Bij ons draait het ook goed. Het is alleen rete irritant omdat het bij alles 100 keer vraag "continue or cancel" en alle scriptjes in je browser lopen in de soep. Maar het draait verder prima.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
zwetsert, dan zou jij die ene gebruiker zijn die niet klaagt
Ik geloof dat ik ook al een paar keer geroepen heb dat ik nieuwsgierig ben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wil ook het verhaal van SQ!
Een goede IQ test is geen momentopname.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef Juup© het volgende:
Volgens BNN ben ik average, maar oke ik kon mij niet concentreren met dat drukke hoofd van mijVolgens een andere test zit ik daar weer boven. Het is allemaal een pot nat. Het is ook maar een momentopname.
Briefje achter gelaten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:55 schreef ArTiC het volgende:
ok..half uurtje geleden wilde ik hier parkeren...besloot iemand om achteruit zijn trekhaak door mijn voorbumper te duwen![]()
voorbumper (alweer) stuk en bumperlip kapoet
ik zat nog in de auto...meteen een schadeformulier onder zijn neus gehoudenquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je zijn gegevens of is de laffe haas er vandoor gegaan zonder iets achter te laten?
Nee hoor, net zo ver..een meter of 20quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, das iig mooi, anders was je verder van huis geweest.
Wat een mallootquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zat nog in de auto...meteen een schadeformulier onder zijn neus gehouden![]()
Ik was een parkeerplaats aan het zoeken bij mij, die zag ik dus ik wil keren zodat ik met mijn neus in de rijrichting sta. Op dat moment komt er van de andere kant een auto aan, die laat ik voor en ik keer op de weg. Op dat moment stopt hij net achter die parkeer plaats dus ik stop ook en ik sta 10m achter hem stil om af te wachten wat ie gaat doen. Hij zet zijn auto in zijn achteruit en geeft me een partij gas...knots![]()
trekhaak door mijn bumper heen (kom er maar in met je opmerkingen over plastic Joost) en mijn Type R lip brak doormidden.
Net mijn verzekering gebeld en ik kan straks een afspraak maken bij het schadebedrijf...komt wel goed maar het is weer een hoop geregel
Vast een man.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een malloot.
Gewoon vol gas achteruit terwijl je weet dat er een auto staat. Die heeft vast niet lang zijn rijbewijs.
Of het was een tokkie die ff snel voor je in dat parkeervak te stuiven.
wel een wazig figuur idd..hij zei dat ie me niet gezien had...euh..het is 1 uur 's nachts en er staat een auto met dimlicht aan achter je?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een malloot.
Gewoon vol gas achteruit terwijl je weet dat er een auto staat. Die heeft vast niet lang zijn rijbewijs.
Of het was een tokkie die ff snel voor je in dat parkeervak te stuiven.
Yes, it's a manquote:
alleen de bumpert helaas..hij had ook best de grille en de motorkap mogen meenemen..had ik mooi een 99/00 conversie laten uitvoerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Mex_ het volgende:
Alleen bumperschade of ook je chassis?
Ik duim voor u mevrouw.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje ongeduldigen.
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacaturedus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
Ik had trouwens een IQ van 135, drie fout in ruimtelijk inzicht (yes, it's a woman) verder alles goed behalve die waardeloze vraag over het licht dat uit ging
Ze is er weer!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje ongeduldigen.
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacaturedus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
Ik had trouwens een IQ van 135, drie fout in ruimtelijk inzicht (yes, it's a woman) verder alles goed behalve die waardeloze vraag over het licht dat uit ging
Dat duimen moet je ook niet letterlijk doen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef amaranta het volgende:
ik ook SQ!
Dalijk maar weer naar de doker met mn vinger. Het is helaas niet over. Ben bang dat de vinger eraf gechopt moet worden
oe spannendquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje ongeduldigen.
Heej, dat is mijn opmerkingquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee hoor, net zo ver..een meter of 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |