yup, zeker een tof dingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:48 schreef Reintji het volgende:
Even wat anders, zijn er hier mensen positief over dat microsoft stuurwiel? (in combinatie met PGR3/4)
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Scarface2004 het volgende:
ding is 100 euro
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:46 schreef kepler het volgende:
Alan Wake aanwezig op de GDC
toch nog 2008??!!
de volle 37 euro en meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Dat was toch incl die helm?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.
Heb het in ieder geval meer over dan voor de Legendary Edition van Halo 3. Wat een miskoop was dat zeg.
203.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en hoeveel stroom gebruikt je power adapter ( dat groote blok dat aan de stroom kabel zit :p ) 203 watt of 175 ?
zonder meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Halo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand meer spellen die je met z'n vieren tegelijk kan doen?
PES met z'n vieren is tof.
Volgens mij werkt dat gewoon!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Had je beter 2dehands kunnen kopen! Goedkoper en snellerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef NutKees het volgende:
Bioshock net besteld bij cdwow voor 37 euro. Hopelijk schieten ze een beetje op want ik heb de Oranje Doos bijna uit...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
DMC4 is niet echt mijn ding. Sfeerloos,... steriel,... traag,.... te emo en gothic,... vind het echt helemaal niks. Poppetje beweegt ook echt als stront,.... voel nergens echt controle. Maar dat is mijn mening. Zal een hoop anderen vast veel plezier geven!
Soundtrack!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troep
?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
http://nl.youtube.com/watch?v=_OexcCTGybkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:10 schreef ach het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.
Tegen die grote gast vechten was wel grappig. Alleen jammer dat er geen AI in het spel zitik zag al vijanden tegen pilaren aanlopen en schieten
Ik heb niet zo'n verstand van internet enzo hoor maar volgens mij moet je je router kunnen instellen.. Kan je niet van je router een direct lijntje naar je normale inkomende lijn trekken omdat te testen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?
Ja maar hij schiet dan toch naar beneden? Actie -> reactie! Daardoor blijft die in de lucht hangen en in theorie kun je dan je hele leven in de lucht hangen. zolang je maar blijft schietenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:37 schreef Koentje3 het volgende:
wat ook echt te wazig is, als je springt en op schieten blijft bashen valt je poppetje niet meer naar beneden in DMC4
Blah DVD is lekker goedkoop ja. Maar hoe moet ik daar betalen als ik een "normale" pin pas heb?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:01 schreef Boef het volgende:
Ik snap dat gegeil op Play-Asia niet hoor... Devil May Cry 4 kan je ook prima bij BlahDVD bestellen. Is UK dus gewoon PAL en geen risico op langdurige in beslag name en importheffing als toetje. Bovendien is ie daar maar ¤44,99 inc. verzenden.
Ik had laatst iets van rond die prijs daar besteld en kreeg 'm aangetekend via TNT waardoor het maar 4 werkdaagjes duurde (en dat zonder verzendkosten). Nog beter dan Play(.com, niet Asia) waar ze Selektvracht gebruiken en een ongunstigere omrekenkoers hanteren.
Idd dat soort afgesloten gangetjes dus en dan al die vijanden moeten afmaken voordat je verder kan. Bedankt voor de link.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=_OexcCTGybk
Omdat ik die al hadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:15 schreef Digixz het volgende:
Wat een kutspel dat Undertow zeg. Waarom doen ze niet een cool spel zoals Worm weggeven
Ik heb precies hetzelfde. Na een minuutje of 5 houdt ie ermee op dus ik laat het maar zo. Kan echt geen 2 weken zonder Guitar Hero 3, Halo 3, en super puzzle fighter 2 turbo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:30 schreef Jessah het volgende:
Nou, ik helemaal blij: Xbox weer terug uit Duitsland, na maar een week! (hulde voor de snelheid) Doe ik dat kreng aan... maakt dat ding me toch een teringherrie! En dan niet dat 'beetje' wat 'ie normaal ook deed, maar echt een het-is-zo'n-erge-dat-ik-'m-terug-wil-sturen-herrie!
Heb echt geen zin om 'm weer terug te sturen, maar die herrie is dus echt niet te pruimen. Heb ik weer![]()
Of hebben meerdere mensen daar last van gehad?
Volgens mij snap je de game gewoon niet helemaal....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:37 schreef Koentje3 het volgende:
wat ook echt te wazig is, als je springt en op schieten blijft bashen valt je poppetje niet meer naar beneden in DMC4
Droogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel DMC 4 bestaat uit vage shit
amenquote:Op zondag 27 januari 2008 07:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de game gewoon niet helemaal....
Stelletje realiteitsneukers. Als het niet 'net als in het echt' is, dan is het een kutgame.
Jorgen ik wil een rpg spelen maar zou ik Eternal Sonata halen of Blue Dragon?quote:
Geen zin inquote:
Mjah dan kan ik pas zien hoe roestig ik echt ben, want ik kan dat nog niet. Zeker iemand die alle delen kapot heeft gespeeld. Echt een Dante must Die mode speler.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:57 schreef Koentje3 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zTXDGLQmav0 in 10 min van die demo kun je nog een eind komen
Download de demo en oordeel voor jezelf zou ik zeggen.quote:
begint wel te kriebelen als ik dat zo ziequote:Op zondag 27 januari 2008 11:57 schreef Koentje3 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zTXDGLQmav0 in 10 min van die demo kun je nog een eind komen
Heet dan wel geen Jörgen, maar ik kan die vraag ook beantwoordenquote:Op zondag 27 januari 2008 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen ik wil een rpg spelen maar zou ik Eternal Sonata halen of Blue Dragon?
heb ik ook gedaan, en ik het is echt geen kut aan.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Download de demo en oordeel voor jezelf zou ik zeggen.
Het moet je liggen. Voor mij is het het onthouden van patterns van de vijand, en daarop inspelen. Net zolang doodgaan totdat je eindelijk je reactiesnelheid op peil hebt om veder te kunnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, en ik het is echt geen kut aan.
ik zou voor eternal sonata gaan het verhaal is een stuk leuker , en de sfeer van het spel is echt geweldigquote:Op zondag 27 januari 2008 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen ik wil een rpg spelen maar zou ik Eternal Sonata halen of Blue Dragon?
Echt lastig van DMC3 niet, alleen het feit dat je een level van begin tot het einde moest uitspelen zonder dood te gaan was een bitch.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het moet je liggen. Voor mij is het het onthouden van patterns van de vijand, en daarop inspelen. Net zolang doodgaan totdat je eindelijk je reactiesnelheid op peil hebt om veder te kunnen.
De demo was dan wel locked op Easy en DMC is toch iets minder pijnlijk dan Ninja Gaiden...Maar deel 3 was nog steeds vrij schandalig lastig.
Het is voor mij puur een kwestie van gameplay in elk geval. Verhaal e.d. kan me compleet gestolen worden, da's toch over-the-top bagger.
Battlestations: Midway had wel wat voor jou geweest danquote:Op zondag 27 januari 2008 16:56 schreef ErikT het volgende:
"Commanders: Attack of the Genos" lijkt mij nou een kick spel. Met z'n vieren achter de XBOX en elkaar kapot knallen. Met tactiek enzo.
http://www.xboxworld.nl/game/1608/commanders-attack
Komt in Februari uit blijkbaar. Ik ben benieuwd.
Dat had ik je dan een jaar geleden ook wel kunnen vertellen!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef Boef het volgende:
Ik ergerde me er de laatste tijd aan dat spellen in mijn Xbox ook in rust (gewoon idle op de Dash) voor gebrom zorgden. Nu had ik hem van het weekend eens op zijn kant gelegd om te kijken of dat verschil zou maken en verrek! Niet alleen is dat gebrom weg, ik heb zelfs het idee dat ie tijdens het spelen ook iets 'rustiger' kan draaien dan rechtopstaand.
Nu kan dat verschillen wat voor drive je hebt en hoe oud ie is (mijne is al sinds 06-12-2006 intensief in gebruik en volgens mij is dat gebrom iets van de laatste maanden) maar ik ben er nu wel van overtuigd dat horizontale plaatsing 'gezonder' is voor je Xbox.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik je dan een jaar geleden ook wel kunnen vertellen!
Ik kan dat welquote:Op maandag 28 januari 2008 08:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan iemand uitleggen wat de lol van Undertow is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |