Ik vind hem op Alex Klaassen lijken... maar hij is wel super! Tijd voor een Djoco-topicquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:07 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko is screech..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot halverwege de jaren 80 denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelang geleden? Kan het mij niet herinneren
Das waar maar mocht het uitlopen of 4 of zelfs 5 sets dan gaat het echt scherpe randje er wel van af en als je dat randje verliest dan ben je al bijna kansloos tegen Federer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef TheArt het volgende:
Nole heeft flink wat in de tank zitten. Hij heeft ook een stuk minder energie hoeven verspillen dit toernooi tot nu toe.
Ok, ben Tennis 'pas' in '88 gaan volgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot halverwege de jaren 80 denk ik.
Federer is natuurlijk ook een stuk geroutineerder dan Djokovic; nu is het toevallig dat Tsonga gisteren Nadal deklasseerde, maar normaal gezien heeft de meer geroutineerde speler een zekere psychologische voorsprong, en meer veerkracht om terug te komen in de wedstrijd. Wanneer Federer de eerste set wint, is de dreun wellicht ook groter voor Djokovic dan in de omgekeerde situatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk topsporters maar als ik zie hoe Djoko alle kanten van de baan opstuift en Federer heel relaxed op de baselijn aan het meppen is dan moet Djoko toch echt anders gaan spelen anders raken z'n reserves vanzelf op
Mhua daar twijfel ik aan. Federer is mentaal sterk, maar Nole is dat net zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Federer is natuurlijk ook een stuk geroutineerder dan Djokovic; nu is het toevallig dat Tsonga gisteren Nadal deklasseerde, maar normaal gezien heeft de meer geroutineerde speler een zekere psychologische voorsprong, en meer veerkracht om terug te komen in de wedstrijd. Wanneer Federer de eerste set wint, is de dreun wellicht ook groter voor Djokovic dan in de omgekeerde situatie.
Misschien zelfs wel sterker durf ik te zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua daar twijfel ik aan. Federer is mentaal sterk, maar Nole is dat net zo.
Ik zie 't punt ook niet helemaal, dat leer je zo idd bij judoënquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was het toch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |