On behalf of everyone of us, I would like to say: 'HUH!?'quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben bang voor onbewerkt hout (zoals ijsstokjes). Telt dat ook?
Hmm, ik kan zo even niets bedenken waar ik echt bang voor ben...quote:en lollige opmerkingen worden niet gewaardeerd mvg buzzer
hey dit heb ik ook. Altijd gedacht dat ik de enige was...quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben bang voor onbewerkt hout (zoals ijsstokjes). Telt dat ook?
Tof!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
hey dit heb ik ook. Altijd gedacht dat ik de enige was...
Ik ook!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
hey dit heb ik ook. Altijd gedacht dat ik de enige was...
Now or Never.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Bestond dit programma al niet? Herinner me een vrouw met een fobie voor blootsvoets lopen over tapijt. Of zwemmen tussen vissen.
Hoeveel soorten van vliegangst zijn er?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:31 schreef maartjebottelier het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegangst … Hoogtevrees …
Naaldenfobie … Watervrees …
Claustrofobie … Spinnenvrees …
Slangenfobie… Vogelangst…
Hondenangst…Vliegangst…
Rijangst….
Ook ergens bang voor? En wil je daar nu eindelijk wel eens vanaf komen?
Voor een nieuw TV programma voor Nederland 3 zijn wij op zoek naar mensen die onder deskundige begeleiding van hun angsten af willen worden geholpen.
Heb je interesse of wil je meer informatie mail dan naar fearfighters@skyhightv.nl of bel 035-6263000
Even voor de duidelijkheid: Dit topic staat er in overleg en mét toestemming. Spam en Slotjesroepers mogen wegblijven en lollige opmerkingen worden niet gewaardeerd mvg buzzer
Lees de OP nog eensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
ik wil graag meedoen
hoe moet ik doen met reageren
quote:Heb je interesse of wil je meer informatie mail dan naar fearfighters@skyhightv.nl of bel 035-6263000
Herkenbaar inderdaad. Ik zit er ook niet op te wachten dat half nederland zometeen in een deuk ligt om mijn zeer panische gedoe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben overmatig panisch voor spinnen, zó panisch dat ik me niet eens aan durf te melden om van die angst af te komen
Heb ik met wespen en grote, niet-aangelijnde honden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben overmatig panisch voor spinnen, zó panisch dat ik me niet eens aan durf te melden om van die angst af te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |