quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, dat dacht ik al dus.
M'n kids vinden hem ook zo leuk, vooral mijn dochtertje.
Goedemorgen overigens!
gezellige binnenkomst is datquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
Werd gelijk aan de lurven getrokken toen ik het gebouw in was.
DHCP lag eruit, dus geen ipadressen, dus geen netwerk
Vooral jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellige binnenkomst is dat [afbeelding]
Ook een goede morgen dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef Sjowhan het volgende:
Werd gelijk aan de lurven getrokken toen ik het gebouw in was.
DHCP lag eruit, dus geen ipadressen, dus geen netwerk
Ik heb die niet toegevoegd hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 06:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat mag je blijven doen, vind je linkuele bijdrages meer dan OK.. Echter zijn de /topics inmiddels 404'tjes geworden..
Dat waren jouw links meneer! Dat iemand anders ze heeft ge/topiced doet er niks aan af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb die niet toegevoegd hoor
Ik lever alleen kwaliteit die het langer dan 24 uur blijven doen
Je snapt toch zelf ook wel dat links op 4chan niet langer dan 48 uur bestaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat waren jouw links meneer! Dat iemand anders ze heeft ge/topiced doet er niks aan af.
Zijn er meer hoor, die toch wel verrast zijn, als ik dat noem. Maarja, moet nog steeds een stukje schrijven, over mij zelf, voor dat crew gedeelte, zet ik het er ook bij jaquote:
Ja nu ik je fobo zie is het mij wel duidelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zijn er meer hoor, die toch wel verrast zijn, als ik dat noem. Maarja, moet nog steeds een stukje schrijven, over mij zelf, voor dat crew gedeelte, zet ik het er ook bij ja.
(In m'n fobo staat het ook.
Whehehe, soms is het er wel hoor, zo'n trotse papa post, maar dan in topics waar eerst andere ouders trotse-ouders-posts makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja nu ik je fobo zie is het mij wel duidelijk
Het is meer je leeftijd, niet dat je voor kinderen te jong bent, maar je bent net zo oud als mijn broer, en die zie ik no-way met kinderen rondlopen.
En ook omdat je volgens mij de eerste Fokker bent die niet constant met trotse-papa-posts paradeert.
Het klinkt haast alsof je je kinderen "voor erbij" hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het zijn mijn kinderen, maar het is niet het enige in m'n leven...
Absoluut niet! (Sterker nog, ze staan in het midden natuurlijk. Ik zou m'n leven geven voor die 2 monstertjes.)quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het klinkt haast alsof je je kinderen "voor erbij" hebt.
Wat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
De naam van die TT hè... [afbeelding].
Nietsquote:
Niks mis met een "ik moet even de luiers vervangen, brb" post, zo nu en dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Absoluut niet! (Sterker nog, ze staan in het midden natuurlijk. Ik zou m'n leven geven voor die 2 monstertjes.)
Maar mijzelf compleet wegcijferen, dat is ook weer niet de bedoeling!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |