backhand van tsonga is wel weer zwak vergeleken met z'n andere slagenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
Het is heel simpel, hij is op elk vlak beter dan Nadal. Vooral de verdediging en de passeerslagen waarmee Nadal vaak veel punten naar zich toetrekt, is bij JWT een stuk beter. Om het over de service maar niet te hebben.
Valt allemaal best mee. JWT is vorig jaar van plek 212 naar plek 38 gestegen. In 1 jaar! Dan ben je echt geen koekenbakker, dan kun je echt tennissen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die volleys zal Tsonga in een andere wedstrijd volgens mij inderdaad alllemaal gemist hebben
Ik ben echt bang dat zo'n risicospeler als Tsonga net als Gonzalez de rest van het jaar niks presteertLaten we hopen van niet, ik vind hem een held!
Agh dit toernooi was ie best goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef Federer-fan het volgende:
Top dit zeg.
Valt me op dat Nadal er vanaf Wimbledon zo vaak af wordt getikt en dat hij sindsdien alleen Stuttgart heeft gewonnen.
Moet ook wel anders had Nadal nooit 2e van de wereld gestaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef Norrage het volgende:
Ach binnenkort is het gravelseizoen weer
Mar Nadal verslaat straks weer iedereen in het gravelseizoen.quote:
Sterk genoeg, Nadal heeft ook niks kunnen uitrichten met de klassieke backhand-cross vanuit een onmogelijke hoek.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
backhand van tsonga is wel weer zwak vergeleken met z'n andere slagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |