quote:
Nee, maar het verhoogt wel de feestvreugde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
En snuiven is daar een wezenlijk onderdeel van?
Nee dansenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
En snuiven is daar een wezenlijk onderdeel van?
Bleh lijkt me niks zo door je neusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar het verhoogt wel de feestvreugde.
pc, joquote:
koffie, joquote:
Ach, het is beter dan cola door je neusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Bleh lijkt me niks zo door je neus
Weet niet hoor... ben geen fan van drugs die je moet snuiven..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan cola door je neus
Dus je bent niet per definitie tegen drugs?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet niet hoor... ben geen fan van drugs die je moet snuiven..
Ik ook niet. Ik ben al een tijdje erg nuchter, maar ik heb wel s wat geexperimeteerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet niet hoor... ben geen fan van drugs die je moet snuiven..
Nou ja, hij haalt zijn neus er in ieder geval niet voor op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je bent niet per definitie tegen drugs?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, hij haalt zijn neus er in ieder geval niet voor op.
Nee hoor. Zolang het met verstand gebruikt wordt. Overigens is niet alle drugs hetzelfde uiteraard. En ik ben niet zo'n fan van chemische drugs..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Google is uw vriend in deze!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef crossover het volgende:
Zijn paddo's trouwens nu echt verboden?
Jij weet het hequote:
Dat vind ik zo raar.... Je denkt er dus over na om drugs te gebruiken, waarvan je weet dat het verslavend is als je er teveel van gebruikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang het met verstand gebruikt wordt. Overigens is niet alle drugs hetzelfde uiteraard. En ik ben niet zo'n fan van chemische drugs..
Whehe. Nee, ik weet het echt niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij weet het he
Geen zin om te zoeken
ligt eraan hoe je het gebruikt. daar ben je zelf bij. al hangt het er wel vanaf wat je gebruiktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar.... Je denkt er dus over na om drugs te gebruiken, waarvan je weet dat het verslavend is als je er teveel van gebruikt.
"Dan moet je niet teveel gebruiken!" Mja, daar gaat het vaak al mis...
Tegen drugs zijn en dan in een koffie-topic posten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehhehequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
idd, koffie is ook een soort drugquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tegen drugs zijn en dan in een koffie-topic posten?![]()
Sorry OA, maar drugs zijn niet bepaalde chemicaliën die op de opium lijst staan."Drugs" en verslaving zit in je hoofd. Alcohol, nicotine, sex, werk, religie, sport, het zijn allemaal drugs.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar.... Je denkt er dus over na om drugs te gebruiken, waarvan je weet dat het verslavend is als je er teveel van gebruikt.
Je hebt mij nergens horen zeggen dat ik tegen drugs ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tegen drugs zijn en dan in een koffie-topic posten?![]()
Dat zal best uitmaken ja! Geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het gebruikt. daar ben je zelf bij. al hangt het er wel vanaf wat je gebruikt
als je gelijk met heroine begint gaat het fout ja
Dat dus. Plus "Moggequote:
Uhm drugs die verslavend is zou ik sowieso nooit doen. Cannabis (mits niet roken), paddo's of xtc zou ik misschien (nog) wel eens proberen, maar daar houdt het wel mee op denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zei: ik denk dat het een stuk eenvoudiger is om weken zonder koffie, sex en sport te doen, dan zonder sigaretten en bijv. cocaïne.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry OA, maar drugs zijn niet bepaalde chemicaliën die op de opium lijst staan."Drugs" en verslaving zit in je hoofd. Alcohol, nicotine, sex, werk, religie, sport, het zijn allemaal drugs.
haha dat is wel heel extreemquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry OA, maar drugs zijn niet bepaalde chemicaliën die op de opium lijst staan."Drugs" en verslaving zit in je hoofd. Alcohol, nicotine, sex, werk, religie, sport, het zijn allemaal drugs.
Don't go there....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
haha dat is wel heel extreem
werk, sport of religie kan je toch geen drugs gaan noemen?
Dat ligt er aan hoe verslaafd je bent en of je als persoon verslavingsgevoelig bent. Ik ben zonder problemen met roken gestopt maar er zijn mensen die zonder koffie hoofdpijn krijgen en gewoon beroerd functioneren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ik hierboven al zei: ik denk dat het een stuk eenvoudiger is om weken zonder koffie, sex en sport te doen, dan zonder sigaretten en bijv. cocaïne.
Kesteren BV?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Andelst. Een bedrijf dat facturering voor tandartsen verzorgt.
Ben toch zo wegquote:
Selectief lezen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Een serieuze discussie op de vrijdagmiddag? Niet doen jongens, dat kan ik niet volgen tijdens het werken.
Nog nooit gehoord van een work-a-holic en een sex-verslaving?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
haha dat is wel heel extreem
werk, sport of religie kan je toch geen drugs gaan noemen?
Sorry liefjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Een serieuze discussie op de vrijdagmiddag? Niet doen jongens, dat kan ik niet volgen tijdens het werken.
GMTAquote:
Doen zij landelijk de tandartsenadministratie ofzo...quote:
Dat café in D-H?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef JortK het volgende:
Houniet ga jij nog naar het Paard morgen ?
Goed bezig sjow!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
KPN.
Weer wat ge-escaleerd naar de Operational Manager. Opgerot met die service desks
Bingoquote:
Servicedesksquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
KPN.
Weer wat ge-escaleerd naar de Operational Manager. Opgerot met die service desks
We hebben een datequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef MPG het volgende:
Wat las ik trouwens!
Gaan papier en houniet samen housen [ afbeelding ]?
Waar zit dat gedeelte dan?quote:
Daar krijg ik mijn tandartsfacturen altijd vanquote:
Tofquote:
Jij? Uitgaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Waar zit dat gedeelte dan?![]()
Boven?
Ws ben ik vanavond daar te vinden...
nee weet je wat het is, dat is net te ver voor mij. dan moet ik 2 uur rijden. en bovendien is hier 1 x per maand wat goeds in de buurt. dus dat compenseert weer een beetjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef JortK het volgende:
Houniet ga jij nog naar het Paard morgen ?
MPGquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
Je weet toch waar KSC-dates altijd op uitlopen he?
Wel veilig doen dus, he
Ja, watquote:
Facturering iddquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Doen zij landelijk de tandartsenadministratie ofzo...
Wat nou?quote:
Ja, jij beweert altijd dat je daar geen hol aan vindtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Wat nou?![]()
Kut, ja, dan mis ik TG...![]()
Het is ook nog niet zeker. Althans, niet zeker dat we naar DH gaan. Maar áls we daarheen gaan...
Dan mag ik wel uitkijken als ik met Frits en/of Erik ga deeten...quote:
Gast ik ben geen billentikker.quote:
Ligt eraan met wie en waarheen enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij beweert altijd dat je daar geen hol aan vindt.
Maargoed tof
Dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mag ik wel uitkijken als ik met Frits en/of Erik ga deeten...
quote:
Je weet toch dat polen zo'n 13 uur per dag, 6 dagen per week werken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
Nog 2 uur en dan is het weekend.
Hopelijk begrijpen die Polen op de steiger dat dan ook met hun hak- en boorherrie.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar krijg ik mijn tandartsfacturen altijd van
[..]
Tof
Je weet toch waar KSC-dates altijd op uitlopen he?
Wel veilig doen dus, he
Aaah, jullie gaan allebei een chickie scorenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verwacht naast Houniet nog meer mensen daar dus .....
Dan klussen ze vanavond en morgen maar thuis om die gemiste uren in te halen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet toch dat polen zo'n 13 uur per dag, 6 dagen per week werken?
(Zondags werken ze niet, ze zijn nog streng katholiek en zondag = rustdag)
hou jij je nou maar bezig met Muckie, dan hou ik me bezig met de rest van de damesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar![]()
![]()
[..]
Dan ga jij de eerste uitzondering op de KSC-date-feiten maken?
Lijkt me een strak plan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, jullie gaan allebei een chickie scoren?
Wtfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef MPG het volgende:
87-jarige bekogelt buurman met eieren
[afbeelding]
The Matrixx:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verwacht naast Houniet nog meer mensen daar dus .....
Niet alle dames voor jezelf houden he!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
hou jij je nou maar bezig met Muckie, dan hou ik me bezig met de rest van de dames
Als dat een feit was, dan zat ik feitelijk nu niet achter FOK!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet alle dames voor jezelf houden he!
* JortK pakt de Bang Busquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als dat een feit was, dan zat ik feitelijk nu niet achter FOK!
Gewoon op je werk?quote:
Is dat altijd zo of alleen met Brazillian Party's?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
The Matrixx:
30% Man
70% Vrouw
Waarvan 50% van de vrouwen ook daadwerkelijk mooi is.
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als dat een feit was, dan zat ik feitelijk nu niet achter FOK!
Netjes!quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
hou jij je nou maar bezig met Muckie, dan hou ik me bezig met de rest van de dames
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan.
ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:08 schreef JortK het volgende:
Wie zijn er vanavond al in het Paard cafe
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef PeZu het volgende:
IB4TL!!!!
Nee, eentje moet er voor Mart overblijvenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet alle dames voor jezelf houden he!
Nog net op tijdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef PeZu het volgende:
IB4TL!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |