quote:Goed nieuws: uw internetabonnement wordt sneller!
@Home werkt voortdurend aan de kwaliteit en service van de diensten die u bij ons afneemt. Daarom gaat de snelheid van Internet Intensief 8000 vanaf medio februari omhoog. De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 12.000 kbit (12 Mbit) per seconde. De uploadsnelheid van 1.500 kbit (1,5 Mbit) per seconde blijft gelijk.
Het product gaat Internet Intensief 12000 heten. De prijs is ongewijzigd,
¤ 47,95 per maand. Wanneer u nu ook gaat bellen via @Home kunt u zelfs geld besparen. In combinatie met Internet Intensief betaalt u namelijk niets voor BasisBellen, ons telefoonabonnement.
Let op: de snelheid van uw internet is altijd afhankelijk van de drukte op internet, de instellingen op uw pc en het aantal pc's waarop in uw huis tegelijkertijd gebruik wordt gemaakt van internet. Op deze omstandigheden heeft @Home geen invloed.
Alvast veel en vooral sneller internetplezier!
Met vriendelijke groet,
Een lieve meneer.
Directeur Klantenservice
Alleen jammer dat de upload dan weer gelijk blijftquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef Jo0Lz het volgende:!
Internet snelheid wordt verhoogd.
[..].
Okay. Ik ben geen fan van @home, en ook niet echt tof hoe dingen in het verleden zijn gegaan, maar dit is toch best lief.. Ja het is duur, en nee ik kan niet goedkoper, want adsl is hier alleen beschikbaar van kpn, met 1, 2 of 3 mbit, voor 50+ euro's. De keus was destijds snel gemaakt.
Cheers. To good news!
Das bij de meeste ISP's.. Zoniet alle.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de upload dan weer gelijk blijft
Mwoah, upload is me snel zat hoor, merk niet zoveel van beperkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de upload dan weer gelijk blijft
Sure, kan je daar bewegende avatars doen danquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef slakkie het volgende:
Joolz, me gf vind je avatar leuk, of ze hem mag gebruiken op msn?
Geen idee.. volgens haar wel. Ze mag dat zelf proefondervindelijk uitzoeken vind ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Sure, kan je daar bewegende avatars doen dan![]()
Volgens mij doen ze dat wel tegenwoordig, maar ik zit al 2 jaar niet meer op msn dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef slakkie het volgende:
[..]
Geen idee.. volgens haar wel. Ze mag dat zelf proefondervindelijk uitzoeken vind ik.
IRCquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:48 schreef slakkie het volgende:
Wat gebruik jij dan? ICQ?
quote:
quote:
willen ze me nie gevenquote:
Dat mag je blijven doen, vind je linkuele bijdrages meer dan OK.. Echter zijn de /topics inmiddels 404'tjes geworden..quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:12 schreef JortK het volgende:
IRC
Hehe, dat dacht ik al dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:46 schreef slakkie het volgende:
Nee, werkt niet met bewegende plaatjes. Ze vind hem zo leuk likken...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, dat dacht ik al dus.
M'n kids vinden hem ook zo leuk, vooral mijn dochtertje.
Goedemorgen overigens!
gezellige binnenkomst is datquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
Werd gelijk aan de lurven getrokken toen ik het gebouw in was.
DHCP lag eruit, dus geen ipadressen, dus geen netwerk
Vooral jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellige binnenkomst is dat [afbeelding]
Ook een goede morgen dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
Werd gelijk aan de lurven getrokken toen ik het gebouw in was.
DHCP lag eruit, dus geen ipadressen, dus geen netwerk
Ik heb die niet toegevoegd hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 06:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat mag je blijven doen, vind je linkuele bijdrages meer dan OK.. Echter zijn de /topics inmiddels 404'tjes geworden..
Dat waren jouw links meneer! Dat iemand anders ze heeft ge/topiced doet er niks aan af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb die niet toegevoegd hoor
Ik lever alleen kwaliteit die het langer dan 24 uur blijven doen
Je snapt toch zelf ook wel dat links op 4chan niet langer dan 48 uur bestaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat waren jouw links meneer! Dat iemand anders ze heeft ge/topiced doet er niks aan af.
Zijn er meer hoor, die toch wel verrast zijn, als ik dat noem. Maarja, moet nog steeds een stukje schrijven, over mij zelf, voor dat crew gedeelte, zet ik het er ook bij jaquote:
Ja nu ik je fobo zie is het mij wel duidelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zijn er meer hoor, die toch wel verrast zijn, als ik dat noem. Maarja, moet nog steeds een stukje schrijven, over mij zelf, voor dat crew gedeelte, zet ik het er ook bij ja.
(In m'n fobo staat het ook.
Whehehe, soms is het er wel hoor, zo'n trotse papa post, maar dan in topics waar eerst andere ouders trotse-ouders-posts makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja nu ik je fobo zie is het mij wel duidelijk
Het is meer je leeftijd, niet dat je voor kinderen te jong bent, maar je bent net zo oud als mijn broer, en die zie ik no-way met kinderen rondlopen.
En ook omdat je volgens mij de eerste Fokker bent die niet constant met trotse-papa-posts paradeert.
Het klinkt haast alsof je je kinderen "voor erbij" hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het zijn mijn kinderen, maar het is niet het enige in m'n leven...
Absoluut niet! (Sterker nog, ze staan in het midden natuurlijk. Ik zou m'n leven geven voor die 2 monstertjes.)quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het klinkt haast alsof je je kinderen "voor erbij" hebt.
Wat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
De naam van die TT hè... [afbeelding].
Nietsquote:
Niks mis met een "ik moet even de luiers vervangen, brb" post, zo nu en dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Absoluut niet! (Sterker nog, ze staan in het midden natuurlijk. Ik zou m'n leven geven voor die 2 monstertjes.)
Maar mijzelf compleet wegcijferen, dat is ook weer niet de bedoeling!![]()
.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
MOTHERFUCKING FIETSENDIEVEN VONDEN HET NOODZAKELIJK OM ME VAN MIJN MOOISTE BEZIT AF TE HELPEN. DE DOOD AAN FIETSENDIEVEN
niet eens een vol automatische beveiligings robot erbij geleverd?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
MOTHERFUCKING FIETSENDIEVEN VONDEN HET NOODZAKELIJK OM ME VAN MIJN MOOISTE BEZIT AF TE HELPEN. DE DOOD AAN FIETSENDIEVEN
* WyriHaximus pats slakkiequote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Crientj het volgende:
Pff. Eventjes tentamen maatschappijleer maken.
na 3 kwartier al klaar en nu kan ik weer 2 uur wachten op de volgende.
Waarom verzinnen ze nou niet iets erop zat we eerder kunnen beginnen oid. :/
kunnen ze niet om de simpele reden dat ze dan niet goed overzicht kunnen houden (gok ik)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Crientj het volgende:
Pff. Eventjes tentamen maatschappijleer maken.
na 3 kwartier al klaar en nu kan ik weer 2 uur wachten op de volgende.
Waarom verzinnen ze nou niet iets erop zat we eerder kunnen beginnen oid. :/
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef Geqxon het volgende:
Dat was zo mooi aan mijn MBO tijd. Als we ons verveelden (like altijd) lekker multiplayer gamen, of gewoon naar huis gaan.
Je komt maar hier heen, kan ik je naast de rest gelijk onder de zoden trappen. En vanuit huis een oogje in het zeil houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef slakkie het volgende:
[..]
Moet je vechten? Zie je van het weekend wel op het weiland tussen Langedijk en Alkmaar.
* WyriHaximus sluit zich daar ook bij aanquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Hey Bertje, gefeliciteerd met je autotheorie!
Hey Bertje, gefeliciteerd met je autotheorie!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Aandacht.![]()
Volgende week mijn motortheorie halen.
Hey Bertje, gefeliciteerd met je motortheorie!
Ik was eten/afwasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je nou eens reageerd op PM IRC ofzo
Puntenscore?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Bertje, gefeliciteerd!Wat was je puntenscore?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Weer present!
Opeens lag ik in het ziekenhuis men een galblaas/galstenen aanval.![]()
Erg pijnlijk, maar de morfine was fijn. Paar dagen niets gegeten / gedronken en nu gaat het weer.
Over een week of 4 halen ze de glablaas er uit.![]()
wow heftig! * WyriHaximus stuurt snel fruit mandje opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Weer present!
Erg pijnlijk, maar de morfine was fijn. Paar dagen niets gegeten / gedronken en nu gaat het weer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Weer present!
Zelfs met PHP kun je upgraden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
sterkte ermee dan..
wie weet hoe ik apache 2.2. makkelijk kan upgraden?
die mensen @ apache.org krijgen het weer voorelkaar om een nieuwe versie apache in een MSI te gooien , waarvoor je eerst je oude moet uninstallen...
nooit van patches gehoord zeker
ik heb nu (of 2.2.6) geinstalleerd (met mod_ssl) m.b.v. de MSI installer (aangezien een losse gezipte versie niet meer beschikbaar is voor windows)quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Bertje, met puntenscore bedoelde ik hoeveel fouten je had met je theorieexamen. Of weet je dat niet meer?! En gewone toetsenborden zijn nog wel te krijgen, toch?
En ik ga ze allemaal aan mijn reet lappen. Gisteren en vandaag weer eens aan de kant gezet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:49 schreef Geqxon het volgende:
3 fout, nice. De fouten:Of je 70 mag op een besneeuwde weg waar ik niet van zag of het binnen of buiten de bebouwde kom was (ik dacht ja, de weg zag er provinciaal uit). Wat je moet doen als een verkeersagent zijn linker hand uit steekt (ik dacht verkeer van achteren). Eentje onder de categorie "Voorrang bij bijzondere manoeuvres", geen flauw idee welke.
Ik heb hem weeeeeeer!!!!!!!! Stond vastgebonden aan een andere fiets voor een kroeg in de buurt. Politie heeft dat slot doorgeknipt en toen kon ik m'n fiets van het slot afhalen en lekker naar huis fietsen op m'n eigen fiets. Enige wat ontbreekt zijn m'n fietstassen. Mijn weekend kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef slakkie het volgende:
Zeker goed nieuws, bespaard me 190 euro voor een nieuwe fiets + verzekering.
Al ga ik m'n verzekering nu denk ik wel verlengen, iig tegen diefstal voor 3+ jaar.
En dat valt je nu pas op?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Na mijn schokkende ontdekking dat Jools kinderen heeft... slakkie is een dame?
Wat toon ik toch interesse in jullie.
je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Na mijn schokkende ontdekking dat Jools kinderen heeft... slakkie is een dame?
Wat toon ik toch interesse in jullie.
Misschien, kom jij eerst maar opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet iets schokkend vertellen he??
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssy_in_boots_ii.html
Ik val niet op vrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Misschien, kom jij eerst maar op
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok feestje allemaal, bertje is eindelijk uit de kast!
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik val echter wel op meisjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon doen is jouw laptop tochquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Zou me vriendin het leuk vinden als ik op me laptop Ubuntu installeer waar zij niet mee om kan gaan ?
We zullen eens zienquote:Op zondag 27 januari 2008 15:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon doen is jouw laptop toch. Leert ze nog eens wat nieuws
. Daarnaast zo moeilijk is Ubuntu niet, het is tenslotte voor mensen
.
Denk dat je der heel blij gaat maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Zou me vriendin het leuk vinden als ik op me laptop Ubuntu installeer waar zij niet mee om kan gaan ?
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:07 schreef slakkie het volgende:
[..]
Denk dat je der heel blij gaat maken.
dual boot, ben je van je probleem afquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Of livecdquote:Op zondag 27 januari 2008 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dual boot, ben je van je probleem af
als jij maar vaak genoeg op een pagina staat worden de google ads helemaal gevuld met WoW powerleveling en WoW Goldsellersquote:
Ja best wel erg eignelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij maar vaak genoeg op een pagina staat worden de google ads helemaal gevuld met WoW powerleveling en WoW Goldsellers
Graagquote:Op zondag 27 januari 2008 22:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja best wel erg eignelijk. Misschien me sig maar weer eens verbouwen
.
Mja, wel okéquote:Op maandag 28 januari 2008 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
En goedemorgen, goed weekend gehad iedereen?
jah, gezellig geklust @ broer... keuken staat bijnaquote:Op maandag 28 januari 2008 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
En goedemorgen, goed weekend gehad iedereen?
Dat word dus vanmiddag ff aan me botje sleutelen zodat ik me site automatisch kan aanpassenquote:
Ik vroeg het aan mijn vriendin, stel ik zou Ubuntu op die machine installen, hoe blij zou je zijn: NIET!!!quote:
Gewoon eerst met een livecd beginnenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan mijn vriendin, stel ik zou Ubuntu op die machine installen, hoe blij zou je zijn: NIET!!!
Software updaten, applicaties updaten..quote:Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Geqxon het volgende:
Kent iemand misschien een goede vertaling voor "Updates doorvoeren" ? "Install updates" is voor mij niet van toepassing, omdat ik feitelijk niets installeer...
updates toepassen?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Software updaten, applicaties updaten..
Deze zijn wellicht beter.
Updates uitvoeren, executing updates
Appenden is toevoegen. Change is wijzigen.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:18 schreef Geqxon het volgende:
Het is het resultaat van een synchronisatie, dan vink ik aan wat ik wil hebben, en dan het knopje om de aanpassingen in de database door te voeren. "Append changes" is ook een goeie, maar Append is volgens mij meer iets als "Wijzigen". Nog even doorvogelen.
Commit changes, apply changes zou ik dan eerder doen. Maar moet je het nou van UK -> NL of van NL -> UK vertalen?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Maar in deze vorm: Wijzigingen toevoegen.
Wat ben je nu weer aan het brouwenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef Geqxon het volgende:
Bingo! "Commit changes" gaat hem worden. Dank u
I got luckyquote:
Nog nietquote:Op maandag 28 januari 2008 19:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
No shit sherlock so did I, but did she like Ubuntu?
Me meubels zouden eigenlijk pas eind februari begin maart komen.. maar ze belde me vorige week dat ze donderdag komenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:08 schreef phluphy het volgende:
Zijn de meubels al binnen, JortK? Volgens mij verhuis ik nog eerder dan jij (a.s. zaterdag).![]()
Bertje, ik denk dat "apply" door meer mensen begrepen wordt. Is iets gangbaarder, zeg maar.
Mjah, ik weet niet eens wat me precies te wachten staat. Andere telefoonstekkers, andere draadloze modems, routers, brrrrr.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:22 schreef JortK het volgende:
Ik heb van het weekend mijn internet in me nieuwe crib aangesloten dus
En allemaal in het duitsquote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet eens wat me precies te wachten staat. Andere telefoonstekkers, andere draadloze modems, routers, brrrrr.
Ach ja, leuke uitdaging.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:08 schreef phluphy het volgende:
Bertje, ik denk dat "apply" door meer mensen begrepen wordt. Is iets gangbaarder, zeg maar.
pff mag best 20 graden ofzo zijn maar 24-25 vind ik wel erg warmquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat overigens vreselijk tof is, is dat nu het kouder word, de C.V. vaker aan slaat. Met als resultaat dat de toiletuimtes op de zaak, waar vloerverwarming ligt, ongeveer 24 a 25 graden zijn. Lekker
Loop je op je blote voeten op je werkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat overigens vreselijk tof is, is dat nu het kouder word, de C.V. vaker aan slaat. Met als resultaat dat de toiletuimtes op de zaak, waar vloerverwarming ligt, ongeveer 24 a 25 graden zijn. Lekker
Ik loop naakt op werk, omdat de verwarming zo hoog staat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Loop je op je blote voeten op je werk
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef Geqxon het volgende:
En nu haalde ik slacker en slakkie juist door elkaar.
Dude van alle nicks die je door elkaar kunt halen juist die 2quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Das wel erg extreem hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij die maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://files.sjowhan.nl/fok/boobs.jpg
NSFW
Fappy to the rescue!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://files.sjowhan.nl/fok/boobs.jpg
NSFW
Ik zit te denken om deze sets online te gooien. Zitten mooie bijquote:
Dan hebben vanavond heel veel vrouwen het koud.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef phluphy het volgende:
Die arme vrouw, ze heeft het vast koud.
Denk dat er genoeg mannen klaar zitten om haar op et warmenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef phluphy het volgende:
Die arme vrouw, ze heeft het vast koud.
En ik zal me even voorstellen:quote:Vervolg op: [Slowchat #203] FredvZ heeft ons verlaten
___________________________________________________________________________________
Welkom in de Digital Corner Slowchat.
Hier zit je in het DIG-cafe. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Slarioux (als hij niet bezopen met de stam gasten mee doet), FredvZ en WyriHaximus van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Aangenaam. En Welkom. En, is aangepast, in de OP en de OP op de WIKI.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:56 schreef Cothen het volgende:
ola.
iets klopt er niet aan de OP:
[..]
En ik zal me even voorstellen:
ik ben Cothen, en woon sinds 2 dagen in dit "prachtige" dorp... noodgedwongen eigenlijk, ik kom uit de grote stad dus het is echt wennen voor me. Op Fok doe ik al een tijdje zogezegd lurken en vond het nu maar eens tijd worden voor een account (verveel me hier nu toch) Verder ben ik 25 jaar en doe ik een IT-gerelateerde studie.
Je wil graag een 1337 strijkijzerquote:
fluffer jawohl!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:03 schreef phluphy het volgende:
Ha, een goed oplettende lurker. Doe je goed.![]()
En welkom natuurlijk.
Ik ben phluphy, wens geen "fluffer" genoemd te worden, heb geen bal met IT van doen, maar vind het gewoon gezellig in dit topic. Ben wel goed in googlen.
Vraag van Sjow:quote:
Antwoord Bertje:quote:
Iemand is de weg kwijt!quote:
Kunnen ze elkaar fluffenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Pas op hé, of ik stuur Bertje bij je langs.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Pas op hé, of ik stuur Bertje bij je langs.
Dudequote:
Had je dit al gegoogeld: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=phluphy ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:03 schreef phluphy het volgende:
Ik ben phluphy, wens geen "fluffer" genoemd te worden, heb geen bal met IT van doen, maar vind het gewoon gezellig in dit topic. Ben wel goed in googlen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:35 schreef phluphy het volgende:
Tssssssk Jort, wat ben jij ehhh behoudend.![]()
Zo, ik ga de huisinspectie doen! Toedels!
Ik zag hem net op IRC jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef Cothen het volgende:
[..]
Had je dit al gegoogeld: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=phluphy ?
Sorry hij was te makkelijkquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:35 schreef phluphy het volgende:
Tssssssk Jort, wat ben jij ehhh behoudend.![]()
Zo, ik ga de huisinspectie doen! Toedels!
Hoi, welkom en gezelligquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:56 schreef Cothen het volgende:
ola.
[..]
ik ben Cothen, en woon sinds 2 dagen in dit "prachtige" dorp... noodgedwongen eigenlijk, ik kom uit de grote stad dus het is echt wennen voor me. Op Fok doe ik al een tijdje zogezegd lurken en vond het nu maar eens tijd worden voor een account (verveel me hier nu toch) Verder ben ik 25 jaar en doe ik een IT-gerelateerde studie.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:56 schreef Cothen het volgende:
ola.
[..]
Zeg knul, zo gaan wij geen vrienden worden, he!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef Cothen het volgende:
Had je dit al gegoogeld: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=phluphy ?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeg knul, zo gaan wij geen vrienden worden, he!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Arme plurry kom maar hier hoor meidquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Plurryquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:20 schreef phluphy het volgende:
Harryneem een kauwgum, zou ik zeggen!
Zolang je niet gelijk onder de tafel moet zit je iig goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:20 schreef phluphy het volgende:Straks lunchafspraak met toekomstige werkgever (?); arbeidsvoorwaarden onderhandelingen voeren.Ik ben daar niet goed in.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:48 schreef phluphy het volgende:Onder de tafel moeten?
Is dat letterlijk of figuurlijk bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ik ben erg vandaag, zal wel door het slaap te kort en de biertjes gister komen
.
phluphy for president!
Ligt aan de baan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Zolang je niet gelijk onder de tafel moet zit je iig goed.
Je bent der aan het upchatten. Pas op fluffy, hij wil je rooten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Phluphy, laat alles gewoon over je heen komen. Komt wel goed.
Vrij vertaald:quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent der aan het upchatten. Pas op fluffy, hij wil je rooten.
Mja, inderdaad niet zo heel erg mooi, nederlands. Wortellen, dat klinkt zoveel minder mooi dan "rooten".quote:
* WyriHaximus moet echt een keer naar Australie met ze "Got root?" shirtquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mja, inderdaad niet zo heel erg mooi, nederlands. Wortellen, dat klinkt zoveel minder mooi dan "rooten".
Yup een begeleider ging weg (na 4 jaar) dus daar is op gedronkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:59 schreef phluphy het volgende:
Succes met je kater. Had je een feestje of zo?
Hehe ik heb een "Got Root?" bumper sticker, maar wou hem niet op m'n auto plakkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus moet echt een keer naar Australie met ze "Got root?" shirt.
[..]
Yup een begeleider ging weg (na 4 jaar) dus daar is op gedronken.
Je bedoelt zonder goeie [ * Jo0Lz ] eindtag?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Geqxon het volgende:
Een echte Wyri-quote. Die beginnen schaars te worden.
quote:
[upd] R. De Vries: Holloway-zaak opgelostquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef phluphy het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.![]()
Ik zeg gedag, weet niet voor hoe lang. Ik heb internet opgezegd per 1 februari.![]()
Hopelijk heb ik overmorgen gelijk internet in het nieuwe Haus, maar dat moet ik eerst nog zien.![]()
Tot .... zo snel mogelijk dan maar!![]()
Bye bye plurryquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef phluphy het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.![]()
Ik zeg gedag, weet niet voor hoe lang. Ik heb internet opgezegd per 1 februari.![]()
Hopelijk heb ik overmorgen gelijk internet in het nieuwe Haus, maar dat moet ik eerst nog zien.![]()
Tot .... zo snel mogelijk dan maar!![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vooral denk ik
BzV willen ze natuurlijk voorbij.
Wel ff je moden resettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:.
Als het goed is, heb ik vanaf vandaag niet een 8mbit , maar een 12mbit lijntje.
nice..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Jo0Lz het volgende:.
Als het goed is, heb ik vanaf vandaag niet een 8mbit , maar een 12mbit lijntje.
same here, toen we nog op Hccnet zatenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef Geqxon het volgende:
Planet Internet heeft al weer in jaren geen upgrade uitgevoerd. En dat terwijl ze juist zo lekker bezig waren, in een jaar of 2 a 3 ben ik van 512kbit naar 6mbit gegaan.
20-08-02: 512 >> 768
06-09-03: 768 >> 1024
27-11-03: 1024 >> 2048
19-05-04: 2048 >> 2240
25-01-05: 2240 >> 3200
09-09-05: 3200 >> 6000
Ja idd UPC had dat rond die tijd ook. Zou leuk zijn als ze ook weer eens met een upgrade komen. Red het makkelijk met me huidige BW daar niet vanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef Geqxon het volgende:
Planet Internet heeft al weer in jaren geen upgrade uitgevoerd. En dat terwijl ze juist zo lekker bezig waren, in een jaar of 2 a 3 ben ik van 512kbit naar 6mbit gegaan.
20-08-02: 512 >> 768
06-09-03: 768 >> 1024
27-11-03: 1024 >> 2048
19-05-04: 2048 >> 2240
25-01-05: 2240 >> 3200
09-09-05: 3200 >> 6000
N95 is wel tofquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit er aan te denken om of een Nokia N82 (maar die heeft dingen niet die ik ergens wel wil hebben) of een Nokia N95 te nemen (kost me wel 1 malig 40 euro of 5 euro p.m. extra voor 2 jaar).
Yeah het word die of een telefoon die de zelfde functies heeftquote:
Hangt er vanaf of Hi die voor een beetje schappelijk prijs/abbo prijs aanbiedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:13 schreef mschol het volgende:
is een mda compact 3 niks?
morgen dan maar eindelijk , als ik de tijd heb (as in: ik hoef niet te klussen), even apache 2.2.8 + php 5.x installeren ter vervanging van de oude spullen, moet eerst nog wel wat scripts testen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb de TyTN II, maar daar moet je ook van houden (windows mobile)
ahh, mijn moeder kreeg em gratis i.c.m. een 2 jarig t-mobile abbonement (verlenging)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of Hi die voor een beetje schappelijk prijs/abbo prijs aanbied.
Zie net dat ze geen MDA hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, mijn moeder kreeg em gratis i.c.m. een 2 jarig t-mobile abbonement (verlenging)
vind het zelf best een mooi dingetje al heb ik zelf wel liever een smartphone
400 euries.quote:
uit dat aanbod zou ik een N95 kiezen denk ik (maar dan zou ik eerst alles naast elkaar zetten en diep naar specs kijken)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zie net dat ze geen MDA hebben. Weet niet of je moet inloggen maar dit is wat ze hebben: http://shop.www.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRL&ab_agid=110
N95 heeft de beste specs daar uit imo. Plus ik hoef niet een klote bedrag extra te betalenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
uit dat aanbod zou ik een N95 kiezen denk ik (maar dan zou ik eerst alles naast elkaar zetten en diep naar specs kijken)
Submitten als columnquote:Op zondag 3 februari 2008 19:00 schreef Geqxon het volgende:
En aangezien het internet een prima plek is je frustraties te uiten....
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Curabitur egestas orci in neque. Pellentesque commodo, tellus ut tincidunt dapibus, nunc leo interdum nibh, sit amet suscipit pede ante commodo sapien. Maecenas bibendum porta sapien. Vivamus ut risus eget sem adipiscing mollis. Nulla posuere nunc eget pede. Sed tristiq
ue sollicitudin odio. Morbi faucibus. Vestibulum gravida, augue eu adipiscing iaculis, libero est sodales pede, id egestas nisl leo quis orci. Ut fermentum, nisl id vulputate volutpat, quam nulla feugiat felis, iaculis sagittis diam arcu quis diam. Curabitur commodo metus sit amet tortor. Suspendisse orci mi, ultrices a, consequat at, nonummy sed, massa. Nulla rutrum. Nulla adipiscing ornare libero. Nullam commodo lectus. Donec luctus quam eu risus.
Phasellus vulputate, erat sed dapibus fermentum, leo libero vehicula purus, ac mollis quam turpis nec lorem. Sed augue nibh, iaculis sit amet, bibendum et, laoreet eget, orci. Mauris vestibulum, nisi ultricies interdum euismod, sapien risus volutpat metus, id rutrum felis arcu nec augue. Etiam nec neque ac purus porttitor ornare. Proin bibendum dolor nec velit. Aliquam porttitor dui eget nisi. In convallis nibh ut neque. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Nulla in nulla. Sed suscipit aliquet odio. Nam lacus mauris, suscipit dapibus, feugiat sit amet, sagittis vitae, nunc. Phasellus volutpat dolor sed risus. Nulla et velit. Maecenas vitae sem at est imperdiet sodales. Aenean in mi.
Nam et leo. Aenean interdum pellentesque pede. Nulla tincidunt eleifend turpis. Mauris ut quam dapibus lorem scelerisque tristique. Nam quis velit. Maecenas luctus, ligula vitae faucibus ultricies, metus enim adipiscing ipsum, sit amet cursus ante elit a ligula. Pellentesque dolor. Sed diam risus, sodales id, aliquet dignissim, sollicitudin et, ipsum. Morbi suscipit tortor. Donec eu nisi. Vivamus bibendum, turpis non tempus sagittis, lacus dolor ultrices dui, a posuere libero felis vel eros. Etiam eleifend pede non erat. Pellentesque mauris justo, commodo sit amet, egestas et, volutpat vitae, velit. Sed blandit massa ut odio. Vestibulum ante. Pellentesque sit amet urna nec ipsum sagittis condimentum. Phasellus nibh sem, bibendum sit amet, sodales nec, laoreet non, lacus.
Integer dignissim adipiscing dolor. Nam placerat porttitor diam. Fusce fermentum congue turpis. Aenean eu lectus. Nullam sed velit eget metus congue dapibus. Aenean a leo a augue volutpat tincidunt. Quisque semper felis consectetuer tortor venenatis aliquam. Proin lacus turpis, cursus lobortis, pulvinar quis, adipiscing consectetuer, tortor. Phasellus ligula nulla, cursus ac, aliquam in, pellentesque quis, sem. Curabitur ultrices tortor quis nisl. Suspendisse potenti. Maecenas quis arcu eu sapien tristique faucibus. Sed scelerisque purus et lectus. Etiam dapibus, erat vitae tristique molestie, dui mi convallis dui, et mollis elit libero ut purus. Nam erat ligula, semper sed, ullamcorper eget, eleifend eget, libero. Fusce ullamcorper turpis sodales odio. Vestibulum magna pede, blandit sit amet, commodo id, convallis a, nunc. Sed tempus, nibh varius semper placerat, nibh lacus lacinia nulla, faucibus consequat metus dolor at ante. Praesent rhoncus, libero sed sodales porta, felis est vestibulum diam, eget ornare massa arcu non arcu. Mauris convallis elementum tortor.
Etiam quis pede vel enim malesuada ullamcorper. Cras lobortis ultrices purus. Nulla eu nunc. Suspendisse vitae est nec quam sollicitudin tincidunt. Vivamus blandit eleifend ligula. Nulla facilisi. Vestibulum rutrum. Duis malesuada, est in viverra condimentum, dolor ligula tempor nibh, a tristique lorem velit vitae neque. Vivamus sit amet enim. Integer cursus scelerisque augue. Cras facilisis suscipit dolor.
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Dan mag ik eerst wat fatsoenlijker latijn schrijven.
Goed, bovenstaande post was dan ook voor jullie om te negeren.
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Of wil je zeggen dat je die lap tekst in 3 minuten gelezen hebt?
Ik ook. Ik had die buurman een glas water in z'n pc "gestoten".quote:Op zondag 3 februari 2008 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Of wil je zeggen dat je die lap tekst in 3 minuten gelezen hebt?
Alstublieft:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Pics.
Eh.... JE NIEUWE HUIS? Dat is best iets groots, en daar hebben we het like 3 posts over gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:02 schreef phluphy het volgende:
OK dat je je er niet druk om maakt, maar dan hoeft het je nog niet lekker te zitten.![]()
Beste oplossing: er niet meer over praten, onderwerp veranderen.
Waar zullen we het eens over hebben?
Joran? Britney? Ajax-Feyenoord? CO2 uitstoot?
LAN party!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:18 schreef phluphy het volgende:
Ik heb 6 logeerplekken, zou net genoeg moeten zijn!
wat ik er zo van lees/hoor vind ik de hele hype zwaar overtrokken (wel was joran's gedrag als hij over natalie praat wel zeer koeltjes)quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het anders best wel een schokkende aflevering, en totaal geen anti-climax!
Het is wel een lijp figuur. 3 jaar bijna je bek houden en dan opeens losgaan ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik er zo van lees/hoor vind ik de hele hype zwaar overtrokken (wel was joran's gedrag als hij over natalie praat wel zeer koeltjes)
goeie morgen overigens
over uurtje weg, naar stage...
Dat kan ook de stress en druk zijn dat dat joch het niet meer aan kan en het er maar uit gooit. Iig ff vriendin weg brengenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is wel een lijp figuur. 3 jaar bijna je bek houden en dan opeens losgaan ofzo.
Wat een idioot zeg.
Slim is ie niet, maar of ie schuldig is betwijfel ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is wel een lijp figuur. 3 jaar bijna je bek houden en dan opeens losgaan ofzo.
Wat een idioot zeg.
Na al die uispraken twijfel ík daar niet meer aan. WEet alleen niet of dit wel de hele waarheid is. Het feit dat ze "zomaar" doodgaat, vind ik ook vreemd. Ws was ze niet eens dood, of is het anders gegaan dan hij verteld.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef slakkie het volgende:
[..]
Slim is ie niet, maar of ie schuldig is betwijfel ik.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |