Woensdag, 23 Januari.
Voor een storing van het bedrijf moest ik toevallig in Diemen zijn. Omdat ik bijna wegga van het werk (nog maar 5 werkdagen) besloot ik om mezelf zonder enige kennis van de baas ofzo een soort van vrije middag te geven. Dus vanuit diemen naar Enkhuizen alwaar een stok opmij lag te wachten

Na wat zoek werk met google maps locatie gevonden en ingesteld op het navigatiesysteem. Dus ik in de auto en rijden maar.
Uiteindelijk in Enkhuizen aangekomen neem ik eerst nog een weg tevroeg rechts (opletten is ook een vak, en dacht dat het de locatie was maar moest 20 meter verder zijn) maar snel gekeerd en weer op de goede weg.
Na het parkeren van de auto zag ik de stok te liggen:
![]()
Snel de Stok los gemaakt en in de kofferbak op de (jawel nog steeds) Mycom tas:
![]()
Vervolgens nog even 2 snelle overzichtfotos gemaakt van de situatie ter plekke:
![]()
![]()
Als je bij de kruising rechts gaat, rijd je over de dijk naar lelystad. De weg die ik zelf ook heb genomen om er een mooie dag van te maken.
Via een redelijk stijle tunnel:
![]()
Kwam ik op de dijk waar de nieuwe weg signalering is:
![]()
Dit betekent dus: 100km/h en inhalen.
Vanuit de auto nog een foto genomen:
![]()
Waarna ik de auto even aan de kant heb gezet. Het waaide redelijk hard maar alsnog een paar fotos, jammer dat het bewolkt was:
![]()
![]()
(volgens mij moet mn auto gewassen worden)
![]()
![]()
Aangezien ik een oproep kreeg moest de stok in mn auto overnachten. Dit leverde een verplaatsing op van:
Enkhuizen, naar lelystad, naar den bosch en vervolgens Tilburg.
Vanmorgen weer terug naar den bosch. Ik zat nog steeds te denken waar ik hem neer moest leggen, maar kwam niet echt tot een oplossing. Zeeland was eerste keus maar was te ver weg. Tot ik ee nstoring uit Rotterdam kreeg

Snel spullen gepakt en daar ging de stok naar Rotterdam. Toen ik in Rotterdam klaar was heb ik in de navigatie maar Middelburg opgegeven en ben gaan rijden. Eenmaal in Zeeland aangekomen heb ik een willekeurige afslag genomen en vervolgens kwam ik via de N weg in Waarde. Bij deze de nieuwe locatie: Waarde.
De fotos van de locatie:
Het bord waar de stok aanligt:
![]()
(toch een handige parkeerplek zo

)
De achterkant van het bord:
![]()
De sleutel ligt in het volgende bord:
![]()
In het eerste gedeelte ligt de sleutel.
Een paar overzichtfotos:
![]()
De auto plus nog een keer het bord waar de stok ligt.
![]()
Het linkerbord is de goede.
![]()
Beetje moeten puzzelen, maar toch alle 4 de borden op 1 foto

Game ON !!!!!
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig