zwetsert, dan zou jij die ene gebruiker zijn die niet klaagtquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef r8ality het volgende:
Ik haat het om toe te geven, maar Vista draait verekkes goed op mijn systeem!.
Ach, valt wel mee. Half uurtje voor de laatste voeding.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat een kudsmoes
babies badder je niet snachts
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef amaranta het volgende:
142 is de max
Zoiets vraag je niet aan een dame!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef amaranta het volgende:
hoe oud ben jij dan?
Neuh, ernemmerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
He, ben jij Eindhovenaar? Anders oprotten!![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef Juup© het volgende:
Volgens BNN ben ik average, maar oke ik kon mij niet concentreren met dat drukke hoofd van mijVolgens een andere test zit ik daar weer boven. Het is allemaal een pot nat. Het is ook maar een momentopname.
Dat is best wel kutquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:55 schreef ArTiC het volgende:
ok..half uurtje geleden wilde ik hier parkeren...besloot iemand om achteruit zijn trekhaak door mijn voorbumper te duwen![]()
voorbumper (alweer) stuk en bumperlip kapoet
Heb je zijn gegevens of is de laffe haas er vandoor gegaan zonder iets achter te laten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:55 schreef ArTiC het volgende:
ok..half uurtje geleden wilde ik hier parkeren...besloot iemand om achteruit zijn trekhaak door mijn voorbumper te duwen![]()
Bij ons draait het ook goed. Het is alleen rete irritant omdat het bij alles 100 keer vraag "continue or cancel" en alle scriptjes in je browser lopen in de soep. Maar het draait verder prima.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
zwetsert, dan zou jij die ene gebruiker zijn die niet klaagt
Ik geloof dat ik ook al een paar keer geroepen heb dat ik nieuwsgierig ben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wil ook het verhaal van SQ!
Een goede IQ test is geen momentopname.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef Juup© het volgende:
Volgens BNN ben ik average, maar oke ik kon mij niet concentreren met dat drukke hoofd van mijVolgens een andere test zit ik daar weer boven. Het is allemaal een pot nat. Het is ook maar een momentopname.
Briefje achter gelaten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:55 schreef ArTiC het volgende:
ik zat nog in de auto...meteen een schadeformulier onder zijn neus gehoudenquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je zijn gegevens of is de laffe haas er vandoor gegaan zonder iets achter te laten?
Nee hoor, net zo ver..een meter of 20quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, das iig mooi, anders was je verder van huis geweest.
Wat een mallootquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zat nog in de auto...meteen een schadeformulier onder zijn neus gehouden![]()
Ik was een parkeerplaats aan het zoeken bij mij, die zag ik dus ik wil keren zodat ik met mijn neus in de rijrichting sta. Op dat moment komt er van de andere kant een auto aan, die laat ik voor en ik keer op de weg. Op dat moment stopt hij net achter die parkeer plaats dus ik stop ook en ik sta 10m achter hem stil om af te wachten wat ie gaat doen. Hij zet zijn auto in zijn achteruit en geeft me een partij gas...knots![]()
trekhaak door mijn bumper heen (kom er maar in met je opmerkingen over plastic Joost) en mijn Type R lip brak doormidden.
Net mijn verzekering gebeld en ik kan straks een afspraak maken bij het schadebedrijf...komt wel goed maar het is weer een hoop geregel
Vast een man.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een malloot.
Gewoon vol gas achteruit terwijl je weet dat er een auto staat. Die heeft vast niet lang zijn rijbewijs.
Of het was een tokkie die ff snel voor je in dat parkeervak te stuiven.
wel een wazig figuur idd..hij zei dat ie me niet gezien had...euh..het is 1 uur 's nachts en er staat een auto met dimlicht aan achter je?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een malloot.
Gewoon vol gas achteruit terwijl je weet dat er een auto staat. Die heeft vast niet lang zijn rijbewijs.
Of het was een tokkie die ff snel voor je in dat parkeervak te stuiven.
Yes, it's a manquote:
alleen de bumpert helaas..hij had ook best de grille en de motorkap mogen meenemen..had ik mooi een 99/00 conversie laten uitvoerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Mex_ het volgende:
Alleen bumperschade of ook je chassis?
Ik duim voor u mevrouw.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje ongeduldigen.
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacaturedus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
Ik had trouwens een IQ van 135, drie fout in ruimtelijk inzicht (yes, it's a woman) verder alles goed behalve die waardeloze vraag over het licht dat uit ging
Ze is er weer!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje ongeduldigen.
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacaturedus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
Ik had trouwens een IQ van 135, drie fout in ruimtelijk inzicht (yes, it's a woman) verder alles goed behalve die waardeloze vraag over het licht dat uit ging
Dat duimen moet je ook niet letterlijk doen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef amaranta het volgende:
ik ook SQ!
Dalijk maar weer naar de doker met mn vinger. Het is helaas niet over. Ben bang dat de vinger eraf gechopt moet worden
oe spannendquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje ongeduldigen.
Heej, dat is mijn opmerkingquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee hoor, net zo ver..een meter of 20
Jij kunt het weten, ik heb er geen ervaring mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef amaranta het volgende:
Ow men, Spanjaarden zijn echt dóm en triest.
Nu op de Spaanse tv.
Een of ander vrouwke wil dr huis verkopen, máár, ze heeft geen eigendomsbewijs.
Hoe kan dat nou??? Hoe kun je nou een huis in je bezit hebben (13 jr geleden gekocht) en geen bewijs hebben.
Sowieso zijn ze in Spanje achterlijk, want officiele documenten worden daar nog gewoon op een typmachine-oldstyle gemaakt.
Lijkt mij niet, maar elke cultuur heeft zijn eigenaardigheden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel, je gaat toch naar een notaris? Of is dat iets typisch Nederlands??
In de meeste zuideuropese landen nemen ze dat niet zo nauwquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel, je gaat toch naar een notaris? Of is dat iets typisch Nederlands??
Kan wel, maar of het slim is?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef amaranta het volgende:
Dat als mensen een huis gaan kopen, ze een x bedrag wit doen en een x bedrag '' zwart" rechtstreeks aan de verkoper.
Dat kan in NL toch niet ofwel?
Ook dat kan, maar als jij iets zwart afspreekt en dus ook betaald aan de verkoper, dan kun jij het:quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:29 schreef amaranta het volgende:
Dan heb je, zeggen ze, een lagere hypotheek.
Tja, op TV zeiden ook, niet doen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ok dan kan, maar al sjij iets wrt afpreekt en dus ook betaald aan de verkoper, dan kun jij het:
1: niet aftrekken van de belasting
2: en je hebt een probleem als de verkoper moeilijk doet over de verkoopprijs terwijl jij al zwart hebt betaald
En toch, er blijven altijd mensen die dat doen en geluk hebben, evenals mensen die pech hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, op TV zeiden ook, niet doen!
Dat ze allemaal doodvallen met hun "gezellig doen hoor, dikkerds motte altijd guhSELlig doen attitudequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Levitation het volgende:SQ, je hebt het dieetclub-topic om zeep gebracht door de waarheid te zeggen!
![]()
![]()
![]()
Gelukig hoeft Miss_S niet gezellig te doen, die is niet dik en wél dom en lomp.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze allemaal doodvallen met hun "gezellig doen hoor, dikkerds motte altijd guhSELlig doen attitude![]()
![]()
Dat ze een permban krijgtquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef Levitation het volgende:
Ben wel blij te weten dat mijn complete overgewicht wordt veroorzaakt door het toetje dat ik 's avonds eet. Je komt tot compleet nieuwe inzichten bij het medium Miss_S.
Ik vrees alleen dat JIJ wel eens een ban zou kunnen krijgen.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Levitation het volgende:
Krijg toch de indruk dat de meeste modjes óns als de heksen zien
Jij weet het toch, als je triest bent en kunt doen en tevens ook nog eens enorm dom bent, dan is alles toegestaan, ben je eerlijk, recht door zee en duidelijk, dan wordt dat gezien als een aanval. Zegt meer over hun dan over jezelf, maar dat wist jij alquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ze bannen me maar lekker. De nazi's zijn alle gemene niet-guhsellige posts al aan het verwijderen. Sneue bedoeling hier.
Ik vind het echt belachelijk wat ze verwijderd hebben. Zo gek vond ik de meeste posts niet. Maar de sneue verdediging van Miss_S staat er nog.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ze bannen me maar lekker. De nazi's zijn alle gemene niet-guhsellige posts al aan het verwijderen. Sneue bedoeling hier.
Ja maar, jij moet wel lief zijn tegen zielige mensen hoor anders is het niet eerlijk en moeten ze gaan uithuilen bij mammie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ja klopt, maar ze stikken er maar lekker in, ik heb kennelijk notes gekregen omdat IK gemeen en op de man speel, prima.
Dat bedoel ik dus ook met zielige mensen krijgen alles voor elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk wat ze verwijderd hebben. Zo gek vond ik de meeste posts niet. Maar de sneue verdediging van Miss_S staat er nog.
Ik zie jullie wel weer op het chocoforum in de toekomstquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk wat ze verwijderd hebben. Zo gek vond ik de meeste posts niet. Maar de sneue verdediging van Miss_S staat er nog.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel weer op het chocoforum in de toekomst
We hebben nog een speciaal forum voor ons dikkertjes dat Miss_S vrij is. Ze is daar direct gebanned!quote:
Aha, ik heb net chocolade gegeten. Ben ik dan ook welkom?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hebben nog een speciaal forum voor ons dikkertjes dat Miss_S vrij is. Ze is daar direct gebanned!![]()
Forum is van Troel en die is gewoon lekker net zo gemeen als wij.
Omdat daar een moraal gehanteerd wordt, van "Mensen die zielig doen krijgen altijd gelijk en mogen alles", en "Mensen die direct zijn en niet om de pot heendraaien krijgen een ban". Zoiets ongeveer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom is ze daar gelijk geband dan?
Zoiets... ze kwam daar binnengereden op haar stokpaardje en probeerde direct iedereen op de kast te jagen. De maat was al snel vol. Het is daar heel gezellig en liefquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat daar een moraal gehanteerd wordt, van "Mensen die zielig doen krijgen altijd gelijk en mogen alles", en "Mensen die direct zijn en niet om de pot heendraaien krijgen een ban". Zoiets ongeveer.
Wazig, maar het is hem niet, of wel?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:39 schreef amaranta het volgende:
Freaky; mijn broer is op TV!!!
Ik zweer het. Een kerel op een programma, hij heet ook Alberto en hij lijkt er echt sprekend op!!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:29 schreef amaranta het volgende:
Net zoals bij het zwforum dus.
Daar is nu een topic, waar zijn de papas?
Ik heb erin gezet, dat de papa van Eva een ban heeft gekregen..
Dat snap ik, maar de koper kan het geld in ontvangst nemen en zeggen niets gehad te hebben en jou dus flink naaien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is zeker slim, over dat bedrag hoef je als koper geen 6% te betalen.
Dit gebeurt vrij vaak bij de notaris, die loopt op zo'n momenten even de kamer uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de koper kan het geld in ontvangst nemen en zeggen niets gehad te hebben en jou dus flink naaien.
nou ja, voor zover ik weet is hij al 7 jr doodquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wazig, maar het is hem niet, of wel?
Misschien is het toen opgenomen! en heeft ie gewoon niks gezegd zeg ik toch!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, voor zover ik weet is hij al 7 jr dood
Dan is het wel te doen idd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit gebeurt vrij vaak bij de notaris, die loopt op zo'n momenten even de kamer uit.
vraag de beelden op marie, best leuk om nog iets van 'm te hebben als ie het is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, voor zover ik weet is hij al 7 jr dood
Wat ben jij soms toch een eikel hèquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
vraag de beelden op marie, best leuk om nog iets van 'm te hebben als ie het is.
* klopt bemoedigend op schouder amaranta
ik zal em tracken en stalkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef Levitation het volgende:
Misschien kun je deze Alberto adopteren als nieuwe broer?
dat wordt dan ook eens tijd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat JIJ wel eens een ban zou kunnen krijgen.
Krijg toch de indruk dat de meeste modjes óns als de heksen zien en Miss_S is een lief/zielig/schattig klein meisje. Maarja, wij posten dan ook geen sexy foto's in overvloed van onszelf.![]()
ik bedoelde het juist heel goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat ben jij soms toch een eikel hè
Maar wel leuk bedoeld hoor
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat wordt dan ook eens tijd!
big woemans FFUFR
Ik bedoelde het ook goed ouwe, vandaar de laatste regel in die post.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bedoelde het juist heel goed![]()
Neem even een blauwe ofzo.
O, hij is ouder dan je broer was, dan is het hem neit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef amaranta het volgende:
het programma is van gisteren, het kan gewoon niet,en ik beeld hret me maar in, ik weet tenslotte niet hoe hij er nu uit zou hebben gezien...
maar ik denk dat hij er nu zo uit zou zien als die kerel van daarnet
Libelle?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:01 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.
Ik ben benadert door een weekblad (Als in vrouwenblad wat ik zie als een soort doktersromannetjeblad) in Nederland mbt Autisme en Relaties. Aangezien ik blijkbaar mooi kan verwoorden en schrijven hoe het met mij gaat e.d. willen ze een interview doen met mij. Ieeuuuuw moet er niet aan denken. (stiekem toch wel, want misschien kan ik daar andere mensen weer mee helpen). Ik ben van slag nu, ga zo maar even fietsen ofzo. Bah.
Nee niet zo'n blad, maar ik ga de naam hier niet plaatsen omdat dan de link autisme - insert maandblad - andere kenmerken snel naar mijn profiel op Fok! gelegd kan worden zoiets ongeveer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Libelle?
Denk er even over na
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef amaranta het volgende:
juup, moet je doen! lijkt me juist goed voor andere autisten
Ik heb nu een e-mail gestuurd met een eventuele toezegging als ik eerst de voorwaarden duidelijk heb. Ik ben even de hort op, moet mijn hoofd op orde krijgen nu.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef amaranta het volgende:
juup, moet je doen! lijkt me juist goed voor andere autisten
Met zo'n bedrag kun je wel moio verdwijnen inderdaad!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef febster het volgende:
Als iemand nog een filmscript zoekt, er is 4,9 miljard euro door 1 persoon gefraudeerd bij een franse bank, hij heeft dit weekend nog mee geholpen naar zijn eigen fraude en is daarna spoorloos verdwenen
Dat was idd mijn inspiratie, en dat verhaal van die man die met die magnetrondoos vol diamanten uit de zaak was gelopenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:16 schreef amaranta het volgende:
is het niet gewoon een acdamunnik songtekst?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef amaranta het volgende:
Ga je morgenavond even mee naar de Tmobile winkel? mex?
We vissen in dezelfde vijver!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef Levitation het volgende:
SQ, had jij deze al gezien?
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/detail/medewerker-junior-communicatie/index.cfm?vacature_id=CHWJ03D4&adm_pin=01560
Meteen na werk dan, kunnen ook in de stad afspreken en dan in de stad even eten samen met de kleine draak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef amaranta het volgende:
Ga je morgenavond even mee naar de Tmobile winkel? mex?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:31 schreef amaranta het volgende:
Dat is een puik plan vaders.
Is genoeg, meer stoelen hebben we nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:35 schreef amaranta het volgende:
Even inkooptechnisch.
Morgen sameoldsameold?
BB, SQ,JB en Artic?
Of komen er nog meer mensen?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is genoeg, meer stoelen hebben we niet
Ik ga wel bij het knijn zittenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:43 schreef amaranta het volgende:
Tsssk Rob, nu dufr Juup al helemaal niet meer.
Hmmm, misschien klikt het dan wel tussen knijn en mijquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:46 schreef amaranta het volgende:
Het knijn. Ons konijn is autistisch. Ze is erg op haarzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |