* DaMart rent het water uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:46 schreef Kuukske het volgende:
HAAAAI!
Nee, maar er zwommen wat gevaarlijke vissenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Hai DM. Was het koud in dat water?
Oh! Echtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar er zwommen wat gevaarlijke vissen.
quote:
Het nut van deze quote ontgaat mij volledig Buzz.quote:
Die gevaarlijke vissen hebben het plaatje opgegeten!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het nut van deze quote ontgaat mij volledig Buzz.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Oh! Ik wou zeggen, ik zie geen plaatje.
Morgequote:
Optimel drink aardbeiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Morge
Wat blijft taksi toch een heerlijk spul
Heujquote:
Drink ik nooitquote:
Dat smaakt naar Fristi.quote:
Fristiquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Morge
Wat blijft taksi toch een heerlijk spul
Als je dat uitkotst is het ook echt roze.quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dat uitkotst is het ook echt roze.
Ik zal d'r eens op letten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dat uitkotst is het ook echt roze.
Ja.quote:
Ja, hier is het ook mooiquote:
Ik kan daar geen uitspraken over doen voor hier... bouwvakkers hebben mijn ramen afgeplakt omdat ze op mijn balkon bezig zijn nuquote:
Smijt die Polen gewoon van de steiger afquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan daar geen uitspraken over doen voor hier... bouwvakkers hebben mijn ramen afgeplakt omdat ze op mijn balkon bezig zijn nu.
Tof ideequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Smijt die Polen gewoon van de steiger af![]()
Zooi van je raam verwijderen en lekker van de zon genieten!
ach, anders gewoon dat bedrijf waar die polen voor werken aanklagen, voor de schadequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Da's erg aardig voor je auto ja.
Maar als ze kunnen aantonen dat DM geduwd heeft, is dat niet echt mogelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef eer-ik het volgende:
ach, anders gewoon dat bedrijf waar die polen voor werken aanklagen, voor de schade
Hoezo aantonen? Gewoon goed hard duwen, dan vertellen ze het niet na!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar als ze kunnen aantonen dat DM geduwd heeft, is dat niet echt mogelijk.
Oh.. mja. Daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:14 schreef OA het volgende:
Hoezo aantonen? Gewoon goed hard duwen, dan vertellen ze het niet na!
Goed punt, subtiliteit is noodzakelijk dusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Spreken zij nederlands dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij ons op het dorp nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de politie over een tolk beschikt.
Ja, en stel nou dat ze die dorpspool weten te traceren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij ons op het dorp niet
Daar moest een poolse werknemer die al jaaaaren in nl woont het gaan vertalen
Alle Polen kennen elkaar in 't dorpquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en stel nou dat ze die dorpspool weten te traceren?
Dat je je kaart zo goed mogelijk wilt benutten, begrijp ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren maar twee keer naar Cloverfield geweest![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alle Polen kennen elkaar in 't dorp
Bij vlagen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
Wat is het weer intens druk in dit topic zeg
Hebben we uberhaupt nog een nachtcrew?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |