Misschien is het toen opgenomen! en heeft ie gewoon niks gezegd zeg ik toch!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, voor zover ik weet is hij al 7 jr dood
Dan is het wel te doen idd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit gebeurt vrij vaak bij de notaris, die loopt op zo'n momenten even de kamer uit.
vraag de beelden op marie, best leuk om nog iets van 'm te hebben als ie het is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
nou ja, voor zover ik weet is hij al 7 jr dood
Wat ben jij soms toch een eikel hèquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
vraag de beelden op marie, best leuk om nog iets van 'm te hebben als ie het is.
* klopt bemoedigend op schouder amaranta
ik zal em tracken en stalkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef Levitation het volgende:
Misschien kun je deze Alberto adopteren als nieuwe broer?
dat wordt dan ook eens tijd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat JIJ wel eens een ban zou kunnen krijgen.
Krijg toch de indruk dat de meeste modjes óns als de heksen zien en Miss_S is een lief/zielig/schattig klein meisje. Maarja, wij posten dan ook geen sexy foto's in overvloed van onszelf.![]()
ik bedoelde het juist heel goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat ben jij soms toch een eikel hè
Maar wel leuk bedoeld hoor
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat wordt dan ook eens tijd!
big woemans FFUFR
Ik bedoelde het ook goed ouwe, vandaar de laatste regel in die post.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bedoelde het juist heel goed![]()
Neem even een blauwe ofzo.
O, hij is ouder dan je broer was, dan is het hem neit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef amaranta het volgende:
het programma is van gisteren, het kan gewoon niet,en ik beeld hret me maar in, ik weet tenslotte niet hoe hij er nu uit zou hebben gezien...
maar ik denk dat hij er nu zo uit zou zien als die kerel van daarnet
Libelle?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:01 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.
Ik ben benadert door een weekblad (Als in vrouwenblad wat ik zie als een soort doktersromannetjeblad) in Nederland mbt Autisme en Relaties. Aangezien ik blijkbaar mooi kan verwoorden en schrijven hoe het met mij gaat e.d. willen ze een interview doen met mij. Ieeuuuuw moet er niet aan denken. (stiekem toch wel, want misschien kan ik daar andere mensen weer mee helpen). Ik ben van slag nu, ga zo maar even fietsen ofzo. Bah.
Nee niet zo'n blad, maar ik ga de naam hier niet plaatsen omdat dan de link autisme - insert maandblad - andere kenmerken snel naar mijn profiel op Fok! gelegd kan worden zoiets ongeveer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Libelle?
Denk er even over na
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef amaranta het volgende:
juup, moet je doen! lijkt me juist goed voor andere autisten
Ik heb nu een e-mail gestuurd met een eventuele toezegging als ik eerst de voorwaarden duidelijk heb. Ik ben even de hort op, moet mijn hoofd op orde krijgen nu.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef amaranta het volgende:
juup, moet je doen! lijkt me juist goed voor andere autisten
Met zo'n bedrag kun je wel moio verdwijnen inderdaad!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef febster het volgende:
Als iemand nog een filmscript zoekt, er is 4,9 miljard euro door 1 persoon gefraudeerd bij een franse bank, hij heeft dit weekend nog mee geholpen naar zijn eigen fraude en is daarna spoorloos verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |