Door FC Kopenhagen verhuurd aan het altijd lastige KB.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef Rumille het volgende:
Silva binnenhalen en nog een linksback bitte.
Wat is er eigenlijk gebeurt met die Mads Laudrup die ooit stage liep bij Ajax?

Wat heeft hij nou bij Kozakken Boys te zoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:51 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Door FC Kopenhagen verhuurd aan het altijd lastige KB.

.
.  

Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik dat zou komen presenteren bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:58 schreef Rumille het volgende:
En die gast van Kozakken Boys komt ook nog stage lopen.
 .
.

quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:02 schreef patrickt37 het volgende:
Nuhebben we dus
-Verthongen
-Ogararu
-Silva
-v/d Wiel
-Heitinga
-Vermaelen
-Urby
- En misschien de topper Samuel Scheimann

Dan haal nog maar een rechtsback.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:01 schreef Rumille het volgende:
Wie weet wordt het de revalidatie van het seizoen.

Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
Urby moet je als de donder verkopen nu.

Nu kun je nog cashen, als zn vorm nog verder zakt kun je hem straks een halfjaartje aan ons verhuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom?
Die jongen heeft genoeg laten zien, maar zit momenteel in een dip.
Gewoon zijn contract verlengen.

Wanneer ze vorig jaar het contract van Maduro hadden opengebroken, had ie of nog voor Ajax gespeeld, of was voor een bedrag boven de 10 Milj. vertrokken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu kun je nog cashen, als zn vorm nog verder zakt kun je hem straks een halfjaartje aan ons verhuren.

Idd, en daarna snel een vervanger halen voor op korte termijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom?
Die jongen heeft genoeg laten zien, maar zit momenteel in een dip.
Gewoon zijn contract verlengen.

Vervanger?? Voor op welke positie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd, en daarna snel een vervanger halen voor op korte termijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |