Beste idee van vandaagquote:
En snuiven is daar een wezenlijk onderdeel van?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker housen [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Nee, maar het verhoogt wel de feestvreugde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
En snuiven is daar een wezenlijk onderdeel van?
Nee dansenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
En snuiven is daar een wezenlijk onderdeel van?
Bleh lijkt me niks zo door je neusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar het verhoogt wel de feestvreugde.
pc, joquote:
koffie, joquote:
Ach, het is beter dan cola door je neusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Bleh lijkt me niks zo door je neus
Weet niet hoor... ben geen fan van drugs die je moet snuiven..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan cola door je neus
Dus je bent niet per definitie tegen drugs?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet niet hoor... ben geen fan van drugs die je moet snuiven..
Ik ook niet. Ik ben al een tijdje erg nuchter, maar ik heb wel s wat geexperimeteerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet niet hoor... ben geen fan van drugs die je moet snuiven..
Nou ja, hij haalt zijn neus er in ieder geval niet voor op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je bent niet per definitie tegen drugs?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, hij haalt zijn neus er in ieder geval niet voor op.
Nee hoor. Zolang het met verstand gebruikt wordt. Overigens is niet alle drugs hetzelfde uiteraard. En ik ben niet zo'n fan van chemische drugs..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Google is uw vriend in deze!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef crossover het volgende:
Zijn paddo's trouwens nu echt verboden?
Jij weet het hequote:
Dat vind ik zo raar.... Je denkt er dus over na om drugs te gebruiken, waarvan je weet dat het verslavend is als je er teveel van gebruikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang het met verstand gebruikt wordt. Overigens is niet alle drugs hetzelfde uiteraard. En ik ben niet zo'n fan van chemische drugs..
Whehe. Nee, ik weet het echt niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij weet het he
Geen zin om te zoeken
ligt eraan hoe je het gebruikt. daar ben je zelf bij. al hangt het er wel vanaf wat je gebruiktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar.... Je denkt er dus over na om drugs te gebruiken, waarvan je weet dat het verslavend is als je er teveel van gebruikt.
"Dan moet je niet teveel gebruiken!" Mja, daar gaat het vaak al mis...
Tegen drugs zijn en dan in een koffie-topic posten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehhehequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
idd, koffie is ook een soort drugquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tegen drugs zijn en dan in een koffie-topic posten?![]()
Sorry OA, maar drugs zijn niet bepaalde chemicaliën die op de opium lijst staan."Drugs" en verslaving zit in je hoofd. Alcohol, nicotine, sex, werk, religie, sport, het zijn allemaal drugs.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar.... Je denkt er dus over na om drugs te gebruiken, waarvan je weet dat het verslavend is als je er teveel van gebruikt.
Je hebt mij nergens horen zeggen dat ik tegen drugs ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tegen drugs zijn en dan in een koffie-topic posten?![]()
Dat zal best uitmaken ja! Geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het gebruikt. daar ben je zelf bij. al hangt het er wel vanaf wat je gebruikt
als je gelijk met heroine begint gaat het fout ja
Dat dus. Plus "Moggequote:
Uhm drugs die verslavend is zou ik sowieso nooit doen. Cannabis (mits niet roken), paddo's of xtc zou ik misschien (nog) wel eens proberen, maar daar houdt het wel mee op denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zei: ik denk dat het een stuk eenvoudiger is om weken zonder koffie, sex en sport te doen, dan zonder sigaretten en bijv. cocaïne.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry OA, maar drugs zijn niet bepaalde chemicaliën die op de opium lijst staan."Drugs" en verslaving zit in je hoofd. Alcohol, nicotine, sex, werk, religie, sport, het zijn allemaal drugs.
haha dat is wel heel extreemquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry OA, maar drugs zijn niet bepaalde chemicaliën die op de opium lijst staan."Drugs" en verslaving zit in je hoofd. Alcohol, nicotine, sex, werk, religie, sport, het zijn allemaal drugs.
Don't go there....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
haha dat is wel heel extreem
werk, sport of religie kan je toch geen drugs gaan noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |