quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen we nog eerst even mee met Nederland in beweging @ 1, kan een lange zit worden.
Mogguh
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:35 schreef Bruce117 het volgende:
Helaas geen mogelijkheid voor mij om deze wedstrijd te bekijken
Dus hij wint wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Voodoo laat hem ook inet verliezen maar maakt de wedstrijd spannend. Als je ineens een afzwaaier ziet, dat was ik
Cool.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, let op
Komt tie
Mn eerste dit jaar![]()
Comeeeeeeeeeeeoneeeeeeeeeeeeeeeeee FED !!!
( jezus was klinkt dat onnatuurlijk)
Ja, onwaarschijnlijk hè?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie nu pas de halve finale tussen Tsonga en Nadal, wat staat die kerel te beuken zeg
Ja.quote:
Ze hebben getost. Djoko begint.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:39 schreef TheGeneral het volgende:
Ze gaan de baan op!!
Wat is ermee dan?quote:
Vind je het gewoon een raar hoofd?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het gewoon een raar hoofd?
Wat een return van Fed!
Won hij niet een vijfsetter van Stephanek op de US Open met het op 1 na grootste aantal games mogelijk (4 tie-breaks en 7-5)?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:32 schreef XL het volgende:
Fed gaat dit winnen, doorslaggevend is de set die Djokovic gaat weggeven doordat hij mentaal en fysiek geen vijfsetters kan spelen.
5-7, 7-6, 6-1, 6-7, 6-4
Grootst aantal games mogelijk in een vijfsetter is natuurlijk oneindigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef Ambrosius het volgende:
Won hij niet een vijfsetter van Stephanek op de US Open met het op 1 na grootste aantal games mogelijk (4 tie-breaks en 7-5)?
Niet dus, op de US Open spelen ze een tie-break in een vijfde set.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Grootst aantal games mogelijk in een vijfsetter is natuurlijk oneindig
Bij de US Open niet, daar eindigen ze de 5e set met een tiebreakquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! Dat wist ik niet. Waarom passen ze de regels aan? Is het geen standaard internationale regel dat je met twee games verschil moet winnen in de laatste set?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
Niet dus, op de US Open spelen ze een tie-break in een vijfde set.
Dat is op drie toernooien (AO/RG/Wimbledon) per jaar, verder is er een tie-break in de laatste set.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! Dat wist ik niet. Waarom passen ze de regels aan? Is het geen standaard internationale regel dat je met twee games verschil moet winnen in de laatste set?
Ja, en volgens mij is er op de US Open een tiebreak in de vijfde set.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel grappig is dat analoog daaraan wiskundig gezien de verwachte duur van deze partij oneindig is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoelang geleden? Kan het mij niet herinnerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is er op de US Open een tiebreak in de vijfde set.
Vroeger was het op 9-9 in de tiebreak van de vijfde set sudden death: wie dat punt won, won de wedstrijd.
Geinig! Zit daar ook nog een historische gedachte achter ofzo? Dat ze zeg maar de GS wat meer spanning wilde geven oid? Ik dacht echt dat de 5e set altijd 2 games verschil was, nu kijk ik eigenlijk alleen GS en dan ook nog maar als ik t toevallig tegenkom.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is op drie toernooien (AO/RG/Wimbledon) per jaar, verder is er een tie-break in de laatste set.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:57 schreef Reya het volgende:
Wel grappig is dat analoog daaraan wiskundig gezien de verwachte duur van deze partij oneindig is.
Geen idee. Op gewone toernooien is het trouwens altijd best of 3. Ik vergeet alleen nog de Davis Cup, daar wordt ook 'oneindig' gespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Geinig! Zit daar ook nog een historische gedachte achter ofzo? Dat ze zeg maar de GS wat meer spanning wilde geven oid? Ik dacht echt dat de 5e set altijd 2 games verschil was, nu kijk ik eigenlijk alleen GS en dan ook nog maar als ik t toevallig tegenkom.
Het zijn natuurlijk topsporters maar als ik zie hoe Djoko alle kanten van de baan opstuift en Federer heel relaxed op de baselijn aan het meppen is dan moet Djoko toch echt anders gaan spelen anders raken z'n reserves vanzelf opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:03 schreef Reya het volgende:
Federer heeft al een aantal onnodige fouten gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:03 schreef Reya het volgende:
Federer heeft al een aantal onnodige fouten gemaakt.
Nole heeft flink wat in de tank zitten. Hij heeft ook een stuk minder energie hoeven verspillen dit toernooi tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk topsporters maar als ik zie hoe Djoko alle kanten van de baan opstuift en Federer heel relaxed op de baselijn aan het meppen is dan moet Djoko toch echt anders gaan spelen anders raken z'n reserves vanzelf op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |