Hoe laat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
Hier is de wekker ook al gezet!
Dat wilde ik vragenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Je moet hem eerder zetten anders mis je de eerste 3 games.
Ik ga ook lekker vanuit mn bedje kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef Norrage het volgende:
Jaaa ik heb er zin an! ik zit er ook hoor morgenochtend, maar dan niet op het forum maar voor de tv
Jij skipt je eigen trouwerij nog voor een partij van Fedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:32 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, gewoon de herkansing maken.
Haha, dat niet hoor. Dan zou ik het hele gebeuren alleen uitstellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij skipt je eigen trouwerij nog voor een partij van Fed.
Ik weet niet hoe ver je moet reizen, maar je kunt natuurlijk proberen alles te maken in een uurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:25 schreef Tim86 het volgende:
morgen tentamen van 09.00 tot 12.00...ik ga maar niet denk ik
Het wordt 3-1 Federer verwacht ik. 7-5 3-6 7-6 7-5
Ik moest het even kwijt, en iedereen slaapt hier dussssquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:55 schreef SCH het volgende:
Dankjewel voor deze openhartige bekentenis General.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij skipt je eigen trouwerij nog voor een partij van Fed.
Je was toch ook fan van Federer gewonnen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:56 schreef SCH het volgende:
Koffie gezet, check - tv op juiste kanaal, check - Federer voodoopoppetje bij de hand, check.
Voodoo laat hem ook inet verliezen maar maakt de wedstrijd spannend. Als je ineens een afzwaaier ziet, dat was ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je was toch ook fan van Federer gewonnen?Je was een van ons.
Gaan we valse tussenstanden postenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:09 schreef RayMania het volgende:
Baal als een stekker. Ben afhankelijk van het scoreboard.
Doe maar, ik kijk toch scoreboardquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen we nog eerst even mee met Nederland in beweging @ 1, kan een lange zit worden.
Mogguh
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:35 schreef Bruce117 het volgende:
Helaas geen mogelijkheid voor mij om deze wedstrijd te bekijken
Dus hij wint wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Voodoo laat hem ook inet verliezen maar maakt de wedstrijd spannend. Als je ineens een afzwaaier ziet, dat was ik
Cool.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, let op
Komt tie
Mn eerste dit jaar![]()
Comeeeeeeeeeeeoneeeeeeeeeeeeeeeeee FED !!!
( jezus was klinkt dat onnatuurlijk)
Ja, onwaarschijnlijk hè?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie nu pas de halve finale tussen Tsonga en Nadal, wat staat die kerel te beuken zeg
Ja.quote:
Ze hebben getost. Djoko begint.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:39 schreef TheGeneral het volgende:
Ze gaan de baan op!!
Wat is ermee dan?quote:
Vind je het gewoon een raar hoofd?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het gewoon een raar hoofd?
Wat een return van Fed!
Won hij niet een vijfsetter van Stephanek op de US Open met het op 1 na grootste aantal games mogelijk (4 tie-breaks en 7-5)?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:32 schreef XL het volgende:
Fed gaat dit winnen, doorslaggevend is de set die Djokovic gaat weggeven doordat hij mentaal en fysiek geen vijfsetters kan spelen.
5-7, 7-6, 6-1, 6-7, 6-4
Grootst aantal games mogelijk in een vijfsetter is natuurlijk oneindigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef Ambrosius het volgende:
Won hij niet een vijfsetter van Stephanek op de US Open met het op 1 na grootste aantal games mogelijk (4 tie-breaks en 7-5)?
Niet dus, op de US Open spelen ze een tie-break in een vijfde set.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Grootst aantal games mogelijk in een vijfsetter is natuurlijk oneindig
Bij de US Open niet, daar eindigen ze de 5e set met een tiebreakquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! Dat wist ik niet. Waarom passen ze de regels aan? Is het geen standaard internationale regel dat je met twee games verschil moet winnen in de laatste set?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
Niet dus, op de US Open spelen ze een tie-break in een vijfde set.
Dat is op drie toernooien (AO/RG/Wimbledon) per jaar, verder is er een tie-break in de laatste set.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! Dat wist ik niet. Waarom passen ze de regels aan? Is het geen standaard internationale regel dat je met twee games verschil moet winnen in de laatste set?
Ja, en volgens mij is er op de US Open een tiebreak in de vijfde set.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel grappig is dat analoog daaraan wiskundig gezien de verwachte duur van deze partij oneindig is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoelang geleden? Kan het mij niet herinnerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is er op de US Open een tiebreak in de vijfde set.
Vroeger was het op 9-9 in de tiebreak van de vijfde set sudden death: wie dat punt won, won de wedstrijd.
Geinig! Zit daar ook nog een historische gedachte achter ofzo? Dat ze zeg maar de GS wat meer spanning wilde geven oid? Ik dacht echt dat de 5e set altijd 2 games verschil was, nu kijk ik eigenlijk alleen GS en dan ook nog maar als ik t toevallig tegenkom.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is op drie toernooien (AO/RG/Wimbledon) per jaar, verder is er een tie-break in de laatste set.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:57 schreef Reya het volgende:
Wel grappig is dat analoog daaraan wiskundig gezien de verwachte duur van deze partij oneindig is.
Geen idee. Op gewone toernooien is het trouwens altijd best of 3. Ik vergeet alleen nog de Davis Cup, daar wordt ook 'oneindig' gespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Geinig! Zit daar ook nog een historische gedachte achter ofzo? Dat ze zeg maar de GS wat meer spanning wilde geven oid? Ik dacht echt dat de 5e set altijd 2 games verschil was, nu kijk ik eigenlijk alleen GS en dan ook nog maar als ik t toevallig tegenkom.
Het zijn natuurlijk topsporters maar als ik zie hoe Djoko alle kanten van de baan opstuift en Federer heel relaxed op de baselijn aan het meppen is dan moet Djoko toch echt anders gaan spelen anders raken z'n reserves vanzelf opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:03 schreef Reya het volgende:
Federer heeft al een aantal onnodige fouten gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:03 schreef Reya het volgende:
Federer heeft al een aantal onnodige fouten gemaakt.
Nole heeft flink wat in de tank zitten. Hij heeft ook een stuk minder energie hoeven verspillen dit toernooi tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk topsporters maar als ik zie hoe Djoko alle kanten van de baan opstuift en Federer heel relaxed op de baselijn aan het meppen is dan moet Djoko toch echt anders gaan spelen anders raken z'n reserves vanzelf op
Ik vind hem op Alex Klaassen lijken... maar hij is wel super! Tijd voor een Djoco-topicquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:07 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko is screech..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot halverwege de jaren 80 denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelang geleden? Kan het mij niet herinneren
Das waar maar mocht het uitlopen of 4 of zelfs 5 sets dan gaat het echt scherpe randje er wel van af en als je dat randje verliest dan ben je al bijna kansloos tegen Federer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef TheArt het volgende:
Nole heeft flink wat in de tank zitten. Hij heeft ook een stuk minder energie hoeven verspillen dit toernooi tot nu toe.
Ok, ben Tennis 'pas' in '88 gaan volgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot halverwege de jaren 80 denk ik.
Federer is natuurlijk ook een stuk geroutineerder dan Djokovic; nu is het toevallig dat Tsonga gisteren Nadal deklasseerde, maar normaal gezien heeft de meer geroutineerde speler een zekere psychologische voorsprong, en meer veerkracht om terug te komen in de wedstrijd. Wanneer Federer de eerste set wint, is de dreun wellicht ook groter voor Djokovic dan in de omgekeerde situatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk topsporters maar als ik zie hoe Djoko alle kanten van de baan opstuift en Federer heel relaxed op de baselijn aan het meppen is dan moet Djoko toch echt anders gaan spelen anders raken z'n reserves vanzelf op
Mhua daar twijfel ik aan. Federer is mentaal sterk, maar Nole is dat net zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Federer is natuurlijk ook een stuk geroutineerder dan Djokovic; nu is het toevallig dat Tsonga gisteren Nadal deklasseerde, maar normaal gezien heeft de meer geroutineerde speler een zekere psychologische voorsprong, en meer veerkracht om terug te komen in de wedstrijd. Wanneer Federer de eerste set wint, is de dreun wellicht ook groter voor Djokovic dan in de omgekeerde situatie.
Misschien zelfs wel sterker durf ik te zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua daar twijfel ik aan. Federer is mentaal sterk, maar Nole is dat net zo.
Ik zie 't punt ook niet helemaal, dat leer je zo idd bij judoënquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was het toch?
quote:
M'nee toch?quote:
Zou best kunnen hoor, ik volg tennis normaliter niet zo intensief. Punt is natuurlijk weer wel dat Djokovic steeds meer een favorietenrol krijgt, en het de vraag is hoe hij daar mee omgaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua daar twijfel ik aan. Federer is mentaal sterk, maar Nole is dat net zo.
Dat is ook gelijk wat ik riep naar meneer Roelfs. Onwetende klojo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat dopje is een DEM-PER.
Ik heb em een keer zien tennissen. Nouquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is ook gelijk wat ik riep naar meneer Roelfs. Onwetende klojo.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:26 schreef kleinzusje het volgende:
Damn !!
SHE zit echt in zn poppetje te prikken
Wat een mooi moment.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eindelijk zijn we een keer voor dezelfde![]()
Zelfs hier krijgen we ruzie over want ik schrijf zijn naam fout..quote:
Mijn vader heeft nog competitie gespeeld tegen Edward van Cuilemborg, die knakker die nu bij SBS6 zit en vroeger 'gewoon' bij de NOS zat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:26 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik heb em een keer zien tennissen. Nou....
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun het die ArroWibraJostie dus echt niet
Ja. Z'n concentratie is vaak slecht als hij voor sets of wedstrijden serveert.quote:
Maar ook een moment om even te verslappen vaak.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:33 schreef N.i.c.k het volgende:
Dit is een boost voor Djokovic.
quote:
Da's Nalbandian.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef Dos37 het volgende:
Die Federer heeft een bierbuik
Ik klik me een ongeluk ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie "klikt" Fed ff in de wedstrijd?
Wil hij daar en wereldrecord in halen ofzo?quote:
Malaisequote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:46 schreef N.i.c.k het volgende:
In alle malaise van Federer op dit moment, speelt Djokovic ook niet erg best hoor. Weet vooralsnog niet echt zijn profijt te behalen.
Weggewerkt.quote:
Geef jij nog wat voor Federers kansen?quote:
Ja, belachelijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
rofl lol @ 1 huilie tussen de feestsmileys
Tuurlijk, Fedje moet je met arrogantie verslaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel een prachtig punt !
Maar weer dat Arro vuistje !
4-1
* PietjePuk007 signaleert de eerste smoesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:53 schreef -0- het volgende:
Volgens mij is die federer niet fit ofzo, zit totaal geen kracht achter. Vooral in de returns.
Streepje nul streepje ofzo ietsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, belachelijk.
Hoe moet je jouw username eigenlijk uitspreken?
Je hebt veel vertrouwen moet ik zeggen, ik zie het niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:53 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij het nou gewoon had uitgeserveerd.... maar ja, als als..
Maar goed, hij moet 3 sets winnen. Het kan nog
Vanaf 5-3 voor in de 1e set heeft hij 1 game gewonnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:53 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij het nou gewoon had uitgeserveerd.... maar ja, als als..
Maar goed, hij moet 3 sets winnen. Het kan nog
quote:
Van oesters vreten in Dubai geraak je ook niet erg fit natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* PietjePuk007 signaleert de eerste smoes
Ik vind het meer zelfzekerheid dan arrogantie. Zo arrogant is Nole namelijk niet als je hem hoort praten en dat soort dingen. Echt geen capsones.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel een prachtig punt !
Maar weer dat Arro vuistje !
4-1
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet echt een sterke voorkeur ofzo voor Federer, maar hij komt enorm slap en ongeinspireerd over.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Belachelijk dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:55 schreef TheGeneral het volgende:
Dit kan wel eens snel voorbij zijn...
Precies, ik zie dat niet hoor. Djoko speelt gewoon een stuk beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
't is gewoon een new kid on the block met wat geldingsdrang. Hij wil laten zien dat hij er is, en deinst niet snel terug.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het meer zelfzekerheid dan arrogantie. Zo arrogant is Nole namelijk niet als je hem hoort praten en dat soort dingen. Echt een capsones.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet echt een sterke voorkeur ofzo voor Federer, maar hij komt enorm slap en ongeinspireerd over.
Niet overdrijven, Federer = God.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Een dubbele fout van God.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Federer = God.
Hij beweerde dat Djoko God is.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij beweerde dat Djoko God is.
Rebreak, al zou je zeggen dat het niet veel uitmaakt.
edit: toch niet.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Een dubbele fout van God.
Het is "versnoept", maar ken je die uitdrukking niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer kijkt alsof ie z'n laatste oortje opgesnoept heeft?
Ja, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef S-Two het volgende:
Waar is Fed mee bezig joh, speelt echt uiterst belabberd.
ok, neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
Het is "versnoept", maar ken je die uitdrukking niet?
quote:
Beter opletten op school, jongeman.quote:
Ik hoop dat Federer de set pakt en dan meteen breekt in de 3e.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is nog lang niet gedaan, Fed gaat nog wel eea aan z'n tactiek wijzigen om Djoko gek te krijgen, hij is niet voor niks zo goed en zo ervaren. We moeten iig nog een hele set dus tijd genoeg.
Joh, dat was wel duidelijk lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef N.i.c.k het volgende:
Federer dus duidelijk niet geblesseerd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beter opletten op school, jongeman.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ook goed voor de wedstrijd als Fed nu de 2e pakt ( wie er ook wint)
het werd gesuggereerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Joh, dat was wel duidelijk lijkt me.
mooie timing...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou Tim nou toch z'n tentamen aan 't maken zijn?
Dat was echt stom. Dan had hij 0-30 gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef TheGeneral het volgende:
Ai.. Weer simpele fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |