Kun je het bankrekeningnummer waarnaar wordt overgemaakt niet wijzigen naar dat van mij dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
True, maar het gaat niet om bedragen van ¤ 126 ofzo...
Mja, zou kunnen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach, al stonden er nog 9 nullen achter, lekker belangrijk..
Als je uiteindelijk een fout gemaakt heb, zeg je gewoon: ja, werkdruk en vrijdag enzo.
Werkt altijd
Mja, zou ook kunnen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je het bankrekeningnummer waarnaar wordt overgemaakt niet wijzigen naar dat van mij dan?
Nee, wel in het TTK topic...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
Was deze hier eigenlijk al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik hem ook vandaan... maar de beste (levende) Pool is een uitgebuite Pool, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, wel in het TTK topic...
Slechte kutcartoon weer vandaag...
Positief, 14quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:48 schreef eer-ik het volgende:
Zowel m'n ouders als ik, zijn 2 keer gebeld door appie voor een afspraak
Ze moeten me wel heel graag hebben
Zekerquote:
Goeie zaken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef OA het volgende:
Klaar met de facturen. Het waren maar 4 simpele...
Nice.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:48 schreef eer-ik het volgende:
Zowel m'n ouders als ik, zijn 2 keer gebeld door appie voor een afspraak [afbeelding]
Ze moeten me wel heel graag hebben [afbeelding]
Oeh, nice!quote:
Hier eh... is het helderblauw.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, onweer op enige afstand.
Pannekoekenquote:
Waar?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:Maandag waarschijnlijk weer werken /mad
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:Maandag waarschijnlijk weer werken /mad
quote:
In Andelst. Een bedrijf dat facturering voor tandartsen verzorgt.quote:
Mannen vinden strak toch prettig?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Hier is het strak grijs
Houniet!quote:
23 Februari, Matrixx Nijmegenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Houniet!
Wanneer was Sneakers? 23 februari?
Ik heb nou weer werk dus....
Grijs niet.quote:
Maar grijs nietquote:
GMTAquote:
Ok, ik ga van de week dus een kaartje regelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
23 Februari, Matrixx Nijmegen!
kaartje kopen is verplicht
Het Grote Sneakerz-topic #11: Huppele en Wiebele
Ja, lekker. Thee.quote:
quote:
lekker housenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, ik ga van de week dus een kaartje regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |