ja de demo was locked op easy , maar dat geeft niet hoor ik ging ook 4 keer dood bij berialquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:51 schreef Platina het volgende:
owh kut was de demo op easy? ik werd al afgemaakt door Berial
en Frasier, vette combos maken, stoere moves en vette eindbazen dat trekt mij iig aan bij Devil May Cry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat vuurbeest met zijn oversized zwaardquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:06 schreef Bastard het volgende:
Berial was dat monster op de ijsvlakte?
quote:Microsoft makes $357M profit on games
Gaming division has happy holidays, generating more than $3 billion in revenues from October to December.
Last October, Microsoft's entertainment and devices division, the segment of the software giant that includes the Xbox 360 business, posted its first quarterly operating profit. Based on the strength of Halo 3, the division managed to finish the July-September quarter $165 million in the black.
Microsoft's Xbox business proved it isn't a one-hit wonder today when the company released its latest financial results, which saw the division more than double the previous quarter's operating profit. For the company's second fiscal quarter (the three months ended December 31), the entertainment and devices division posted $357 million in operating income on revenues of $3.06 billion.
In a conference call with investors, Microsoft senior vice president and CFO Chris Liddell said the console had reached a record tie ratio of seven games for every system sold, with the gaming division's revenues beating the company's previous investor guidance by $90 million. Although the revenue growth was minor (about 3 percent) over the same period the year before, the company's gaming business had turned an operating loss of $302 million over the 2006 holiday quarter.
For the first half of the fiscal year, the entertainment and devices division's revenues have been up more than 25 percent. For the full year, Microsoft said it expects the segment's revenues to increase 21-24 percent.
The company did not release specific earnings for the Xbox 360 today. However, it did revisit its 2008 Consumer Electronics Show keynote address. In that presentation, Microsoft execs trumpeted the fact that the console generated $3.5 billion in software, hardware, and other revenue from January to November 2007, saying that the total surpasses that of the PlayStation 3 and Wii combined. During today's conference call, Liddell said that for the holiday quarter alone, the total amount spent in the US on Xbox 360 hardware, software, and accessories was twice that of the PS3, and 27 percent more than on the Wii.
The rest of Microsoft's business divisions met or exceeded the company's expectations, and the company brought in total revenues of $16.37 billion, with $6.48 billion in operating income.
Oh die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat vuurbeest met zijn oversized zwaard
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
dat was ifritquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gezien
Heb alleen de eerste missie gespeeld in de demo.. kwam in de tien minuten tot de ijsvlakte.
Bekende kop.. was ook een summon in FFX
Er bestaat altijd weer eens kans dat hij het begeeft. Mijn eerste refurbished begaf het ook al weer heel snel, degene die ik nu heb draait nu al 6 maanden lekker zonder noemenswaardige problemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:32 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje aan de kenners..
Ik kan een refurbished Xbox overnemen (nieuw moederbord na de RRoD). Ik weet dat het met de koeling te maken heeft, maar is de kans ook met een nieuw moederbord kleiner dat zoiets nog een keer gebeurt? De console is uit okt 2005.
Ik heb de mijne alweer een tijdje terug en af en toe hoor ik de fan heeele vage dingen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er bestaat altijd weer eens kans dat hij het begeeft. Mijn eerste refurbished begaf het ook al weer heel snel, degene die ik nu heb draait nu al 6 maanden lekker zonder noemenswaardige problemen.
Als je hem overneemt heb je nog 9 maanden garantie op een RRoD, dusja..
Tsja...hij vraagt 275 voor een refurbished plus vijf games (o.a. PGR3, DOA en GoW). Het lijkt me wel ok, maar voor ongeveer 100 meer heb ik een nieuwe met drie games.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er bestaat altijd weer eens kans dat hij het begeeft. Mijn eerste refurbished begaf het ook al weer heel snel, degene die ik nu heb draait nu al 6 maanden lekker zonder noemenswaardige problemen.
Als je hem overneemt heb je nog 9 maanden garantie op een RRoD, dusja..
zeker mooie cijfers , ik pre-order hem maar bij play-asia dan zal ik hem wel later krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef DooD het volgende:
Famitsu geeft Devil May Cry 4 9/9/9/8
Mooie cijfers dus.
Ik zou het niet doen eerlijk gezegd. ik zou voor een nieuwe met een recente productiedatum gaan. PGR3, DOA, GOW: allemaal niet al te duur (zie ook het centrale XBox 360 verkoop/ruil-topic) Dan heb je ook volledige garantie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tsja...hij vraagt 275 voor een refurbished plus vijf games (o.a. PGR3, DOA en GoW). Het lijkt me wel ok, maar voor ongeveer 100 meer heb ik een nieuwe met drie games.
Choices..
en HDMI en een 65 nm chipquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen eerlijk gezegd. ik zou voor een nieuwe met een recente productiedatum gaan. PGR3, DOA, GOW: allemaal niet al te duur (zie ook het centrale XBox 360 verkoop/ruil-topic) Dan heb je ook volledige garantie.
Hee, cool, hier heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en HDMI en een 65 nm chip
ik had een "tutorial" gepost in het vorige topic hoe je ze kan herkennen
ik zal hem even opzoeken
Edit : gevonden
je moet kijken of je in de winkel het klepje van de doos open mag maken ( er staat op " open to view serial number " of iets in die aard , het is een klein kartonnen vlakje op de doos ongeveer een cm of 3 lang )
dan kan je de productie datum van de 360 zelf aflezen daar moet 8/24/07 of later op staan om een falcon te kunnen zijn
dan heb je ook gelijk een HDMI aansluiting er bij
[ afbeelding ]
( let op er zijn consoles met HDMI die voor 8/24/07 zijn gemaakt , en dus nog de ouwe 90nm zephyr chip hebben )
dus kijk altijd naar de producite datum en voor de zekerheid naar je power adapter
als je op je power adapter 175 watt staat weet je zeker dat het een 65nm falcon is
( 90nm gebruikt 203 watt )
[ afbeelding ]
ik wacht wel gewoon op Ninja Gaiden 2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef DooD het volgende:
Famitsu geeft Devil May Cry 4 9/9/9/8
Mooie cijfers dus.
de adapte kan je niet zien vanaf de doos , je kan in de winkel alleen puur naar de productie datum kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, cool, hier heb ik wat aan!![]()
Ik wil nl ook het liefst een HDMI aansluiting.
Staat dat van die adapter ook op de doos, of alleen op de console?
is zeker weer een game met de aquila seal of quallity of nie ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
Net nieuwe game gehaald ik kan weer een weekje vooruit
Advanced Wars op de DSquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is zeker weer een game met de AQuila Seal of Quallity of nie ?![]()
had gewoon ff gewacht en DMC4 gekocht :p
Mjah ik weet ondertussen genoeg als ik zo alle reviewcijfers zie. De lagere scores komen vooral, omdat men hem te moeilijk vindt. Die mensen (reviewers) bestempel ik gewoon als noobs, want een DMC game hoort moeilijk te zijn dat is een groot pluspunt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef Scarface2004 het volgende:
DMC4, 9,2 in de PU
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
Advanced Wars op de DS![]()
1 van de vettere spellen die er zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Dikke DMC 4 Poster in de PU
Posters zijn sowieso crap. Is alleen voor mensen die geen verf of behang kunnen betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
jij en aquilla zijn echt aparte gevallenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffftt wat is Devil May Cry 4 een poepgame zeg!
De graphics vallen me tegen (hallo geen dynamische lichten), de animatie zijn gewoon ENORM lelijk, zo houterig heb ik het niet meer gezien sinds Ninja Gaiden, en het is nog saai ook, waar is de AI? Misschien hebben ze hem alleen op easy staan ofzo, want dit slaat echt helemaal nergens op...
+ Edwinuss.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij en aquilla zijn echt aparte gevallen
Amenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ben ik blij dat die voor 40 euro bij play-asia te orderen is, anders had ik ook loco geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
+ Edwinuss.
Ik vind het ook geen ruk aan. Wie hier 50 euro voor neer legt is beetje loco
de animaties zijn wel een beetje vreemd, vooral dat springen vond ik er echt vreemd uit zienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ghehe ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Ben ik blij dat die voor 40 euro bij play-asia te orderen is, anders had ik ook loco geweest
dan is het helemaal maf als je ninja gaiden leuk vind moet dit spel je toch aansprekenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
de animaties zijn wel een beetje vreemd, vooral dat springen vond ik er echt vreemd uit zienMaar zoals ik al zei wacht ik gewoon op Ninja Gaiden 2
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Ben ik blij dat die voor 40 euro bij play-asia te orderen is, anders had ik ook loco geweest
3 dollarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendingskosten dan?
ja het is wel leuk, maar niet leuk genoeg om 60 euro te betalen. Dan wacht ik wel gewoon op NG2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is het helemaal maf als je ninja gaiden leuk vind moet dit spel je toch aanspreken
erg nicequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Star Wars: Force Unl. 'Tech' video
Ziet er goed uit!
bosses hebben een AI , de rest staat heeft gewoon de een AI van 1 regel en dat is : Attack !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
DMC4 komt er bij mij wil in, kunnen dan wel houterige animaties zijn en kutte AI (is er überhaupt sprake van AI in games als deze?) maar als er een moeilijkheidsgraad inzit à la Dante Must Die, dan laat ik me lekker pijnigen.
Sowieso was deze game al een no-brainer voor mij, kan geen genoeg krijgen van dergelijke games.
Ik bedoel maar, ik vind KUF ook leuk, en da's eigenlijk best een mindere game. Maar alles wat hack and slash is is een dikke plus waard voor mij.
Gruwelijk idd! Zowiezo vind ik die hele Star Wars vibe tof voor in games! Brute force powers en lightsabersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Star Wars: Force Unl. 'Tech' video
Ziet er goed uit!
als jij je tv een normaal hebt aan staan hoor je het ook niet. Of je zit er 30 cm van weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef Bastard het volgende:
Kwestie van weer aan wennen denk ik... gewoon geluid harder zetten en hardcore doorgamen.
Ik zie het als tof zoethoudertje tot NG2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wacht wel gewoon op Ninja Gaiden 2Lijkt me toch leuker dan DMC4
Nou, heb er eentje gekocht van 9/3/07 (dus 3 sept op z'n Amerikaans) maar helaas, geen HDMI.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en HDMI en een 65 nm chip
ik had een "tutorial" gepost in het vorige topic hoe je ze kan herkennen
ik zal hem even opzoeken
Edit : gevonden
je moet kijken of je in de winkel het klepje van de doos open mag maken ( er staat op " open to view serial number " of iets in die aard , het is een klein kartonnen vlakje op de doos ongeveer een cm of 3 lang )
dan kan je de productie datum van de 360 zelf aflezen daar moet 8/24/07 of later op staan om een falcon te kunnen zijn
dan heb je ook gelijk een HDMI aansluiting er bij
[ afbeelding ]
( let op er zijn consoles met HDMI die voor 8/24/07 zijn gemaakt , en dus nog de ouwe 90nm zephyr chip hebben )
dus kijk altijd naar de producite datum en voor de zekerheid naar je power adapter
als je op je power adapter 175 watt staat weet je zeker dat het een 65nm falcon is
( 90nm gebruikt 203 watt )
[ afbeelding ]
en hoeveel stroom gebruikt je power adapter ( dat groote blok dat aan de stroom kabel zit :p ) 203 watt of 175 ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, heb er eentje gekocht van 9/3/07 (dus 3 sept op z'n Amerikaans) maar helaas, geen HDMI.![]()
Gelukkig is het wel een premium, dus de HD-kabel voor mijn Sony Bravia zat er wel bij, en het is vet.![]()
Het zal wel iets schelen met HDMI, maar goed, het is ff niet anders.
Forza vind ik wel erg serieus en uitgebreid (ben meer een NFS-man, beetje scheuren en beuken). En heb Halo 3 erbij gekocht, die is te gek![]()
Nu nog even een UTP-kabel trekken en dan kan ik ook Live.(en morgen nog COD4 of GoW scoren).
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troepquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef Digixz het volgende:
Das wel een mooie CEDaar heb je tenminste nog wat aan.
Ben het met je eens DJquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troep
yup, zeker een tof dingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:48 schreef Reintji het volgende:
Even wat anders, zijn er hier mensen positief over dat microsoft stuurwiel? (in combinatie met PGR3/4)
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:10 schreef Scarface2004 het volgende:
ding is 100 euro
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:46 schreef kepler het volgende:
Alan Wake aanwezig op de GDC
toch nog 2008??!!
de volle 37 euro en meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Dat was toch incl die helm?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met een beetje goed speurwerk heb je 'm voor 85.
Heb het in ieder geval meer over dan voor de Legendary Edition van Halo 3. Wat een miskoop was dat zeg.
203.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en hoeveel stroom gebruikt je power adapter ( dat groote blok dat aan de stroom kabel zit :p ) 203 watt of 175 ?
zonder meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:21 schreef NutKees het volgende:
Even een snelle/korte vraag: is Bioshock 37 euro waard?
Halo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand meer spellen die je met z'n vieren tegelijk kan doen?
PES met z'n vieren is tof.
Volgens mij werkt dat gewoon!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef Nega het volgende:
Ik heb een vraagje over Xbox Live...
Kan ik via mijn eigen pc, die via draadloos internet met de router is verbonden, een linkje leggen met de de xbox? Dus via een router uit mijn pc naar mijn xbox, is xbox live dan ook mogelijk? Of moet het via de 'hoofdcomputer'?
Lastig uitgelegd, maar dus eigenlijk als: PC met draadloos internet- router- Xbox -> Live?
Had je beter 2dehands kunnen kopen! Goedkoper en snellerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef NutKees het volgende:
Bioshock net besteld bij cdwow voor 37 euro. Hopelijk schieten ze een beetje op want ik heb de Oranje Doos bijna uit...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef Chocobo het volgende:
DMC4 is niet echt mijn ding. Sfeerloos,... steriel,... traag,.... te emo en gothic,... vind het echt helemaal niks. Poppetje beweegt ook echt als stront,.... voel nergens echt controle. Maar dat is mijn mening. Zal een hoop anderen vast veel plezier geven!
Soundtrack!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? alleen de tas heb je wat aan de rest is troep
?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als het goed is wel.. zolang je 360 gewoon verbinding kan maken met een modem ook al is dat 20 omwegen verder.. heb je gewoon internet..
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Soundtrack!![]()
Tas!![]()
Als we het over poep hebben refereer ik liever aan DMC 4. Hoe dat in godsnaam het predikaat next gen kan krijgen is mij een totaal raadsel. Beetje houterig door gangetjes lopen en button mashen, jeuj.
http://nl.youtube.com/watch?v=_OexcCTGybkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:10 schreef ach het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook; 5seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> vijanden hakken -> cutscene gangetje open -> 5 seconden gangetje lopen -> cutscene gangetje dicht -> etc.
Tegen die grote gast vechten was wel grappig. Alleen jammer dat er geen AI in het spel zitik zag al vijanden tegen pilaren aanlopen en schieten
Ik heb niet zo'n verstand van internet enzo hoor maar volgens mij moet je je router kunnen instellen.. Kan je niet van je router een direct lijntje naar je normale inkomende lijn trekken omdat te testen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik heb net een routertje gekocht, en me Xbox aan die router aangesloten met een internetkabel, en vanuit die router weer een andere internetkabel naar mijn pc met draadloos internet. Toch maakt hij nu nog geen verbinding met Live.. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |