Ik heb nu een e-mail gestuurd met een eventuele toezegging als ik eerst de voorwaarden duidelijk heb. Ik ben even de hort op, moet mijn hoofd op orde krijgen nu.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef amaranta het volgende:
juup, moet je doen! lijkt me juist goed voor andere autisten
Met zo'n bedrag kun je wel moio verdwijnen inderdaad!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef febster het volgende:
Als iemand nog een filmscript zoekt, er is 4,9 miljard euro door 1 persoon gefraudeerd bij een franse bank, hij heeft dit weekend nog mee geholpen naar zijn eigen fraude en is daarna spoorloos verdwenen
Dat was idd mijn inspiratie, en dat verhaal van die man die met die magnetrondoos vol diamanten uit de zaak was gelopenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:16 schreef amaranta het volgende:
is het niet gewoon een acdamunnik songtekst?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef amaranta het volgende:
Ga je morgenavond even mee naar de Tmobile winkel? mex?
We vissen in dezelfde vijver!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef Levitation het volgende:
SQ, had jij deze al gezien?
http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures/detail/medewerker-junior-communicatie/index.cfm?vacature_id=CHWJ03D4&adm_pin=01560
Meteen na werk dan, kunnen ook in de stad afspreken en dan in de stad even eten samen met de kleine draak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef amaranta het volgende:
Ga je morgenavond even mee naar de Tmobile winkel? mex?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:31 schreef amaranta het volgende:
Dat is een puik plan vaders.
Is genoeg, meer stoelen hebben we nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:35 schreef amaranta het volgende:
Even inkooptechnisch.
Morgen sameoldsameold?
BB, SQ,JB en Artic?
Of komen er nog meer mensen?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is genoeg, meer stoelen hebben we niet
Ik ga wel bij het knijn zittenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:43 schreef amaranta het volgende:
Tsssk Rob, nu dufr Juup al helemaal niet meer.
Hmmm, misschien klikt het dan wel tussen knijn en mijquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:46 schreef amaranta het volgende:
Het knijn. Ons konijn is autistisch. Ze is erg op haarzelf.
Knijnenboutquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:17 schreef gr8w8 het volgende:
Het is bij de k'nijnen af!
UAC uitzetten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij ons draait het ook goed. Het is alleen rete irritant omdat het bij alles 100 keer vraag "continue or cancel" en alle scriptjes in je browser lopen in de soep. Maar het draait verder prima.
wiebeluh wiebeluhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |