Doet Amerikaans aan, die hebben ook vaak zo'n drukke inrichtingquote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik snap niet wat dat is met dure huizen...
Dit vind ik ook wel weer een "mooie"
[ afbeelding ]
De knusse slaapkamer
[ afbeelding ]
En dit behang is ook zo gezellig
[ afbeelding ]
Mijn smaak is t nietquote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Doet Amerikaans aan, die hebben ook vaak zo'n drukke inrichting
Daar slapen de gasten, ze houden niet zo van bezoekquote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dit behang is ook zo gezellig
[ afbeelding ]
Tuin niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef notepad het volgende:
[ afbeelding ]
Tuinverlichting inbegrepen...
dit huis is eng....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus wél mooi.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even opgezocht wat ik ooit op Funda zag staan (zat er opeens aan te denken)
Ik vind dit zo bizar. Althans nodigt niet echt uit tot een bad vind ik
[ afbeelding ]
Verder wel een erg leuk huis
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=2bd50471-7ded-4fa2-84a5-ee65245037ef&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
ik vind t ook niet lelijk, maar alleen apart. Viel me toen gewoon op toen ik t zagquote:
Ja, die past zo leuk bij de staande klokquote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef k_man het volgende:
Is dat nou een kat, daar op/aan die trap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop