als jij maar vaak genoeg op een pagina staat worden de google ads helemaal gevuld met WoW powerleveling en WoW Goldsellersquote:
Ja best wel erg eignelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij maar vaak genoeg op een pagina staat worden de google ads helemaal gevuld met WoW powerleveling en WoW Goldsellers
Graagquote:Op zondag 27 januari 2008 22:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja best wel erg eignelijk. Misschien me sig maar weer eens verbouwen
.
Mja, wel okéquote:Op maandag 28 januari 2008 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
En goedemorgen, goed weekend gehad iedereen?
jah, gezellig geklust @ broer... keuken staat bijnaquote:Op maandag 28 januari 2008 06:41 schreef Sjowhan het volgende:
En goedemorgen, goed weekend gehad iedereen?
Dat word dus vanmiddag ff aan me botje sleutelen zodat ik me site automatisch kan aanpassenquote:
Ik vroeg het aan mijn vriendin, stel ik zou Ubuntu op die machine installen, hoe blij zou je zijn: NIET!!!quote:
Gewoon eerst met een livecd beginnenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan mijn vriendin, stel ik zou Ubuntu op die machine installen, hoe blij zou je zijn: NIET!!!
Software updaten, applicaties updaten..quote:Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Geqxon het volgende:
Kent iemand misschien een goede vertaling voor "Updates doorvoeren" ? "Install updates" is voor mij niet van toepassing, omdat ik feitelijk niets installeer...
updates toepassen?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Software updaten, applicaties updaten..
Deze zijn wellicht beter.
Updates uitvoeren, executing updates
Appenden is toevoegen. Change is wijzigen.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:18 schreef Geqxon het volgende:
Het is het resultaat van een synchronisatie, dan vink ik aan wat ik wil hebben, en dan het knopje om de aanpassingen in de database door te voeren. "Append changes" is ook een goeie, maar Append is volgens mij meer iets als "Wijzigen". Nog even doorvogelen.
Commit changes, apply changes zou ik dan eerder doen. Maar moet je het nou van UK -> NL of van NL -> UK vertalen?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Maar in deze vorm: Wijzigingen toevoegen.
Wat ben je nu weer aan het brouwenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef Geqxon het volgende:
Bingo! "Commit changes" gaat hem worden. Dank u
I got luckyquote:
Nog nietquote:Op maandag 28 januari 2008 19:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
No shit sherlock so did I, but did she like Ubuntu?
Me meubels zouden eigenlijk pas eind februari begin maart komen.. maar ze belde me vorige week dat ze donderdag komenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:08 schreef phluphy het volgende:
Zijn de meubels al binnen, JortK? Volgens mij verhuis ik nog eerder dan jij (a.s. zaterdag).![]()
Bertje, ik denk dat "apply" door meer mensen begrepen wordt. Is iets gangbaarder, zeg maar.
Mjah, ik weet niet eens wat me precies te wachten staat. Andere telefoonstekkers, andere draadloze modems, routers, brrrrr.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:22 schreef JortK het volgende:
Ik heb van het weekend mijn internet in me nieuwe crib aangesloten dus
En allemaal in het duitsquote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet eens wat me precies te wachten staat. Andere telefoonstekkers, andere draadloze modems, routers, brrrrr.
Ach ja, leuke uitdaging.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:08 schreef phluphy het volgende:
Bertje, ik denk dat "apply" door meer mensen begrepen wordt. Is iets gangbaarder, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |