Ja, maar hij is toch niet zo heel dominant meer vind ik. Tegen Youzhny won hij 2 weken geleden 1 game.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Agh dit toernooi was ie best goed.
Het is afgelopen en dat 2dequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
Staat Nadal slecht te spelen, of is Tsonga gewoon ontzettend goed?
Ik heb geen tv hier..![]()
Nadal is al van de baanquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
Tsonga geweldigquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
En heeft iemand umpire de Jenken gezien?![]()
Nadal kan wel beter, maar Tsonga was vandaag gewoon te goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
Ik wist niet dat je nog leefde Mirri.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Mirri het volgende:
En heeft iemand umpire de Jenken gezien?
Ik heb een levenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nog leefde Mirri.![]()
Maar nee, ik heb geen de Jenken gezien.
Dacht dat ik er laats zag , niet zeker !quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Mirri het volgende:
En heeft iemand umpire de Jenken gezien?![]()
Kopie van Gonzalez vorig jaar @ AO. Al sloeg die vaak onmogelijke ballen, JWT maakt gewoon veel goede punten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef -0- het volgende:
Risicospeler, veel winners maar ook veel UE's
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:51 schreef -0- het volgende:
NOS ook weer blij kunnen ze geowon hun journaal herhalingen uit gaan zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |