erg nicequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Star Wars: Force Unl. 'Tech' video
Ziet er goed uit!
bosses hebben een AI , de rest staat heeft gewoon de een AI van 1 regel en dat is : Attack !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
DMC4 komt er bij mij wil in, kunnen dan wel houterige animaties zijn en kutte AI (is er überhaupt sprake van AI in games als deze?) maar als er een moeilijkheidsgraad inzit à la Dante Must Die, dan laat ik me lekker pijnigen.
Sowieso was deze game al een no-brainer voor mij, kan geen genoeg krijgen van dergelijke games.
Ik bedoel maar, ik vind KUF ook leuk, en da's eigenlijk best een mindere game. Maar alles wat hack and slash is is een dikke plus waard voor mij.
Gruwelijk idd! Zowiezo vind ik die hele Star Wars vibe tof voor in games! Brute force powers en lightsabersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Star Wars: Force Unl. 'Tech' video
Ziet er goed uit!
als jij je tv een normaal hebt aan staan hoor je het ook niet. Of je zit er 30 cm van weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef Bastard het volgende:
Kwestie van weer aan wennen denk ik... gewoon geluid harder zetten en hardcore doorgamen.
Ik zie het als tof zoethoudertje tot NG2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wacht wel gewoon op Ninja Gaiden 2Lijkt me toch leuker dan DMC4
Nou, heb er eentje gekocht van 9/3/07 (dus 3 sept op z'n Amerikaans) maar helaas, geen HDMI.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en HDMI en een 65 nm chip
ik had een "tutorial" gepost in het vorige topic hoe je ze kan herkennen
ik zal hem even opzoeken
Edit : gevonden
je moet kijken of je in de winkel het klepje van de doos open mag maken ( er staat op " open to view serial number " of iets in die aard , het is een klein kartonnen vlakje op de doos ongeveer een cm of 3 lang )
dan kan je de productie datum van de 360 zelf aflezen daar moet 8/24/07 of later op staan om een falcon te kunnen zijn
dan heb je ook gelijk een HDMI aansluiting er bij
[ afbeelding ]
( let op er zijn consoles met HDMI die voor 8/24/07 zijn gemaakt , en dus nog de ouwe 90nm zephyr chip hebben )
dus kijk altijd naar de producite datum en voor de zekerheid naar je power adapter
als je op je power adapter 175 watt staat weet je zeker dat het een 65nm falcon is
( 90nm gebruikt 203 watt )
[ afbeelding ]
en hoeveel stroom gebruikt je power adapter ( dat groote blok dat aan de stroom kabel zit :p ) 203 watt of 175 ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, heb er eentje gekocht van 9/3/07 (dus 3 sept op z'n Amerikaans) maar helaas, geen HDMI.![]()
Gelukkig is het wel een premium, dus de HD-kabel voor mijn Sony Bravia zat er wel bij, en het is vet.![]()
Het zal wel iets schelen met HDMI, maar goed, het is ff niet anders.
Forza vind ik wel erg serieus en uitgebreid (ben meer een NFS-man, beetje scheuren en beuken). En heb Halo 3 erbij gekocht, die is te gek![]()
Nu nog even een UTP-kabel trekken en dan kan ik ook Live.(en morgen nog COD4 of GoW scoren).
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troepquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef Digixz het volgende:
Das wel een mooie CEDaar heb je tenminste nog wat aan.
Ben het met je eens DJquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troep
yup, zeker een tof dingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:48 schreef Reintji het volgende:
Even wat anders, zijn er hier mensen positief over dat microsoft stuurwiel? (in combinatie met PGR3/4)
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Scarface2004 het volgende:
ding is 100 euro
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:46 schreef kepler het volgende:
Alan Wake aanwezig op de GDC
toch nog 2008??!!
de volle 37 euro en meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Dat was toch incl die helm?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.
Heb het in ieder geval meer over dan voor de Legendary Edition van Halo 3. Wat een miskoop was dat zeg.
203.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en hoeveel stroom gebruikt je power adapter ( dat groote blok dat aan de stroom kabel zit :p ) 203 watt of 175 ?
zonder meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Halo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand meer spellen die je met z'n vieren tegelijk kan doen?
PES met z'n vieren is tof.
Volgens mij werkt dat gewoon!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Had je beter 2dehands kunnen kopen! Goedkoper en snellerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef NutKees het volgende:
Bioshock net besteld bij cdwow voor 37 euro. Hopelijk schieten ze een beetje op want ik heb de Oranje Doos bijna uit...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
DMC4 is niet echt mijn ding. Sfeerloos,... steriel,... traag,.... te emo en gothic,... vind het echt helemaal niks. Poppetje beweegt ook echt als stront,.... voel nergens echt controle. Maar dat is mijn mening. Zal een hoop anderen vast veel plezier geven!
Soundtrack!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troep
?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
http://nl.youtube.com/watch?v=_OexcCTGybkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:10 schreef ach het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.
Tegen die grote gast vechten was wel grappig. Alleen jammer dat er geen AI in het spel zitik zag al vijanden tegen pilaren aanlopen en schieten
Ik heb niet zo'n verstand van internet enzo hoor maar volgens mij moet je je router kunnen instellen.. Kan je niet van je router een direct lijntje naar je normale inkomende lijn trekken omdat te testen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |