En dat valt je nu pas op?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Na mijn schokkende ontdekking dat Jools kinderen heeft... slakkie is een dame?
Wat toon ik toch interesse in jullie.
je bent niet de enige..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef Geqxon het volgende:
Na mijn schokkende ontdekking dat Jools kinderen heeft... slakkie is een dame?
Wat toon ik toch interesse in jullie.
Misschien, kom jij eerst maar opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet iets schokkend vertellen he??
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssy_in_boots_ii.html
Ik val niet op vrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Misschien, kom jij eerst maar op
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok feestje allemaal, bertje is eindelijk uit de kast!
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik val echter wel op meisjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon doen is jouw laptop tochquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Zou me vriendin het leuk vinden als ik op me laptop Ubuntu installeer waar zij niet mee om kan gaan ?
We zullen eens zienquote:Op zondag 27 januari 2008 15:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon doen is jouw laptop toch. Leert ze nog eens wat nieuws
. Daarnaast zo moeilijk is Ubuntu niet, het is tenslotte voor mensen
.
Denk dat je der heel blij gaat maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Zou me vriendin het leuk vinden als ik op me laptop Ubuntu installeer waar zij niet mee om kan gaan ?
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:07 schreef slakkie het volgende:
[..]
Denk dat je der heel blij gaat maken.
dual boot, ben je van je probleem afquote:Op zondag 27 januari 2008 13:02 schreef JortK het volgende:
Of livecdquote:Op zondag 27 januari 2008 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dual boot, ben je van je probleem af
als jij maar vaak genoeg op een pagina staat worden de google ads helemaal gevuld met WoW powerleveling en WoW Goldsellersquote:
Ja best wel erg eignelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij maar vaak genoeg op een pagina staat worden de google ads helemaal gevuld met WoW powerleveling en WoW Goldsellers
Graagquote:Op zondag 27 januari 2008 22:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja best wel erg eignelijk. Misschien me sig maar weer eens verbouwen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |