quote:Roda JC - Ajax twee uur vervroegd
Zeist, 21 jan 2008
De wedstrijd Roda JC – Ajax van zondag 10 februari is twee uur vervroegd. Het duel in het Parkstad Limburg Stadion begint om 12.30 uur in plaats van 14.30 uur.
Ook al, wat een kuttijd. Volgend seizoen lekker 14.00, 16.00 of 18.00 uur!quote:
Dat komt vast omdat de mannen in Kerkrade zittend plassen.quote:
Heel voetbal minded Nederland kan met zijn ogen dicht zien dat het achterin bij Ajax gatenkaas is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Ruiseart het volgende:
Van Geel: "we hadden een vervanger nodig voor Stam en die hebben we gevonden in Vermaelen".
Niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Ohw Martin wanneer komt er een nieuwe verdediger?
Sluit ik me bij aan. Als Ajax geen verdediger haalt, en enkel vasthoudt aan Vermaelen en Van Der Wiel mag Martin vertrekken.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dan kan hij wat mij betreft opzouten.
quote:Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, wilde maandag tijdens de presentatie van de Argentijnse aanwinst Matias Cahais niet reageren op de woorden die trainer Ron Jans een dag eerder sprak over de kwestie Bruno Silva.
"Daar kan ik op dit moment niks over zeggen", aldus Nijland, die zondag al aangaf dat er van een vertrek van de speler naar Ajax nog geen sprake is.
Jans was na het verloren competitieduel tegen FC Twente echter stellig over de situatie rond de Uruguayaan. "Hij mag van mij vertrekken. Ik had een goede relatie met Silva, maar die is nu tot een nulpunt gedaald", aldus Jans.
Nu pas? heeft ie het bij jou lang volgehouden zeg.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ja godverdomme, laten ze daar nou eens mee nokken, er zijn ook mensen met een leven die niet braaf om 22:00 in hun nest liggen op Zaterdagavond...quote:
goftedomme!quote:
Jij moet niet zeiken, jij kan tot kwart over 12 slapenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja godverdomme, laten ze daar nou eens mee nokken, er zijn ook mensen met een leven die niet braaf om 22:00 in hun nest liggen op Zaterdagavond...
Honden.
En van Geel is een lul, maar das logisch *snif*.
quote:Twente verwacht tweede bod op Engelaar
VI verwacht dat Ajax terug komt voor Engelaar, en mocht ajax rond de 8 miljoen willen betalen dat twente het accepteerd. Zie video op www.vi.nl
Mag ie meteen alle zoutzakken meenemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Niks, het is denk ik de vervanger van Davids op het middenveld. Kans is dus aanwezig dat Davids niet gaan bijtekenen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef Triptamine het volgende:
Wtf moeten we op dit moment nou met Engelaar?
Nou, volgens mij is Gabri bijvoorbeeld geschorst woensdag en is Maduro net verkocht.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef Triptamine het volgende:
Wtf moeten we op dit moment nou met Engelaar?
Oja nee dan moeten we voor 8 miljoen Engelaar maar halen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is Gabri bijvoorbeeld geschorst woensdag en is Maduro net verkocht.
Dus dan moet er een nieuwe speler gehaald worden? logisch!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is Gabri bijvoorbeeld geschorst woensdag en is Maduro net verkocht.
Wel godverdomme, welke stoethaspel is daar steeds verantwoordelijk voor?!quote:
Ajax heeft 3 geboden, Twente vraagt blijkbaar 8 miljoen volgens de VI. Voor een slordige 5 miljoen wil ik Engelaar er best bij hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja nee dan moeten we voor 8 miljoen Engelaar maar halen.
Ik ga wss zaterdag al naar Kerkrade en dan gewoon ff hotelletje pitten enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel godverdomme, welke stoethaspel is daar steeds verantwoordelijk voor?!
Alsof Kerkrade zomaar naast de deur ligt, wat een teringlijers. Ik snap ook echt niet wat de reden hier nu weer van is. Alsof wij bij wedstrijden om 14.30 u ons ineens heel druk gaan staan maken daar in Zuid Limburg.
Ajax komt er altijd op het laatste moment meequote:Op maandag 21 januari 2008 17:06 schreef DarkShine het volgende:
Roda - Ajax staat al het hele seizoen om 12:30 gepland, waarom Ajax er nu pas mee komt is wat anders.
Als er niemand komt heeft ie inderdaad gefaald.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu pas? heeft ie het bij jou lang volgehouden zeg.
De net door FC Grunn ingevlogen Cahais kan zo naar Ajax hoor. Staat te koop voor 12,5 miljoen. Koopje dacht ik zo.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:01 schreef Enchanter het volgende:
Ik begrijp niet dat Groningen wel een Argentijnse jeugdinternational kan kan halen maar Ajax niet.
Ik ken die hele speler niet , maar las je in Jong Argentinie speelt en aanvoerder bent , lijkt me dan niet dat je erg slecht bent en op dit moment is alles denk ik wel een verbetering voor Ajax![]()
Tja, wij vangen 27 miljoen voor Sneijder, dan wil de club waar wij evt een vervanger vandaan willen halen (of gewoon iemand) daar wat van meepikken.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef Pritt het volgende:
Waar gaan die bedragen tegenwoordig trouwens over? Paar jaar geleden was 9 miljoen voor een klasbak als KJH heel veel geld. Nu wordt middelmaat al verkocht voor die prijzen.
Ten tijde van de periode Machlas naar Ajax, Zidane naar Real Madrid en meer van dat soort transfers was de gekte ook op een hoogtepunt. Dat zakt vanzelf wel weer een beetje in.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef Pritt het volgende:
Waar gaan die bedragen tegenwoordig trouwens over? Paar jaar geleden was 9 miljoen voor een klasbak als KJH heel veel geld. Nu wordt middelmaat al verkocht voor die prijzen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ndcvbk/20080121groningen.wmv
Vanaf 1:40....![]()
Wordt nog wat als ie echt niet weg mag. Tis bijna zieligquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou gun ik hem die transfer juist ook meerquote:Op maandag 21 januari 2008 17:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Wordt nog wat als ie echt niet weg mag. Tis bijna zielig
Zal wel lekker veel spelen met Banega,Sunny,Baraja en Fernandes (volgend jaar) voor zich in de pikordequote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij is zo verdomd alleenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ehhh die wedstrijd stond sowieso om 12:30 gepland
Ajax.nlquote:Roda JC - Ajax twee uur vervroegd
Zeist, 21 jan 2008
De wedstrijd Roda JC - Ajax van zondag 10 februari is twee uur vervroegd. Het duel in het Parkstad Limburg Stadion begint om 12.30 uur in plaats van 14.30 uur.
Best zielig om te zien dat zijn mede spelers in groepjes trainen, en hij het alleen maar moet uitzoekenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaquote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Best zielig om te zien dat zijn mede spelers in groepjes trainen, en hij het alleen maar moet uitzoeken
Daar maakt ie het toch echt zelf naar. Liet zijn team in de steek gister.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Best zielig om te zien dat zijn mede spelers in groepjes trainen, en hij het alleen maar moet uitzoeken
Jaloezie noem ik dat 9 van 10 spelers zouden precies het zelfde doen als ze ooit de kans zouden krijgen om voor een topclub te mogen spelen, daarbij moeten we niet vergeten dat hij al 27 is dus status talentje al lang gepasseerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar maakt ie het toch echt zelf naar. Liet zijn team in de steek gister.
Dat is waar.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar maakt ie het toch echt zelf naar. Liet zijn team in de steek gister.
Best zielig dat hij gisteren FC Groningen zo erg weet te benadelen door niet te willen spelen, waardoor Meerdink rechtsback moest.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Persoonlijke keuze van de trainer die hem thuis heeft gelaten.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Best zielig dat hij gisteren FC Groningen zo erg weet te benadelen door niet te willen spelen, waardoor Meerdink rechtsback moest.
Beste meneer Koeman,quote:Op maandag 21 januari 2008 18:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jaloezië noem ik dat 9/10 spelers zouden precies het zelfde doen als ze de kans krijgen om ooit voor een topclub te mogen spelen, daarbij moeten we niet vergeten dat hij al 27 dus status talentje al lang gepasseerd.
De trein komt maar een keer langs in de voetbal wereld..
Onzin. Hij was er gister gewoon bij maar meneer wil niet spelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Persoonlijke keuze van de trainer die hem thuis heeft gelaten.
Omdat Silva in de eerste plaats begon met het weigeren te trainen (werken).quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Persoonlijke keuze van de trainer die hem thuis heeft gelaten.
Over appels met peren vergelijking gesproken te hebben, hier het levende bewijs ervanquote:Op maandag 21 januari 2008 18:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Beste meneer Koeman,
Heeft u wel eens gehoord van fatsoen en respect? Als een club je naar Nederland haalt en elke maand een riant salaris naar je overmaakt, is het dan niet een beetje onfatsoenlijk om de club keihard te laten vallen wanneer er een grotere zak met geld voorbij komt? Moeten we het altijd maar meer willen verkiezen boven fatsoen en degelijkheid? Wat zou u er van vinden als Huntelaar opeens stopt met voetballen voor Ajax, omdat hij dolgraag naar Manchester United wil? Dat zou best wrang zijn, niet? Als mijn collega me zoiets zou flikken, zou ik daar goed pissig over zijn.
Groetjes,
Anoniempje.
Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Over appels met peren vergelijking gesproken te hebben, hier het levende bewijs ervan
Onprofessioneel ja maar doet niks af van die trieste beelden hierboven.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Onzin. Hij was er gister gewoon bij maar meneer wil niet spelen.
Als je besluit iets of iemand de rug toe te keren moet je wel bereid zijn de consequenties te dragen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onprofessioneel ja maar doet niks af van die trieste beelden hierboven.
Zijn eigen schuld. hij loopt al dagen lang de huilie uit te hangen en spelers + trainers zijn hem inmiddels meer dan zat. Het is net een klein kind. Laat hem een voorbeeld aan Engelaar nemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onprofessioneel ja maar doet niks af van die trieste beelden hierboven.
Het is zoals Hugo Borst gister zei. Ajax zou tegen Silva moeten zeggen dat hij godverdomme eens moet gaan trainen totdat de clubs er uit zijn. Dat zou netjes zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.
Ken je de feiten van Silva achter de schermen dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat zou precies het verschil zijn als, hypothetisch dus, als Huntelaar zoiets zou doen? Het zou beide gaan om situaties waarin de speler zou kunnen vertrekken naar een club waar zowel het financiele als het sportieve aspect beter is. Niks geen peren: dit is grote appels met iet wat kleinere appels vergelijken.
Mee eens. Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zijn eigen schuld. hij loopt al dagen lang de huilie uit te hangen en spelers + trainers zijn hem inmiddels meer dan zat. Het is net een klein kind. Laat hem een voorbeeld aan Engelaar nemen.
Ow, jij kent de feiten wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen recht van spreken dus, aan dit hele zaakje zit een vieze lucht van leugens en bedrog.
Van beide kanten!
Nee daarom kraak ik ook niemand afquote:
Ik kijk en luister gewoon naar spelers en naar Ron Jans. Die zijn zat van de meer dan kinderachtige houding van Silva.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee daarom kraak ik ook niemand afwaar jullie blijkelijk al tot een vonnis zijn gekomen.
Ik moest ook wel lachen om Colin, Ogararu en Urby..quote:Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kon me gisteren niet inhouden toen ik Meerdink rechtsback zag spelen![]()
Ik oordeel niet, ik vermoed alleen, beter lezen dus.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik kijk en luister gewoon naar spelers en naar Ron Jans. Die zijn zat van de meer dan kinderachtige houding van Silva.
Hij verdient meer dan 300.000 pleuro dus hij mag best eens gaan werken voor zijn centen. De fucking wereld vergaat niet als je 4 miezerige extra maandjes moet wachten op een transfer.
Jij bent degene die een oordeel geeft, volgens jou zit er aan dit hele zaakje een vieze lucht van leugens en bedrog terwijl je daar totaal geen bewijs voor hebt.
Dan moet je dat er de volgende keer bijzetten. Want je zet het neer als feit.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik vermoed alleen, beter lezen dus.
Anyway laten we stoppen met modder gooien geen zin in![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Anyway laten we stoppen met modder gooien naar elkaar toe geen zin in![]()
Toch totaal achterlijk dat je op zo'n manier gewoon een transfer kunt afdwingen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:59 schreef M0NTANA het volgende:
Bruno Silva heeft een onwerkbare situatie gecreëerd en moet weg, anders wordt het voor FCG kapitaalvernietiging.
Of je vat het te serieus op ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om Colin, Ogararu en Urby..
Heb liever Gianni Zuiverloon, sowieso.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Toch totaal achterlijk dat je op zo'n manier gewoon een transfer kunt afdwingen.Man ik wil wel graag een extra verdediger maar dan niet op zo'n achterlijke manier.
Maakt me niet zo veel uit wie, als het maar eens zonder werkweigering en arbitrages gaat. Maar idd liever Zuiverloon dan Silvaquote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb liever Gianni Zuiverloon, sowieso.
Kon het niet laten. sowwy..quote:
Dan heb je een middenveld met Engelaar & Davids als verdedigend blok en Defour en Perez aanvallendquote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wat als je Engelaar haalt én Defour al een voorcontract blijkt te hebben?
Als dat zo is dan hoop ik toch dat in ieder geval van Geel daarvan op de hoogte isquote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
Wat als je Engelaar haalt én Defour al een voorcontract blijkt te hebben?
Naja, mensen hopen nog steeds dat Defour komt naar Ajaxquote:Op maandag 21 januari 2008 19:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hoop ik toch dat in ieder geval van Geel daarvan op de hoogte is
Mwa het lijkt er anders hard op deze zomer. Zowel Defour die al met zijn hoofd bij Ajax zit als Ajax die hem elke 2 maanden polst.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, mensen hopen nog steeds dat Defour komt naar Ajax
veel plezier in de verdediging, Wigesquote:
Als er ook maar 1 Engelse,Spaanse,Duitse,Italiaanse club hem wilt hebben, is ajax al nergens meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mwa het lijkt er anders hard op deze zomer. Zowel Defour die al met zijn hoofd bij Ajax zit als Ajax die hem elke 2 maanden polst.
Dat weet ik niet, maar hij kan makkelijk 2 jaar bij een top 3 club in nederland nog verder. al kan die ook zo door naar Anderlecht, maar dat gebeurd toch nooit dat standard een belangrijke speler naar anderlecht laten gaan, sinds tchite hebben ze daar wel van geleerdquote:Op maandag 21 januari 2008 19:56 schreef Wooldoor het volgende:
Dan wordt het inderdaad moeilijk, maar Defour lijkt me geen domme jonge en is pas 19 jaar. Zelfs als hij maar 2-3 jaar bij Ajax zou spelen kan hij nog op jonge leeftijd naar het buitenland. Hij zal vast wel advies hebben gekregen van Vermaelen en Vertonghen. En ziet ook dat andere talenten zoals van Buyten en van der Borre in de grote competities nog maar weinig speeltijd krijgen.
Wordt echt niks daar denk ik. Jammer voor hemquote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef BigFire het volgende:
[..]
veel plezier in de verdediging, Wiges
Gek hè? Echt dolletjes. Zeker gezien het feit dat hij afgelopen week nog zelf op de Belgische TV zei dat hij graag naar Ajax zou gaan aankomkende zomerquote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, mensen hopen nog steeds dat Defour komt naar Ajax
Verdedigend blok met Engelaar?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dan heb je een middenveld met Engelaar & Davids als verdedigend blok en Defour en Perez aanvallend
Bij FC Groningen als rechtsback.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef toma het volgende:
Op welke posities kan Engelaar eigenlijk spelen? Als aanvallend middenvelder, als schaduw spits, contolerend middenvelder?
Ja, hij speelt bij Twente ook als verdedigende middenvelder hoor dit seizoenquote:
Bron? Als je op die verspreking doelt, daar zegt ie niet letterlijk dat ie naar Ajax wilquote:Op maandag 21 januari 2008 20:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Gek hè? Echt dolletjes. Zeker gezien het feit dat hij afgelopen week nog zelf op de Belgische TV zei dat hij graag naar Ajax zou gaan aankomkende zomer
Afgelopen week in een praatprogramma op Één, de Vlaamse TV zender. Heb het programma zelf gekeken. Zijn letterlijke woorden waren: "ik zou graag naar Nederland gaan. Naar Ajax, ja. Maar voor nu concentreer ik me op Standard".quote:Op maandag 21 januari 2008 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bron? Als je op die verspreking doelt, daar zegt ie niet letterlijk dat ie naar Ajax wil
En dan koop je dus 2 middenvelders terwijl we nu met Perez - Davids - Gabri spelen.
nou geweldig... vind klavan betere optie nogquote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef Nashje het volgende:
Interesse in Erik Pieters? Eindelijk eens wat goeds.
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef Nashje het volgende:
Interesse in Erik Pieters? Eindelijk eens wat goeds.
Zoveelste linkermiddenvelder als linksback. Geweldigquote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
nou geweldig... vind klavan betere optie nog
quote:Rentree Vermaelen
AMSTERDAM - Thomas Vermaelen maakte maandagavond zijn rentree bij Jong Ajax. De Belgische verdediger speelde een helft mee tegen Jong Haarlem.
De 22-jarige Belg liep vier maanden geleden in de uitwedstrijd tegen AZ tegen een blessure op aan zijn linkerenkel.
quote:Zoals gepland heeft Thomas Vermaelen vanavond zijn rentree gemaakt. Hij speelde een helft mee in het vriendschappelijke duel van Jong Ajax tegen Jong Haarlem.Het was vier maanden geleden dat de Belgische verdediger voor het laatst in actie kwam. Als hij geen terugslag krijgt, zit hij woensdag mogelijk al bij de selectie voor het duel tegen FC Utrecht
Een lichtpuntje mag dit toch wel worden genoemd!quote:
Same herequote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit elke keer toch met een hoopvol gezicht naar teletekst te kijken en elke keer verdwijnt dat hoopvolle gezicht. Zit me nu toch wel op te vreten, hoop op aankopen vervliegt met de dag hiero
mooi manquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
D. Buijsquote:
Vond m er in vogelvlucht eigen best zelf op lijkenquote:
quote:Hamstringblessure Mitea: 4-6 weken out
maandag 21 januari, door JH, Haarlem, 22:58u, highlow.nl
Nicolae Mitea had een ongelukkige avond in Haarlem. Jong Ajax speelde maandag tegen Jong Haarlem en al in de 18e minuut strompelde de Roemeen naar de zijkant.
In een rush blesseerde Mitea zich aan zijn hamstring. Midden in zijn run zag je hem plotseling stilstaan, het teken van een hamstringblessure. Naar verwachting is de Roemeen, die hierdoor Ajax waarschijnlijk niet al deze trasnferperiode verlaat, tussen de 4 en 6 weken out!
OMG!!quote:
Kom op, je kent Rob Mooij toch wel?quote:
quote:Vermaelen zet rentree nog in de ijskast
AMSTERDAM- Thomas Vermaelen maakte vandaag voor Jong Ajax weer zijn eerste minuten na maanden blessureleed. Na een helft mee te hebben gedaan met de beloftes in het oefenduel met Haarlem kreeg hij later op de avond een terugslag. ''Ik heb Thomas nog niet gesproken maar van wat ik van de medische staf heb begrepen is dat zijn linkerenkel te belast lijkt te zijn geraakt'', aldus Aron Winter. Hiermee lijkt de speler aankomende woensdag zijn debuut tegen FC Utrecht voorlopig uit zijn hoofd te moeten zetten.
Daar heb je het alquote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:
Nu wachten tot het bericht dat Thomas een terugslag heeft gehad
Nee wil ik ook nietquote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, je kent Rob Mooij toch wel?
wie kent m niet, een echte ajacied..... mensen zoals hem zie je weinig meer..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, je kent Rob Mooij toch wel?
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Nashje het volgende:
RECORD MITEA FITMETER
EXCLUSIEF - Het record fitheid van Nicolae Mitea staat na vanavond op 4 weken. Dat record is vanavond verbroken in de wedstrijd tegen Jong Haarlem. Daar speelde Mitea met Jong Ajax. Naar verwachting is Mitea 4 tot 6 weken uitgeschakeld. Slagerij 'De Medische Staf Amsterdam' doet er momenteel alles aan om de herstelperiode uit te breiden tot 10 weken.
Morgen zal er op de middenstip van de ArenA 28 balonnen de lucht in gaan om het record te vieren.
Ik ging ook al zoeken en hoopte dat het een grapje wasquote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik kon het bericht al nergens vinden..
quote:Nicolae Mitea had een ongelukkige avond in Haarlem. Hij strompelde al in de 18e minuut naar de zijkant. In een rush blesseerde de Roemeen zich aan zijn hamstring. Midden in zijn run zag je hem plotseling stilstaan, het teken van een hamstringblessure. Naar verwachting is Nicolae, die hierdoor Ajax waarschijnlijk niet al deze transferperiode verlaat, tussen de 4 en 6 weken out! Wonder boven wonder bleef Edgar Manucharyan, die de hele tweede helft speelde, deze wedstrijd helemaal heel. De Algerijn leek na afloop niet veel perspectief te zien in zijn carrière. Op de vraag hoe het nu verder moet, haalde hij vertwijfeld zijn schouders op...
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Nashje het volgende:
RECORD MITEA FITMETER
EXCLUSIEF - Het record fitheid van Nicolae Mitea staat na vanavond op 4 weken. Dat record is vanavond verbroken in de wedstrijd tegen Jong Haarlem. Daar speelde Mitea met Jong Ajax. Naar verwachting is Mitea 4 tot 6 weken uitgeschakeld. Slagerij 'De Medische Staf Amsterdam' doet er momenteel alles aan om de herstelperiode uit te breiden tot 10 weken.
Morgen zal er op de middenstip van de ArenA 28 balonnen de lucht in gaan om het record te vieren.
quote:Wonder boven wonder bleef Edgar Manucharyan, die de hele tweede helft speelde, deze wedstrijd helemaal heel. De Algerijn leek na afloop niet veel perspectief te zien in zijn carrière. Op de vraag hoe het nu verder moet, haalde hij vertwijfeld zijn schouders op...
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:
Nu wachten tot het bericht dat Thomas een terugslag heeft gehad
wtf houdt die ECA nu in?quote:Ajax stichtend lid van de ECA
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 21 januari om 23:38
Ajax is een van de zestien stichtende leden van de nieuwe European Club Association (ECA), de opvolger van de ter ziele G-14, waarin 103 clubs uit 53 Europese landen vertegenwoordigd zullen zijn. Algemeen directeur Maarten Fontein zal deel uitmaken van het bestuur van de belangenvereniging. Andere clubs die in de ECA een hoofdrol krijgen zijn onder anderen Real Madrid (Spa), FC Barcelona (Spa), AC Milan (Ita), Juventus (Ita), Manchester United (Eng), Chelsea (Eng) en Bayern München (Dui).
Voorzitter van het hervormde orgaan wordt de Duitser Karl-Heinz Rummenigge van Bayern München. Joan Laporta, de voorzitter van FC Barcelona, zal de functie van vice-preses voor zijn rekening nemen.. Fontein is een van de vier algemene bestuursleden. Dit bestuur blijft aan tot het einde van het seizoen, waarna er tijdens een ledenvergadering opnieuw gekozen gaat worden.
Dat we meedoen met een club waar we al 10 jaar niet meer bij horen en steevast achter de rug om uitgelachen wordenquote:
dit jaar pakt geen 1 club 'gewoon' 3 punten. Ook PSV niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:48 schreef MaxC het volgende:
Wat verwachten we tegen Utrecht? Ik vind FC Utrecht laaste wedstrijden werk spelen maar we moeten winnen aangezien PSV wel gewoon 3 punten gaat pakken. Gelukkig met Heitinga erbij
ja dat snap ikquote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat we meedoen met een club waar we al 10 jaar niet meer bij horen en steevast achter de rug om uitgelachen worden
dat dusquote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat we meedoen met een club waar we al 10 jaar niet meer bij horen en steevast achter de rug om uitgelachen worden
Juah, ik vind het een topgozer echt een held is hetquote:
De G-14 was een vereniging van de achttien, naar eigen zeggen, machtigste voetbalclubs in Europa. De vereniging werd in september 2000 opgericht. In januari 2008 werd bekend gemaakt dat dat de UEFA en de FIFA de clubs financieel compenseren voor het afstaan van internationals voor de EK's en WK's. Hierop besloot de G-14 dat ze zich opheffen als organisatie en opgaan in de European Club Association, waar ook nationale voetbalbonden zich kunnen aansluiten.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef toma het volgende:
wtf houdt die ECA nu in?
Ga jij je nou maar druk maken om je eigen club klappertokkiequote:Op maandag 21 januari 2008 23:58 schreef DANILXL het volgende:
als we nu realistisch zijn. Ik zou het niet eens terecht vinden om ajax in de CL poule te zien spelen met zulke spelers
heb je ook 100% gelijk inquote:Op maandag 21 januari 2008 23:58 schreef DANILXL het volgende:
als we nu realistisch zijn. Ik zou het niet eens terecht vinden om ajax in de CL poule te zien spelen met zulke spelers
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om je eigen club klappertokkie
quote:
Hij heeft het nu al naar zijn zinquote:Maduro: 'Ik ben dolgelukkig met Valencia'
Hedwiges Maduro is maandag gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Valencia CF. "Ik ben dolgelukkig dat ik deel uitmaak van zo'n grote club", zei de van Ajax overgekomen international. Maduro krijgt bij zijn Spaanse werkgever het shirt met rugnummer drie. Later op maandag trainde hij voor het eerst mee met de ploeg van trainer Ronald Koeman.
De 22-jarige Maduro, die voor 4,5 jaar naar Valencia verhuist, kenschetste zichzelf als "een tactisch sterke speler met veel techniek die zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten kan". Maduro openbaarde dat hij op vijftienjarige leeftijd ook al een aanbieding van Valencia kreeg, om in de jeugd te komen spelen. "Maar daar was ik toen nog te jong voor." Koeman nam zijn nieuwe speler nog niet op in de selectie voor de heenwedstrijd in de kwartfinales van de Copa del Rey, thuis tegen Atlético Madrid.
Je lijkt wel een kakkerlak.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:52 schreef firecow het volgende:
Tja ik geloof er niet meer in.
Als we fey maar pakken dan ben ik blij
dacht wel een mooi overhempie, zit er zo een lelijk patser burberry kraagje inquote:
Gekneusde teen!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:50 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk staat vd Heijden een keer in de basis, de Jong overtuigt me de laatste duels totaal niet.
quote:Geslaagde rentree Vermaelen bij Jong Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 21-jan-2008 23:52
Thomas Vermaelen heeft maandagavond een geslaagde rentree gemaakt bij Jong Ajax. De 22-jarige Belgische verdediger deed een helft mee in het oefenduel van Jong Ajax met Jong Haarlem (1-1). Vermaelen was sinds 23 september, toen hij uit tegen AZ een enkelband scheurde, uitgeschakeld.
"Als je na bijna vier maanden revalideren eindelijk weer kan en mag spelen, geeft dat een goed gevoel", zei Vermaelen na afloop tegen Ajax.nl. "Gelukkig heeft de enkel het goed doorstaan. Ik kan alles weer doen. De enkel lijkt sterker dan voorheen."
nee joh, ze zouden zijn ingezet bij de martelingenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Prosac het volgende:
die medische staf van jullie zou in het oude Irak allang tegen de muur hebben gestaan. Vroeger...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens Koster moet Leo Luque woensdag verdomme gewoon in de basis zetten want die gozer stichtte al meer gevaar dan Bakir en Rommedahl samen
''We hebben een aantal namen op onze lijst staan en meer kan ik er simpelweg niet over kwijt''.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:32 schreef w00h00 het volgende:
Martin waar blijven die motherfucking aankopen???
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:51 schreef patrickt37 het volgende:
December 2007--We hebben een kompleet schaduw elftal op papier staan, dus in de winterstop komt het goed.
Januari 2008-----We blijven proberen om spelers te halen, maar de clubs werken niet echt mee. Maar wees gerust, het komt goed.
Februarie 2008--Het is ons niet gelukt om de verdediging te versterken omdat de clubs gewoonweg niet meewerken aan een transfer. maar voor Stam hebben we een waardige vervanger terug in het persoon van Vermaelen. Helaas zullen we de doelstelling wat moeten bijschroeven omdat we afscheid hebben moeten nemen van Maduro, Huntelaar en Perez.
Perez besloot om toch Ajax te verlaten omdat ie tijdens de winterstop thuis op de bank zat.
Mvg M. van Geel
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Heel het forum is valse nieuwsberichten aan het maken zie ik.
Martin van Geel voorop.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Heel het forum is valse nieuwsberichten aan het maken zie ik.
Voor nog meer kinderen een rede om naar de Arena te komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Onze nieuwe centrale verdediger:
[ afbeelding ]
Hij moet zich als een vis in het water voelen in deze competitie. We worden kampioen!
En hier heb je 'm na een avondje stappen met Emanuelson...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Onze nieuwe centrale verdediger:
[ afbeelding ]
Hij moet zich als een vis in het water voelen in deze competitie. We worden kampioen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:11 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
En hier heb je 'm na een avondje stappen met Emanuelson...
[ afbeelding ]
quote:"Als mensen niet verder kijken dan mijn statistieken, dan snap ik het. Maar dat is niet eerlijk. Ze moeten zich realiseren dat ik tien weken langs de kant heb gestaan met een buikspierblessure. De timing kon niet beroerder. Ik kwam net in mijn ritme. Het is oneerlijk om mij nu al te beoordelen. Als ik alles speel, mag je me afkraken. Niet na slechts acht of negen wedstrijden in de basis. De echte Kennedy hebben ze nog niet gezien. Dat moment komt eraan."
Voor dit seizoen zei de Zweed dat hij zeker weten hoger dan Ajax kan. Daar denkt hij nog steeds zo over. "Zo ben ik. Ik heb zelfvertrouwen en ben niet bang om dat uit te spreken", aldus de international. "Als je in jezelf gelooft, zul je bereiken wat je wilt. Ik zal altijd vertrouwen in mezelf houden en uiteindelijk laten zien dat ik een grote speler bén. Als je jezelf als voetballer niet geweldig vindt, kun je beter stoppen. Je moet altijd zo hoog mogelijke doelen stellen. Dat is dus een internationale topclub. Die overtuiging heb ik altijd gehad."
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:51 schreef patrickt37 het volgende:
December 2007--We hebben een kompleet schaduw elftal op papier staan, dus in de winterstop komt het goed.
Januari 2008-----We blijven proberen om spelers te halen, maar de clubs werken niet echt mee. Maar wees gerust, het komt goed.
Februarie 2008--Het is ons niet gelukt om de verdediging te versterken omdat de clubs gewoonweg niet meewerken aan een transfer. maar voor Stam hebben we een waardige vervanger terug in het persoon van Vermaelen. Helaas zullen we de doelstelling wat moeten bijschroeven omdat we afscheid hebben moeten nemen van Maduro, Huntelaar en Perez.
Perez besloot om toch Ajax te verlaten omdat ie tijdens de winterstop thuis op de bank zat.
Mvg M. van Geel
prima. Benieuwd hoe hij het gaat doen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:30 schreef csar het volgende:
Bruno Silva voor 4,5 jaar naar Ajax
Van onze Telesportredactie
GRONINGEN, dinsdag
Bruno Silva krijgt met zijn transfer naar Ajax alsnog zijn zin. De verdediger uit Uruguay tekent in Amsterdam een contract voor 4,5 jaar. Als alle formaliteiten zijn afgerond en hij de medische keuring doorstaat, kan hij in principe zondag tegen Vitesse al zijn debuut maken.
Silva was in staking gegaan nadat FC Groningen had aangegeven niet mee te willen werken aan een overgang. Zondag liet trainer Ron Jans echter al weten dat wat hem betreft Silva per direct kon vertrekken. „Op deze manier wordt ons een transfer door de strot geduwd”, vond ook algemeen directeur Hans Nijland, die alleen daarom al zijn poot stijf wilde houden. Maar omdat er een patstelling ontstond en de club niets heeft aan een onwelwillende speler, zag FC Groningen gisteren geen andere mogelijkheid dan alsnog mee te werken.
De 27-jarige Silva, die meestal als offensieve rechtsback opereert, kwam in 2005 naar Nederland. Hij was bezig aan zijn derde seizoen in Groningen en speelde tot dusver drie interlands. Bij Ajax wordt hij herenigd met zijn vriend en landgenoot Luis Suárez, die eerder dit seizoen een transfer wist af te dwingen na een curieuze arbitragezaak. Wat dat betreft zal er veel spanning komen te liggen op de uitwedstrijd tegen Groningen, op zondag 13 april.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat is die vent een vieze kankernicht.. half slap pootje richting omhoog.. wat denkt die vieze bruinstamper wel niet.. met z'n lekker geile onderbroek.. kutwijf.. zou 'm graag een keertje in z'n reet willen neuken even kijken wat ie dan zegt!! kuthomo's!! alle homo's zijn kut!! en iedereen die in z'n onderbroek op de foto gaat is een vieze vuile homo!!!
Door FC Kopenhagen verhuurd aan het altijd lastige KB.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef Rumille het volgende:
Silva binnenhalen en nog een linksback bitte.
Wat is er eigenlijk gebeurt met die Mads Laudrup die ooit stage liep bij Ajax?
Wat heeft hij nou bij Kozakken Boys te zoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:51 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Door FC Kopenhagen verhuurd aan het altijd lastige KB.
Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik dat zou komen presenteren bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Rumille het volgende:
En die gast van Kozakken Boys komt ook nog stage lopen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef patrickt37 het volgende:
Nuhebben we dus
-Verthongen
-Ogararu
-Silva
-v/d Wiel
-Heitinga
-Vermaelen
-Urby
- En misschien de topper Samuel Scheimann
Dan haal nog maar een rechtsback.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:01 schreef Rumille het volgende:
Wie weet wordt het de revalidatie van het seizoen.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Urby moet je als de donder verkopen nu.
Nu kun je nog cashen, als zn vorm nog verder zakt kun je hem straks een halfjaartje aan ons verhuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom?
Die jongen heeft genoeg laten zien, maar zit momenteel in een dip.
Gewoon zijn contract verlengen.
Wanneer ze vorig jaar het contract van Maduro hadden opengebroken, had ie of nog voor Ajax gespeeld, of was voor een bedrag boven de 10 Milj. vertrokken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu kun je nog cashen, als zn vorm nog verder zakt kun je hem straks een halfjaartje aan ons verhuren.
Idd, en daarna snel een vervanger halen voor op korte termijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom?
Die jongen heeft genoeg laten zien, maar zit momenteel in een dip.
Gewoon zijn contract verlengen.
Vervanger?? Voor op welke positie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd, en daarna snel een vervanger halen voor op korte termijn
Oke, nog een verdediger erbij. Maar dat is geen vervanger voor Urby.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef Wooldoor het volgende:
Nou in ieder geval een broodnodige verdediger erbij, ik hoop op nog een of Engelaar.
Colin.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef patrickt37 het volgende:
Nuhebben we dus
-Verthongen
-Ogararu
-Silva
-v/d Wiel
-Heitinga
-Vermaelen
-Urby
Soms moet je keuzes maken. Als een speler zelf een stap hogerop ambieert en op dit moment geen waarde heeft, waarom dan koste wat kost verlengen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer ze vorig jaar het contract van Maduro hadden opengebroken, had ie of nog voor Ajax gespeeld, of was voor een bedrag boven de 10 Milj. vertrokken.
Urby is geen echte linksback, en komt daarom dit seizoen ook niet tot zijn recht.
Engelaar kan een streep door denk ik. Twente komt met een nieuw contract, aldus TC Tubantia vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef Wooldoor het volgende:
Nou in ieder geval een broodnodige verdediger erbij, ik hoop op nog een of Engelaar.
Mooi. 8 miljoen betalen voor een jongen van 28 jaar die in de Eredivisie aan zijn top zit, zie ik niet als een slimme zet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Engelaar kan een streep door denk ik. Twente komt met een nieuw contract, aldus TC Tubantia vanmorgen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Mooi. 8 miljoen betalen voor een jongen van 28 jaar die in de Eredivisie aan zijn top zit, zie ik niet als een slimme zet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Engelaar kan een streep door denk ik. Twente komt met een nieuw contract, aldus TC Tubantia vanmorgen.
In principe is Urby geen linksback.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:30 schreef Blight het volgende:
Nu nog een knappe linksback (die eventueel ook in het centrum uit de voeten kan), zodat Urby op z'n minst wat concurrentie heeft.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef Nashje het volgende:
Fysiek heel wat sterker dan nordic walkster Ogararu.
Zolang het betekent dat we op links meer verdedigende kwaliteiten krijgen vind ik het allemaal best.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In principe is Urby geen linksback.
Dus wanneer we een linksback erbij halen, mag Urby concureren met Davids.
quote:Vermaelen 'best heel tevreden' na rentree
22 januari 2008
Thomas Vermaelen is klaar voor een terugkeer in de hoofdmacht van Ajax. De Belg speelde maandag één helft mee in de wedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Haarlem (1-1) en maakte daarbij een prima indruk. Vermaelen had geen wedstrijd meer gespeeld sinds hij in september tegen AZ een enkelblessure opliep.
"Ik ben best heel tevreden", zegt Vermaelen op de website van Ajax over zijn optreden in de Amsterdamse beloftenploeg. "Als je na bijna vier maanden revalideren eindelijk weer kan en mag spelen, geeft dat een goed gevoel. Gelukkig heeft de enkel het goed doorstaan. Ik kan alles weer doen. De enkel lijkt sterker dan voorheen."
Mogelijk behoort Vermaelen woensdag al tot de selectie van Ajax voor de wedstrijd tegen FC Utrecht, maar daar wil de Belg nog niet op vooruitlopen. "Het hangt van de trainer af, maar ook van hoe ik me voel. Maar als het aan mij ligt, ben ik er zo snel mogelijk weer bij. Veel trainen en wedstrijden spelen is voor mij het belangrijkste."
Nee, dat zag je idd. Heitinga doet echt zijn stinkende best maar uiteraard kan hij het werk van 3 niet in zijn eentje, als Colin en Urby naast hem staan moet dat soms wel....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij was ook echt gewoon 4 maanden weg.
Fucking blessures altijd.. Hij kan iig erg belangrijk worden. Heitinga alleen trok het allemaal niet zo.
Ik kan over die Silva ook geen oordeel vellen gezien ik ook nooit op hem heb gelet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:41 schreef Urquhart het volgende:
Nou Bruno Silva dus binnen. Ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus ben benieuwd. Maar elke versterking is welkom op het moment.
Ik ben alleen bang dat het hier bij blijft.
En vd Wiel als backup. Daar zou niet veel mis mee zijn, maar voorlopig is alles nog stuk...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:46 schreef Nashje het volgende:
Eind januari, waar het er om gaat, kunnen we dus onderhand wel een fatsoenlijke verdediging opstellen? Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen.
En dan maar hopen dat de kniebanden, hamstrings, enkels en andere tere spieren en lichaamsdelen allemaal heel blijven. De medische staf staat namelijk alweer voor ze klaar:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:46 schreef Nashje het volgende:
Eind januari, waar het er om gaat, kunnen we dus onderhand wel een fatsoenlijke verdediging opstellen? Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen.
Hopende dan dat Silva er gelijk staat net als zijn landgenoot Suarez.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:46 schreef Nashje het volgende:
Om de schorsingen niet te vergeten. Overigens zag ik in de VI Silva ook op scherp staan, als die geel pakt is hij ook geschorst.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de kniebanden, hamstrings, enkels en andere tere spieren en lichaamsdelen allemaal heel blijven. De medische staf staat namelijk alweer voor ze klaar:
[ afbeelding ]
Heel veel slechter dan Ogararu kan het toch eigenlijk niet? Gewoon meteen opstellen die gast. Ik denk dat we net op tijd een elftal krijgen dat psv en feyenoord in korte tijd kan verslaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hopende dan dat Silva er gelijk staat net als zijn landgenoot Suarez.
PSV is dit seizoen ook zwakker dan ze in jaren zijn geweest. Ajax kan gewoon nog steeds kampioen worden hoe vreemd het ook klinkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heel veel slechter dan Ogararu kan het toch eigenlijk niet? Gewoon meteen opstellen die gast. Ik denk dat we net op tijd een elftal krijgen dat psv en feyenoord in korte tijd kan verslaan.
Het kan ook wel, als het slappe er nou eindelijk eens af is! Ploegen als NEC mogen het Ajax gewoon nooit zo moeilijk maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
PSV is dit seizoen ook zwakker dan ze in jaren zijn geweest. Ajax kan gewoon nog steeds kampioen worden hoe vreemd het ook klinkt.
Whehe.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef Blight het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de kniebanden, hamstrings, enkels en andere tere spieren en lichaamsdelen allemaal heel blijven. De medische staf staat namelijk alweer voor ze klaar:
[ afbeelding ]
Dat zeggen we elk jaar. We moeten niet van de zwakte van de tegenstander uitgaan, maar van de sterkte van ons eigen elftal. Dán kun je psv eindelijk weer eens in eigen huis verslaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
PSV is dit seizoen ook zwakker dan ze in jaren zijn geweest. Ajax kan gewoon nog steeds kampioen worden hoe vreemd het ook klinkt.
Het kan inderdaad, maar ik reken er niet te hard op. Na jaren van teleurstellingen hoop ik maar gewoon dat het dit jaar alleen maar kan mee vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mag ik toch wel hopen ja. Straks laat ie zich door zo'n Utrecht-homo provoceren, ik noem een Gregor van Dijk, en is ie er tegen psv niet bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:56 schreef PyTh het volgende:
Zal Huntelaar morgen "expres" een gele kaart gaan pakken??
mid midquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Paniekaankoop was dat geweest. Zou niet weten waar ze hem hadden moeten neerzetten.
Je bedoeld dat ie zich door iemand van vitesse laat provoceren..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mag ik toch wel hopen ja. Straks laat ie zich door zo'n Utrecht-homo provoceren, ik noem een Gregor van Dijk, en is ie er tegen psv niet bij.
We moet morgen toch tegen Utrechtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ie zich door iemand van vitesse laat provoceren..
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ie zich door iemand van vitesse laat provoceren..
Briljant!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Haalde ze door elkaar.. Nou Gregor, doe je best vanavond.
Ander moet Huntelaar gewoon z'n shirt uitdoen na een goal.
BonJovi - Daniel de Ridderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
0-3 achter, Huntelaar scoort in de laatste minuut, in euforische stemming trekt hij zn shirt uit, en de scheids is coulantquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Haalde ze door elkaar.. Nou Gregor, doe je best vanavond.
Dan vechten we hem aan, weer eens iets andersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
0-3 achter, Huntelaar scoort in de laatste minuut, in euforische stemming trekt hij zn shirt uit, en de scheids is coulant
Huntelaar begint heftig te protesteren en krijgt rood , drie duels geschorstquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
0-3 achter, Huntelaar scoort in de laatste minuut, in euforische stemming trekt hij zn shirt uit, en de scheids is coulant
quote:Stekelenburg: "Ik blijf dit seizoen bij Ajax"
Maarten Stekelenburg maakt naar eigen zeggen het seizoen af bij Ajax. De doelman zou volgens de media in de belangstelling staan van Tottenham Hotspur, maar zelf weet hij niets van de Engelse interesse.
Geen enkele club heeft zich in Amsterdam hebben gemeld. "Ik blijf gewoon bij Ajax keepen", zegt Stekelenburg dan ook stellig. "Ik heb de geruchten gelezen, maar persoonlijk ben ik niet benaderd."
Ajax heeft een achterstand van drie punten op koploper PSV. Stekelenburg gelooft gezien de huidige spelersgroep dan ook nog in een Amsterdamse titel. "Dit materiaal moet voldoende zijn, want we moeten het ermee doen. Ik denk dat de achterstand op PSV overbrugbaar is", aldus de goalie in Sportweek.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
BonJovi - Daniel de Ridder
Daggle - Huntelaar ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Elke club krijgt de spelers die ze verdiend. Voor Ajax zijn dat dus verraders.
Achja, niks nieuws meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |