Doet Amerikaans aan, die hebben ook vaak zo'n drukke inrichtingquote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik snap niet wat dat is met dure huizen...
Dit vind ik ook wel weer een "mooie"
[ afbeelding ]
De knusse slaapkamer
[ afbeelding ]
En dit behang is ook zo gezellig
[ afbeelding ]
Mijn smaak is t nietquote:Op maandag 21 januari 2008 20:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Doet Amerikaans aan, die hebben ook vaak zo'n drukke inrichting
Daar slapen de gasten, ze houden niet zo van bezoekquote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dit behang is ook zo gezellig
[ afbeelding ]
Tuin niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef notepad het volgende:
[ afbeelding ]
Tuinverlichting inbegrepen...
dit huis is eng....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus wél mooi.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even opgezocht wat ik ooit op Funda zag staan (zat er opeens aan te denken)
Ik vind dit zo bizar. Althans nodigt niet echt uit tot een bad vind ik
[ afbeelding ]
Verder wel een erg leuk huis
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=2bd50471-7ded-4fa2-84a5-ee65245037ef&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
ik vind t ook niet lelijk, maar alleen apart. Viel me toen gewoon op toen ik t zagquote:
Ja, die past zo leuk bij de staande klokquote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef k_man het volgende:
Is dat nou een kat, daar op/aan die trap?
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=2bd50471-7ded-4fa2-84a5-ee65245037ef&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Prachtig huis verder!!quote:
OMGquote:Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef Murd0ck het volgende:
Goh, waarom gaan deze mensen verhuizen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHA KINDEREN!!!!![]()
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij mij was t meer bedoeld dat ik de plek van dat bad raar vind
Het ging inderdaad om de box in de fitnessruimte.quote:
die wonen in een kantoor ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef Murd0ck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHA KINDEREN!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dat huisquote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel best wel oke, met wat kleine aanpassingen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
Het huis van de buren is wel heel cewl!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:13 schreef ursel het volgende:
Heel toepasselijk staat het huis van de buren ook te koop..![]()
Dat is geen bad maar een soort lavet.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Royaal bad voor kopers kleiner dan 1.20
Topfotograaf!
Ik ook, het hele huis eigenlijk, behalve die kamer met de blauwe muren.quote:
Wat is dat voor elektrisch ding achter de wc?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Royaal bad voor kopers kleiner dan 1.20
Topfotograaf!
Een broodrooster.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is dat voor elektrisch ding achter de wc?
Stopkontaktquote:Op maandag 21 januari 2008 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Je zal als verkoper je huis hier maar tegen komenDan ben je gelijk voorzien van goeie feedback
Achter elke deur een Sani-Broilleurquote:Op maandag 21 januari 2008 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, die heeft z'n schutting gewoon wat naar achteren getrokken zeker. De gemeente heeft grond genoeg en zo'n lantaarnpaal is ook wel handig.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef notepad het volgende:
[ afbeelding ]
Tuinverlichting inbegrepen...
Whoa, wat een enorm mooi huis! Het is dat ik geen 4,5 miljoen te besteden heb (excl inrichting), anders zou ik er niet over na hoeven denken. Toch maar eens een lotto-lot kopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef Murd0ck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHA KINDEREN!!!!![]()
[ afbeelding ]
Gokje: een molen, misschien?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat dit is!
[ afbeelding ]
Het lijken net autoverkopers, mooi karretje met een parkeerdeukje (wanneer beide wielen er scheef onder staan).quote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[ afbeelding ]
"Licht gedateerd" noemen ze dat. Ik noem het "hoeveel perzische motiefjes kan je in één kamer proppen".
Dat waren vroeger vaak pakhuizen, dus het zal wel zo'n oude hijsinstallatie zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, grachtenpand hartje Amsterdam!
Volgens mij is het een zaklampquote:Op maandag 21 januari 2008 21:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dit er weer een?!
[ afbeelding ]
Is dat een huis, of een camper?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Calimero_31 het volgende:
Een anorexia woning![]()
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb de vorige topics gelezen, maar niet alle foto's zijn op het netvlies blijven hangen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef Zitzak het volgende:
@ Calimero, die keuken is al geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |