abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56825374
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef Laevid het volgende:

[..]

Ik hoop van niet. Ik zag gelukkig nog op tijd een bord 90km/u.....da's toch vreemd op een snelweg

Niks mis met Krabben hoor
Er wordt ook niet gewerkt of zo. 90km/u bord stond er zondagavond ook al

Ik ben niet zo van de tweestrijd tussen Bergen en Roosendaal.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56825457
Ik ga dit topic maar eens in de gaten houden. Ik moet er een slordige 30 kilometer voor omrijden, dus ik voel me niet als eerste geroepen
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56825641
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben niet zo van de tweestrijd tussen Bergen en Roosendaal.
Ik vind het wel z'n charme hebben, want het gaat nergens over
pi_56825674
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef Laevid het volgende:

[..]

Ik vind het wel z'n charme hebben, want het gaat nergens over
Behalve dat Bergen veel mooier is en Roosendaal, tja

Lelijke @@p!
pi_56825845
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Behalve dat Bergen veel mooier is en Roosendaal, tja

Klopt, Roosendaal is eigenlijk vrij weinig aan historisch gezien (net Tilburg in het klein), maar tegenwoordig wel groter en belangrijker, eigenlijk al sinds de glorietijden van de trein denk ik. En nu met dat Outlet Center en een paar jaar RBC in de eredivisie en de carnavalsoptocht die in heel brabant op tv te zien is...............het telt allemaal mee natuurlijk
  maandag 18 februari 2008 @ 22:52:14 #206
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_56826704
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga dit topic maar eens in de gaten houden. Ik moet er een slordige 30 kilometer voor omrijden, dus ik voel me niet als eerste geroepen
30km valt nog wel mee, mijn vorige stok-rit was een omweg van meer dan 100km. Maar dit wordt me ook te gortig, dit is voor mij 570km om

Leuk verslag Leavid
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 18 februari 2008 @ 22:58:48 #207
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56826902
Roosendaal
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2008 @ 23:06:06 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56827120
Helaas dat ie er niet eerder lag, want ik was afgelopen donderdag nog in Roosendaal
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56827164
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
Helaas dat ie er niet eerder lag, want ik was afgelopen donderdag nog in Roosendaal
JA!

t ding moet naar fryslan!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 februari 2008 @ 23:09:37 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56827249
Maak jij dan eens wat kilometers. Ik kom daar voorlopig niet meer. Vond 2 keer in 4 maanden tijd naar Roosendaal vanuit Groningen wel genoeg eigenlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56827684
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

JA!

t ding moet naar fryslan!
Ik was twee weken geleden ook nog in Friesland, maar over een maand ga ik waarschijnlijk weer naar Friesland en Groningen, dus als-tie er dan nog ligt
pi_56830244
wie klaagt er hier dat 30 km ver is? ...... verplaatsing van mij was meer dan 200 km
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_56830883
Fok! Stok Google Maps-link Deel 1 van Nijmegen via via naar Leusden - 1189 km
Fok! Stok Google Maps-link Deel 2 van Leusden via via naar Roosendaal - 421 km
Laatste verplaatsing: 21 km
Totaal afgelegde afstand: 1610 km

Leuk fotoverslag en leuke nieuwe plaats! Heb (ondanks dat hij er niet precies ligt) straat De Stok aangegeven als punt waar hij ligt, moet je toch gebruik van maken van zo'n straatnaam
Ik kom één keer per jaar tijdens de Exotic Green Rally op dat punt, dus ik ken het wel, maar kom er verder niet in de buurt. Outlet Centre ziet er vanaf de buitenkant wel leuk uit met al die huisjes, maar ben er zelf ook nog nooit geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Impry op 19-02-2008 13:51:21 ]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:57:06 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56833787
Top Impry .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56834573
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:58 schreef Impry het volgende:
Leuk fotoverslag en leuke nieuwe plaats! Heb (ondanks dat hij er niet precies ligt) straat De Stok aangegeven als punt waar hij ligt, moet je toch gebruik van maken van zo'n straatnaam
Nou daar is de stok ook eerst naar toe gegaan, je zou misschien ook een extra punt H kunnen maken van waar-tie nu echt ligt.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:58 schreef Impry het volgende:
Outlet Centre ziet er vanaf de buitenkant wel leuk uit met al die huisjes, maar ben er zelf ook nog nooit geweest.
Ik ben wel in die van Lelystad geweest , aangezien daar verder echt helemaaaaal niks te beleven was/is.
pi_56835381
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef Laevid het volgende:

[..]

Nou daar is de stok ook eerst naar toe gegaan, je zou misschien ook een extra punt H kunnen maken van waar-tie nu echt ligt.
Mja, nu kun je het aantal verplaatsingen mooi zien. Ligt hij erg ver van 'De Stok' af?
quote:
Ik ben wel in die van Lelystad geweest , aangezien daar verder echt helemaaaaal niks te beleven was/is.
Ja, daar ben ik ook wel eens geweest toen hij net open was Wel mooi Nomad-vest gekocht die ik al heel wat jaren op vakantie gebruik.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:27:30 #217
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_56835594
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:01 schreef Tism het volgende:
Wow! Ik moet wel zeggen dat de stok door 't land gaat als een trein..
Meestal met vertraging en soms komt ie niet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_56835733
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef Impry het volgende:

[..]

Mja, nu kun je het aantal verplaatsingen mooi zien. Ligt hij erg ver van 'De Stok' af?
[..]
Ik snap het .......Dan zou ik denk voor de echte plek gaan, hij ligt er toch een meter of 700 vandaan. Aan de Wouwbaan aan de Westkant van dat slootje, net ten Westen van de rotonde onder de Rosada.
pi_56836154
Ach ja, ik heb hem iets meer richting de Wouwbaan gelegd, normaal gooi ik hem gewoon neer in het centrum van de plaats, dus nu maar even in De Stok, is altijd nog dichterbij dan het centrum
pi_56842110
Mensen, stop maar met zoeken, want ik heb 'm gevonden. Ik ben er vanuit mijn werk linea recta naar toe gereden.

Ik ga proberen foto's op mijn oude pc te zetten. Ik geef geen garantie dat dat lukt. Ik vrees dat ik de stok pas donderdagochtend ergens anders kan plaatsen (buiten de huidige regio). Akkoord?
Lelijke @@p!
pi_56842193
gaat lekker
weet je al waar je m gaat plaatsen ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_56842411
Gaat weer snel na dat hij zolang in zeeland heeft gelegen gaat hij nu weer snel

Woei Woei Woei
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_56842417
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
gaat lekker
weet je al waar je m gaat plaatsen ?
Ik heb drie opties. Twee in de regio waar ik 'm gevonden heb (die kunnen morgen, OP-conform)
Eentje: ik tyf 'm donderdag een eind verder het land in (misschien leuker voor het spel??)

Voor de Zeeuwen onder ons: in Zeeland kom ik de eerste 4-5 dagen niet, dus daarmee kan ik jullie niet helpen.
Lelijke @@p!
pi_56842468
hoe bedoel je op comform.. en welke opties ?
gelderland zou wel weer een leuke provincie zijn dan kunnen we gelijk bewijzen dat hij hier ook een snelle doorgeeftijd heeft net zoals in t begin
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_56842630
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mensen, stop maar met zoeken, want ik heb 'm gevonden.
NU al, volgens mij kan de Stok toch echt niet genoeg genoten hebben in die tijd

Deze regio is zo leuk, daar mag-tie wel nog een tijdje blijven hoor . Maar bijna alles in Nederland is leuk op een enkele uitzondering na (Lelystad en Blerick zijn voor mij de enige die zo boven komen drijven). Wat mij betreft mag je zelf kiezen wat je doet, hij zal toch wel weer een keer opgehaald worden en in een andere regio terecht komen.
pi_56843985

In het Bergse centrum vond ik het iets te link om met mijn camera te gaan zwaaien tijdens het autorijden. Een vrij lege snelweg is echter geen probleem.

Richting Roosendaal

Inclusief de maan. Zo helder was het!

Die bocht bij de afslag is echt te gevaarlijk om daar foto's te gaan nemen. Opeens ben ik op de plaats van bestemming.

Ik zag onze lieve stok direct liggen.

Op de achtergrond het vlaggenschip van het outletcenter. Nike = ook oud-Grieks voor overwinning.

Daar moet het sleuteltje liggen.

Vanuit de paal van het sleuteltje, aan de rotonde.

Vanuit de paal van het sleuteltje, de Wouwbaan.

Er wordt nog steeds op de sloot geloost daar. Net een meter buiten de bebouwde kom.

Hoogspanningskabels + sloot.

De stok gaat mee in de kofferbak, tussen de hamstertassen, wetboeken en noodgereedschap.

Het was een hell of a job om daar weg te rijden in de spits. Stiekem toch een drukke weg. Ze waren er trouwens ook weggebruikers aan het tellen.

Ik ben vervolgens het platteland ingedoken.

Avondschouwspel in de lucht.

En langs het water.

En waar ik nu ben houd ik geheim. Donderdag gaat de stok met eenieders goedvinden een reis maken van 80+ km.

[ Bericht 2% gewijzigd door Captain_Redbeard op 19-02-2008 20:38:39 ]
Lelijke @@p!
pi_56844896
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een hell of a job om daar weg te rijden in de spits. Stiekem toch een drukke weg. Ze waren er trouwens ook weggebruikers aan het tellen.
Iedere werknemer uit Wouw, Heerle, Kruisland en ik denk ook Steenbergen die in Roosendaal werkt rijdt over die weg en dat zijn er denk ik inderdaad een hoop, als je ziet hoe redelijk druk die weg buiten de spits al is.

80+ km, ik ben benieuwd
pi_56844918
Prima hoor! Weer lekker veel foto's Benieuwd waar hij heengaat
pi_56845171
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vervolgens het platteland ingedoken.

[ afbeelding ]
Avondschouwspel in de lucht.

[ afbeelding ]
En langs het water.
Die weg heb ik meer dan tien jaar lang bijna iedere week gereden.
pi_56845459
80+ mooie afstand dan
Ik luister NL-Talig
pi_56845506
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Laevid het volgende:

[..]

Die weg heb ik meer dan tien jaar lang bijna iedere week gereden.
Dat vond ik ook zo leuk aan die foto's van jou en fredo: het herkennen van locaties.

Overigens vind ik het wel jammer dat de Heirweg nu afgesloten is. Was vroeger mooi, al dat wringen langs elkaar. Stom outletcenter
Lelijke @@p!
pi_56845589
en btw captain, ik denk dat ik niet mag zeggen dat ik 80+ km te ver vind voor een verplaatsing
Ik luister NL-Talig
pi_56845698
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Overigens vind ik het wel jammer dat de Heirweg nu afgesloten is. Was vroeger mooi, al dat wringen langs elkaar. Stom outletcenter
Toen ik mijn rijbewijs had, ben ik toch eerst maar vaak omgereden, wat een mooie weg . Een vroeger klasgenoot van mij woont daaraan, die was wel blij met de afsluiting, iets minder met dat outlet centre voor z'n deur, maar dat is een kleinigheid
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:21:18 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56845902
Weer onderweg
pi_56847702
Na eens een eind teruggelezen te hebben in deze reeks blijkt de plek waar ik donderdag naar toe moet al een keer geweest te zijn, althans erg dicht in de buurt daarvan. Misschien een beetje flauw om 'm daar dan weg te leggen. Ik denk dat ik misschien toch wat meer in de regio blijf.
Lelijke @@p!
pi_56867782
En weer geplaatst:

Deze keer gaat de stok naar een van de weinige plaatsen in Nederland waar suiker gemaakt wordt. En dan nog zelfs heel veel suiker. Daar waar de wegen in het najaar vol met modder liggen, hier ook wel 'slik' genaamd.

Sorteercentrum?

Nog een sorteercentrum?

De avond valt.

Grote bedrijfsterreinen waar aan het eind van de herfst alle suikerbieten gedumpt worden.

Enorme loopband.

De monopolist.

De monopolist van dichtbij.

De straat waar de stok ligt.

De plaats waar de stok ligt. Aub geen grappen over de plaatsnaam he

Het plaatsnaambord waar de stok ligt (achterkant)

Door het bord heen zie je het voorrangswegbord, waar de sleutel in zit.

Het plaatsnaambord waar de stok ligt (voorkant)

De sleutel gaat in het voorrangswegbord. Pas op! Hij zit er niet heel goed beschermd in. Ik heb in ieder geval flink tegen de paal geduwd en de sleutel viel er niet uit, dus ik ga er van uit dat het veilig is.

En ik ben weer weg.

[ Bericht 25% gewijzigd door Captain_Redbeard op 20-02-2008 19:53:28 ]
Lelijke @@p!
pi_56868319
Weer al zo'n mooi dorp . Daar kwam ik een hele tijd ook langs, toen die andere weg afgesloten was. Het blijft maar tekenen van herkenning oproepen die FokStok

Mocht-tie er te lang blijven liggen dan fiets ik er wel even heen
pi_56869965
Fok! Stok Google Maps-link Deel 1 van Nijmegen via via naar Leusden - 1189 km
Fok! Stok Google Maps-link Deel 2 van Leusden via via naar Stampersgat - 436 km
Laatste verplaatsing: 15 km
Totaal afgelegde afstand: 1625 km

Geen mega-eind weg, maar hij is weer onderweg en een gave plaatsnaam!
Leuk fotoverslag ook!
pi_56871586
Zowel in Breda, Tilburg als Riel was de stok al geweest, dus al mijn reisopties voor de rest van deze week vielen af. En stiekem ligt de stok weer een eindje verder 'het land in'.

Wordt de TT hier automatisch door modbezoekers aangepast?
Lelijke @@p!
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:31:56 #240
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_56872487
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zowel in Breda, Tilburg als Riel was de stok al geweest, dus al mijn reisopties voor de rest van deze week vielen af. En stiekem ligt de stok weer een eindje verder 'het land in'.

ja, maar je kan ook een topicreport doen
It's Time To Shine
pi_56872737
quote:

Tilburg volgens mij zelfs 2 keer ....

of was dat vorige stok
Ik luister NL-Talig
pi_56873293
quote:

Geen probleem hoor! Een verplaatsing is al super, menig regio kan er een voorbeeld aan nemen hoe snel hij in deze regio verplaatst wordt
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:05:38 #243
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56873626
Wat gaat het weer snel hier !
pi_56874475
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef Impry het volgende:

[..]

Geen probleem hoor! Een verplaatsing is al super, menig regio kan er een voorbeeld aan nemen hoe snel hij in deze regio verplaatst wordt
Als hongerige wolven storten de loco's zich op dit spel. Er gebeurt verder toch niets hier in de regio
Lelijke @@p!
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:13:05 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56880431
Waar ligt Stampersgat eigenlijk ..

TT wordt z.s.m. door de moderators gewijzigd .
pi_56881839
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
Waar ligt Stampersgat eigenlijk ..
Een kilometer of 2 boven Oud Gastel, vroeger in de gemeente Oud en Nieuw Gastel, waar Nieuw Gastel verwees naar Stampersgat. Sinds een jaar of 10 samen met Oudenbosch en Hoeven opgegaan in de gemeente Halderberge.
Mocht dat niet voldoende zeggen: een kilometer of 12 ten noorden van Roosendaal.
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:29:16 #247
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_56883183
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef Laevid het volgende:

[..]

Een kilometer of 2 boven Oud Gastel, vroeger in de gemeente Oud en Nieuw Gastel, waar Nieuw Gastel verwees naar Stampersgat. Sinds een jaar of 10 samen met Oudenbosch en Hoeven opgegaan in de gemeente Halderberge.
Mocht dat niet voldoende zeggen: een kilometer of 12 ten noorden van Roosendaal.
dat laatste zegt me het meest!
It's Time To Shine
  donderdag 21 februari 2008 @ 15:51:46 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56886018
Mij ook !
pi_56886099
Stampersgat, kom ik altijd langs als ik over de snelweg rij.
In 2 weken tijd 3 verplaatsingen volgens mij.
Life is Music
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:55:17 #250
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_56888556
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:56 schreef Fredo55 het volgende:
Stampersgat, kom ik altijd langs als ik over de snelweg rij.
In 2 weken tijd 3 verplaatsingen volgens mij.

Op naar de drie verplaatsingen op 1 dag
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')