topper.
Als je SP games met een lange levensduur wilt spelen denk ik eerder aan FIFA, NHL, NBA etc. Die er overigens ook stukken mooier dan NG II uitzien
Ja pfffff met deze reactie komen we ook geen steek verderquote:Op maandag 28 januari 2008 23:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok als je je zelf wilt rechtvaardigen spreek dan niet van die onzin uit
kijke daar ben ik het mee eens maar heel veel mensen snappen dat nietquote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
Niks mis met die NG2 screens!
Tuurlijk kan het ALTIJD mooier, maar liever dat het zo loopt met 60 fps dan dat het er NOG mooier uitziet met 30fps.
Die Graphics zijn prima zo, NG2 gaat iig niet zo'n saai eentonig graf spel worden als dat AC was...
In Call of Duty 4 lopen de kopstukken en overige lichaamsdelen ook om de seconde over het scherm jaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 draait ook op 60 fps en ziet er ook nog eens retestrak uit.
quote:IGN: Ninja Gaiden II Hands-on
How does Ninja Gaiden look? In a word it looks fantastic. There are no prerendered cut scenes this time around and they would hardly be necessary. Ryu looks more detailed in battle than he did in the movies that introduced the first game. In game cut scenes also means that every time Ryu changes into one of his excellent alternate costumes it will be reflected in every scene. Itagaki assured us that he avidly reads the fan sites and feels confident that Team Ninja is addressing wants and concerns.
While the release date remains "TBA 2008" Itagaki told us that the game is around 60% complete. We can only hope to get our hands on the final version of the game in due time.
Helemaal waar. Waarom is een game kut als hij grafisch niet 100% is, maar slechts 80%? Speel je een game dan alleen maar om plaatjes te kijken? Dan ga je toch lekker naar de bioscoop. Da's 100% realistisch.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijke daar ben ik het mee eens maar heel veel mensen snappen dat niet
die denken dat een game niet cool is als de graphics niet het uiterste uit je console halen
of dat ze er niet bij horen als ze minder mooie games spelen ofzo![]()
op dat AC deel na dan ik vond het wel een vermakelijke game maar het was wel eentonig
Mooi...stil...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=49233&mode=thread&order=0
Post je ze even @frontpage
quote:It's almost like the difference between the first Dead or Alive and Dead or Alive 4; the key gameplay remains the same, and you can really enjoy fighting and winning, but we're also throwing out a bunch of visual stimulation so that you can look cool and enjoy doing it while playing. So if I were to think about it that way, I would call this game "Ninja Gaiden 4," in terms of how far advanced it is over the first one.
...
I say that we now have four levels of difficulty. The lowest we have is the path of the acolyte, it's really something I have designed for people who have not played a lot of action games or aren't necessarily very good at action games; they would be able to get going and play well and get really far. In that sense, it's even easier, or more approachable than Ninja Dog difficulty in Ninja Gaiden Black; it's very important to give different difficulties for different skill levels.
...
GameTap: Halo 3 has a full suite of community features, like video and screenshot functionality. Team Ninja and Bungie are friends, so are any of Halo 3's community features going to make their way to Ninja Gaiden II?
Tomonobu Itagaki: I think the saved films feature of Halo 3 is pretty cool, where you can save replays of your games. You need to remember that we come from the area of fighting games, so we've worked on replay technology for over 10 years. We've heard from fans who've played Halo 3 that they would like to see a similar thing in Ninja Gaiden II, so I'm considering how we might be able to implement that.
...
Finally, while Ryu is fighting these ninjas, I notice the new health system, where part of Ryu's health bar actually regenerates when he's out of combat à la Halo (though like Halo, excessive damage will go past the "regenerative" portion and affect the more finite part of his health bar).
Wat mij betreft wel!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dit het Ninja Gaiden II Topic?
quote:On a recent trip to Seattle we had the distinct pleasure of seeing a new area of Ninja Gaiden 2, a game that lands firmly on every one of our "most anticipated" lists for 2008. Tomonobu Itagaki was on-hand to give us a demo of the game and answer some of the questions that we've been dying to ask since the game was last put on display.
The short game demo took place at what was presumably the very beginning of the game. Ryu found himself in a familiar setting: on the balconies of a building in Sky City Tokyo. Aside from Sky City, Team Ninja has yet to announce any other definite locations but Itagaki stated that the series is making a return to its roots with a slew of real world locations building to a final showdown in an underworld filled with demons. In the demo, a detailed metropolis loomed in the background as Ryu immediately met with waves of Black Spider Ninja Clan. The metal claws, scythe, and Dragon Sword we saw in previous demos were back on display along with the bow, which is featured prominently in our new gameplay movie.
As with previous viewings we were floored with how completely Ryu decimates his enemies. His ballet of violence is now fully accompanied by spraying blood and flying limbs. And best of all, the aftermath of these encounters is more permanent now that Ninja's bodies remain in the environments after Ryu dispatches their souls. Itagaki commented on the level of violence:
"The important thing to stress is that we're following the rules. The ESRB has rules, we're following them, we're in contact with them, they know what the game is about. If people are following the rules I feel like I've done my job. I haven't talked much about the story but one thing that's very important as a theme in this game is the life and death of a Ninja and how they treat that. Even a simple battle here is a life and death struggle and I hope people are able to feel how brutal that struggle can be."
We noticed that the bow now seems far easier to use and it can now be charged by collecting essence drops just like the melee weapons. Ryu can fire off an arrow in the direction he's facing with the tap of a button, or for more accurate attacks the camera quickly moves in to an over the shoulder view. Holding down the attack with the bow powers up a charged arrow that turns unlucky enemies into a fountain of limbs and blood. Itagaki stated that adding this feature was part of their overall design approach. Instead of adding too many new weapons, they wanted to make each weapon deep with extensive move sets.
New comers to the series will be happy to learn that Team Ninja is taking a number of steps to make Ninja Gaiden 2 a far more approachable game than its predecessor.
New techniques are once again taught through scrolls that players pick up as they advance through the level but this time around Team Ninja gives you a hand with the learning process. Now when Ryu learns a new move a tutorial screen pops and displays a looping video of the move along with the controls. When the player replicates this action they are given a small achievement as a reward. This is a great way to ease new players into a game with such an extensive move set.
At the save points, which are once again represented by dragon statues, it is possible to tap the right bumper and quickly replace your existing save and then continue with the action. These points also fully regenerate your health. Another method to saving is the auto-save setting that creates a new checkpoint at every statue, or if you prefer micromanaging your files players can always enter the menu system and create a new save manually. This is just a small example of the many customization options available to players. The pause screen showed a bevy of customizable sliders and switches including audio options for voice, music and effects, and camera inversion for horizontal and vertical movement.
One of the most important areas of customization are the planned four modes of difficulty. This not only affects the combat, but how easily Ryu recovers using the regenerative health system we've described in previous previews. It also determines the difficulty of enemy AI which Itagaki claims is one of the main focuses of the sequel. We were shown how enemy Ninjas relentlessly pursued Ryu from room to room as he tried to escape. On the higher difficulties backing out of a combat zone is no longer a safe way to delay confrontation; you must finish enemies off with so-called obliteration techniques that leave your foes in pieces. Itagaki stated of the health system:
"The key is how you do between each save point because you can heal at each save point. Let's say there are five squads in between each point, because you are getting some damage permanently removed the better you do early on, the easier it is to get through. The percentage of damage that's permanent and can be regenerated will be different on each difficulty. The hardcore gamers want that fluctuation, they don't want that situation where every enemy encounter they'll be at full health because then there's no risk."
Another area that has been paid special attention in the sequel is the camera. Itagaki stated that the main way to guarantee better camera angles is to keep the camera flat and horizontal so that it shows a single plane. They've also implemented multiple cameras for better angles so when there's a change of elevation or geography another camera picks up the action behind Ryu. We saw this in action as Ryu bounded over rooftops to track down a collectible skull.
While the story in Ninja Gaiden is notoriously nonsensical we still had to ask what Ryu's motivation is for the sequel. It can't be easy coming up with challenges to the ultimate ninja, but Itagaki assured us that there is a character in this story that has made it his life's mission to stop Ryu Hayabusa. He also inferred that when designing games, he's more likely to interject his personality into the rival enemy character than the protagonist. "Since this is a game, I have to die for the game to be complete." Does this mean that Ryu's greatest enemy will be Itagaki himself? We're dying to find out.
With Devil May Cry 4 on the horizon we felt it was timely to ask about the combo system of Ninja Gaiden. Fans of the first game will remember that the nunchucks made near endless combos possible, but will the mechanic be as important now that opponents are cut to ribbons with each attack? Itagaki described the importance of balancing combos with dismemberment.
"What defines a combo? As you probably noticed we can put more enemies on the screen at once in this game. As we tweak where the game recognizes when the combo ends, you might finish of one enemy quickly but you can continue the combo with enemies around you. Personally speaking I think it's more stylish and cooler to finish an enemy off with the blade than to keep pounding on them with the multiple part combo. It's better to put them out of their misery. But I do watch YouTube and other gaming video sites and I see the expert players and how they aim for ridiculously long combos and I think that's really cool, so I would like to leave the ability to continue those kind of challenges."
As far as other games go, Itagaki stated that he spent a lot of time with Earth Defense Force and Ace Combat Six in the past year and he sat down with God of War for a chapter to see what it was all about.
How does Ninja Gaiden look? In a word it looks fantastic. There are no prerendered cut scenes this time around and they would hardly be necessary. Ryu looks more detailed in battle than he did in the movies that introduced the first game. In game cut scenes also means that every time Ryu changes into one of his excellent alternate costumes it will be reflected in every scene. Itagaki assured us that he avidly reads the fan sites and feels confident that Team Ninja is addressing wants and concerns.
While the release date remains "TBA 2008" Itagaki told us that the game is around 60% complete. We can only hope to get our hands on the final version of the game in due time. We'll have lots more information on Ninja Gaiden 2 soon, so keep your eyes open.
Misschien toch maar een NG2 topic makenquote:If you have NG on hand, this should be an easy test to do, if not it may be trickier, but I want you to go take a long look at the behavior of all the moves. You'll generally find something interesting. A lot of moves have a relatively long recovery time...that is, a time in which after the attack portion of the move is completed you're sitting there watching Ryu recover. This is done purposefully. This decision borrows MUCH more from the virtua fighter design philosophy than it does form the Devil May Cry design philosophy. That is that the move you perform should be carefully decided on to ensure it lands, because if it doesn't, you'll be opening yourself wide to be hit. Now notice the recovery times in DMC are almost universally shorter. This is for another reason entirely. The short recovery time allows you to do any number of things, be it rolling, dodging, blocking, switching weapons...whatever...to get out of an incoming attack. This is the fundamental place where the two games differ as I see it...one forces you to plan before an attack to ensure your own safety, the other forces you to react to what happens after. I don't think either is superior because of their design decision, they're just different. I prefer the NG style, forcing you to think ahead rather than think quick, but I will not fault anyone for thinking the opposite.
dan begin ik lekker op de normal stand en dan komt master ninja later wel als ik het spel beter kenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Meer Ninja Gaiden 2 info: http://www.gametap.com/home/read/article/3369
[..]
haha dat inderdaad kut zijn voor alle europeanen , gelukkig heb ik een amerikaanse 360 dus kom maar op met de gorequote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk gaat de Europese versie er trouwens niet zo uitzien:
[ afbeelding ]
nee doe maar niet dan ben ik te lui om er heen te gaan , dit is veel makkelijkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Verschil tussen NG en DMC duidelijk uitgelegd:
[..]
Misschien toch maar een NG2 topic maken
Me toquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:04 schreef Game_Error het volgende:
en ik heb timeshift gewonnen bij de veiling, lekker hersenloos knallen
www.tothegame.comquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:46 schreef rudedeltadude het volgende:
zo ff een vraagje tussen neus- en schaamlippen door:
Heeft er iemand een linkje voor me naar een site met alle aanstaande releases voor de 360?
Ik heb alleen maar van die onoverzichtelijke baggersites gevonden...
bvd!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
Lost komt eind feb en dat lijkt best wel een tof te gaan worden![]()
Wie gaat het spel allemaal kopen?
quote:Fallout 3
Following up the astounding Oblivion is going to be hard work for the Bethesda Softworks crew, but after getting our hands on Fallout 3 we're convinced that the dev's science fiction fuelled follow-up and third in the seminal series is going to blow Oblivion clear out of the water. It's that bloody good.
The year is 2277, a post-nuclear ravaged earth hangs by the skin of its teeth and as Hellboy's Ron Perlman narrates us into the game's opening: Vault 101. It's here that you awake one morning to find that your father (coolly voiced by Liam Neeson) has defied the Overseer and abandoned the confines of the Vault, rebelling against years of government rule.
Now it's your turn to shatter the rule and head out in search of your father and the answers as to why he suddenly up and left. Of course once you bolt, the Overseer gets wind of it and sends his men out after you so you always need to be on the lookout.
The first place we came across once outside the vault is a small town called Megaton, which happens to be built in and around a gaping nuclear warhead that never detonated when it slam dunked into the soil eons ago.
Once here you can opt to take on a small series of mission before moving out of the confines of the relatively safe town and into the desolate, super mutant stalked streets of Washington DC, which is jaw-droppingly rendered.
Missions include agreeing to attach a detonator to the base of the nuclear bomb for a sinister chap called Mr Burke, hiking to inside DC's city limits to a rooftop and safely detonating the bomb with Burke by your side.
Before you do that though, you have to carve your way through the streets dodging super mutants and attempting to stem the effects of radioactive poisoning that slowly seeps into your system.
One thing that was made clear to us when we were playing it was that this is not an FPS, and Bethesda are keen to stress this point, it is an RPG that integrates guns into its gameplay mechanics. This is nothing like Call Of Duty - it's far deeper.
When targeting an enemy, you can choose to either shoot outright or use the precision targeting system where your trusty gadget The Pip Boy assesses the best points of impact such as arms, legs or as you can see from the screens - the head. SPLAT! Fallout 3, .
http://www.computerandvideogames.com....php?id=180587
GoW 1.5 ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oblivion met gunsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:33 schreef Bastard het volgende:
GoW 1.5 ?
Fifa Street 3 Previewquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dit het Ninja Gaiden II Topic?
quote:Het realisme wordt namelijk in FIFA Street 3 weer volledig losgelaten. Niets driehoekjes, buitenspel en indirecte vrije trap. Trucjes, schijnbewegingen, hooghouden en moddervette acties, daar gaat het om in de nieuwste straatvoetbal game van EA Sports. De lol die spelers aan de game beleven is wederom op de eerste plaats gekomen. FIFA Street 3 is door iedereen die wel eens een controller in z’n hand gehad heeft op te pikken, of zoals de ontwikkelaar het verwoordt: “Je moet FIFA Street 3 met zes bier in je mik nog steeds kunnen spelen en er plezier in hebben.”
quote:Ook verdedigend biedt de GameBreaker, die overigens een speciaal grafisch filter activeert dat je nog meer in de game zuigt, meer mogelijkheden.
quote:Crouch daarentegen is met een vleugje wind weg te blazen, althans zo ziet hij eruit, en heeft z’n bovenlip nog hoger zitten dan ‘ie normaal al zit
Je zou zeggen van wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Is dat een screenshot van de DS-versie?
Was gewoon even aan het provocerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA Street 3 is gewoon cool om tegen je maten te spelen met een krat bier erbij
Overigens heb ik nooit gezegd dat alle games mooi moeten zijn, dat maken jullie ervanIk vind die NGII screenshots gewoon niet mooi!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh en had ik al verteld dat ik een hekel heb aan games die uit Japan komen? Al die kiddy animaties
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens heb ik nooit gezegd dat alle games mooi moeten zijn, dat maken jullie ervanIk vind die NGII screenshots gewoon niet mooi!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh en had ik al verteld dat ik een hekel heb aan games die uit Japan komen? Al die kiddy animaties
Je bent schattig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Final Fantasy, Zelda, Mario, hoeveel kotssmiley's moet ik plaatsen?
Ik maak vrienden vandaag
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef Bastard het volgende:
Game zonder een maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat GTAIV? maarrr volgens die IGN review heeft het een lage framerate en popup enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef Bastard het volgende:
Game zonder een maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slechte smaak heb jij zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Final Fantasy, Zelda, Mario, hoeveel kotssmiley's moet ik plaatsen?
Ik maak vrienden vandaag
Komt wel goed. Code optimaliseren is meestal de laatste stap in de ontwikkeling van een spel. En ze hebben nog 2 maanden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:14 schreef ach het volgende:
Is dat GTAIV? maarrr volgens die IGN review heeft het een lage framerate en popup enzo
Vandaar ook de release in april.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:14 schreef ach het volgende:
[..]
Is dat GTAIV? maarrr volgens die IGN review heeft het een lage framerate en popup enzo
review? lijkt me knapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:14 schreef ach het volgende:
[..]
IGN SCHMIGN!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:14 schreef ach het volgende:
[..]
Je hebt ook echt niks beters te doen hé?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
waar haal je die screenshots vandaan van de master system spellen?
weinig, verveel me op me werkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt ook echt niks beters te doen hé?
IGN reviewquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:14 schreef ach het volgende:
[..]
Lijkt me zooo cool! Maar het klinkt ook nog zooover wegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dat ze er de tijd voor nemen en een topspel afleveren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Lijkt me zooo cool! Maar het klinkt ook nog zooover weg
Zo waar,... en er is geen haast!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beter dat ze er de tijd voor nemen en een topspel afleveren.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Lost Odessey is trouwens importvriendelijk voor de geinteresserden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is bedoelt voor de Aziatische én Australische markt. Vandaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:53 schreef DJ_ het volgende:, en natuurlijk niet op amerikaanse consoles
Krijgt hoge cijfers in japanse bladen, echt een japanse turn-based rpgquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze is bedoelt voor de Aziatische én Australische markt. Vandaar.
Maar is dit spel een beetje de moeite waard?
ik heb hem ge pre-orderd het lijkt mij wel een leuk spel , er zijn weinig goede rpg's op de 360quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze is bedoelt voor de Aziatische én Australische markt. Vandaar.
Maar is dit spel een beetje de moeite waard?
Fallout 3 wordt zeker weten GOTY 2008quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flatout is ZEKER tof, een van de mooiste games op de 360 ook trouwens!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik heb flatout gekocht die ga ik zo spielenBest tof is die!
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Flatout is ZEKER tof, een van de mooiste games op de 360 ook trouwens!
Is persoonlijk gebonden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:16 schreef Yankee_One het volgende:
Gister een Samsung LE26S8 LCD HD Ready TV gekocht
[ afbeelding ]
Wat is nu wijsheid mbt de 360 kabels?
Ze inpluggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:16 schreef Yankee_One het volgende:
Yep.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:26 schreef Yankee_One het volgende:
Componentkabel zat al bij je 360 right?
Ligt eraan of je de Premium/Elite hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:26 schreef Yankee_One het volgende:
Thanks!
Componentkabel zat al bij je 360 right?
Ik had het geluid al wat zachter gezet inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef Scarface2004 het volgende:
duurt 20 minuten ofzo die credits.
Push lady lighting push
push....puuuusssshh
irritant lied -_-
nee niet dat ik weetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan het niet meer boven water halen maar is Eternal Sonota nou regiovrij?
Ik heb FlatOut: UC laatst ook gekocht. Wat een topspel!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik heb flatout gekocht die ga ik zo spielenBest tof is die!
AQuila balen...quote:Brothers in Arms: Hell's Highway, Splinter Cell: Conviction, Haze ... het zijn stuk voor stuk titels die steeds uitgesteld worden. Ook Dark Messiah of Might and Magic: Elements voor de Xbox 360 kunnen we nu aan dit rijtje toevoegen, het spel verschijnt nu wederom een week later, om precies te zijn op 15 februari.
Ik kan deel 2 op medium al nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef Scarface2004 het volgende:
ijsmeis, ga je deel 3 ook halen.
Die is echt veel leuker
neequote:
quote:Het Finse Futuremark, vooral bekend van de benchmarkapplicatie 3dMark, is een eigen gamestudio begonnen. De studio werkt aan een eigen engine en het eerste spel is al in de maak.
Naar eigen zeggen kregen de Finse benchmarkontwikkelaars regelmatig het verzoek om games te gaan maken vanwege de fraaie 3d-werelden die ze tijdens het testen tevoorschijn toveren. Dat verzoek wordt nu gehonoreerd met de oprichting van de Futuremark Games Studio. De eerste game is al in ontwikkeling, maar details daarover worden pas bekendgemaakt op de Game Developers Conference, die half februari in San Fransisco van start gaat. Futuremark maakt de game op basis van een eigen engine, waaraan achter de schermen al twee jaar wordt gewerkt. Futuremark zal ook gewoon benchmarksoftware blijven ontwikkelen.
Futuremark bestaat inmiddels ruim tien jaar. Het bedrijf is voortgekomen uit de Future Crew, een demogroep die onder andere de demo Secon Reality en de mod-tracker Scream Tracker maakten. Halverwege de jaren negentig van de vorige eeuw viel de groep uit elkaar. Een deel van de groep begon toen Remedy Entertainment, de studio die de shooters Max Payne en Max Payne 2 maakte. Andere leden van de Future Crew richtten daarna Futuremark op, waar nu dus ook een gamestudio uit voortkomt.
is toch een kut spelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan Undertow niet meer downloaden.
Wat een BULLSHIT.
Edit: Argh, ik wist niet dat er een tijdslimiet aan vast zat![]()
![]()
.
kun je het beste ff die playlist checken en met youtube die liedjes aanhoren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan deel 2 op medium al niet. Dus ik weet niet of de moeite van een deel 3 het waard is als ik toch alleen maar easy speel.
Als het kon had je de mijne mogen hebben. Je mist niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan Undertow niet meer downloaden.
Wat een BULLSHIT.
Edit: Argh, ik wist niet dat er een tijdslimiet aan vast zat![]()
![]()
.
Ik wil drummenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
kun je het beste ff die playlist checken en met youtube die liedjes aanhoren.
Ik vind die liedjes van 3 al beter en de noten zie je veel beter verschijnen.
Plus hij kan online
maar ga je rockband halen?
ik ga al drummenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil drummen.
En Guitar Hero 3 komt er vast ook wel. Even wachten nog.
Is goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
ik ga al drummen
tenzij die losse hardware packs niet komen.
Dan hou ik het bij gitaar en bassgitaar met mn Xplorer.
Keertje jammen dan?
Component krijg je bij beide hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de Premium/Elite hebt.
6 tulp-stekkers zitten eraan in ieder geval.
Dat zei ik. Je krijgt hem bij de Elite en bij de Premium.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:19 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Component krijg je bij beide hoor.
Als je HDMI hebt op je XBOX, dan HDMI nemen, anders component. Let wel op het schakelaartje op je stekker, die moet dan niet op scart (wel ook ff de scartstekker van je kabel trekken) maar op component. De drie component stekkers zijn alleen voor beeld. Je geluidstekkers (wit en rood) moeten los in je tv in de audio-ingangen. Zowel HDMI als component zijn HD, van VGA weet ik dit niet zeker.
Ze moeten met NG2 echt oprotten met hun Cencuur.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk gaat de Europese versie er trouwens niet zo uitzien:
[ afbeelding ]
Best wel jaquote:
hopen op regio-vrij danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze moeten met NG2 echt oprotten met hun Cencuur.
Kan me niet schelen of je wel of geen onthoofdingen mag doen in games van Duitsland.
Laat die Duitsers lekker stikken, die kopen hun games toch wel over de grens.
Gaaf man, heb ook zo soort tv.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:16 schreef Yankee_One het volgende:
Gister een Samsung LE26S8 LCD HD Ready TV gekocht
[ afbeelding ]
dude , dan meen je nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:47 schreef piet_pelle het volgende:
Ha piet pelle leeft zich sinds kort weer uit op een mooi chickie, komt ze gezellig langs om een fles champagne te nuttigen met me. Vraag ik of ze m'n gitaar wil zien.
'Jaah cool' roept ze en met grote glinsterende ogen kijkt ze me aan terwijl ik de explorer pak en m'n xbox aan doe.
Ha je had die teleurstelling moeten zien. 'Je dacht toch niet dat ik een serenade voor je ging spelen of wel soms!' roep ik d'r luid lachend nog toe.
Ooouuuuddd!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Brothers in Arms: Hell's Highway Video Interview
Heldquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ooouuuuddd!
Randy Pitchford: \"D-Day was eigenlijk net als Star Wars\"
Precies, beide zijn uitgemolken kutthema's voor games.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ooouuuuddd!
Ze kunnen NG2 helemaal niet censureren, want dan blijft er niks van de gameplay over. In tegenstelling tot het onthoofden in deel 1 (weggecensureerd in Europaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
Ze moeten met NG2 echt oprotten met hun Cencuur.
Sowiezo. Want ik wil wel weer Japanse stemmenquote:
Wat een respectloze idioot. Ik las in Edge dat er nu ook een soort "kill-cam" in het spel zit waarbij je in close-up ziet hoe de Duitsers in stukjes worden geblazen. Maar ondertussen wel de mond vol dat ze zoveel waardering hebben voor de veteranen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Ooouuuuddd!
Ik begin anders langzaam gehyped te raken voor Star Wars: The Force Unleashed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:17 schreef Mystikvm het volgende:
Precies, beide zijn uitgemolken kutthema's voor games.
Ow ja. Vandaag komt Rez HDquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:44 schreef zquing het volgende:
weet iemand hoelaat Xbox live arcade games meestal uitkomen? Ik word gek van 't wachten op REZ
Wat dacht je van Groen bloed erin stoppen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze kunnen NG2 helemaal niet censureren, want dan blijft er niks van de gameplay over. In tegenstelling tot het onthoofden in deel 1 (weggecensureerd in Europa) vormt ledematen afhakken nu echt een fundamenteel onderdeel van de gameplay. Zo zullen vijanden sommige moves niet meer kunnen uitvoeren als ze een arm of been missen.
[..]
Sowiezo. Want ik wil wel weer Japanse stemmen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
Wat dacht je van Groen bloed erin stoppen?
Ook erg populair bij onze buren!
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?quote:Sowieso vind ik het maar een achterlijke regeling.. Ninja Gaiden kreeg censuur, en Ninja Gaiden Black weer niet.
Ninja Gaiden Sigma op de PS3 weer wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |