Ja, maar hij is toch niet zo heel dominant meer vind ik. Tegen Youzhny won hij 2 weken geleden 1 game.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Agh dit toernooi was ie best goed.
Het is afgelopen en dat 2dequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
Staat Nadal slecht te spelen, of is Tsonga gewoon ontzettend goed?
Ik heb geen tv hier..![]()
Nadal is al van de baanquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
Tsonga geweldigquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
En heeft iemand umpire de Jenken gezien?![]()
Nadal kan wel beter, maar Tsonga was vandaag gewoon te goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
Ik wist niet dat je nog leefde Mirri.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Mirri het volgende:
En heeft iemand umpire de Jenken gezien?
Ik heb een levenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nog leefde Mirri.![]()
Maar nee, ik heb geen de Jenken gezien.
Dacht dat ik er laats zag , niet zeker !quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
En heeft iemand umpire de Jenken gezien?![]()
Kopie van Gonzalez vorig jaar @ AO. Al sloeg die vaak onmogelijke ballen, JWT maakt gewoon veel goede punten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef -0- het volgende:
Risicospeler, veel winners maar ook veel UE's
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:51 schreef -0- het volgende:
NOS ook weer blij kunnen ze geowon hun journaal herhalingen uit gaan zenden.
Zal mij niks verbazen als hij veel punten gaat verspelen. Ik vind Nadal minder dan 2006 en begin 2007. Hij gaat denk ik niet al zijn punten verdedigen en dan zal Djoko 2e worden op de ranglijst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mar Nadal verslaat straks weer iedereen in het gravelseizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |