quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef thijsltc het volgende:
fipo, ts heeft zelf een kutiq en is jaloers
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
je hebt zeker een IQ van 10 ofzo, anders kun je morgen gewoon terug pochen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef Frasier het volgende:
Ja en dan moet jij je score natuurlijk ook zeggen. Ik begrijp dat dat wat pijnlijk voor je is.
Je probeert je eigen intellectuele tekortkomingen te verdoezelen door het posten van een plaatje?quote:
JE POWND ONSA LLE 3 DAAR!!!1!!1hwquote:
Of degenen met lage scores zijn toch slim genoeg om dat niet te postenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Ravage het volgende:
Hmmm het gemiddelde van dit topic is tot nu toe 125 .. Fokkers zijn slim, blijkbaar
Deze reply faalt zo hard dat ik er niet eens een plaatje voor heb, chapeau.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE POWND ONSA LLE 3 DAAR!!!1!!1hw
+ 3 PUNTEN BOVEN OP JUH IQ VAN 10!!11
Jij met je ajax logo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je probeert je eigen intellectuele tekortkomingen te verdoezelen door het posten van een plaatje?
En de eerste die z'n eigen moeder heeft ontmaagd. Hulde daarvoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik schijn ook een IQ van 240 te hebben, maar ik geloof totaal niet in de testen want ik zou dan vet hoogbegaafd moeten zijn en ik merk daar niets van behalve dat ik op mijn derde 5 talen sprak, een opera schreef op mijn 6de en het Amerikaanse defensiesysteem gehackt heb..
Geen idee wat mijn IQ is, maar dat bestaat niet!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
En de eerste die z'n eigen moeder heeft ontmaagd. Hulde daarvoor
Dit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Iedereen haalt een hoog IQ daar, omdat die test gewoon bout is. Heb 'm ooit 's nachts gemaakt, tien bier op, en dan nog het maximum van 150 halen. En dan krijg je ook nog eens meteen het stempel 'hoogbegaafd'. Wat een kuttest
ik miste die absoluut niet~!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik miste het onderdeel "voorspel hier het volgende figuur"
Dat is altijd zo leuk kut
Nee, dat snap ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:19 schreef Ruiseart het volgende:
Ik hoef m'n IQ niet te weten.
C is het goede antwoord. Als je een hond tegenkomt die groen is, kan het geen teckel zijn. Alle teckels zijn immers bruin.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:07 schreef Schanulleke het volgende:
Vraag 29 klopte niet.
[ afbeelding ]
Als je zegt dat alle teckels bruin zijn zegt dat helemaal niets over de kleur van andere honden.
Een vraag uit een iq-test niet begrijpen en hem vervolgens in KLB dumpen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
Nu zie ik het ook. Wat dom van mij.
Bwhahahahahahahaha!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
Nu zie ik het ook. Wat dom van mij.
Die Bonny dat is gewoon een lomp wijf en vindt het blijkbaar nogal stoer om laag te scoren, aangezien je als je alles zou gokken al een hoger IQ had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:57 schreef Juup© het volgende:
Kom net iets hoger dan Bonny de zuipmuts
Wauw, mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
132, en ik heb gewoon meegedaan met de live-uitzending en niet achteraf met internet zoals 90% hier zodat ze alle antwoorden al bij de hand hebben. Ik vind de test aanzienlijk makkelijker dan vorig jaar.
Gefeliciteerd, nu ben je hoogbegaafd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:17 schreef Asskicker14 het volgende:
132, en ik heb gewoon meegedaan met de live-uitzending en niet achteraf met internet zoals 90% hier zodat ze alle antwoorden al bij de hand hebben. Ik vind de test aanzienlijk makkelijker dan vorig jaar.
Roflpantoffel, ik scoor lager dan een veembeoer, ik maak mezelf van kantquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:21 schreef SZRR het volgende:
ik heb ook 132. en ik doe ook nog vmbo.gelukkig volgend jaar weer havo.
nou, ik beschouw mezelf niet als vmbo'er omdat ik 1 jaartje vmbo heb gedaan. ik heb 4 jaar op havo gezeten, en na mijn eindexamens ga ik weer naar havo. daarna hbo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Roflpantoffel, ik scoor lager dan een veembeoer, ik maak mezelf van kant
Ik schaam me ook diepquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:25 schreef seto het volgende:
IQ van 126 en het verschil tussen edit en quote niet weten.
Het punt is dat ik een gymnasiumpikkie benquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef SZRR het volgende:
[..]
nou, ik beschouw mezelf niet als vmbo'er omdat ik 1 jaartje vmbo heb gedaan. ik heb 4 jaar op havo gezeten, en na mijn eindexamens ga ik weer naar havo. daarna hbo.
tsss, schreef jij pas je eigen opera toen je 6 was??? dat kon ik al met mijn vingerverf toen ik 2 wasquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik schijn ook een IQ van 240 te hebben, maar ik geloof totaal niet in de testen want ik zou dan vet hoogbegaafd moeten zijn en ik merk daar niets van behalve dat ik op mijn derde 5 talen sprak, een opera schreef op mijn 6de en het Amerikaanse defensiesysteem gehackt heb..
Jonge jonge jonge, het verbaast me dat je de 100 nog haalt. Of staat dat getal voor het aantal minuten dat je nodig hebt voor één vraag?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef BasOne het volgende:
Waar licht de tijds grens
Waar licht de datum grens
Met online IQ testen varieer ik tussen de 100 en 140
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef BasOne het volgende:
Imho enige IQ test die daadwerkelijk iets zegt is die van de MENSA.
Heleboel kennis vragen bij iq testen, die niets met een IQ te maken hebben.
Heb vorige week IQ test gedaan van de ARBO, score 104
met vragen als:
Waar licht de tijds grens Greenwich
Waar licht de datum grens Virgin Islands (180e lengtegraad)
Wie schreef 'Illas' Homerus
Wat is de hoofdstad van egyte.... Caïro
WTF dat heeft niets met IQ te maken....
Greenwichquote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef BasOne het volgende:
met vragen als:
Wie schreef 'Illas'
Wat is de hoofdstad van egyte....
lichtquote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef BasOne het volgende:
Wie schreef 'Illas'
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:56 schreef worldpimber het volgende:
Degene met een laag IQ zien op de helft natuurlijk de bui al hangen en kappen dermee om vervolgens SBS6 te kijken doh.
Men neemt aan dat intelligente mensen dingen beter onthouden en meer interesse hebben in dit soort zaken.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef BasOne het volgende:
met vragen als:
Wie schreef 'Illas'
bij een iq van tien kun je niet typen. dat je dit beweerd geeft aan hoe laag jou iq wel niet moet zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
je hebt zeker een IQ van 10 ofzo, anders kun je morgen gewoon terug pochen.
Licht?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef BasOne het volgende:
met vragen als:
Wie schreef 'Illas'
Bij mij kwam er uit dat ik niet goed WAIS was.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb ooit een officiele wais-III test gedaan
daar hoefde je toch geen test voor te doen mallerdquote:Op zondag 27 januari 2008 20:18 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Bij mij kwam er uit dat ik niet goed WAIS was.
En dan heb ik het niet eens over de opbouw van die zin.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
[..]
Bij een IQ van tien kun je niet typen. Dat je dit beweert geeft aan hoe laag jouw IQ wel niet moet zijn.
van die Illias zou ik het ook nooit geweten hebben hoor, dat gaat over literatuur en om iets te onthouden moet je het namelijk ooit geweten hebben, en aangezien literatuur mij geen fluit interesseert heb ik daar nooit iets over geweten & zal ik daar nooit iets over weten.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Men neemt aan dat intelligente mensen dingen beter onthouden en meer interesse hebben in dit soort zaken.
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een officiele wais-III test gedaan, daar kreeg je óók zulk soort vragen hoor..![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bwhahaha lutsers. 148 hier.
Huil en buig voor jullie meester, onderknuppels.
Met je hele familie van 13 broers en zussen samen zeker. En dan nog delen door twee ivm de inteeltfactor.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef RickoKun het volgende:
VETTE DIKKE PWNERIJ, 76!!!![]()
ROFLZ!!11111EINS ZWEI POLIZEI!!!!
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef RickoKun het volgende:
't ergste is, ik geloof het ook nogquote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef RickoKun het volgende:
Maar ik heb wel hele lekkere zussenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met je hele familie van 13 broers en zussen samen zeker. En dan nog delen door twee ivm de inteeltfactor.
Je bent de komma vergeten. Het is 90,01.quote:
ja hoorquote:
Als je het nog niet wist, het gebied rond 100 is gemiddeldquote:Op maandag 28 januari 2008 00:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja hoor
oh... mijne 129 of 126 weet ik nie meermaarjah... ik had ook een beetje geluk gehad in het geheugenstuk van die test.
Moeten we huilen voor je?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bwhahaha lutsers. 148 hier.
Huil en buig voor jullie meester, onderknuppels.
Ook al ben je meer dan ok, met een IQ van rond de 50 moet je niet bij mij in de buurt komen zitten heurquote:Op maandag 28 januari 2008 01:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
IQ zegt me niet veel trouwens.
Belangrijker is of je gewoon een beetje OK bent, al is je IQ 50.
Ik niet, jullie waarschijnlijk na het zien van mijn hoge IQquote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Moeten we huilen voor je?
Ben je ongelukkig?
Whehe, je snapt er weer niks van...aan alleen IQ heb je niksquote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik niet, jullie waarschijnlijk na het zien van mijn hoge IQ
Whehe, je snapt er zelf niets van... dit topic gaat over IQ, niet over wat andersquote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, je snapt er weer niks van...aan alleen IQ heb je niks.
Gemiddeld zit het hier bovengemiddeld volgens mij.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
Het kàn gewoon niet kloppen dat de gemiddelde fokker hoogbegaafd is.
Ach kom, why not? Elke fokker heeft toch ook een lul van 20+ cm?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
De test is gemaakt door een laagbegaafdequote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
Volgens mij vuld de helft hier maar wat in.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gemiddeld zit het hier bovengemiddeld volgens mij.
Je overdrijft. Dat is minstens 30 cm.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, why not? Elke fokker heeft toch ook een lul van 20+ cm?
Juist, dit forum is gewoon een bijeenkomst van Uebermenschenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, why not? Elke fokker heeft toch ook een lul van 20+ cm?
quote:
128 op het mini-voorbeeldcertificaatje dat naast dit praatje stond.quote:Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!
Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort.
Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort.
Mensen met een hoge score zijn natuurlijk eerder geneigd dat te posten dan iemand met een lage score, simpel.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |