quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
MOTHERFUCKING FIETSENDIEVEN VONDEN HET NOODZAKELIJK OM ME VAN MIJN MOOISTE BEZIT AF TE HELPEN. DE DOOD AAN FIETSENDIEVEN
niet eens een vol automatische beveiligings robot erbij geleverd?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
MOTHERFUCKING FIETSENDIEVEN VONDEN HET NOODZAKELIJK OM ME VAN MIJN MOOISTE BEZIT AF TE HELPEN. DE DOOD AAN FIETSENDIEVEN
* WyriHaximus pats slakkiequote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Crientj het volgende:
Pff. Eventjes tentamen maatschappijleer maken.
na 3 kwartier al klaar en nu kan ik weer 2 uur wachten op de volgende.
Waarom verzinnen ze nou niet iets erop zat we eerder kunnen beginnen oid. :/
kunnen ze niet om de simpele reden dat ze dan niet goed overzicht kunnen houden (gok ik)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Crientj het volgende:
Pff. Eventjes tentamen maatschappijleer maken.
na 3 kwartier al klaar en nu kan ik weer 2 uur wachten op de volgende.
Waarom verzinnen ze nou niet iets erop zat we eerder kunnen beginnen oid. :/
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef Geqxon het volgende:
Dat was zo mooi aan mijn MBO tijd. Als we ons verveelden (like altijd) lekker multiplayer gamen, of gewoon naar huis gaan.
Je komt maar hier heen, kan ik je naast de rest gelijk onder de zoden trappen. En vanuit huis een oogje in het zeil houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef slakkie het volgende:
[..]
Moet je vechten? Zie je van het weekend wel op het weiland tussen Langedijk en Alkmaar.
* WyriHaximus sluit zich daar ook bij aanquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Hey Bertje, gefeliciteerd met je autotheorie!
Hey Bertje, gefeliciteerd met je autotheorie!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Aandacht.![]()
Volgende week mijn motortheorie halen.
Hey Bertje, gefeliciteerd met je motortheorie!
Ik was eten/afwasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je nou eens reageerd op PM IRC ofzo
Puntenscore?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Bertje, gefeliciteerd!Wat was je puntenscore?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Weer present!
Opeens lag ik in het ziekenhuis men een galblaas/galstenen aanval.![]()
Erg pijnlijk, maar de morfine was fijn. Paar dagen niets gegeten / gedronken en nu gaat het weer.
Over een week of 4 halen ze de glablaas er uit.![]()
wow heftig! * WyriHaximus stuurt snel fruit mandje opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Weer present!
Erg pijnlijk, maar de morfine was fijn. Paar dagen niets gegeten / gedronken en nu gaat het weer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:57 schreef phluphy het volgende:
Weer present!
Zelfs met PHP kun je upgraden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
sterkte ermee dan..
wie weet hoe ik apache 2.2. makkelijk kan upgraden?
die mensen @ apache.org krijgen het weer voorelkaar om een nieuwe versie apache in een MSI te gooien , waarvoor je eerst je oude moet uninstallen...
nooit van patches gehoord zeker
ik heb nu (of 2.2.6) geinstalleerd (met mod_ssl) m.b.v. de MSI installer (aangezien een losse gezipte versie niet meer beschikbaar is voor windows)quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef phluphy het volgende:
Bertje, met puntenscore bedoelde ik hoeveel fouten je had met je theorieexamen. Of weet je dat niet meer?! En gewone toetsenborden zijn nog wel te krijgen, toch?
En ik ga ze allemaal aan mijn reet lappen. Gisteren en vandaag weer eens aan de kant gezet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:49 schreef Geqxon het volgende:
3 fout, nice. De fouten:Of je 70 mag op een besneeuwde weg waar ik niet van zag of het binnen of buiten de bebouwde kom was (ik dacht ja, de weg zag er provinciaal uit). Wat je moet doen als een verkeersagent zijn linker hand uit steekt (ik dacht verkeer van achteren). Eentje onder de categorie "Voorrang bij bijzondere manoeuvres", geen flauw idee welke.
Ik heb hem weeeeeeer!!!!!!!! Stond vastgebonden aan een andere fiets voor een kroeg in de buurt. Politie heeft dat slot doorgeknipt en toen kon ik m'n fiets van het slot afhalen en lekker naar huis fietsen op m'n eigen fiets. Enige wat ontbreekt zijn m'n fietstassen. Mijn weekend kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef slakkie het volgende:
Zeker goed nieuws, bespaard me 190 euro voor een nieuwe fiets + verzekering.
Al ga ik m'n verzekering nu denk ik wel verlengen, iig tegen diefstal voor 3+ jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |