Ik vind het echt belachelijk wat ze verwijderd hebben. Zo gek vond ik de meeste posts niet. Maar de sneue verdediging van Miss_S staat er nog.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ze bannen me maar lekker. De nazi's zijn alle gemene niet-guhsellige posts al aan het verwijderen. Sneue bedoeling hier.
Ja maar, jij moet wel lief zijn tegen zielige mensen hoor anders is het niet eerlijk en moeten ze gaan uithuilen bij mammie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ja klopt, maar ze stikken er maar lekker in, ik heb kennelijk notes gekregen omdat IK gemeen en op de man speel, prima.
Dat bedoel ik dus ook met zielige mensen krijgen alles voor elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk wat ze verwijderd hebben. Zo gek vond ik de meeste posts niet. Maar de sneue verdediging van Miss_S staat er nog.
Ik zie jullie wel weer op het chocoforum in de toekomstquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk wat ze verwijderd hebben. Zo gek vond ik de meeste posts niet. Maar de sneue verdediging van Miss_S staat er nog.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel weer op het chocoforum in de toekomst
We hebben nog een speciaal forum voor ons dikkertjes dat Miss_S vrij is. Ze is daar direct gebanned!quote:
Aha, ik heb net chocolade gegeten. Ben ik dan ook welkom?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hebben nog een speciaal forum voor ons dikkertjes dat Miss_S vrij is. Ze is daar direct gebanned!![]()
Forum is van Troel en die is gewoon lekker net zo gemeen als wij.
Omdat daar een moraal gehanteerd wordt, van "Mensen die zielig doen krijgen altijd gelijk en mogen alles", en "Mensen die direct zijn en niet om de pot heendraaien krijgen een ban". Zoiets ongeveer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom is ze daar gelijk geband dan?
Zoiets... ze kwam daar binnengereden op haar stokpaardje en probeerde direct iedereen op de kast te jagen. De maat was al snel vol. Het is daar heel gezellig en liefquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat daar een moraal gehanteerd wordt, van "Mensen die zielig doen krijgen altijd gelijk en mogen alles", en "Mensen die direct zijn en niet om de pot heendraaien krijgen een ban". Zoiets ongeveer.
Wazig, maar het is hem niet, of wel?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:39 schreef amaranta het volgende:
Freaky; mijn broer is op TV!!!
Ik zweer het. Een kerel op een programma, hij heet ook Alberto en hij lijkt er echt sprekend op!!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:29 schreef amaranta het volgende:
Net zoals bij het zwforum dus.
Daar is nu een topic, waar zijn de papas?
Ik heb erin gezet, dat de papa van Eva een ban heeft gekregen..
Dat snap ik, maar de koper kan het geld in ontvangst nemen en zeggen niets gehad te hebben en jou dus flink naaien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is zeker slim, over dat bedrag hoef je als koper geen 6% te betalen.
Dit gebeurt vrij vaak bij de notaris, die loopt op zo'n momenten even de kamer uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de koper kan het geld in ontvangst nemen en zeggen niets gehad te hebben en jou dus flink naaien.
nou ja, voor zover ik weet is hij al 7 jr doodquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wazig, maar het is hem niet, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |