moeten we eigelijk plannenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:55 schreef maok het volgende:
[..]
Op naar de drie verplaatsingen op 1 dag
Voor dat soort reacties doe je hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
Waar ligt Stampersgat eigenlijk..
[...]
quote:
Helaas ga je niet door voor de koelkast. Maok en Teigan waren al eerderquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef swarmahoer het volgende:
eerste vrouwelijke fokstokker als ik me niet vergis in deze ronde ?
Mooi, snelle stokken zijn tof!quote:
Gemeente De Moer heeft m waarschijnlijk weggehaaldquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Mooi, snelle stokken zijn tof!.
Wat is er eigenlijk met de vorige stok gebeurd, en waarom zit er in deze geen logbriefje?
Ik ben even weggeweest uit dit topic![]()
Loon Op Zandquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gemeente De Moer heeft m waarschijnlijk weggehaald![]()
Dat vee-bord is dan wel weer nagelnieuwquote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat plaatsnaambord ziet er uit alsof de ANWB al een hele poos niet meer langs is geweest
Ik vond mijn verplaatsing toen al ver... maar dit is het dubbelequote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef Crazy-M het volgende:Mooie verplaatsing
zo te zien net niet het record verbroken in afgelegde afstand
maar wordt weer wachten tot hij richting Zuiden komt
Je kunt het altijd proberenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:22 schreef Laevid het volgende:
Wat een mooi nietszeggend gehucht weer......denk dat het nu weer wat langer gaat duren, eer ik de stok weer te pakken heb......daar heen fietsen is toch iets lastiger
150km van Coevorden naar Zutphen was voor mij toch echt het maximum op één dagquote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen
er blijven nog 2 huisjes staan, en het zal nog wel even duren voor er gesloopt gaat worden hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:19 schreef Laevid het volgende:
Volgens mij wordt het tijd die stok naar Ganzedijk te brengen zolang het nog bestaat![]()
http://www.trouw.nl/laats(...)nzedijk_van_de_kaart
truequote:Op zondag 2 maart 2008 13:42 schreef Impry het volgende:
Weg uit het zuiden, weg is het tempo...
Ik denk dat het eerder aan de locatie in Friesland ligtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:31 schreef maok het volgende:
Ligt vooral aan Friesland, in Groningen gaat het algemeen een stuk sneller, ik zal eens kijken of ik volgende week een keertje een rondje friesland kan doen, ik ga alleen met mooi weer, even uitwaaien aan zee, als het regent is er vast niets aan daar. Dan zal ik hem weer in de provinci Groningen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |