quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef thijsltc het volgende:
fipo, ts heeft zelf een kutiq en is jaloers
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
je hebt zeker een IQ van 10 ofzo, anders kun je morgen gewoon terug pochen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef Frasier het volgende:
Ja en dan moet jij je score natuurlijk ook zeggen. Ik begrijp dat dat wat pijnlijk voor je is.
Je probeert je eigen intellectuele tekortkomingen te verdoezelen door het posten van een plaatje?quote:
JE POWND ONSA LLE 3 DAAR!!!1!!1hwquote:
Of degenen met lage scores zijn toch slim genoeg om dat niet te postenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Ravage het volgende:
Hmmm het gemiddelde van dit topic is tot nu toe 125 .. Fokkers zijn slim, blijkbaar
Deze reply faalt zo hard dat ik er niet eens een plaatje voor heb, chapeau.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE POWND ONSA LLE 3 DAAR!!!1!!1hw
+ 3 PUNTEN BOVEN OP JUH IQ VAN 10!!11
Jij met je ajax logo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je probeert je eigen intellectuele tekortkomingen te verdoezelen door het posten van een plaatje?
En de eerste die z'n eigen moeder heeft ontmaagd. Hulde daarvoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:16 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik schijn ook een IQ van 240 te hebben, maar ik geloof totaal niet in de testen want ik zou dan vet hoogbegaafd moeten zijn en ik merk daar niets van behalve dat ik op mijn derde 5 talen sprak, een opera schreef op mijn 6de en het Amerikaanse defensiesysteem gehackt heb..
Geen idee wat mijn IQ is, maar dat bestaat niet!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
En de eerste die z'n eigen moeder heeft ontmaagd. Hulde daarvoor
Dit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Iedereen haalt een hoog IQ daar, omdat die test gewoon bout is. Heb 'm ooit 's nachts gemaakt, tien bier op, en dan nog het maximum van 150 halen. En dan krijg je ook nog eens meteen het stempel 'hoogbegaafd'. Wat een kuttest
ik miste die absoluut niet~!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik miste het onderdeel "voorspel hier het volgende figuur"
Dat is altijd zo leuk kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |