Er wordt ook niet gewerkt of zo. 90km/u bord stond er zondagavond ook alquote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Ik zag gelukkig nog op tijd een bord 90km/u.....da's toch vreemd op een snelweg![]()
Niks mis met Krabben hoor
Ik vind het wel z'n charme hebben, want het gaat nergens overquote:Op maandag 18 februari 2008 22:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben niet zo van de tweestrijd tussen Bergen en Roosendaal.
Behalve dat Bergen veel mooier is en Roosendaal, tjaquote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik vind het wel z'n charme hebben, want het gaat nergens over
Klopt, Roosendaal is eigenlijk vrij weinig aan historisch gezien (net Tilburg in het klein), maar tegenwoordig wel groter en belangrijker, eigenlijk al sinds de glorietijden van de trein denk ik. En nu met dat Outlet Center en een paar jaar RBC in de eredivisie en de carnavalsoptocht die in heel brabant op tv te zien is...............het telt allemaal mee natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Behalve dat Bergen veel mooier is en Roosendaal, tja![]()
30km valt nog wel mee, mijn vorige stok-rit was een omweg van meer dan 100km. Maar dit wordt me ook te gortig, dit is voor mij 570km omquote:Op maandag 18 februari 2008 22:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga dit topic maar eens in de gaten houden. Ik moet er een slordige 30 kilometer voor omrijden, dus ik voel me niet als eerste geroepen
JA!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
Helaas dat ie er niet eerder lag, want ik was afgelopen donderdag nog in Roosendaal
Ik was twee weken geleden ook nog in Friesland, maar over een maand ga ik waarschijnlijk weer naar Friesland en Groningen, dus als-tie er dan nog ligtquote:
Nou daar is de stok ook eerst naar toe gegaan, je zou misschien ook een extra punt H kunnen maken van waar-tie nu echt ligt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:58 schreef Impry het volgende:
Leuk fotoverslag en leuke nieuwe plaats!Heb (ondanks dat hij er niet precies ligt) straat De Stok aangegeven als punt waar hij ligt, moet je toch gebruik van maken van zo'n straatnaam
Ik ben wel in die van Lelystad geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:58 schreef Impry het volgende:
Outlet Centre ziet er vanaf de buitenkant wel leuk uit met al die huisjes, maar ben er zelf ook nog nooit geweest.
Mja, nu kun je het aantal verplaatsingen mooi zien. Ligt hij erg ver van 'De Stok' af?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou daar is de stok ook eerst naar toe gegaan, je zou misschien ook een extra punt H kunnen maken van waar-tie nu echt ligt.
Ja, daar ben ik ook wel eens geweest toen hij net open wasquote:Ik ben wel in die van Lelystad geweest, aangezien daar verder echt helemaaaaal niks te beleven was/is.
Meestal met vertraging en soms komt ie nietquote:Op maandag 18 februari 2008 22:01 schreef Tism het volgende:
Wow! Ik moet wel zeggen dat de stok door 't land gaat als een trein..
Ik snap hetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, nu kun je het aantal verplaatsingen mooi zien. Ligt hij erg ver van 'De Stok' af?
[..]
Ik heb drie opties. Twee in de regio waar ik 'm gevonden heb (die kunnen morgen, OP-conform)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
gaat lekker
weet je al waar je m gaat plaatsen ?
NU al, volgens mij kan de Stok toch echt niet genoeg genoten hebben in die tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mensen, stop maar met zoeken, want ik heb 'm gevonden.
Iedere werknemer uit Wouw, Heerle, Kruisland en ik denk ook Steenbergen die in Roosendaal werkt rijdt over die weg en dat zijn er denk ik inderdaad een hoop, als je ziet hoe redelijk druk die weg buiten de spits al is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een hell of a job om daar weg te rijden in de spits. Stiekem toch een drukke weg. Ze waren er trouwens ook weggebruikers aan het tellen.
Die weg heb ik meer dan tien jaar lang bijna iedere week gereden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vervolgens het platteland ingedoken.
[ afbeelding ]
Avondschouwspel in de lucht.
[ afbeelding ]
En langs het water.
Dat vond ik ook zo leuk aan die foto's van jou en fredo: het herkennen van locaties.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Laevid het volgende:
[..]
Die weg heb ik meer dan tien jaar lang bijna iedere week gereden.
Toen ik mijn rijbewijs had, ben ik toch eerst maar vaak omgereden, wat een mooie wegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Overigens vind ik het wel jammer dat de Heirweg nu afgesloten is. Was vroeger mooi, al dat wringen langs elkaar. Stom outletcenter
ja, maar je kan ook een topicreport doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zowel in Breda, Tilburg als Riel was de stok al geweest, dus al mijn reisopties voor de rest van deze week vielen af. En stiekem ligt de stok weer een eindje verder 'het land in'.
Wordt de TT hier automatisch door modbezoekers aangepast?
Tilburg volgens mij zelfs 2 keer ....quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zowel in Breda, Tilburg als Riel was de stok al geweest, dus al mijn reisopties voor de rest van deze week vielen af. En stiekem ligt de stok weer een eindje verder 'het land in'.
Geen probleem hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als hongerige wolven storten de loco's zich op dit spel. Er gebeurt verder toch niets hier in de regioquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Geen probleem hoor!Een verplaatsing is al super, menig regio kan er een voorbeeld aan nemen hoe snel hij in deze regio verplaatst wordt
Een kilometer of 2 boven Oud Gastel, vroeger in de gemeente Oud en Nieuw Gastel, waar Nieuw Gastel verwees naar Stampersgat. Sinds een jaar of 10 samen met Oudenbosch en Hoeven opgegaan in de gemeente Halderberge.quote:
dat laatste zegt me het meest!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef Laevid het volgende:
[..]
Een kilometer of 2 boven Oud Gastel, vroeger in de gemeente Oud en Nieuw Gastel, waar Nieuw Gastel verwees naar Stampersgat. Sinds een jaar of 10 samen met Oudenbosch en Hoeven opgegaan in de gemeente Halderberge.
Mocht dat niet voldoende zeggen: een kilometer of 12 ten noorden van Roosendaal.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:56 schreef Fredo55 het volgende:
Stampersgat, kom ik altijd langs als ik over de snelweg rij.![]()
In 2 weken tijd 3 verplaatsingen volgens mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |