nee dan weet ik een leukere.. en jij ook welquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Mja je kunt ook de stok in Eijsden neer gaan leggen, dan naar Roodeschool brengen en daarna in Koewacht neerleggen
als u dat wiltquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef Tegan het volgende:
Crazy-M. Volgende keer wel in Brabant hoor!
quote:1: Nijmegen (Gelderland)
2: Bergen (Limburg)
3: Ven-Zelderheide (Limburg)
4: Mook (Limburg)
5: Elst (Gelderland)
6: Arnhem (Gelderland)
7: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
8: Tilburg (Noord-Brabant)
9: Schelluinen (Zuid Holland)
10: Bruchem (Gelderland)
11: Sprang-Capelle (Noord-Brabant)
12: Breda (Noord-Brabant)
13: Moerkapelle (Zuid Holland)
14: Heerhugowaard (Noord Holland)
15: Oudehaske (Friesland)
16: Groningen (Groningen)
17: Aduard (Groningen)
18: Enkhuizen (Noord-Holland)
19: Waarde (Zeeland)
En hij is nog in sloten en op terschelling geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
eh, ik weet niet welk lijstje je daar hebt. Maar hij klopt niet. Voor Enkhuizen lag hij in Leusden, Muiderberg en vervoglens Blaricum
Jourequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee dan weet ik een leukere.. en jij ook wel![]()
en die zeg ik lekker niet hier
10 verplaatsingen meerquote:1: Nijmegen (Gelderland)
2: Bergen (Limburg)
3: Ven-Zelderheide (Limburg)
4: Mook (Limburg)
5: Elst (Gelderland)
6: Arnhem (Gelderland)
7: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
8: Tilburg (Noord-Brabant)
9: Schelluinen (Zuid Holland)
10: Bruchem (Gelderland)
11: Sprang-Capelle (Noord-Brabant)
12: Breda (Noord-Brabant)
13: Moerkapelle (Zuid Holland)
14: Heerhugowaard (Noord Holland)
15: Oudehaske (Friesland)
16: Groningen (Groningen)
17: Aduard (Groningen)
18: Winsum (Groningen)
19: Eelde (Drenthe)
20: Harlingen (Friesland)
21: Sloten (Friesland)
22: Midsland aan Zee, Terschelling (Friesland)
23: Harlingen (Friesland)
24: Grauwe Kat (Friesland)
25: Leusden (Utrecht)
26: Muiderberg (Noord-Holland)
27: Blaricum (Noord-Holland)
28: Enkhuizen (Noord-Holland)
29: Waarde (Zeeland)
Topper... weet alleen niet meer precies wie welke verplaatsing heeft gedaan.. en nu ook geen tijd om dat na te kijken.quote:
ja, ik kijk wel of ik binnenkort tijd heb om te kijken. ligt aan werk vndaagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Topper... weet alleen niet meer precies wie welke verplaatsing heeft gedaan.. en nu ook geen tijd om dat na te kijken.
Verdermooie verplaatsing
jij woont er nog geen 200km vandaan en vond het al verquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef s7eph4n het volgende:
Toch niets? Had 't echt verwacht![]()
zwak van je
Als je zorgt dat ie zaterdagochtend vroeg op Bruinisse / Grevelingendam / Goeree ligt neem ik m mee naar Schipholquote:Op maandag 28 januari 2008 19:27 schreef Fredo55 het volgende:
Even de Oesterdam over en ik ben in Waarde.![]()
Jammer dat hij niet op mijn eiland ligt dan.
Bruinisse moet lukken natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zorgt dat ie zaterdagochtend vroeg op Bruinisse / Grevelingendam / Goeree ligt neem ik m mee naar Schiphol
Dus morgen dump je hem misschien in Bruinisse?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
Heeeeul misschien neem ik m morgen mee naar Bruinisse als ik vanaf Schiphol kom, maar dan moet ik mn ouders nog ff overhalen, dus reken er niet teveel op
Maar dan moet ik m'n ouders nog overhalen om niet via Goeree maar via Goes naar Schouwen te rijden, en dat is nogal omquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dus morgen dump je hem misschien in Bruinisse?![]()
Is nog dichterbij.
ik moet nergens heen, maar ga niet omrijden via Zeelandquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
ligt hij een keer in zeeland, doen ze er zo lang over
en omrijden .....
ik moest van Rotterdam naar Eindhoven, en ik reed via zeeland
maar goed, niet iedereen is zo gek
en? en? en?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
Het is er vandaag helaas niet van gekomen, maar mss ben ik morgen zo gek om er speciaal om te rijden
quote:Met de auto:
46.2 km – ca. 41 min.
Nee, dan breng ik m naar Bruquote:Op maandag 4 februari 2008 20:05 schreef Fredo55 het volgende:
Schouwen is groot Piles, of het nou Bruinisse is of Burg-Haamstede.![]()
Maar ik vind het best.
volgens mij willen ze nog even genieten van de aanwezigheid van de stokquote:Op maandag 4 februari 2008 18:43 schreef Socios het volgende:
Nou, Zeelanders, hup!Grijp je kans, voor je het weet ligt ´ie weer in het hoge Noorden, hoor.
Dat kon ik je zo ook wel vertellenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:45 schreef Impry het volgende:
Zeeland hoeft hij dus nooit meer naar toe
Dat is nog verder afgesloten van de buitenwereld dan Limburg volgens mij
Zondag leg je hem in Bru?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kon ik je zo ook wel vertellen
Maar als ie er zondag nog ligt haal ik m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |