Dat doet Nadal omdat hij er op zijn normale manier niet doorheen komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:35 schreef Norrage het volgende:
Ik mis kracht bij Nadal..Nadal is veels te veel hoge balletjes aan het slaan en ook zijn service is zo zwak dat het niet eens lijkt op de Nadal van vorig jaar...Natuurlijk ligt het aan de druk van Tsonga, en dat zei ik ook wel een beetje, maar de enige reden dat Nadal in de halve finale staat is vanwege zijn loting en niet omdat ie zo goed is.
Ben je er dan zo van overtuigd dat Federer van Djoko wint?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef MikeLowrey het volgende:
Hahahahaha, dit word dus Fed- Tsonga in de finale. Dat betekent een simpele winst voor Fed. Want zulke verassingen laten het altijd afweten in de finale tegen Fed.
Ik hoop het. Toen hij serveerde voor de set had hij er niet veel moeite mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
Nu is het vraag of 'ie de druk aan kan.
Dat begrijp ik, maar ik heb Nadal tegen dit soort figuren wel eens beter zien spelen...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doet Nadal omdat hij er op zijn normale manier niet doorheen komt.
Ik heb dit soort figuren tegen Nadal vaak minder zien spelen. Tsonga blijft zo constant spelen/quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik heb Nadal tegen dit soort figuren wel eens beter zien spelen...
Ik ook, maar Tsonga dwingt het wel af denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik heb Nadal tegen dit soort figuren wel eens beter zien spelen...
Die volleys zal Tsonga in een andere wedstrijd volgens mij inderdaad alllemaal gemist hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef -0- het volgende:
Die commentator op 1 blijft maar herhalen dat Tsonga zoveel geluk heeft.
De netrand is hem ook niet ongunstig gestemd..quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef -0- het volgende:
Die commentator op 1 blijft maar herhalen dat Tsonga zoveel geluk heeft.
backhand van tsonga is wel weer zwak vergeleken met z'n andere slagenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
Het is heel simpel, hij is op elk vlak beter dan Nadal. Vooral de verdediging en de passeerslagen waarmee Nadal vaak veel punten naar zich toetrekt, is bij JWT een stuk beter. Om het over de service maar niet te hebben.
Valt allemaal best mee. JWT is vorig jaar van plek 212 naar plek 38 gestegen. In 1 jaar! Dan ben je echt geen koekenbakker, dan kun je echt tennissen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die volleys zal Tsonga in een andere wedstrijd volgens mij inderdaad alllemaal gemist hebben
Ik ben echt bang dat zo'n risicospeler als Tsonga net als Gonzalez de rest van het jaar niks presteertLaten we hopen van niet, ik vind hem een held!
Agh dit toernooi was ie best goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef Federer-fan het volgende:
Top dit zeg.
Valt me op dat Nadal er vanaf Wimbledon zo vaak af wordt getikt en dat hij sindsdien alleen Stuttgart heeft gewonnen.
Moet ook wel anders had Nadal nooit 2e van de wereld gestaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef Norrage het volgende:
Ach binnenkort is het gravelseizoen weer
Mar Nadal verslaat straks weer iedereen in het gravelseizoen.quote:
Sterk genoeg, Nadal heeft ook niks kunnen uitrichten met de klassieke backhand-cross vanuit een onmogelijke hoek.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
backhand van tsonga is wel weer zwak vergeleken met z'n andere slagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |