Die grap op exact dezelfde foto is in het vorige topic al langsgekomen in meervoudquote:Op maandag 21 januari 2008 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hadden toch minstens even dat lijk uit de keuken kunnen slepen
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Noway666 het volgende:
Wat zullen we vandaag smurfen ?
[ afbeelding ]
Enige goede is het koffiezet apparaat.
Tja kwestie van smaak hoor die kleurquote:Op maandag 21 januari 2008 13:23 schreef NT-T.BartMan het volgende:![]()
![]()
Ik heb net zo'n keuken...
![]()
![]()
(maar dan met een RVS blad)
is dat nou ducktape op die bank?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef Noway666 het volgende:
Laat tim kuik dit pand maar niet zien....
[ afbeelding ]
grote kans dat het nog de originele kleuren uit de jaren 40/50 zijn...quote:Op maandag 21 januari 2008 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Wederom een liefhebber van mintgroen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:14 schreef k_man het volgende:
De "fraaiste" huizen op Funda vind je hier!
Zoek een plaatsje uit, en kijk gezellig mee.
[ afbeelding ]
Of neem plaats op de 34-zitsbank, plek zat:
[ afbeelding ]
En nee, geen hoogtepunten in de OP, het zijn er teveel
Deel 1: Leuke foto's van funda
Deel 2: Leuke foto's van funda #2
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1171891.html#commentsquote:Fokkers tonen hun inrichting
Het komt eigenlijk nooit voor, maar ons antropologisch onderzoeksteam vond een leuk topic in het Fok!-forum. Het moge bekend zijn dat de forumleden armlastige underachievers zijn. En als je dat snapt, dan snap je ook dat Fokkertjes op huizenjacht de meest foute en misselijkmakende inrichtingen binnen het huizenaanbod van Funda weten te vinden. In het forumtopic 'Slechte Funda Foto's' deel 1, deel 2, deel 3 tonen de Fokkertjes hun toekomstige inrichtingen. Dat is natuurlijk inherent aan de prijsklasse waarbinnen ze zoeken, om het netjes te zeggen. Dan nog even een uitleg wat je met de bovenstaande links aanmoet: Fok! is een forum voor speciale mensen. Let dus niet op chaotische letterbrij, je kunt er met de spatiebalk doorheenbrowsen en rustig de plaatjes te bekijken. (Foto: sfeervolle badcombinatie in courante retrokleuren, voorzien van originele betegeling)
niet bang dat ie spontaan afbreekt dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:53 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Da's echt een trap voor iemand met hoogtevrees
Tsja of daar je daar heel gelukkig van wordt.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
Wat een wansmaken!!!
Enneuhh, wij "speciale mensen" hebben geenstijl.nl gehaald![]()
:
[..]
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1171891.html#comments
![]()
![]()
![]()
En ook nog eens TVP!
Hoe verzint iemand het.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:05 schreef Frostu het volgende:
Een gezellige, bonte woonkamer met een bijpassende keuken.
[ afbeelding ]
Wel een mooie badkamer.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:51 schreef Yoni het volgende:
Sfeervol tv-hoekje
[ afbeelding ]
De rest van het huis is ook al zo knus
[ afbeelding ]
Geloof dat deze mensen wat moeite hadden hun kast van een huis te vullen
wtfquote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef Leep het volgende:
dit is trouwens echt een heel bizar huis, ik ben er wel eens wezen kijken met mijn ouders. Het huis heeft stuk of 5 slaapkamers, en elke slaapkamer heeft weer een eigen zithoek, keuken en badkamer. Dus eik een huis volappartementen ofzo heel vreemd. Jammer dat er niet meer foto's op funda staan maar dit was echt het toppunt, de westernkamer met limburgsvakwerkmuurtje
![]()
[ afbeelding ]
oja en de badkamer in de slaapkamer, inclusief verdwaalde slof
[ afbeelding ]
Ja veel posi reacties idd. Leuk dat ze er aan dacht aan gevenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef jpjedi het volgende:
geniaal topic.![]()
Wat me opvalt aan dat geenstijl artikel is dat ze proberen FOK! de grond in te boren maar dat er louter positieve reacties over dit topic gepost worden als comment.
Doe eens niet zo piepen... in het vorige topic zag ik ook een paar keer zo'n soort opmerking van stormqueen voorbij komen, volgens mij onnodig. Wat de een vreselijk vindt, vindt de ander prachtig en als je zo kritisch gaat lopen doen over wat hier wel of niet zou mogen denk ik dat je de boel snel om zeep helpt. Gewoon lekker doorposten dus!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Semtex
Niet élk plaatje op Funda is leuk hé... Misschien dat de naam funda wat verwarring heeft gewekt bij het maken van je keuze voor foto's?
Oe!quote:
Oooooh, blauwe Chestersquote:
alvast klaar voor als ons mam overlijd, zou natuurlijk cru zijn om het lijk uit een uber vrolijke gele gang te dragen...quote:
Het is dat het zo ver weg staat, anders was het bij deze verkocht. Wat ontzettend lief!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:56 schreef maok het volgende:
Vrijstaand huis voor maar ¤ 82.500 er groot is het niet, maar je kunt wel zeggen dat je een vrijstaand huis hebt![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=93426510-b562-49dc-9bef-b5a48a978956&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Hoog gevangenisgehaltequote:Op maandag 21 januari 2008 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
Gezellige zithoek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post ff het linkje danquote:Op maandag 21 januari 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Hee! Jongens! Wisten jullie al dat dit topic ook op geenstijl staat!!!
De wiet hangt te drogenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:06 schreef sobotta het volgende:
zouden dat allemaal gedroogde ratten oid zijn in de achtergrond?? WTF is dat??![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:58 schreef Yoni het volgende:
Tis niet echt mijn stijl en het lijkt me ook niet praktisch, maar origineel is die badkamer zeker. Ik had alleen mijn schoonmaakspullen toch echt ergens anders opgeborgen.
Ik wil het bijbehorende huis overigens ook wel hebben
Hahaha in dit huis ben ik eens geweest. Woont een familielid van me.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
en waar je al slaapdronken plassend je hersenpan iedere keer aan stoot. (want rechtop zitten is er niet bij volgens mij...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
"Let niet op de gigantische tank die u het zicht ontneemt.."
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:51 schreef Yoni het volgende:
Sfeervol tv-hoekje
[..]
Geloof dat deze mensen wat moeite hadden hun kast van een huis te vullen
En t staat ook nog omschreven als eengezinswoningquote:Op maandag 21 januari 2008 14:42 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Het is dat het zo ver weg staat, anders was het bij deze verkocht. Wat ontzettend lief!
Fantastisch topic overigens! k_man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |