Met je hele familie van 13 broers en zussen samen zeker. En dan nog delen door twee ivm de inteeltfactor.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef RickoKun het volgende:
VETTE DIKKE PWNERIJ, 76!!!![]()
ROFLZ!!11111EINS ZWEI POLIZEI!!!!
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef RickoKun het volgende:
't ergste is, ik geloof het ook nogquote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef RickoKun het volgende:
Maar ik heb wel hele lekkere zussenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met je hele familie van 13 broers en zussen samen zeker. En dan nog delen door twee ivm de inteeltfactor.
Je bent de komma vergeten. Het is 90,01.quote:
ja hoorquote:
Als je het nog niet wist, het gebied rond 100 is gemiddeldquote:Op maandag 28 januari 2008 00:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja hoor
oh... mijne 129 of 126 weet ik nie meermaarjah... ik had ook een beetje geluk gehad in het geheugenstuk van die test.
Moeten we huilen voor je?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bwhahaha lutsers. 148 hier.
Huil en buig voor jullie meester, onderknuppels.
Ook al ben je meer dan ok, met een IQ van rond de 50 moet je niet bij mij in de buurt komen zitten heurquote:Op maandag 28 januari 2008 01:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
IQ zegt me niet veel trouwens.
Belangrijker is of je gewoon een beetje OK bent, al is je IQ 50.
Ik niet, jullie waarschijnlijk na het zien van mijn hoge IQquote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Moeten we huilen voor je?
Ben je ongelukkig?
Whehe, je snapt er weer niks van...aan alleen IQ heb je niksquote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik niet, jullie waarschijnlijk na het zien van mijn hoge IQ
Whehe, je snapt er zelf niets van... dit topic gaat over IQ, niet over wat andersquote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehe, je snapt er weer niks van...aan alleen IQ heb je niks.
Gemiddeld zit het hier bovengemiddeld volgens mij.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
Het kàn gewoon niet kloppen dat de gemiddelde fokker hoogbegaafd is.
Ach kom, why not? Elke fokker heeft toch ook een lul van 20+ cm?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
De test is gemaakt door een laagbegaafdequote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
Volgens mij vuld de helft hier maar wat in.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gemiddeld zit het hier bovengemiddeld volgens mij.
Je overdrijft. Dat is minstens 30 cm.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, why not? Elke fokker heeft toch ook een lul van 20+ cm?
Juist, dit forum is gewoon een bijeenkomst van Uebermenschenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, why not? Elke fokker heeft toch ook een lul van 20+ cm?
quote:
128 op het mini-voorbeeldcertificaatje dat naast dit praatje stond.quote:Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!
Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort.
Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort.
Mensen met een hoge score zijn natuurlijk eerder geneigd dat te posten dan iemand met een lage score, simpel.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:40 schreef Zygje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |