On behalf of everyone of us, I would like to say: 'HUH!?'quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben bang voor onbewerkt hout (zoals ijsstokjes). Telt dat ook?
Hmm, ik kan zo even niets bedenken waar ik echt bang voor ben...quote:en lollige opmerkingen worden niet gewaardeerd mvg buzzer
hey dit heb ik ook. Altijd gedacht dat ik de enige was...quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben bang voor onbewerkt hout (zoals ijsstokjes). Telt dat ook?
Tof!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
hey dit heb ik ook. Altijd gedacht dat ik de enige was...
Ik ook!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
hey dit heb ik ook. Altijd gedacht dat ik de enige was...
Now or Never.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Bestond dit programma al niet? Herinner me een vrouw met een fobie voor blootsvoets lopen over tapijt. Of zwemmen tussen vissen.
Hoeveel soorten van vliegangst zijn er?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:31 schreef maartjebottelier het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegangst … Hoogtevrees …
Naaldenfobie … Watervrees …
Claustrofobie … Spinnenvrees …
Slangenfobie… Vogelangst…
Hondenangst…Vliegangst…
Rijangst….
Ook ergens bang voor? En wil je daar nu eindelijk wel eens vanaf komen?
Voor een nieuw TV programma voor Nederland 3 zijn wij op zoek naar mensen die onder deskundige begeleiding van hun angsten af willen worden geholpen.
Heb je interesse of wil je meer informatie mail dan naar fearfighters@skyhightv.nl of bel 035-6263000
Even voor de duidelijkheid: Dit topic staat er in overleg en mét toestemming. Spam en Slotjesroepers mogen wegblijven en lollige opmerkingen worden niet gewaardeerd mvg buzzer
Lees de OP nog eensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
ik wil graag meedoen
hoe moet ik doen met reageren
quote:Heb je interesse of wil je meer informatie mail dan naar fearfighters@skyhightv.nl of bel 035-6263000
Herkenbaar inderdaad. Ik zit er ook niet op te wachten dat half nederland zometeen in een deuk ligt om mijn zeer panische gedoe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben overmatig panisch voor spinnen, zó panisch dat ik me niet eens aan durf te melden om van die angst af te komen
Heb ik met wespen en grote, niet-aangelijnde honden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben overmatig panisch voor spinnen, zó panisch dat ik me niet eens aan durf te melden om van die angst af te komen
Jammer!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:35 schreef Razor21 het volgende:
Ben trouwens maandag gebeld ben geen kandidaat geworden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb het al twee of drie keer eerder van andere mensen gehoord.
Het is natuurlijk ook niet echt een fobie, maar meer een aversie tegen de structuur zoals het op je blote huid (voornamelijk vingertoppen) aanvoelt.
Ik weiger ook met houten pollepels te roeren.
Daar heb ik ook last van, en mijn vader moet perse altijd zo'n houten afwaskwast kopen, die geeft zo'n zelfde gevoel als ze nat zijn. Ik help hem ds ook alleen maar met afdrogen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb ik ook, vroeger al tijdens het afdrogen , de rillingen over je rug als je die pollepels moest afdrogen
Overigens denk ik dat deze oproep beter in R&P kan staan.
Je kan mailen (fearfighters@skyhightv.nl) of bellen (035 62 63 000), zou leuk zijn als jij je angst ook wil overwinnen!quote:
Het schijnt heel goed te werken. Zou op zich best logisch zijn, je brein leert door ervaring. Wanneer de ervaring leert dat hoogte niet dodelijk is, zal je brein dat op een gegeven moment moeten registreren denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:37 schreef Ladylike het volgende:
ik ben bang voor knappe mannen
nee serieus: ik weet niet of het DOEN van een fobie iemand ook echt ervan af helpt
Dit misschien iets: http://www.rtl.nl/shows/wipeout/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Flepke het volgende:
Ben nergens bang voor volgens mij...
Ik denk dat een programma als fearfactor het veel beter zou doen
Als er ooit nog zoiets komt; ik doe mee
Ja kende ik van youtube ja, maar dat is meer gewoon voor lul staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dit misschien iets: http://www.rtl.nl/shows/wipeout/
Als ik de tijd had zou ik me ook inschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |